18.500 κενες θεσεις στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χωρας
μονο για φετος,ενω εδω και 3 χρονια
που εφαρμοζεται το συστημα
με τη βαση του 10...οι κενες θεσεις
στα εκπαιδευτικα ιδρυματα εχουν ξεπερασει τις 46.000,
με αποτελεσμα πολλες σχολες και τμηματα
να κινδυνευουν αμεσα να κλεισουν ή να συγχονευτουν...
Εδω πρεπει να σημειωσουμε επισης
οτι το υπουργείο Παιδείας μέτρησε την επιτυχία
υπολογίζοντας μόνο τους υποψηφίους
που κατέθεσαν Μηχανογραφικά,
με αποτέλεσμα να εμφανίζεται
πλασματική επιτυχία της τάξης του 70%,
ενώ στην πραγματικότητα-
σύμφωνα με τα στοιχεία της ΟΛΜΕ,
το συνολικό ποσοστό επιτυχίας
φτάνει μόλις το 55,68%!!!
Τραγελαφικη ηταν επισης
και η δηλωση του Ευρ.Στυλιανιδη
οπου αναφερει
"Σημαντικός αριθμός μαθητών
που δεν πέτυχαν να εισαχθούν στα ΑΕΙ,
οφείλουν αυτή την αποτυχία,
όχι στη βάση του 10 όπως συνηθίζετα
ι πολλές φορές να λέγεται, αλλά και στο Μηχανογραφικό
και στον τρόπο που δήλωσαν τα μαθήματα"...
Τελος πρεπει να σημειωσουμε
οτι τα τελευταια χρονια παρατηρηται
κατακορυφη αυξηση των κερδων,
αλλα και των εγγραφων,
σε Ι.ΙΕΚ,Κεντρα Ελευθερων Σπουδων και Κολεγια...
πραγμα το οποιο σημαινει εκτος
απο την απαξιωση της Δημοσιας Εκπαιδευσης...
γεννιες ανειδικευτων νεων,
με ελλειπη μορφωτικες γνωσεις
και πτυχιουχοι σε λιγοτερο χρονικο διαστημα...
βγαινουν στην αγορα εργασιας,
διεκδικωντας τις ιδιες επαγγελματικες ευκαιριες
με τους αποφοιτους των ΑΕΙ και ΤΕΙ...
αλλα με λιγοτερα δικαιωματα
και οικονομικες αποδοχες...
Aυτος ειναι ο πολιτισμος και η παιδεια μας κυριοι...
Μορφωση μονο για τους λιγους...
ΠΡΟΣΟΧΗ:Πριν κανετε εγγραφη σε καποιο ΙΕΚ,
Κεντρο Ελευθερων Σπουδων
ή Κολεγιο,καντε κλικ εδω
και διαβαστε το κειμενο.
ΠΡΕΖΑ TV
27-8-2008
μονο για φετος,ενω εδω και 3 χρονια
που εφαρμοζεται το συστημα
με τη βαση του 10...οι κενες θεσεις
στα εκπαιδευτικα ιδρυματα εχουν ξεπερασει τις 46.000,
με αποτελεσμα πολλες σχολες και τμηματα
να κινδυνευουν αμεσα να κλεισουν ή να συγχονευτουν...
Εδω πρεπει να σημειωσουμε επισης
οτι το υπουργείο Παιδείας μέτρησε την επιτυχία
υπολογίζοντας μόνο τους υποψηφίους
που κατέθεσαν Μηχανογραφικά,
με αποτέλεσμα να εμφανίζεται
πλασματική επιτυχία της τάξης του 70%,
ενώ στην πραγματικότητα-
σύμφωνα με τα στοιχεία της ΟΛΜΕ,
το συνολικό ποσοστό επιτυχίας
φτάνει μόλις το 55,68%!!!
Τραγελαφικη ηταν επισης
και η δηλωση του Ευρ.Στυλιανιδη
οπου αναφερει
"Σημαντικός αριθμός μαθητών
που δεν πέτυχαν να εισαχθούν στα ΑΕΙ,
οφείλουν αυτή την αποτυχία,
όχι στη βάση του 10 όπως συνηθίζετα
ι πολλές φορές να λέγεται, αλλά και στο Μηχανογραφικό
και στον τρόπο που δήλωσαν τα μαθήματα"...
Τελος πρεπει να σημειωσουμε
οτι τα τελευταια χρονια παρατηρηται
κατακορυφη αυξηση των κερδων,
αλλα και των εγγραφων,
σε Ι.ΙΕΚ,Κεντρα Ελευθερων Σπουδων και Κολεγια...
πραγμα το οποιο σημαινει εκτος
απο την απαξιωση της Δημοσιας Εκπαιδευσης...
γεννιες ανειδικευτων νεων,
με ελλειπη μορφωτικες γνωσεις
και πτυχιουχοι σε λιγοτερο χρονικο διαστημα...
βγαινουν στην αγορα εργασιας,
διεκδικωντας τις ιδιες επαγγελματικες ευκαιριες
με τους αποφοιτους των ΑΕΙ και ΤΕΙ...
αλλα με λιγοτερα δικαιωματα
και οικονομικες αποδοχες...
Aυτος ειναι ο πολιτισμος και η παιδεια μας κυριοι...
Μορφωση μονο για τους λιγους...
ΠΡΟΣΟΧΗ:Πριν κανετε εγγραφη σε καποιο ΙΕΚ,
Κεντρο Ελευθερων Σπουδων
ή Κολεγιο,καντε κλικ εδω
και διαβαστε το κειμενο.
ΠΡΕΖΑ TV
27-8-2008
24 σχόλια:
Poso malakas prepei na eisai re prezatv...Poso oxi pes mou!!!Den exeis kataferei na peraseis pou8ena kai giauto exeis fagw8ei etsi?Den e3igeitai alliws to skalwma pou exeis faei....
re an enas ma8itis einai anikanos na piasei to 10 ti to 8elei to panepistiio kai to iek mou les?Pou paei na plirwsei gia na parei ena ptuxio afou den mporei na to parei me to diavasma?Thelei panepistimio as strw8ei sta 12 xronia pou paei sxoleio na ma8ei na diavazei alliws na paei ston OAED...
Kai exoun ena dikio sxetika me to pws dilwnoun oi ma8ites tis sxoles...Otan mia sxoli pairnei 40 atoma to xrono aki akpoioi pane kai tin dilwnoun etsi xwris na 8eloun na pane-fusiko kai epomeno einai na anevainoun kai autes...
Ksekola loipon me auto aki asxolisoun me kanena allo 8ema....
Όλοι έχουμε δικαίωμα στην μάθηση, ακόμα και αυτοί που είναι κάτω από το 10. Επίσης κάποτε δεν τους ενδιέφερε το θέμα εκείνων που έβγαζαν κάτω από την βάση, γιατί τότε τους έστελναν σε Τ.Ε.Ι. της επαρχίας και πλούτιζαν οι εκάστοτε περιοχές από τους φοιτητές. Τώρα όμως που τα Ι.Ε.Κ. μπαίνουν στο παιχνίδι, φαίνεται πως κάποιοι έχουν μεγαλύτερο συμφέρον από τα οικονομικά οφέλη των Ι.Ε.Κ., παρά των σχολών της επαρχίας. Ποια ποιότητα στην εκπαίδευση; Γιατί, αυτός που περνά με 11 είναι καλός δηλαδή; Αντί να φτιάξουν τη βάση του συστήματος θα την πληρώσουν οι μαθητές που έγραψαν κάτω από το 10; Και εν πάση περίπτωση, δεν έχουν όλοι την δυνατότητα να γράψουν καλό βαθμό ούτε να πληρώνουν τα φροντιστήρια για να μάθουν γράμματα (αφού το σχολείο είναι γεμάτο από καθηγητές που δεν ενδιαφέρονται).
dikaiwma sti ma8isi file saferbeach exeis kai giauto pas sxoleio 12 xronia...Auto ti simainei omws oti prepei na pas kai panepistimio?Mipws na sou desoume tin eukairia na kaneis kai kana metaptuxiako...H mipws na se diorisoume kai se kamia 8esoula afou oloi exoume dikaiwma kai stin ergasia...Prepei na uparxei kapoio orio wste na mporeis na peraseis stin anwtati ekpaideusi wste na mporeseis na antape3el8eis stis apaitiseis twn AEI-TEI...
Giauto uparxei kai o OAED gia na mporeseis na petuxeis isws se kapoion allo tomea pio xeironaktiko...
Sto mono pou exeis dikio einai to ekpaideutiko sustima 8elei beltiwsi...
anonime 3.13 kai 4.16 exeis mperdepsei tin poyta me ti voyrtsa.loipon
1. typika kathe paidi poy teleionei to likeio theoreitai oti ikanopeiei tis proypotheseis (exei tis apaitoymenes gnoseis poy pistopoioyntai apo to apolitirio likeioy) gia tin tritovaumia ekpedeysi.
2.to systima ton panelinion einai systima DIANOMIS ton theseon tis tritovathmias ekpedeysis.
3. oi vaseis einai apotelezma toy epipedoy toy vathmoy diskolias ton thamaton kathos episis prosforas kai zitisis.
4. i vasi toy 10 einai politika xeiragogisimi me tin enoia toy vathmoy diskolias ton thematon poy mpainoy stis panelinies.
5.me to na epixeirimatologeis me ayto to tropo apokripteis ta pragmatika provlimata tis ekpaideysis. diladi i analysis soy meneis stos eksis aploysteytiko. den perase ti vasi toy 10? poli apla ftaiei o mathitis poy den diavase.
"etsi einai an etsi nomizeis" Piradelo
Εγω παντως τα ΙΕΚ κτλ κτλ δεν τα φοβαμαι.
Στην περιπτωση που μια εταιρια επιλεξει εναν ΙΕΚίτη απο έναν ΑΕΙίτη, τοτε αυτο σημαινει οτι με τον ενα ή με τον αλλο τροπο ο πρωτος ήταν πιο ικανος στην ευρεση εργασιας(εστω και το να ζητας ΛΙΓΑ , ειναι ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ και μαγκια για να μην σου παρει αλλος θεση)
Αν αυτος τελικα δεν ειναι καλος τοτε ζημια θα παρει η εταιρια.Αν αυτος ειναι καλος τοτε μπροαβο στο παιδι που το αξιζε.
Τωρα ΕΜΕΝΑ δεν καταλαβαινω τι με αφορα αυτο?
Μπουχουχου, ζηλευουμε ζηλευουμε μηπως?
.
Απο την αλλη περιπτωση αν εγω ειτε ΑΕΙ-ΤΕΙ-ΙΕΚ-ΜΑΓΑΖΑΚΙ ειμαι , ΑΝ ΕΧΩ ΔΥΝΑΜΗ-ΓΝΩΣΕΙΣ-ΘΕΛΗΣΗ και εχω ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ και δεν καθομαι να μυξοκλαιω με ενα χαρτι στο ενα χερι και ενα πανο στο αλλο με συνθηματα κατα της ανεργιας,
τοτε δουλεια βρισκεις.
Πιστοποιημενα πραγματα , και ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΑ :)
anonoime 6.29 kai esi paparies les.
1. oi etairies den epilegoyn anamesa se ena apo iek kai se ena apo aei me vasi pios einai kalos alla me vasi ti misthodosia. aytos apo ta iek pernei ligotera kata tekmirio xrimita. (vlepe epidoma ptyxioy)
2. syn tis allois oi eteries vlepe gia paradeigma trapezes prokirisoyn theseis poy apeythinontai KSEXORISTA se ptixioyxos tei aei kai iek. diladi aytos poy einai aei tha giagonistei gia ti thesi me ena allo poy exei episis teleiosei aei kai oxi me kapion apo iek.
3. oso afora to sxolio soy gia tin anergia einai megisti malakia. kala kro-manion eisai? pou zeis?
en katakleidi exeis kai esy mperdepsei tin poytsa me ti voyrtsa
Δεν μπορω να βλεπω μαλακιες να γραφονται απο ανθρωπους που δε διαβασαν ποτε και που νομιζουν οτι οι σπουδες ειναι ενα καρβελι ψωμι, που το δικαιουσαι και πρεπει να στο δινουν.
Οχι κυριε. Τις σπουδες, τις κερδιζεις με την αξια σου.Αν εχεις.
Αλλοιως, πας και μαθαινεις μια τεχνη, για να βγαλεις ενα εντιμο μεροκαματο.
Δεν ειναι δυνατον, να πηγαινουν ολοι στην 3βαθμια.Υπαρχουν και αλλες δουλειες, που δε χρειαζονται διαβασματα.Ποις θα σκαβει τα χωραφια; ΠΟιος θα βαφει τους τοιχους; ΠΟιος ενα σωρο αλλες δουλειες;
Ποιος θα τις κανει; Τιποτα μεταναστες, που τους θεωρεις κατωτερους και ικανους μονο για χειρονακτικες εργασιες;
Κι εσυ θα καθεσαι και θα κανεις τον εποπτη;
Δε μας χεζεις ρε Ελληναρα.
anonime 7.40 ena mono tha soy po. an to katalaves to katalaves. an oxi sylexize na les tis paparies soy. H EISAGOGH STHN TRITOVATHMIA EKPAIDEYSEI EINAI EN POLOIS TAKSIKA PROSDIORIZMENI. katanoiton????????
Ρε συ ανωνυμε, γραφε Ελληνικα, γιατι μονος σου θα τα διαβαζεις, τα σοφα λογια που γραφεις.
" H EISAGOGH STHN TRITOVATHMIA EKPAIDEYSEI EINAI EN POLOIS TAKSIKA PROSDIORIZMENI. katanoiton????????"
Ακριβώς, που είναι λοιπόν οι μαλάκες εργαζόμενοι και συνδικαλιστές να απαιτήσουν καλύτερη παιδεία ?
Mόνο για φραγκδίφραγκα ξέρουν να φωνάζουν για να πάνε μετά να τα κάνουν τσιγάρα και φραπέδες....
Και καλα, για καινουριο μας το λες αυτο;
Αλλα σας πληροφορω, οτι στην Ελλαδα ειδικα, αυτο δεν ισχυε παντα.Ετσι, στις 10ετιες του 50 και του60, πολλα παιδια απο λαικες ταξεις, περασαν το φραγμο και ανεβηκαν ταξικα.
Σημερα, με τα ευκολα θεματα που βαζουν, και θεωρησαν οι ηλιθιοι του Πασοκ, οτι θα διευκολυνουν τα φτωχα παιδια, λειτουργηαν αναποδα και ξαναγινε ταξικη η εκπαιδευση.
Γιατι με τα "βατα" θεματα, μπαινουν ευκολα οι παπαγαλοι, που εχουν κανει απειρα φροντιστηρια και μπορει να μεινουν απ εξω απο τις καλες σχολες,μαθητες διαμαντια, που δεν μπορουν να τα γραψουν παπαγαλια.
Παλια, με τα θεματα να μπαινουν επι της διδακτεας υλης και οχι επι της διδαχθεισης, μπαινανε οι εξυπνοι μαθητες, ενω σημερα, κυριως οι παπαγαλοι.
Παραδειγμα οταν πριν απο μερικα χρονια, εβαλε τα θεματα της Φυσικης, ενας καθηγητης του Πολυτεχνειου, και φροντισε να ειναι για εξυπνους, ειδατε οτι οι "αριστοι" της Ιατρικης, πηραν το μπουλο.
Γιατι ηταν απλως παπαγαλοι.
H bash toy 10 einai apo ta elaxista sosta pragmata pou exei kanei h deksia mexri stigmhs
re theodore ti einai ayta poy les???? to oti i eisagogi stin tritovathmia ekpaideysi einai en en pollois taksiki (opos isxiristika se proigoymeno post) den exei na kanei me to pios vazei ta themata kai an apethynontai se eksipnoys i papagaloys. eleos! ti mpoyrdologies einai aytes? exei na kanei me tis koinonikooikonomikes sinthikes poy ypagoreyei o KAPITALIZMOS. DEN KSEKINOYN OLOI APO TIN IDIA AFETIRIA, DEN EXOYN OLOI TIS IDIES EYKAIRIES ktl. kai ayto pali me tis dekaeties toy 50 kai toy 60? kalitera na min to sxoliaso katholoy. entelos akyto kai ayto.
Περιμενε λοιπον να αναστηθει ο "υπαρκτος", για να γινει το ονειρο σου πραγματικοτητα.
Τι θες να κανουμε δηλαδη; Να βγαλουμε διαταγμα που να καταργει τις ταξεις;
Ετσι ηταν ετσι ειναι κι ετσι θαναι, για να θυμηθω ενα παλιο τραγουδακι.
Μερικες φορες, με κανετε και γελαω με τις σοφιες σας.
Γιατι αμα ρωτησεις αυτους που σκουζουν, και τους πεις θελετε να ελθει ο κομμουνισμος για να γινετε ισοι με το διπλανο σας, θα σας απαντησουν, ΟΧΙ.
Εξ αλλου, ποσο %, παιρνει το ΚΚΕ;
Γι αυτο ηρεμησε και αφησε τα πραγματα να κυλανε.
Theodore συνεχίζεις τις απανατωτες παπαριες. Αν διέθετες λίγο παραπάνω αναλυτική σκέψη θα καταλάβαινες ότι τα επίπεδα της συζήτησης είναι δυο. Το πρώτο και σε αυτό αναφέρονται όλα τα post μου, έχει να κάνει με την ανάλυση της βάσης του 10. Σε απάντηση στους διαφόρους που συμφωνούν με αυτό το μέτρο απαντάμε ότι το θέμα της εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι κατά βάση κοινωνικό (βλέπε ταξικό και ΟΧΙ ατομικό- δηλ. δεν διάβασα δεν μπήκα). Το δεύτερο επίπεδο αναφέρεται τώρα στο τι μπορεί να γίνει. Και εσύ εδώ γράφεις τις παπαριές σου. Ασφαλώς σε ένα ενδεχόμενο κομμουνιστικό σύστημα τα πράγματα πιστεύω ότι θα ήταν πολύ καλύτερα. Αλλά δεν είμαι από αυτούς που εναποθέτουν λύσεις απλά σε ένα διαφορετικό κοινωνικοοικονομικό σύστημα. Με βάση λοιπόν τον καπιταλισμό για να μειώσουμε (και όχι να εξαλείψουμε) όσο μπορούμε το χαρακτήρα της ταξικότητας θα μπορούσαμε να ενισχύσουμε την ποιότητα του δημόσιου σχολείου έτσι ώστε να γειώσουμε την ανάγκη για φροντιστήρια, παιδιά από φτωχές οικογένεια να παίρνουν υποτροφίες κατά την διάρκεια του λυκείου και ένα σωρό άλλα.
“Γι αυτο ηρεμησε και αφησε τα πραγματα να κυλανε.” Αυτό ειδικά που έγραψες είναι γαμώ τα επιχειρήματα. Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι η μαλακία δεν έχει πάτο. Ο.Λ.
Επειδη ετυχε και ημουν σε Σχολεια, επι 35 απο τα χρονια της ζωης μου,μπορω να σου πω, οτι αν θελεις να κανεις κατι για να ελαχιστοποιησεις αυτο που εσυ λες ταξικοτητα, ειναι να παρεμβεις στις πρωτες δυο-τρεις ταξεις του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ,συν το Νηπιαγωγείο.
Μονο εκει, μπορει να κανεις κατι.Μετα, ειναι χαμενος κοπος.
Οταν σουρχονται πχ. στο Λυκειο, μαθητες, που δεν ξερουν τις 4 πραξεις, μπορεις να κανεις κατι γι αυτους;
Γιατι βλεπεις οι μαλακες οι Πασοκτζηδες, που σκεφτοντουσαν ανλογα με σενα, ανοιξαν τις πορτες του Λυκειου και βαλανε μεσα μαθητες, που δεν ξερανε την τυφλα τους.
Το αποτελεσμα ηταν οτι αυτοι, δεν αφηναν και τους υπολοιπους να προσεξουν και ετσι το επιπεδο κατεβηκε.
Οι Σουηδοι επισης, προσπαθησαν να κανουν αυτα που λες εσυ και πηραν το μπουλο, γιατι οι φοιτητες που βαλανε στα Παν/μια, με κοινωνικα κριτηρια, χωρις να εχουν δηλαδη τα προσοντα για να μπουν,(κατι σα να καταργησουμε το 10),λεω εγω τωρα, δεν τα καταφεραν να προσαρμοστουν και απεχωρησαν με το ηθικο στον πατο βεβαια.
Καταλαβες λοιπον, οτι δεν ειναι ετσι απλα τα πραγματα.Αντε τους βαζουμε οους και καθαρισαμε.
Εκτος και αν θελεις, να κατεβασουμε το επιπεδο των σπουδων στα μετρα των "τουβλων".
Σε στενοχωρησα τωρα, αλλα αυτα ειναι η αληθεια.
Theodore ένα από τα προβλήματα που έχεις στην σκέψη σου είναι ότι χρεώνεις τον συνομιλητή σου πράγματα που ποτέ δεν ισχυρίστηκε. Ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι για να μπεις στον Πανεπιστήμιο θα πρέπει να ισχύουν κοινωνικά κριτήρια. Αυτό που είπα και θα στο κάνω πιο λιανά μπας και το καταλάβεις είναι το εξής: Για να αναγορεύεις την ατομική ευθύνη ως κύριο επιχείρημα (δηλαδή αυτοί που δεν περάσανε ήταν πολύ απλά αυτοί που δεν διάβασαν) θα πρέπει πρωθύστερα να έχεις διαμορφώσει ένα τέτοιο πλαίσιο έτσι ώστε να έχουν εξαλειφθεί όσο το δυνατόν οι ανισότητες που προϋπάρχουν. Ξεκινάμε όλοι από την ίδια αφετηρία (δεν ξεκινάς εσύ πιο μπροστά από εμένα γιατί έχεις περισσότερα χρήματα αρά μπορείς να κανείς ιδιαίτερα που εγώ δεν μπορώ) και έχουμε όλοι ίσες ευκαιρίες. Είναι και άλλα, αλλά δε θέλω να πλατειάζω. Εφόσον κατορθώσεις κάτι τέτοιο τότε μπορείς να μιλάς για ατομική ευθύνη. Μα καλά δεν καταλαβαίνεις ότι το μέτρο του 10 ήταν για να συσκοτίσει τα πραγματικά προβλήματα της εκπαίδευσης (άθλια σχολεία, υποχρηματοδοτηση κτλ.) και να φόρτωση τις ευθύνες τις αποτυχίας ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ στις πλάτες των μαθητών.
Γραφεις “Οταν σουρχονται πχ. στο Λυκειο, μαθητες, που δεν ξερουν τις 4 πραξεις, μπορεις να κανεις κατι γι αυτους;” Μάλλον θα είσαι καθηγητής. Σου περνάει καθόλου από το μυαλό ότι αυτοί που δεν ξέρουν να κάνουν τις 4 πράξεις ΙΣΩΣ πέρα των άλλων να ευθύνονται και οι δάσκαλοι-καθηγητές που είχαν, το εκπαιδευτικό συστημα που δεν αποπνέει καμία έφεση προς την δημιουργικότητα και το μόνο που κάνει είναι να ενισχύει την παπαγαλία; Εν κατακλείδι σε αυτό το μπουρδέλο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα το να ρίχνει τις ευθύνες τις αποτυχίας στις πλάτες των μαθητών είναι σαν να βρέχει και εσύ να λες ότι σε φτύνει ο Θεός. Με άλλα λόγια η αποτυχία στη γνώση κάποιον είναι ταυτόχρονα και αποτυχία ολόκληρης της κοινωνίας. Ο.Λ.
Για να σταματησουμε την κουβεντα, γιατι δε βλεπω προοδο, σου λεω, οτι δεν εχεις φαει κιμωλια και δεν ξερεις περι τινος προκειται.
Το μονο που μπορω να επαναλαβω, ειναι οτι στο Σχολειο, δεν κανεις καλο, οταν προσπαθεις να διευκολυνεις την κατασταση.
Και ναι, καθηγητης ημουν.
Και ειδα μεσα στην πορεια των 35 χρονων, την κατρακυλα του Σχολειου,χωρις βεβαια να μπορω να κανω κατι γι αυτο.
Δυστυχώς για σένα έχω φάει κιμωλία. Λοιπόν για να το κλείνουμε στο τελευταίο μου post θα μιλήσεις εσύ αντί για μένα.
“Σημερα, με τα ευκολα θεματα που βαζουν, και θεωρησαν οι ηλιθιοι του Πασοκ, οτι θα διευκολυνουν τα φτωχα παιδια, λειτουργηαν αναποδα και ξαναγινε ταξικη η εκπαιδευση.” Δηλαδή το θέμα της ταξικότητας της εκπαίδευσης είναι θέμα του ΠΑΣΟΚ; Δηλαδή πριν δεν ήταν, μετά έγινε, μετά πάλι δεν ήταν και πάει λέγοντας… Η μαλακία σε όλο της το μεγαλείο.
“Γι αυτο ηρεμησε και αφησε τα πραγματα να κυλανε.” Με αυτό το πνεύμα διδάσκεις και αυτές τι αξίες προσπαθείς να περάσεις στους μαθητές σου;
“Οταν σουρχονται πχ. στο Λυκειο, μαθητες, που δεν ξερουν τις 4 πραξεις, μπορεις να κανεις κατι γι αυτους;” "τουβλων". Ώστε έτσι βλέπεις τους μαθητές σου ως τούβλα;
Αυτά ήταν μερικά από τις όσες απίστευτες παπαδιές έγραψες. Βαριόμουν για τα υπόλοιπα. Δυστυχώς υπάρχουν πολλοί σαν εσένα μαλάκες καθηγητές. Ο.Λ.
Τωρα, αν δεν σου αρεσει η αληθεια και θες να κρυβεις το κεφαλι σου στην αμμο, δικαιωμα σου.Εγω, δεν μπορω να κανω κατι γι αυτο.
Οσον αφορα στα τουβλα, μα ετσι ηλθαν. Τουβλα.
Τωρα το ποιος εφταιγε που εγιναν ετσι, αυτο ειναι μια αλλη ιστορια.
Την οποια φαινεται, οτι κανεις δε θελει να δει.
Εγω, εκανα ο,τι μπορουσα, αλλα δεν καταφερα και πολλα πραγματα.
Εσυ, λεγε τις σοφιες σου και τραβα μετα για υπνο.
Τα προβληματα ετσι, θα λυθουν αυτοματως.
Αφήστε τα μωρέ τα "τούβλα" να πάνε να γίνουνε επιστήμονες...
Ανώνυμε που ισχυρίζεσαι με τόσο πάθος οτι το πρόβλημα είναι ταξικό, είσαι όχι απλά μεγάλος, αλλά τεράστιος μαλάκας.
Ποιές τάξεις ρε σούργελο;
Μας δουλεύεις; Δηλαδή εγώ που έβγαζα 14 και κάτι χωρίς διάβασμα ήμουν απο κάποια ανωτέρα τάξη;
Ο πατέρας μου εργάτης είναι και η οικογένεια μου ίσα-ίσα που τα έβγαζε πέρα. Δηλαδή θέλετε να μας πείσετε οτι σώνει και καλά το οτι κάποιος είναι στόκος είναι ταξικό πρόβλημα;
Ξέρω έναν καλό ψυχίατρο, να σας δώσω καρτούλα αν είναι!
Μπα σε καλό μας βραδυάτικα...
Μην μπερδεύετε την ζμπούτσα με την βούρτσα, ανοίξτε τα μάτια σας και δείτε την αλήθεια, animals.
Το 10 δε χρειάζεται να είσαι σαϊνι για να το πιάσεις, πρόβλημα σου αν στις πανελλαδικές δεν έδωσες βάση στα μαθήματα.
Δεν είναι εξετάσεις Λυκείου, και αν κοπείς παραπέμπεσαι Σεπτέμβριο!
Δηλαδή ρε ανώνυμε, πρέπει όλοι σώνει και καλά να μπούνε σε σχολές, και ας μην κατέχουν έστω και λίγη εξυπνάδα, σωστά;
Αν εσύ είσαι ζώο και δε κατάφερες να κάνεις κάτι αξιόλογο στην ζωή σου, πρόβλημα σου.
Δε σημαίνει οτι θα κάνουμε "άγαλμα" και στους μη έχοντας γνώση και στους απευπίδεκτους μαθήσεως!
Όποιος είναι τούβλο, παραμένει τούβλο. Αλλιώς, προσπαθεί για μιά καλύτερη ζωή! Και φυσικά έναν καλύτερο βαθμό απο αυτόν του 10!
Ρε παπάρα από όλα αυτά που έγραψα αυτό κατάλαβες; Πόσο κιλά μαλάκας πρέπει να είσαι;. “Δηλαδή θέλετε να μας πείσετε οτι σώνει και καλά το οτι κάποιος είναι στόκος είναι ταξικό πρόβλημα;” Ρε ηλίθιε που η σκέψη σου δεν μπορεί να περνάει της σκέψη μίας μαϊμούς τη συμπέρασμα είναι αυτό που έβγαλες; Θα στο ξαναγράψω μπας και το καταλάβεις αλλά πολύ αμφιβάλω. Θεωρώ ότι τα προβλήματα της εκπαίδευσης (ένα από αυτά το μεγάλο ποσοστό αποτυχίας στην εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση) θα πρέπει ιδωθούν μέσα από ένα κοινωνικό πρίσμα και όχι να αναγορεύονται όλα στην ατομική εύθηνη δηλαδή στην πλάτη των «τούβλων» μαθητών. Και όταν ισχυρίζομαι ότι η εκπαίδευση είναι ταξική ζώο εννοώ ότι δεν προσφέρει σε όλους τις ίδιες-ισες ευκαιρίες. Έρευνες (βλέπε Χ. Κάτσικας) για παράδειγμα έχουν δείξει ότι στις σχολές με μεγάλη ζήτηση (ιατρική, νομική, πολυτεχνείο, οικονομικές) η ΜΕΓΑΛΗ πλειοψηφία των μαθητών προέρχεται από τα ανώτερα και ανώτατα εισοδηματικά στρώματα.
Το ξανάλεω η βάση του 10 θα είχε για μένα νόημα (και δεν θα αποτελούσε προκάλυμμα καπνού) αν και μόνο αν είχαν κατά ένα μεγάλο μέρος λυθεί τα μεγάλα προβλήματα της εκπαίδευσης. Τώρα αν εσύ θεωρείς ότι το πρόβλημα του μεγάλου ποσοστού της αποτυχίας στις πανελλήνιες εξετάσεις είναι πρόβλημα αποκλειστικά των «τούβλων» που δεν κάθονται να διαβάσουν και δεν βλέπεις και λίγο μακρύτερα, τότε σε συμβουλεύω να αρχίσεις να συνδιαλέγεσαι με μαϊμούδες. Αυτές θα σε καταλάβουν και μπορεί και να τις πείσεις.
Και δε μου λες λες φιλε μου,οι μαθητες ου παιρνουν κατω απο 10, κατα την αποψη σου, πως πρεπει να αντιμετωπιζονται;
Να τους βαζουμε μεσα με το ετσι θελω, οπως οι Σουηδοι, που σου ειπα τι παθανε τελικα, η κατι αλλο;
Για ν ακουσω.
Η σκεψη μου, οτι το ταξικο ζητημα, λυνεται, μονο με την παρεμβαση στις πρωτες ταξεις του δημοτικου, δε βλεπω να σε συγκινησε καθολου.
Προτιμας να ακους Κατσικα.Το Nobel prize δηλαδη!
ΟΚ. Οπως αγαπας.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΤΟΥΒΛΑ ΣΤΑ Α.Ε.Ι-Τ.Ε.Ι ΚΑΙ ΕΛΕΩ ΤΣΙΠΡΑ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΑΜΑ ΛΑΧΕΙ ΝΑ"ΟΥΜΕ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΚΑΤΑΛΥΨΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΓΩ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟ Ο ΠΡΕΖΑ ΤΟΝ ΠΟΛ.ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΑΙ Ο ΦΟΥΦΟΥΤΟΣ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟ ΡΕ ΓΑΜΗΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ
Δημοσίευση σχολίου