Στα προβλήματα που έχουν προστεθεί αιφνιδιαστικά στην κυβέρνηση εντάσσεται η περίπτωση της Ελληνικής Βιομηχανίας Οχημάτων (ΕΛΒΟ), η οποία έχει μείνει «ξεκρέμαστη», μετά την απόφαση του ομίλου Μυτιληναίου να αποχωρήσει από το management, διατηρώντας κατ' αρχήν τη συμμετοχή του 43% στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας.
Το ελληνικό Δημόσιο πρέπει να επαναδιαπραγματευθεί τη συμφωνία με τον όμιλο Μυτιληναίου, ο οποίος με την αποχώρηση από το management χάλασε τη συμφωνία μετόχων (προϋπέθετε και τα δύο, συμμετοχή στο μετοχικό κεφάλαιο και management).
Η συμφωνία με την ΕΛΒΟ είχε γίνει μέσω διεθνούς διαγωνισμού, τον οποίο κέρδισε κοινοπραξία που είχαν συστήσει οι επιχειρηματικοί όμιλοι Μυτιληναίου και Κόκκαλη. Οταν ο διαγωνισμός κατοχυρώθηκε στην κοινοπραξία, ο όμιλος Κόκκαλη πούλησε το μερίδιό του στον Μυτιληναίο. Η αποχώρηση του Μυτιληναίου από το management μετά από εννιά χρόνια σχετίζεται με το ότι δεν εκπληρώθηκαν πολιτικές υποσχέσεις που είχε λάβει για στήριξη της δραστηριότητας της ΕΛΒΟ, η οποία πλέον έχει ζημιές και «χαλάει» τη συνολική εικόνα των αποτελεσμάτων του ομίλου. «Αλλά ιδιωτικοποίηση με προίκα, ίσον χάρισμα», τονίζουν στελέχη της κυβέρνησης.
ΠΡΕΖΑ TV
22-8-2010
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου