Μαθησιακές δυσκολίες και διαταραχές λόγου και ομιλίας, όπως προβλήματα άρθρωσης, καθυστέρηση στην εξέλιξη του λόγου ή ακόμη και τραυλισμό, αντιμετωπίζει το 15% των παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας στη χώρα μας.
Είναι χαρακτηριστικό ότι το 60% των περιπτώσεων που αναζητεί βοήθεια σε εξειδικευμένα ιατροπαιδαγωγικά κέντρα αντιμετωπίζει προβλήματα προφορικού λόγου, τα οποία εξελίσσονται στη συνέχεια σε προβλήματα και του γραπτού λόγου.
Ωστόσο, όπως επισημαίνουν οι λογοπεδικοί, ο έγκαιρος εντοπισμός και η αντιμετώπιση των περιστατικών αυτών δυσχεραίνονται από την έλλειψη των κατάλληλων δομών στα σχολεία, όπως τμήματα ειδικής διδασκαλίας, αλλά και δασκάλων και καθηγητών εξειδικευμένων σε προβλήματα δυσλεξίας, μαθησιακές δυσκολίες και διαταραχές λόγου-ομιλίας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τόσο την ψυχολογική όσο και την οικονομική επιβάρυνση της οικογένειας.
Την ίδια στιγμή ο αριθμός των ιατροπαιδαγωγικών κέντρων που υπάρχουν στη χώρα μας δεν επαρκεί, για να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες εξέτασης και θεραπείας των περιπτώσεων αυτών, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται μεγάλες λίστες αναμονής, οι οποίες φτάνουν έως και τους τρεις μήνες.
ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΥ...
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΜΟΝΕΣ...
ΠΡΕΖΑ TV
1-3-2009
Είναι χαρακτηριστικό ότι το 60% των περιπτώσεων που αναζητεί βοήθεια σε εξειδικευμένα ιατροπαιδαγωγικά κέντρα αντιμετωπίζει προβλήματα προφορικού λόγου, τα οποία εξελίσσονται στη συνέχεια σε προβλήματα και του γραπτού λόγου.
Ωστόσο, όπως επισημαίνουν οι λογοπεδικοί, ο έγκαιρος εντοπισμός και η αντιμετώπιση των περιστατικών αυτών δυσχεραίνονται από την έλλειψη των κατάλληλων δομών στα σχολεία, όπως τμήματα ειδικής διδασκαλίας, αλλά και δασκάλων και καθηγητών εξειδικευμένων σε προβλήματα δυσλεξίας, μαθησιακές δυσκολίες και διαταραχές λόγου-ομιλίας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τόσο την ψυχολογική όσο και την οικονομική επιβάρυνση της οικογένειας.
Την ίδια στιγμή ο αριθμός των ιατροπαιδαγωγικών κέντρων που υπάρχουν στη χώρα μας δεν επαρκεί, για να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες εξέτασης και θεραπείας των περιπτώσεων αυτών, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται μεγάλες λίστες αναμονής, οι οποίες φτάνουν έως και τους τρεις μήνες.
ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΥ...
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΜΟΝΕΣ...
ΠΡΕΖΑ TV
1-3-2009
1 σχόλιο:
Μετά την ενοποίηση του ΤΑΞΥ (ταμείο ξενοδοχοϋπαλλήλων) με το ΙΚΑ, όσοι ήμασταν στο ΤΑΞΥ, παρά τις εισφορές των τόσων χρόνων, έχουμε παροχές ΙΚΑ. Τι σημαίνει αυτό? Ότι για τα 50€ περίπου που κοστίζει η ώρα για μια τέτοιου είδους θεραπεία (λογοθεραπεία ή εργοθεραπεία ή ειδική συμπεριφορά κλπ στα εν λόγω κέντρα), το ΙΚΑ μας επιστρέφει πίσω τα @@@ του Καράμπελα! (Από το ΤΑΞΥ τα παίρναμε πίσω σχεδόν όλα.) Συν ότι για να σου εγκρίνουν έστω κι αυτά, δεν αναγνωρίζουν παραπεμπτικά που είχες από πριν (εμένα συγκεκριμένα ήταν και από γιατρό του Παίδων, κρατικό νοσοκομείο δηλαδή!), αλλά σε παραπέμπουν στις δικές τους διαδικασίες που είναι τόσο χρονοβόρες ώστε σχεδόν να σε αποτρέπουν από το να το επιχειρήσεις! Ποιοι τα ξέρουν αυτά; Κανείς. Ακόμα κι εγώ που είμαι μητέρα που κινείται μέσα σ' αυτά λόγω του προβλήματος, μέχρι τώρα είχα άγνοια λόγω του κάπως καλύτερου ταμείου μου. Όλο αυτοί που είναι τόσα χρόνια στο ΙΚΑ, ούτε να διανοηθώ δεν μπορώ τι τραβάνε και τι πληρώνουν. Εγώ πάντως βρέθηκα ξαφνικά μ' αυτήν την αλλαγή, να χρωστάω 700€ στο κέντρο που πάω τον μικρό μου, λόγω της διαφοράς που προέκυψε με την αλλαγή των Ταμείων. Αποτέλεσμα; Σταμάτησα τις θεραπείες, μέχρι να καταφέρω να αποπληρώσω το χρέος μου και να ξανακάνω χαρτιά για έγκριση από το ΙΚΑ. Ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι δηλαδή. Και ποιος την πληρώνει; Το παιδί φυσικά που μένει πίσω κι αρχίζει να έχει πάλι πρόβλημα στο σχολείο του...
Δημοσίευση σχολίου