Νέα παράταση παίρνει η ταλαιπωρία των επιβατών του ηλεκτρικού σιδηροδρόµου, η διοίκηση του οποίου ανακοινώνει συνεχώς νέες ηµεροµηνίες ολοκλήρωσης των... ολυµπιακών έργων εκσυγχρονισµού του δικτύου του, που ήδη έχουν καθυστερήσει σηµαντικά.
Τα έργα που στο σύνολό τους επρόκειτο να ολοκληρωθούν στις αρχές του περασµένου Μαρτίου, αρχικά ανακοινώθηκε ότι θα καθυστερούσαν και θα ήταν έτοιµα εντός του καλοκαιριού (τον Ιούνιο), ενώ στη συνέχεια έγινε γνωστό ότι επρόκειτο να ολοκληρωθούν το περασµένο φθινόπωρο, µε την επιστροφή των Αθηναίων από τις διακοπές του καλοκαιριού! Οµως, περίτα τέλητου περασµένου Ιουλίου έγινεεπισήµως γνωστό από τη διοίκηση των ΗΣΑΠ (σ.σ.: παραµένει η ίδια που είχε διορίσει ο πρώην υπουργός Μεταφορών Ευρ. Στυλιανίδης) ότι όλα τα έργα θα ολοκληρωθούν µέχρι το τέλος του 2010!
Μόλις έναν µήναπριν από την καταληκτική ηµεροµηνία του ∆εκεµβρίου, ανακοινώθηκε ότι δίνεται καινούργια – η τέταρτη κατά σειρά – παράταση για την ολοκλήρωση των έργων, χωρίς ωστόσο να προσδιορίζεται µε ακρίβεια η νέα ηµεροµηνία λήξης της ταλαιπωρίας του επιβατικού κοινού.
«Η Α.Ε. ΗΣΑΠ ενηµερώνει το επιβατικό κοινό ότι κατά τη διάρκεια των εργασιών ανακαίνισης της σιδηροδροµικής γραµµής στην περιοχή µεταξύ των σταθµών Οµόνοια - Θησείο, προέκυψαν αρχαιολογικά ευρήµατα», αναφέρει στην επίσηµη ανακοίνωσή της η διοίκηση των ΗΣΑΠ και συνεχίζει: «Tο τµήµα µεταξύ των σταθµών Αττική - Μοναστηράκι παραµένει εκτός λειτουργίας και ο χρόνος παράδοσής του θα ανακοινωθεί µε νεώτερο δελτίο Τύπου, µετά την ολοκλήρωση των αρχαιολογικών ερευνών στο τµήµα Μοναστηράκι - Θησείο. Η εταιρεία διαβεβαιώνει ότι καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για επιτάχυνση των εργασιών, σε συνεργασία πάντοτε µε την Αρχαιολογική Υπηρεσία».
«Φταίνε τα αρχαία»
Σηµειώνεται ότι για σχεδόν όλες τις παρατάσεις έχει προβληθεί µέχρι τώρα η αιτιολογία των αρχαιολογικών ευρηµάτων, ενώ πρόσφατα από κύκλους της διοίκησης των ΗΣΑΠ προβλήθηκε ως δικαιολογία ακόµα και η τελευταία απεργία των φορτηγών, «εξαιτίας της οποίας καθυστέρησε η µεταφορά υλικών στα σηµεία εκτέλεσης των έργων»! Πάντως, έντονη είναι η φηµολογία στο εσωτερικό της ΗΣΑΠ Α.Ε. ότι σηµαντικό µέρος των καθυστερήσεων οφείλεται στη µη έγκαιρη εκταµίευση των απαραίτητων κονδυλίων.
Ανεπισήµως λέγεται ότι τα έργα στο δίκτυο των ΗΣΑΠ θα ολοκληρωθούν τον Μάρτιο του 2011, αλλά σύµφωνα µε τεχνικούς που απασχολούνται σε αυτά, είναι πολύ πιθανό να καθυστερήσουν ακόµα περισσότερο!
Υπενθυµίζεται, ότι τα... ολυµπιακά έργα εκσυγχρονισµού των σιδηροδροµικών γραµµών των ΗΣΑΠ, συνολικού προϋπολογισµού 109 εκατ. ευρώ, άρχισαν στις αρχές του 2009, δηλαδή τεσσεράµισι ολόκληρα χρόνια µετά τους Ολυµπιακούς Αγώνες του 2004, παρ’ ότι είχαν ενταχθεί στοπλαίσιο τηςπροετοιµασίας της Αθήνας για τους Ολυµπιακούς!
Ολες οι εργασίες,όπως είχε ανακοινωθείαρχικά, επρόκειτο να ολοκληρωθούν µέσα στο πρώτο δίµηνοτου 2010 (τέλος Φεβρουαρίου). Μάλιστα είχε επισηµανθεί ότι το χρονοδιάγραµµα ολοκλήρωσης των έργων ήταν µεγαλύτερο του προβλεποµένου, καθώς επελέγη για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού να µην κλείσει το δίκτυο των ΗΣΑΠ και τα έργα να διεξάγονται παράλληλα µε την εκτέλεση των δροµολογίων.
ΠΡΕΖΑ TV
30-11-2010
1 σχόλιο:
Σε οτι αφορά την τελευταία παράγραφο.. Φυσικά και προβλεπόταν από τα αρχικά τευχη να γίνονται τα έργα με παράλληλη κυκλοφορία των συρμών και μάλιστα η μεγιστη απόσταση μεταξύ των συρμών να είναι 12 λεπτά και μάλιστα κάθε καθυστέρηση αντιστοιχούσε και σε τσουχτερά πρόστιμα.. Αλλά το έργο το πήρε ο ΑΚΤΩΡ ... και όλα αλλαξαν ...
Δημοσίευση σχολίου