ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΚΕΡΑΤΙΑΤΙΚΑ ΛΕΦΤΑ ΣΕ ΥΠΕΡΚΟΣΤΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ,ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΜΟΝΟ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΕΝΩ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΣΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΜΟΝΟ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ...
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΠΟΥ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ,ΟΤΑΝ ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΙΖΟΝΤΑΝ ΓΙ'ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΦΑΓΩΘΕΙ ΣΕ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΙΖΕΣ
Βίαιη και απότομη παραδέχθηκε ότι ήταν η αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων ο υφυπουργός Μεταφορών Σπύρος Βούγιας μιλώντας την Τετάρτη στο ΣΚΑΪ.
Ο κ. Βούγιας πάντως δεσμεύθηκε ότι δεν θα γίνουν νέες αυξήσεις στα εισιτήρια τουλάχιστον για τα 2 – 3 επόμενα χρόνια, εξηγώντας ότι φέτος ήταν η αρχή της εξυγίανσης των ελλειμμάτων στις αστικές συγκοινωνίες.
«Στην υπόλοιπη Ελλάδα τα εισιτήρια είναι πιο ακριβά. Πιστεύουμε ότι θα πρέπει να επιδοτούνται οι αστικές συγκοινωνίες και αναπληρώσαμε την αύξηση με κοινωνικό εισιτήριο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και την επιδότηση εισιτηρίου των ανέργων» πρόσθεσε.
Εκτίμησε ότι η κοινωνική αποδοκιμασία του λεγόμενου κινήματος «δεν πληρώνω» θα έχει αποτέλεσμα, ενώ παρατήρησε ότι θα πρέπει να εκκρεμεί μία ανάλογη του αδικήματος πραγματική τιμωρία.
Ο υφυπουργός έκανε δε λόγο για «τζάμπα μαγκιά» σημειώνοντας ότι δεν «είμαστε απολυταρχικό καθεστώς» διερωτώμενος γιατί γίνονται κινητοποιήσεις στην Εγνατία οδό, έναν σύγχρονο δρόμο με έναν μόνο σταθμό διοδίων στον Πολύμυλο.
Επιλογή της κυβέρνησης είναι η στήριξη και η εξυγίανση των δημόσιων συγκοινωνιών και πλέον υπάρχει υποχρέωση για την εφαρμογή του νόμου και την εξυγίανση του οργανισμού, δήλωσε από την πλευρά του στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και την εκπομπή «Πρώτη Γραμμή», ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών Χάρης Τσιόκας.
Δεν απέκλεισε την αξιοποίηση της περιουσίας των αστικών συγκοινωνιών για να μειωθούν τα ελλείμματα του οργανισμού. Ανέφερε μάλιστα ως παράδειγμα τα πάρκινγκ στα οποία μπορεί να υπάρχει αντίτιτμο για όποιον αφήνει τα όχημα του.
"Δεν έχει κανένα σχεδιασμό ο νόμος για τις συγκοινωνίες"
Το νομοσχέδιο για τις συγκοινωνίες δεν έχει κανένα στρατηγικό σχεδιασμό δήλωσε από την πλευρά του στον ΣΚΑΪ ο τομεάρχης Μεταφορών της ΝΔ Μιχάλης Παπαδόπουλος.
«Θέλουμε έναν φορέα, και διαφωνούμε με τις μετατάξεις χωρίς καμία τεκμηρίωση» σημείωσε μεταξύ άλλων.
Ο κ. Παπαδόπουλος αρνήθηκε ότι ήταν απαραίτητες οι αυξήσεις στα εισιτήρια, κάνοντας λόγο για πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής με την ενίσχυση του ελεγκτικού μηχανικού και χρήση τεχνολογιών όπως η τηλεματική, το ηλεκτρονικό εισιτήριο και οι ηλεκτρικές μπάρες.
Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες
Με την στήριξη των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ καθώς και της ανεξάρτητης βουλευτού Ντόρας Μπακογιάννη, ολοκληρώθηκε στη Βουλή η συζήτηση και ψήφιση του ν/σ για την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας.
Αντιπαράθεση σημειώθηκε στην επίμαχη τροπολογία για τα διόδια και τα εισιτήρια.
Εν τω μεταξύ, στάση εργασίας από τις 11 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα θα πραγματοποιήσουν την Τετάρτη οι εργαζόμενοι στα μπλε λεωφορεία, λόγω γενικής συνέλευσης κατά την οποία θα αποφασίσουν τις περαιτέρω κινήσεις τους.
ΠΡΕΖΑ TV
16-2-2011
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΠΟΥ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ,ΟΤΑΝ ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΙΖΟΝΤΑΝ ΓΙ'ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΦΑΓΩΘΕΙ ΣΕ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΙΖΕΣ
Βίαιη και απότομη παραδέχθηκε ότι ήταν η αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων ο υφυπουργός Μεταφορών Σπύρος Βούγιας μιλώντας την Τετάρτη στο ΣΚΑΪ.
Ο κ. Βούγιας πάντως δεσμεύθηκε ότι δεν θα γίνουν νέες αυξήσεις στα εισιτήρια τουλάχιστον για τα 2 – 3 επόμενα χρόνια, εξηγώντας ότι φέτος ήταν η αρχή της εξυγίανσης των ελλειμμάτων στις αστικές συγκοινωνίες.
«Στην υπόλοιπη Ελλάδα τα εισιτήρια είναι πιο ακριβά. Πιστεύουμε ότι θα πρέπει να επιδοτούνται οι αστικές συγκοινωνίες και αναπληρώσαμε την αύξηση με κοινωνικό εισιτήριο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και την επιδότηση εισιτηρίου των ανέργων» πρόσθεσε.
Εκτίμησε ότι η κοινωνική αποδοκιμασία του λεγόμενου κινήματος «δεν πληρώνω» θα έχει αποτέλεσμα, ενώ παρατήρησε ότι θα πρέπει να εκκρεμεί μία ανάλογη του αδικήματος πραγματική τιμωρία.
Ο υφυπουργός έκανε δε λόγο για «τζάμπα μαγκιά» σημειώνοντας ότι δεν «είμαστε απολυταρχικό καθεστώς» διερωτώμενος γιατί γίνονται κινητοποιήσεις στην Εγνατία οδό, έναν σύγχρονο δρόμο με έναν μόνο σταθμό διοδίων στον Πολύμυλο.
Επιλογή της κυβέρνησης είναι η στήριξη και η εξυγίανση των δημόσιων συγκοινωνιών και πλέον υπάρχει υποχρέωση για την εφαρμογή του νόμου και την εξυγίανση του οργανισμού, δήλωσε από την πλευρά του στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και την εκπομπή «Πρώτη Γραμμή», ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών Χάρης Τσιόκας.
Δεν απέκλεισε την αξιοποίηση της περιουσίας των αστικών συγκοινωνιών για να μειωθούν τα ελλείμματα του οργανισμού. Ανέφερε μάλιστα ως παράδειγμα τα πάρκινγκ στα οποία μπορεί να υπάρχει αντίτιτμο για όποιον αφήνει τα όχημα του.
"Δεν έχει κανένα σχεδιασμό ο νόμος για τις συγκοινωνίες"
Το νομοσχέδιο για τις συγκοινωνίες δεν έχει κανένα στρατηγικό σχεδιασμό δήλωσε από την πλευρά του στον ΣΚΑΪ ο τομεάρχης Μεταφορών της ΝΔ Μιχάλης Παπαδόπουλος.
«Θέλουμε έναν φορέα, και διαφωνούμε με τις μετατάξεις χωρίς καμία τεκμηρίωση» σημείωσε μεταξύ άλλων.
Ο κ. Παπαδόπουλος αρνήθηκε ότι ήταν απαραίτητες οι αυξήσεις στα εισιτήρια, κάνοντας λόγο για πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής με την ενίσχυση του ελεγκτικού μηχανικού και χρήση τεχνολογιών όπως η τηλεματική, το ηλεκτρονικό εισιτήριο και οι ηλεκτρικές μπάρες.
Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες
Με την στήριξη των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ καθώς και της ανεξάρτητης βουλευτού Ντόρας Μπακογιάννη, ολοκληρώθηκε στη Βουλή η συζήτηση και ψήφιση του ν/σ για την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας.
Αντιπαράθεση σημειώθηκε στην επίμαχη τροπολογία για τα διόδια και τα εισιτήρια.
Εν τω μεταξύ, στάση εργασίας από τις 11 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα θα πραγματοποιήσουν την Τετάρτη οι εργαζόμενοι στα μπλε λεωφορεία, λόγω γενικής συνέλευσης κατά την οποία θα αποφασίσουν τις περαιτέρω κινήσεις τους.
ΠΡΕΖΑ TV
16-2-2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου