Οταν χανονται επιχειρηματιες και εφοπλιστες,
λειτουργει σε χρονο ρεκορ,
ολοκληρος ο κρατικος μηχανισμος
και κινητοποιουνται ολες οι αρχες...
Γιατι να μην ειχε συμβει το ιδιο
και με τον Αλεξ;;;
ΠΡΕΖΑ TV
12-1-2009
λειτουργει σε χρονο ρεκορ,
ολοκληρος ο κρατικος μηχανισμος
και κινητοποιουνται ολες οι αρχες...
Γιατι να μην ειχε συμβει το ιδιο
και με τον Αλεξ;;;
ΠΡΕΖΑ TV
12-1-2009
9 σχόλια:
Ντροπή !! Ντροπή και αίσχος !!
Ένα τσούρμο εγκληματίες απήγαγαν και κρατούν έναν συνάνθρωπο μας και εσείς κρίνατε ορθό να αναπαράγετε την αηδιαστική και απεχθή πλάκα κάποιων αρρωστημένων εγκεφάλων !!
Θα έπρεπε στοιχειωδώς να κοιταχτείτε στον καθρέφτη και (αν δε σπάσει) να φτύσετε τον εαυτό σας με την πιό πηχτή ροχάλα που μπορείτε να βγάλετε...
Γελοίοι...
υ.γ. το σχόλιο απευθύνεται τόσο σε εσάς όσο και στον αρχικό δημιουργό της αηδίας που αναδημοσιεύετε !!!
Ααααα...Στον Preza και στον dent news...Okay.
ΕΙΣΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ!!!
ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ!!!
ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΓΙΑΤΙ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ!!!
ΕΙΣΤΕ ΠΡΑΖΑΚΙΑ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΕΣ. ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΣΑΣ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΡΑΒΙΟΝΤΟΥΣΑΝ...
ποσους εχει πνιξει ?
Αν χαθεί ο καλλιτέχνης της αφίσσας, θα ειδοποιήσουμε το χαμόγελο του μαλάκα.
Einai kalos anthropos
Ζούμε σε μια περίοδο όπου χωρίς την παραμικρή αμφιβολία η ελληνική κοινωνία ζει υπό το βάρος συνεχούς καταπάτησης των δικαιωμάτων της, όπου εργαζόμενοι που αγωνίζονται για ένα καλύτερο αύριο απειλούνται από αδίστακτα συμφέροντα, όπου ο 15χρονος Αλέξανδρος έπεσε θύμα της κατά τα άλλα ευνομούμενης και δημοκρατικότατης πολιτείας μας.
Σε μια περίοδο όπου λαοί δολοφονούνται και ολόκληρη η "παντοδύναμη" υφήλιός μας παρακολουθεί με πλήρη απάθεια τα όσα εγκληματικά συμβαίνουν.
Σε μια τέτοια εποχή είναι αυτονόητο ότι η απαγωγή ενός εφοπλιστή δεν πρέπει να είναι ούτε το μοναδικό θέμα της επικαιρότητας, ούτε να μονοπωλεί τα ούτως ή άλλως μονοθεματικά δελτία ειδήσεων. Και συμφωνώ ως ένα βαθμό με το σχόλιο προηγούμενης δημοσίευσης του ιστολογίου σας ότι δεν είναι δυνατόν "να γίνει εθνικό ζήτημα η απαγωγή ενός εφοπλιστή".
Θεωρώ παρ'όλα αυτά αναγκαίο να μην εθελοτυφλούμε προκειμένου να κάνουμε εύκολο και λαϊκίστικο εντυπωσιασμό, κάτι που πρέπει να ισχύει για όλους μας, αλλά και ιδιαίτερα για ένα βήμα έκφρασης ιδεών και απόψεων όπως το ιστολόγιό σας. Η ισοπέδωση ανθρώπων ανεξάρτητα από καταγωγή, φύλο, θρησκευτικά, πολιτικά και άλλα πιστεύω (αλλά και επάγγελμα) είναι εντελώς αδικαιολόγητη, κάτι που συμβαίνει με τη σάτιρα που κάνετε.
Όλοι γνωρίζουμε την προσφορά της κορυφαίας ελληνικής ναυτιλίας στην Ελλάδα, όπως επίσης γνωρίζουμε πρακτικές μελών της εφοπλιστικής κοινότητες εις βάρος εργαζομένων και όχι μόνο. Με την ίδια ελευθεροστομία όμως που έχει καταγγελθεί αυτό, θα πρέπει να αναδεικνύεται η προσφορά ανθρώπων όπως του κ. Περικλή Παναγόπουλου και να μην ισοπεδώνεται χωρίς να λαμβάνονται υπ'όψιν τα ιδιαίτερα στοιχεία της προσωπικότητάς του, απλά και μόνο επειδή ασχολείται με τη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Για να μην παρεξηγηθώ, να ξεκαθαρίσω ότι δεν τον γνωρίζω προσωπικά, ούτε καν έχω σχέση με τη ναυτιλιακή βιομηχανία. Είμαι φοιτητής οικονομικής σχολής και απλώς ενδιαφέρομαι για θέματα της ναυτιλίας. Έτσι, τυχαίνει να έχω εικόνα για τον κλάδο της ναυτιλίας και τους ανθρώπους της. Θεωρώ λοιπόν πολύ σημαντικό το έργο και την προσφορά του στη ναυτιλία, και ιδιαίτερα στην ακτοπλοϊα, όπου πρώτος δρομολόγησε νεότευκτα πλοία υψηλών προδιαγραφών στην Αδριατική αρχικά και εν συν συνεχεία στο Αιγαίο, ανατρέποντας τα δεδομένα και ουσιαστικά αναγκάζοντας τους ανταγωνιστές του να αναβαθμίσουν το στόλο τους, με αποτέλεσμα την είσοδο της ακτοπλοΐας στην εποχή της ποιότητας. Επιπλέον είναι φανατικός υποστηρικτής της ελληνικής σημαίας από την εποχή που δραστηριοποιείτο στα κρουαζιερόπλοια μέχρι σήμερα. Και τέλος, απ'όσο γνωρίζω είναι ένας άνθρωπος ιδιαίτερα χαμηλών τόνων που ούτε επιδιώκει ούτε προκαλεί άσκοπα τη δημοσιότητα και που δεν έχει χρησιμοποιήσει απ’ό,τι μαθαίνω σωματοφύλακες θεωρώντας ότι «ασφάλεια θέλουν όσοι επιχειρηματίες έχουν εχθρούς και όχι όσοι διαθέτουν μόνο φίλους, έστω και αν είναι σκληροί ανταγωνιστές τους».
Αυτά ήθελα να πω και εύχομαι να λήξει αισίως και όσο το δυνατόν γρηγορότερα η οδυνηρή περιπέτειά του, ειδικά λόγω και της σοβαρής ασθένειας που αντιμετωπίζει.
Ζούμε σε μια περίοδο όπου χωρίς την παραμικρή αμφιβολία η ελληνική κοινωνία ζει υπό το βάρος συνεχούς καταπάτησης των δικαιωμάτων της, όπου εργαζόμενοι που αγωνίζονται για ένα καλύτερο αύριο απειλούνται από αδίστακτα συμφέροντα, όπου ο 15χρονος Αλέξανδρος έπεσε θύμα της κατά τα άλλα ευνομούμενης και δημοκρατικότατης πολιτείας μας.
Σε μια περίοδο όπου λαοί δολοφονούνται και ολόκληρη η "παντοδύναμη" υφήλιός μας παρακολουθεί με πλήρη απάθεια τα όσα εγκληματικά συμβαίνουν.
Σε μια τέτοια εποχή είναι αυτονόητο ότι η απαγωγή ενός εφοπλιστή δεν πρέπει να είναι ούτε το μοναδικό θέμα της επικαιρότητας, ούτε να μονοπωλεί τα ούτως ή άλλως μονοθεματικά δελτία ειδήσεων. Και συμφωνώ ως ένα βαθμό με το σχόλιο προηγούμενης δημοσίευσης του ιστολογίου σας ότι δεν είναι δυνατόν "να γίνει εθνικό ζήτημα η απαγωγή ενός εφοπλιστή".
Θεωρώ παρ'όλα αυτά αναγκαίο να μην εθελοτυφλούμε προκειμένου να κάνουμε εύκολο και λαϊκίστικο εντυπωσιασμό, κάτι που πρέπει να ισχύει για όλους μας, αλλά και ιδιαίτερα για ένα βήμα έκφρασης ιδεών και απόψεων όπως το ιστολόγιό σας. Η ισοπέδωση ανθρώπων ανεξάρτητα από καταγωγή, φύλο, θρησκευτικά, πολιτικά και άλλα πιστεύω (αλλά και επάγγελμα) είναι εντελώς αδικαιολόγητη, κάτι που συμβαίνει με τη σάτιρα που κάνετε.
Όλοι γνωρίζουμε την προσφορά της κορυφαίας ελληνικής ναυτιλίας στην Ελλάδα, όπως επίσης γνωρίζουμε πρακτικές μελών της εφοπλιστικής κοινότητες εις βάρος εργαζομένων και όχι μόνο. Με την ίδια ελευθεροστομία όμως που έχει καταγγελθεί αυτό, θα πρέπει να αναδεικνύεται η προσφορά ανθρώπων όπως του κ. Περικλή Παναγόπουλου και να μην ισοπεδώνεται χωρίς να λαμβάνονται υπ'όψιν τα ιδιαίτερα στοιχεία της προσωπικότητάς του, απλά και μόνο επειδή ασχολείται με τη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Για να μην παρεξηγηθώ, να ξεκαθαρίσω ότι δεν τον γνωρίζω προσωπικά, ούτε καν έχω σχέση με τη ναυτιλιακή βιομηχανία. Είμαι φοιτητής οικονομικής σχολής και απλώς ενδιαφέρομαι για θέματα της ναυτιλίας. Έτσι, τυχαίνει να έχω εικόνα για τον κλάδο της ναυτιλίας και τους ανθρώπους της. Θεωρώ λοιπόν πολύ σημαντικό το έργο και την προσφορά του στη ναυτιλία, και ιδιαίτερα στην ακτοπλοϊα, όπου πρώτος δρομολόγησε νεότευκτα πλοία υψηλών προδιαγραφών στην Αδριατική αρχικά και εν συν συνεχεία στο Αιγαίο, ανατρέποντας τα δεδομένα και ουσιαστικά αναγκάζοντας τους ανταγωνιστές του να αναβαθμίσουν το στόλο τους, με αποτέλεσμα την είσοδο της ακτοπλοΐας στην εποχή της ποιότητας. Επιπλέον είναι φανατικός υποστηρικτής της ελληνικής σημαίας από την εποχή που δραστηριοποιείτο στα κρουαζιερόπλοια μέχρι σήμερα. Και τέλος, απ'όσο γνωρίζω είναι ένας άνθρωπος ιδιαίτερα χαμηλών τόνων που ούτε επιδιώκει ούτε προκαλεί άσκοπα τη δημοσιότητα και που δεν έχει χρησιμοποιήσει απ’ό,τι μαθαίνω σωματοφύλακες θεωρώντας ότι «ασφάλεια θέλουν όσοι επιχειρηματίες έχουν εχθρούς και όχι όσοι διαθέτουν μόνο φίλους, έστω και αν είναι σκληροί ανταγωνιστές τους».
Αυτά ήθελα να πω και εύχομαι να λήξει αισίως και όσο το δυνατόν γρηγορότερα η περιπέτειά του, ειδικά λόγω και της σοβαρής ασθένειας που αντιμετωπίζει.
stin pira,stin pira prepei na sas steiloune!den ntrepeste apigagan enan kakomiro efoplistako kai eseis koroideuete!Ntropi sas,tha eprepe na eisastan eseis sti thesi tou!Parte tin preza sas palioprezakia anoikste tin megali sas tv kai apolauste apo ton kanape sas xoligountianes apagwges kai tsontes me eutrafeis genikous grammateis,ola einai mia xara!
Δημοσίευση σχολίου