Τρίτη, Ιανουαρίου 24, 2012

#De_diavasa_to_mnimonio_giati ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ TWEETS ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ

Peiratesoneirou peiratestouoneirou 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati θα το μάθω στο ντοκυμαντέρ.


magdaki Magda K 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati δεν είχε εικόνες



TGiamourides Ted Giamourides 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ποιος έδινε 20 ευρω για βιβλία εκείνες τις εποχές...ακουγούταν τότε ότι θα έρθουν δύσκολες μέρες!


p_l_1 Pantelis Liossis 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ήταν copy-paste από Αργεντινή μεριά.


pfelicia Efi P. 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati έτσι κι αλλιώς ο κόσμος θα καταστραφεί μέχρι τον Δεκέμβριο


prezatv prezatv 
#de_diavasa_to_mnimonio_giati ρε,τραβατε κανενα ζορι;;;εχουμε και δουλειες σε αυτο το κομμα #chrisochoidis


o_eranistis eranistis 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati είχα παρακολουθήσει τις παραδόσεις του IMF νωρίτερα και μου είχαν πει τα SOS


sMurFeTTaKi Stella Flois 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati perimenw thn krithkh tou gewrgousopoulou prwta..


Polyfimos Polyfimos_O Kanenas 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ


Prezerakosgr Grigoris Prezerakos 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati είχε το γάμο της Kim kardashian live!!


verouskababousk verouska_babouska 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati εκείνη τη μέρα πήγα αργά στη βουλή..πονούσε η κοιλίτσα μου.. :|


prezatv prezatv 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati τι εγραφε;;; #chrisochoidis


YiannisDesipris Yannis Desipris 
#de_diavasa_to_mnimonio_giati μου είπε ο αρχηγός, που παίρνει απ'ευθυας εντολες, να το ψηφίσω. Γιατι να χάσω τον χρόνο μου;


dpapangel d.s.papangelopoulos 
#de_diavasa_to_mnimonio_giati είμαι ΠΑΣΟΚ, και το Κίνημα έχει πάντα δίκιο. Τουλάχιστον έτσι λένε επί 30 χρόνια τα Μέσα και τα Συνδικάτα!


nikatapi Nikos Katapidis 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati μόλις είχα πάρει ipad και δεν ήξερα πώς περνάνε pdf


vivi_foa Vivi foa 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ...ελάτε τώρα, μη κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας, κανείς δε το διάβασε!


mapsara maria psara 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ήταν βράδυ κι έβρεχε, έβρεχε μονότονα...


arisvlahos Nectarios Vlahos 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati με επιασε κοψιμο!!


silentcrossing silentcrossing 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati εκείνο τν καιρό κυνηγούσα επικίνδυνους ανήλικους με κατσαρόλες που χαλούσαν την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό


mapsara maria psara 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ήξερα ότι όταν θα γινόμουν εγώ πρωθυπουργός θα το επαναδιαπραγματευόμουν!!!!!!!!!!!!!!!


mamouditsa mamouditsa 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati κανένας από τους συναδέλφους μου δεν το διάβασε. #true_story



@thesspirit
Sofia Thesspirit
#De_diavasa_to_mnimonio_giati είμαι άνδρας και το κέφι μου θα κάνω, και θα πω και μια κουβέντα παραπάνω.



loupi00 loupi 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati δεν είχε εικόνες και μου φάνηκε πολύ βαρετό


GiorgosKokkolis Georgios Kokkolis 
Δεν διάβασα το μνημόνιο γιατι είχαμε παει με τον Κίμωνα στο Χόντο να πάρουμε αϊλάινερ. #De_diavasa_to_mnimonio_giati


sotossss sotiriskollaros 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati το Mega έλεγε ότι έπρεπε να το υπογράψω.


cxilouris chris.xilouris 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati Ερμής μου ήτανε ανάδρομος και το φεγγάρι μου χλωμό


saxla__mara Σάχλα Μάρα 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati δεν μας είχατε βάλει τίποτα για σήμερα????


o_eranistis eranistis 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ήθελα να φύγει ο ΓΑΠ από πρωθυπουργός ως αποτυχημένος


JohnBourlokas John Bourlokas 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati, πού να σας τα λέω, στα χέρια μου το είχα & μού επιτέθηκε ένα σκιουράκι-νίντζα & μού το πήρε


Dark_Maiden_ Dark Maiden 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati σ' έχω γραμμένο στ' αρχιδια μου, μαλάκα λαουτζίκο!


melina243 melina 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati με απειλούσε ο Λοβέρδος πως θα γίνει μακελειό αν ξέρω περισσότερα από αυτόν


xristosxal xristo melen 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati κλαις που χωρίσαμε εσυ για όλα φταις οοο φταις


VassilikiSo Vassiliki MeTroulo 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati μου είχε πει το τέλος η Μέρκελ


Iro_Ker Ηρώ 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ειχε μυστικα της εδεμ,ε και δεν ελεγε να τα αφησω στη μεση!


paleoka Paleokastritis  
#De_diavasa_to_mnimonio_giati δεν ήταν εικονογραφημένο


mp_anana Marianna 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati από τότε που κατατρόπωσα τη 17Ν μου είπαν πως δεν χρειάζεται να κάνω τίποτα άλλο.


stefivos Stefanos Livos 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati το τραγούδι αυτό πάντα να λέει δεν μπορώ, γιατί κι εσύ με σπρώχνεις στο γκρεμό, δε σε συγχωρώ, δε σε συγχωρώ..


call_memoonman Yiannis Vassiliou 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati μου τελείωσε το κόκκινο στυλό


ucitelica ucitelica 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati μου χύθηκε ο καφές πάνω του.


Ignatios_Dalton Peppe... 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati είχε αθηναικές πινακίδεεεεςςςς....


kuriakosgeo kuriakos georgiakos 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati διάβαζα την ιστορία του Αυνάν στη Παλαιά διαθήκη


zygouraki we 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati δεν είμαι περίεργος. Η περιέργεια σκότωσε την γάτα....


thanos_kilkis Thanasis Tataroglou 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati δεν ήταν στα SOS... ;)


TGiamourides Ted Giamourides 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati .....έτσι! Μου την σπάσανε οι διαδηλωτές!


NikoAgo N. Ago 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati και να το διάβαζα, πάλι θα το ψήφιζα.


Eva226 aka Narrator 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ήθελα να γίνω παγκόσμιο trending topic


mavrogata Katerina BlackCat 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati είχα να ξύσω τα @@ μου


MagicT1ger Magic Tiger 
#de_diavasa_to_mnimonio_giati δεν διαβάζω ιστορίες τρόμου


#De_diavasa_to_mnimonio_giati και οι άλλοι που το διάβασαν δεν κατάλαβαν Χρηστό.


leeloh anna 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati οι Έλληνες δεν διαβάζουμε ως λαός γενικότερα. Γράφουμε σε blogs όλοι


alexoulhs Alexandros Boukas 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati δε διαβάζω κάθε μαλακία που μου δίνουν να διαβάσω. Άλλο αν την ψηφίζω. Άλλωστε και εσείς εμας ψηφίσατε


KingConstantin King Constantine 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati μετρούσα τα λεφτά μου. Μου πήρε βδομάδες.
ΟΛΑ ΤΑ TWEETS ΕΔΩ
https://twitter.com/#!/search/realtime/%23de_diavasa_to_mnimonio_giati
ΠΡΕΖΑ TV
24-1-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: