Στο στόχαστρο της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα βρέθηκαν οι πρακτικές προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών από τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών, έπειτα από πλήθος καταγγελιών πολιτών .
Συγκεκριμένα, η ΑΠΔΠΧ επέβαλε μία σειρά προστίμων και απηύθυνε συστάσεις προς - σχεδόν όλες - τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα, σε μία προσπάθεια να θέσει όρια στις προωθητικές ενέργειες που πραγματοποιούν, και συγκεκριμένα τις τηλεφωνικές κλήσεις που πραγματοποιούνται με ή χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση με σκοπό την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών.
Ειδικότερα, η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα αποφάσισε:
· Να επιβάλει πρόστιμο 28.000 Ευρώ στη WIND ΕΛΛΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕΒΕ για την παραβίαση των διατάξεων του άρθρου 11 του ν. 3471/2006 (μη ζητηθείσα επικοινωνία) και του άρθρου 13 του ν. 2472/1997 (δικαίωμα αντίρρησης). Επιπρόσθετα, απηύθυνε σύσταση στην εν λόγω εταιρεία προκειμένου να συμμορφωθεί ως προς συγκεκριμένα ζητήματα, όπως η δυνατότητα opt-out, το δικαίωμα πρόσβασης, ενημέρωσης και αντίρρησης (Απόφαση 65/2016 (link is external))
· Να επιβάλει πρόστιμο 24.000 Ευρώ στη FORTHNET Α.Ε. για την παραβίαση των διατάξεων του άρθρου 11 του ν. 3471/2006 (μη ζητηθείσα επικοινωνία) και του άρθρου 13 του ν. 2472/1997 (δικαίωμα αντίρρησης). Επιπρόσθετα, απηύθυνε σύσταση στην εν λόγω εταιρεία, αλλά και τη Forthnet Media Α.Ε., προκειμένου να συμμορφωθεί ως προς συγκεκριμένα ζητήματα, όπως η δυνατότητα opt-out, το δικαίωμα πρόσβασης, ενημέρωσης και αντίρρησης (Απόφαση 67/2016 (link is external))
· Να επιβάλει πρόστιμο 12.000 Ευρώ στη VODAFONE – ΠΑΝΑΦΟΝ Ανώνυμη Ελληνική Εταιρεία Τηλεπικοινωνιών για την παραβίαση των διατάξεων του άρθρου 11 του ν. 3471/2006 (μη ζητηθείσα επικοινωνία) και του άρθρου 13 του ν. 2472/1997 (δικαίωμα αντίρρησης). Επιπρόσθετα, απηύθυνε σύσταση στην εν λόγω εταιρεία προκειμένου να συμμορφωθεί ως προς συγκεκριμένα ζητήματα, όπως η δυνατότητα opt-out, το δικαίωμα πρόσβασης, ενημέρωσης και αντίρρησης (Απόφαση 66/2016 (link is external))
· Να απευθύνει σύσταση στη Cyta Ελλάς Τηλεπικοινωνιακή Α.Ε. προκειμένου να συμμορφωθεί ως προς συγκεκριμένα ζητήματα, όπως η δυνατότητα opt-out, το δικαίωμα πρόσβασης, ενημέρωσης και αντίρρησης (Απόφαση 62/2016 (link is external))
· Να απευθύνει σύσταση στον Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος Α.Ε. προκειμένου να συμμορφωθεί ως προς συγκεκριμένα ζητήματα, όπως η δυνατότητα opt-out, το δικαίωμα πρόσβασης, ενημέρωσης και αντίρρησης (Απόφαση 63/2016 (link is external))
· Να απευθύνει σύσταση στην COSMOTE – ΚΙΝΗΤΕΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε. προκειμένου να συμμορφωθεί ως προς συγκεκριμένα ζητήματα, όπως η δυνατότητα opt-out, το δικαίωμα πρόσβασης, ενημέρωσης και αντίρρησης (Απόφαση 64/2016 (link is external))
https://www.lawspot.gr/
ΠΡΕΖΑ TV
31-8-2016
Συγκεκριμένα, η ΑΠΔΠΧ επέβαλε μία σειρά προστίμων και απηύθυνε συστάσεις προς - σχεδόν όλες - τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα, σε μία προσπάθεια να θέσει όρια στις προωθητικές ενέργειες που πραγματοποιούν, και συγκεκριμένα τις τηλεφωνικές κλήσεις που πραγματοποιούνται με ή χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση με σκοπό την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών.
Ειδικότερα, η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα αποφάσισε:
· Να επιβάλει πρόστιμο 28.000 Ευρώ στη WIND ΕΛΛΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕΒΕ για την παραβίαση των διατάξεων του άρθρου 11 του ν. 3471/2006 (μη ζητηθείσα επικοινωνία) και του άρθρου 13 του ν. 2472/1997 (δικαίωμα αντίρρησης). Επιπρόσθετα, απηύθυνε σύσταση στην εν λόγω εταιρεία προκειμένου να συμμορφωθεί ως προς συγκεκριμένα ζητήματα, όπως η δυνατότητα opt-out, το δικαίωμα πρόσβασης, ενημέρωσης και αντίρρησης (Απόφαση 65/2016 (link is external))
· Να επιβάλει πρόστιμο 24.000 Ευρώ στη FORTHNET Α.Ε. για την παραβίαση των διατάξεων του άρθρου 11 του ν. 3471/2006 (μη ζητηθείσα επικοινωνία) και του άρθρου 13 του ν. 2472/1997 (δικαίωμα αντίρρησης). Επιπρόσθετα, απηύθυνε σύσταση στην εν λόγω εταιρεία, αλλά και τη Forthnet Media Α.Ε., προκειμένου να συμμορφωθεί ως προς συγκεκριμένα ζητήματα, όπως η δυνατότητα opt-out, το δικαίωμα πρόσβασης, ενημέρωσης και αντίρρησης (Απόφαση 67/2016 (link is external))
· Να επιβάλει πρόστιμο 12.000 Ευρώ στη VODAFONE – ΠΑΝΑΦΟΝ Ανώνυμη Ελληνική Εταιρεία Τηλεπικοινωνιών για την παραβίαση των διατάξεων του άρθρου 11 του ν. 3471/2006 (μη ζητηθείσα επικοινωνία) και του άρθρου 13 του ν. 2472/1997 (δικαίωμα αντίρρησης). Επιπρόσθετα, απηύθυνε σύσταση στην εν λόγω εταιρεία προκειμένου να συμμορφωθεί ως προς συγκεκριμένα ζητήματα, όπως η δυνατότητα opt-out, το δικαίωμα πρόσβασης, ενημέρωσης και αντίρρησης (Απόφαση 66/2016 (link is external))
· Να απευθύνει σύσταση στη Cyta Ελλάς Τηλεπικοινωνιακή Α.Ε. προκειμένου να συμμορφωθεί ως προς συγκεκριμένα ζητήματα, όπως η δυνατότητα opt-out, το δικαίωμα πρόσβασης, ενημέρωσης και αντίρρησης (Απόφαση 62/2016 (link is external))
· Να απευθύνει σύσταση στον Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος Α.Ε. προκειμένου να συμμορφωθεί ως προς συγκεκριμένα ζητήματα, όπως η δυνατότητα opt-out, το δικαίωμα πρόσβασης, ενημέρωσης και αντίρρησης (Απόφαση 63/2016 (link is external))
· Να απευθύνει σύσταση στην COSMOTE – ΚΙΝΗΤΕΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε. προκειμένου να συμμορφωθεί ως προς συγκεκριμένα ζητήματα, όπως η δυνατότητα opt-out, το δικαίωμα πρόσβασης, ενημέρωσης και αντίρρησης (Απόφαση 64/2016 (link is external))
https://www.lawspot.gr/
ΠΡΕΖΑ TV
31-8-2016
1 σχόλιο:
ΨΕΥΤΟΠΡΟΣΤΙΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ "ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ" ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ "ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ" ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ? ΕΙΣΠΡΑΧΤΕ ΠΡΩΤΑ ΡΕ ΞΕΥΤΙΛΕΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΤΟ "ΣΚΛΗΡΟ" ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΠΟΥ ΡΙΞΑΤΕ ΣΤΗ VODAFONE ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΣΠΡΑΧΤΗΚΕ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΡΙΧΝΕΤΕ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ. ΓΕΛΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ ΜΕ ΤΗ ΞΕΥΤΙΛΙΣΜΕΝΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ. ΕΣΕΙΣ ΡΕ ΞΕΥΤΙΛΕΣ "ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ" ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΝΟΙΩΘΕΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΟΤΑΝ ΕΙΣΠΡΑΤΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΧΥΛΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΣΑΣ? ΝΟΙΩΘΕΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΔΟΥΛΕΨΑΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ?
Δημοσίευση σχολίου