Τετάρτη, Μαρτίου 12, 2014

ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ NEWSBEAST.GR

Μοιράζομαι μαζί σας σήμερα την απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών υπέρ μου, στην αγωγή που είχα καταθέσει έναντι του newsbeast.gr (εταιρεία Prime Applications Α.Ε.) το 2012. Η αγωγή αφορούσε στην αναδημοσίευση στο newsbeast.gr, χωρίς την άδειά μας, της συνέντευξής μου με τον διάσημο φωτογράφο Oliviero Toscani (γνωστό και από τη συνεργασία του με την Benetton) για το maga.gr.
Στην αναδημοσίευση αναφέρονταν μεν ως πηγή το maga.gr, αλλά χωρίς ενεργό LINK και με απάλειψη του ονόματός μου ως δημιουργού αυτής της συνέντευξης. Αισθάνομαι ότι με αυτή την απόφαση δικαιώνεται ο αγώνας που κάνουμε στο maga.gr με τους 50+ εθελοντές συνεργάτες μας, για την παραγωγή πρωτότυπου περιεχομένου στο διαδίκτυο, αλλά και με το θεσμό των Ελληνικών Βραβείων Διαδικτύου e-Awards, τον οποίο έχουμε εισάγει με μεγάλη επιτυχία από το 2011, που επιβραβεύει μεταξύ άλλων το πρωτογενές περιεχόμενο. 
Η απόφαση είναι κίνητρο για να συνεχίσουμε να διεκδικούμε τα νόμιμα δικαιώματά μας ώστε να μη διαιωνίζονται κακές πρακτικές. Προσωπικά, προσπαθώ σε αυτή την κατεύθυνση ήδη από την εποχή της δικαίωσής μου σε διαμάχη μου για καταναλωτικά δικαιώματα πριν τρία χρόνια. Σε εκείνη την περίπτωση, εταιρεία συμφερόντων APPLE, απέσυρε αγωγή σε βάρος μου για προσβολή φήμης, με την οποία μου ζητούσε 200.000 ευρώ επειδή είχα διαμαρτυρηθεί στο διαδίκτυο για τη διαχείριση αιτήματος αντικατάστασης υπολογιστή εντός εγγύησης, και μου ζήτησε δημόσια συγγνώμη για την “υπερβολική ενέργειά” της, To Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών καταδικάζει την εταιρεία Prime Media Applications να μας καταβάλει χρηματική ικανοποίηση για ηθική βλάβη ύψους 5000 ευρώ έντοκα (πλέον δικαστικής δαπάνης) και να αναρτήσει την απόφαση στην ιστοσελίδα NEWSBEAST.GR στην ενότητα “Προτεινόμενα”. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσής της με τη διαταγή για αυτή την ανάρτηση, η εταιρεία θα πρέπει να καταβάλει άλλα 5000 ευρώ. Ευχαριστώ θερμά τον δικηγόρο μου και νομικό σύμβουλο του maga.gr κ. Χρήστο Γραμματίδη για την πολύτιμη συμβολή του σε αυτή την προσπάθεια. 

Δημήτρης Παπαδημητριάδης, MD MSc, ψυχίατρος, maga.gr CEO 
http://maga.gr/2014/03/12/katadikastiki-apofasi-gia-newsbeast-gr/

ΠΡΕΖΑ TV
12-3-2014

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πρέζαααααα είσαι τρέλα!!!

Χρίστος Ιεροδιακόνου είπε...

Παιδιά βοηθήστε με κλικ εδώ παρακαλώ. http://gopaidweekly.com/?ref=48706 Μαζεύω κλικ και όσα περισσότερα έχω τόσο περισσότερο λεφτά μαζεύονται.Θα δοθούν για τρόφιμα τα οποία θα αποσταλούν σε πολύτεκνες οικογένειες.Μόλις μαζευτεί το μηνιαίο πόσο θα σας γνωστοποιήσω το αποτέλεσμα εδώ στην Πρέζα για να δείτε πόσο χαρούμενη κάνατε μια πολύτεκνη οικογένεια.Οσα περισσότερα μαζεύονται τόσα θα δοθούν από την εταιρία που διαφημίζεται εδώ