Σάββατο, Ιανουαρίου 31, 2009

ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ 15 ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ...ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΡΗ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΕ;;;

Ειναι πραγματικα τραγικο να ξερεις πως μαζι με εσενα διαγωνιζονται και αλλοι 72667 υποψηφιοι,για να διεκδικισουν μια απο τις 4721 θεσεις στα σχολεια ολης της χωρας...
Τα στοιχεια ειναι ακομη πιο τραγικα αν κατσεις να δεις αναλυτικα την αναλογια υποψηφιων και θεσεων εργασιας...

Πιο συγκεκριμενα...
στον κλάδο των Μαθηματικών η αναλογία «κάθεται» στο 1:19 (1:10 το 2006), στους Φυσικούς 1:21 (1:14 το 2006), στους Χημικούς 1:20 (1:14 το 2006), στους Βιολόγους 1:20 (1:13 το 2006) και στους Γεωλόγους 1:25 (1:18 στον προηγούμενο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών). Κάτω από καλύτερες συνθήκες θα διεκδικήσουν την επαγγελματική αποκατάστασή τους οι πτυχιούχοι Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, δεδομένου ότι η αναλογία στον κλάδο τους διαμορφώνεται στο 1:13 (1:1,6 η αντίστοιχη αναλογία το 2006). Ο κλάδος της Οικιακής Οικονομίας -παραδοσιακά- διατηρεί την ευνοϊκότερη αναλογία μεταξύ υποψηφίων και διατιθέμενων θέσεων (1:2). Στο συγκεκριμένο κλάδο «ένας στους δύο μπαίνει». Από εξαιρετικό σημείο εκκίνησης θα διεκδικήσουν το διορισμό τους και οι Δάσκαλοι, καθώς η αντίστοιχη αναλογία στον κλάδο τους κυμαίνεται στο 1:3 (στο 1:1,5 η αναλογία το 2006). Στον επικείμενο διαγωνισμό ένας στους τρεις δασκάλους… κερδίζει.

Οι επιμέρους πιθανότητες επιτυχίας ανά κλάδο έχουν ως εξής: Οι Θεολόγοι διαμορφώνουν αναλογία 1:49 (μία θέση διεκδικούν 49 υποψήφιοι), οι πτυχιούχοι Γαλλικής Γλώσσας 1:19, Αγγλικής Γλώσσας 1:18, ενώ η αναλογία στους πτυχιούχους Γερμανικής Γλώσσας κυμαίνεται στο 1:11 (ανά έντεκα υποψηφίους «ανοίγει» μία θέση). Οι Θεολόγοι το 2006 διαμόρφωναν αναλογία στο 1:42, οι πτυχιούχοι Αγγλικής και Γαλλικής Γλώσσας 1:13 και Γερμανικής Γλώσσας στο 1:5,1.

«Γολγοθάς» αναμένει τους Οικονομολόγους (αναλογία 1:95), τους Κοινωνιολόγους (1:60) και τους καθηγητές Φυσικής Αγωγής, οι οποίοι -επίσης παραδοσιακά- διαμορφώνουν μακράν τη χειρότερη αναλογία απ’ όλους τους κλάδους (1:151). Αυτό το αριθμητικό δεδομένο σημαίνει πολύ απλά ότι μία θέση θα επιχειρήσουν να καταλάβουν 151 υποψήφιοι! Αρνητικό ισοζύγιο πιθανοτήτων -αλλά όχι στο βαθμό των γυμναστών- καταγράφουν ακόμη οι πτυχιούχοι Νομικών Σχολών και Πληροφορικής ΑΕΙ, με αναλογία στο 1:37 και οι δύο κλάδοι, Πληροφορικής ΤΕΙ 1:45 και Θεατρικών Σπουδών, με αναλογία στο 1:54.

Σε καλύτερη θέση βρίσκονται οι υποψήφιοι του κλάδου Μεθοδολογίας Ιστορίας (αναλογία στο 1:17) και Νηπιαγωγών 1:14 (1:8 το 2006). Αντίθετα, οι πτυχιούχοι Ιταλικής Γλώσσας -αν και συμμετέχουν για πρώτη φορά σε διαδικασία πρόσληψης στο σύστημα εκπαίδευσης- διαμορφώνουν μια εξαιρετικά αντίξοη αναλογία, η οποία κυμαίνεται στο 1:90. Με άλλα λόγια, την έδρα του καθηγητή στη σχολική αίθουσα «κυνηγούν» 90 υποψήφιοι!

Και ξανα ρωταμε τον Αρη Σπηλιωτοπουλο...ολοι εκεινοι οι καθηγητες και οι δασκαλοι οι οποιοι δεν θα διοριστουν...πως θα απορροφηθούν επαγγελματικα στην αγορα εργασιας,πανω σε αυτο που εχουν σπουδασει;;;
Ποια ειναι η επισημη λυση που προτεινει το κρατος;;;

ΠΡΕΖΑ TV
31-1-2009

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Λοιπον να σου πω κατι, πραγματι το κρατος αγνοει τα ποσοστα αυτα ανεργιας. Ειμαι της αποψης παντως οτι περισσοτερο υπευθυνοι ειμαστε εμεις. Προσπαθουμε απο μικροι να επιλεξουμε ενα επαγγελμα μεσω του οποιου θα προσφερουμε εργο στην πολιτεια και στους συμπολιτες μας ισως, και γιατι οχι στην ανθρωποτητα(πχ γιατρος). Εγω θυμαμαι πριν 2 χρονια που ηταν να δωσω πανελληνιες, ειχα βγαλει πολλες σχολες απ'τη λιστα, και πρωτες αυτες που εχουν κορεστει. Πρωτα δηλαδη κοιταξα τι θα ηταν εφικτο να κανω και μετα τι μου αρεσει και αγαπω.Παρολα αυτα συμαθητες μου μπηκαν σε σχολες μονο και μονο για να μπουν.Δεν ειναι ετσι ομως,αυτα τα παιδια 1/1000 θα ολοκληρωσουν τη σχολη και θα εκτελεσουν το επαγγελμα τους.Δεν δικαιολογω σε καμια περιπτωση τα λαθη της εκαστοτε κυβερνησης που ειναι η παιδεια συθεμελη.Σωστη ενημερωση δεν υπαρχει, σωστο συστημα εισαγωγικων δεν υπαρχει,η ανεργεια ομως δινει και παιρνει! Για να καταληξω, γνωριζοντας οτι ζουμε σε ενα πολυ ασχημο και κακο κοσμο θα πρεπει πρωτα εμεις να προστατευουμε τους εαυτους μας και υστερα να ζηταμε τα ρεστα απο την κυβερνηση η την πολιτεια. Στο κατω κατω ας κουραστουμε λιγο, καλο θα μας κανει!

Jazzman είπε...

Και οι φιλολογοι έχουν πιθανότητα 1:37. (μια φίλη μου δίνει σήμερα γι'αυτο το ξερω)

Ανώνυμος είπε...

Ρε Εβιτα τεκμηριωσε μου τη "λογικη" σου..ειμαστε με τα καλα μας,αμα γουσταρει ο αλλος να γινει καθηγητης τι ζορι τραβας εσυ τωρα;;βεβαια υπαρχουν και κορεσμενα επαγγελματα οπως λες σωστα,αλλα τι θα γινει;;ειναι δυνατον να ειναι μονιμος 1 στους 15 τραγικο ποσοστο..και μου λες για αναλογιες..

Ανώνυμος είπε...

ΤΟΥΣ ΠΗΓΑΝ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Η ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΒΡΕΞΕΙ ΧΙΟΝΙΣΕΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΝΤΕ ΚΟΠΡΟΙ.ΑΣ ΓΙΝΟΤΑΝ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΙ ΗΛΕΚΤΟΛΟΓΟΙ

Ανώνυμος είπε...

Τι φταίει ο Σπηλιωτόπουλος και ο κάθε Σπηλιωτόπουλος? Εντάξει στην παρούσα φάση αυτός αντιπροσωπελυει το σύστημα.΄Ομως αυτό το κωλοχανείο που λέγεται Ελληνικό κράτος δε μπορεί να κάνει τους λογαριασμούς του? Αλλά πως θα ξεγελάσουν τον κάθε φουκαρά γονιό ή υποψηφιο σπουδαστη ή φοιτητή από του να του ανοίγουν διάπλατα τις πόρτες των ΑΕΙ ή ΤΕΙ χωρίς να νοιάζεται κανένας για το αύριο. Και εξηγούμε έστω και "χονδροειδώς". Πόσους φιλόλογους μπορεί να αποροφίσει η αγορά δημόσια ή ιδιωτική? π.χ. 200.΄Αντε βάλε άλλους 50 με 60 για να καλύψουν τα κενά που φυσιολογικά θα δημιουργηθουν=εγκατάληψη σπουδων=ανικανότητα κλπ.Πόσους γιατρούς θέλει η αγορά? Τόσους.Αντε και λίγους παραπάνω για τους ίδιους λόγους. Το ίδιο και με ΟΛΑ τα επαγγέλματα που προέρχονται μέσα από την κρατική εκπαίδευση.Οι υπόλοιποι?Θέσεις εργασίας σε άλλους τομείς,από γεωργία έως οικοδομή.Από βιομήχανοι μέχρι βοθρατζήδες και νταληκιέριδες.Κοπτοραπτούδες και κομμώτριες. Με την πρυπόθεση της ορθής βάσης και αντιμετώπισης.Ε!ύστερα από αυτά νομίζω πως κάποιοι που δεν είναι για τίποτα θα περισέψουν να γίνουν βουλευτές. Μόνο που τότε δεν θα τους έχουμε ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΓΚΗ. Θα τα βολεύουμε και μόνοι μας.΄Αραγε θα γλυτώνουμε και κανα ευρώ από τις πουστιές ορισμένων,για να εξηγούμεθα.