Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 23, 2013

ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ Ν. ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΦΥΣΣΑ

Καταπέλτης κατά του Νίκου Μιχαλολιάκου ήταν χθες ο πατέρας του δολοφονημένου Παύλου Φύσσα.Με δηλώσεις του που προβλήθηκαν στο δελτίο ειδήσεων του Alpha ο πατέρας του 34χρονου επέρριψε ξεκάθαρα την ευθύνη για τον φόνο του γιου του στον αρχηγό της Χρυσής Αυγής.
«Θέλω να μου πει ο κ. Μιχαλολιάκος πόσο καθαρά είναι τα χέρια του που έχουν πάνω τους το αίμα του παιδιού μου», είπε χωρίς περιστροφές ο πατέρας του αδικοχαμένου νεαρού κι όταν ρωτήθηκε γιατί το λέει αυτό προσδιόρισε: «Πώς γίνονται όλα αυτά; Με ποιανού εντολή γίνονται;
Με τη δική μου; Με του γείτονα; Αν δεν το εγκρίνει αυτός, ποιος άλλος μπορεί να το εγκρίνει»; Ολη η οικογένεια του Παύλου Φύσσα ζητά να μάθει τους ηθικούς αυτουργούς -όπως λέει- της δολοφονίας.
«Λέω προς τον δολοφόνο αλλά και τους ηθικούς αυτουργούς αυτής της δολοφονίας. Αυτοί που βγαίνουν και φωνάζουν εγέρθητω. Τους λέω εγέρθητω τώρα. Εγέρθητω γιατί η μάχαιρα την οποία βαστάς ήτανε δίστομος. Βαράς αλλά θα γυρίσει σε σένα», πρόσθεσε θείος του δολοφονημένου Παύλου Φύσσα επίσης στον Alpha.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο πατέρας του θύματος σημείωσε πως τα λόγια που του έρχονται στον νου από όσα του έλεγε ο Παύλος είναι: «Ειρήνη. Να βοηθάμε τους αστέγους.
Και τα έκανε. Ελεγε: Δεν θέλω πολλά λεφτά. Πλούσιους χορηγούς θέλω να βγάζω λεφτά και να τα δίνω στον λαό. Αυτά ακριβώς που έλεγα και εγώ. Ηταν καλός μαθητής... Αυτά είναι δύσκολα πράγματα. Βαράς γροθιά στο μαχαίρι. Είναι λάθος. Αλλά κάποιος πρέπει να το κάνει. Το έκανε ο γιος μου. Και τώρα είναι στο χώμα».
Γ. ΦΩΣΚΟΛΟΣ
ΕΘΝΟΣ

ΠΡΕΖΑ TV
23-9-2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: