Παρασκευή, Μαρτίου 13, 2009

ΚΑΤΑ ΜΕΤΩΠΟ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΥΡΙΠΙΔΗ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ BLOGS...ΘΕΛΟΥΝ ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ BLOGS...



Προκλητικη,νοσηρη και περα για περα χυδαια επιθεση,κανει ο Υπ.Μεταφορων Ευριπιδης Στυλιαδης στα Ελληνικα blogs και τους Bloggers,κατηγορωντας μας ως συκοφαντες,
διαπλεκομενους και πολιτικα υποκινουμενους...
Μαλιστα αναφερει πως στο μελλον σκοπευει να ασχοληθει με το θεμα των blogs,αφου πρωτα δει τι ισχυει νομικα και στις υπολοιπες "Δημοκρατικες" χωρες...ενω μαλιστα θα ζητησει και την συμμετοχη στο διαλογο των "υγειων" Blogger που βλεπουν το internet σαν ευκαιρια...

Τελος να σημειωσουμε πως αυτο που επιθυμει ο κυριος Στυλιανιδης...ειναι τα blogs να γινουν ενυπογραφα...

Εχουν χασει τον υπνο τους ακομη και μεγαλα στελεχη της Κυβερνησης, καθως πλεον οπως ολα δειχνουν,παρακολουθουν καθημερινα τα οσα λεγονται γι'αυτους στα Blogs...μονο που οι μαλακες που τους κανουν την καθημερινη αποδελτιωση,δεν περιλαμβανουν στα δελτια τους τα οσα γραφονται και στα μικροτερα σε επισκεψεις blogs,παρα μονο περιοριζονται σε καμια δεκαρια,αντε και σε αυτα που ξερουν πως απο πισω τους ειναι καποια δημοσιογραφικα γιουσουφακια...

Blogs και bloggers δεν ειναι μονο αυτοι που βρισκονται στην πρωτη εκατονταδα των δημοφιλεστερων blogs στο sync...
Ειναι και οι υπολοιπες 40.000 φωνες εκει εξω,οι οποιες δινουν καθημερινα το δικο τους προσωπικο στιγμα για τα κακως κειμενα,γραφοντας αληθειες,οι οποιες ομως πονανε τοσο πολυ,με αποτελεμα να πνιγονται στα φανταχτερα δημοσιευματα των πιο δημοφιλων blog...

Κυριε Στυλιανιδη...οταν μιλαγες για διαλογο στη Παιδεια και παραλληλα εστελνες τα ΜΑΤ να χτυπανε τους φοιτητες στους δρομους...τοτε η εκφρασεις "ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ" και "ΜΑΛΑΚΑΣ" ειναι το λιγοτερο με το οποιο μπορουσαμε να σας αποκαλεσουμε...
Βεβαια θα μας πειτε...πως αυτες ειναι χυδαιοτητες και συκοφαντιες οι οποιες προσβαλουν την τιμη και την υπολυψη σας ως πολιτικο προσωπο...αλλα οι μαθητες και οι φοιτητες οταν ησασταν Υπ.Παιδειας,πως νομιζατε πως σας αποκαλουσαν;;;
Στην ουσια τα blogs αυτο που κανουν ειναι να αποτυπωνουν την καθημερινοτητα των ανθρωπων και των συγγραφεων τους...
σε ψηφιακη μορφη...

Συπως η λεξη "ΜΑΛΑΚΑΣ" ειτε υποθει προφορικα,ειτε γραπτα...
το ιδιο νοημα εχει...
και την ιδια αγανακτηση δηλωνει...

Βεβαια αυτο που σας καιει περισσοτερο ειναι να μαθετε το ποιοι ειναι πισω απο συγκεκριμενα Blogs τα οποια σας "χτυπανε" πολιτικα,ωστε να μπορεσετε να τους τρομοκρατησετε και να τους χειραγωγησετε με τις γνωστες και προσφυλες μεθοδους σας...αλλα ευτυχως κατι τετοιο...δεν υπαρχει περιπτωση να καταστει δυνατο,με την νομιμη παντα οδο...

Συνεπως...keep blogging σε ολους...καθως πλεον η δυναμη που εχουμε στα χερια μας οπως αποδεικνυεται αρχιζει να ενοχλει προσωπα και καταστασεις,πραγμα το οποιο σημαινει πως απο εδω μεσα ιδως να γινει η αρχη για να αλλαξουν πολλα πραγματα εκει εξω...

ΠΡΕΖΑ TV
13-3-2009

8 σχόλια:

Γιώργης Σαράτσης είπε...

Η ελευθερία του λόγου (όπως κι αν μπορεί να ερμηνευτεί αυτό) χαρακτηρίζεται "εργολαβία" και "δηλητηριασμός της πολιτικής ζωής";;;

Τί είναι, λοιπόν, οργανωμένο σχέδιο: η έκφραση άποψης ή η καταράκωση συνειδήσεων και πολιτών μέσω της υπέροχης πολιτικής τους;;;

Για ακόμα μία φορά δεν λέχθηκε τίποτα σοβαρό από τον κύριο υπουργό...

Ανώνυμος είπε...

ας δουν πως εχουν αντιμετωπισει αλλα κρατη πολυ πιο σημαντικα θεματα κ αφου τα λυσουν μετα ας ασχοληθουν κ με τα blogs.γελοιοι...

Ανώνυμος είπε...

Γιατί ρε παιδιά δεν υπάρχουν μηχανισμοί άμα τους κάτσει άσχημα στο μάτι κάποιο blog να μάθουν ποιός είναι; παίζει αληθινή ανωνυμία;
Πάντως θα ήθελα να πω στον Κο Στυλιανίδη να μην πειράξει τα blog γιατί...μπουρδέλο τα κάνουμε και μόνοι μας!

Ανώνυμος είπε...

Boroun na mathoun me entoli Eisaggelea. Aftoi theloun na xeroun xoris entoles kai tetoia.

Afto pou den exoun katalavei einai to pos vgike o Obama.. Pianontas ton palmo tou kosmou apo ta blogs.

Ανώνυμος είπε...

Ο άλλος ο μαλάκας που ρώτησε τον Στυλιανίδη αν εκβιάζουν τα blogs ξέχασε να πει ότι η υπόθεση ήταν τελικά ότι ένας δημοσιογράφος εκβίαζε έναν άλλο δημοσιογράφο και ότι καμιά κατηγορία δεν στάθηκε γιατί ήταν στημένη από τον Σφακιανάκη για να βρουν ποίος κρύβετε πίσω από το press-gr

KOMCORP είπε...

Δεν τον ενδιαφέρει να μάθει ποίος έχει το κάθε blog αλλά να τον βάλει φυλακή για να μην ξαναγράψει!!

Ανώνυμος είπε...

giati den rotage kaneis an evale (kai pote evale)email sto grafeio sto ypourgeio o Evripidis. gia rotiste na mathete na gelasoume.

Softart είπε...

Αγαπητέ κύριε Στυλιανίδη

Καταρχήν εγώ έχω διαβάσει το βιογραφικό σας οπότε επιτρέψτε μου να σας πω εγώ δυο λογάκια για μένα, να σας πω ότι είμαι μεγαλύτερος από εσάς σε ηλικία, ότι δεν είμαι δικηγόρος αλλά και εγώ έχω πτυχίο Πανεπιστήμιου έχω ζήσει και εγώ στο εξωτερικό αρκετά χρόνια και είμαι γονέας δύο παιδιών (στο οποίο θα επανέλθω αργότερα ).
Μας λέτε ότι θα κάνετε διάλογο με τους υγιείς bloggers (δηλαδή τους επώνυμους ) που βλέπουν μία ευκαιρία στο Internet (?) Και όχι έως εργαλείο συκοφαντίας.
Θα ήθελα λοιπόν να σας πω.
Το blog το έφτιαξα γιατί είδα και εγώ την ευκαιρία να έχω μία φωνή , μια άποψή, να μπορώ να προτείνω, μίας που δεν μπορώ πλέον να έχω μία φωνή στο πεζοδρόμιο γιατί κάθε φορά που βγαίνω να διεκδικήσω κάτι κάποιοι 40-50 γνωστοί - άγνωστοι προβοκάτορες θα μας φέρουν τα επεισόδια και τα δακρυγόνα και η δική μου φωνή δεν θα ακουστεί ποτέ όπως γίνετε εδώ και δεκάδες χρόνια, οπότε μηδέν διάλογος.
Στην ηλικία μου αλλά και στα παιδιά μου τα δακρυγόνα σας και η αστυνομική σας βία είναι πλέον επικίνδυνα.
Λοιπόν έφτιαξα αυτό το blog για να προβληματίσω και να προβληματιστώ, το έκανα για να επικοινωνήσω με τον κόσμο και με σας (την εξουσία) μέσω διαλόγου και όχι δακρυγόνων. Έκανα το blog ώστε να μπορώ να κρίνω πρόσωπα και πράγματα τα οποία επηρεάζουν την ζωή μου και αποφασίζουν για μένα χωρίς εμένα . Και σήμερα αυτά τα πρόσωπα είναι η κυβέρνηση της Ν.Δ.
Σίγουρα δεν το έκανα για να συκοφαντώ εσάς προσωπικά. Αλλά σίγουρα δεν το έκανα για να γλύψω κάποιον οι να χαϊδεύω τα αυτιά κάποιου άλλου λαμογιού.

Με αποκαλέσατε μη Υγιή blogger (λόγω ανωνυμίας) και ότι έχω αναλάβει εργολαβικά
να δηλητηριάσω την πολιτική ζωή και να σπιλώσω πολιτικούς της μη αρεσκείας μου.
Κύριε Στυλιανίδη δεν χρειάζεστε την βοήθεια μου για να την δηλητηρίαση της πολιτικής ζωής του τόπου η την σπίλωση πολιτικών, αυτό το καταφέρνετε μόνοι σας μια χαρά.
Οι δημοσκοπήσεις που εσείς προσκυνάτε λένε ότι 80% των πολιτών πιστεύει ότι εσείς οι πολιτικοί και η δημόσια εξουσία είστε διεφθαρμένα λαμόγια.
Την δηλητηρίαση αυτή εσείς την δημιουργήσατε και εδραιώσατε. Όχι εμείς οι bloggers.
Λέτε ότι σπιλώνω δημοσιογράφους και πολιτικούς που κάνουν ευσυνείδητα την δουλειά τους και δεν έχουν άλλα αφεντικά εκτός του Λαό και την κοινή γνώμη.
Κύριε Στυλιανίδη οι συγκεκριμένοι δημοσιογράφοι που “σπιλώνω” στο blog μου και γενικά τα άλλα blogs έχουν αφεντικά εσάς και κάθε άλλο συμφέρον εκτός λαού και κοινής γνώμης η μόνη σχέση με την κοινή γνώμη είναι ότι θέλουν να την ελέγχουν για λογαριασμό σας και των συμφερόντων άλλων πλην Λαού.
Το αστείο (τραγικό) είναι ότι σαν πολίτης θα πληρώσω πολύ ακριβά την προστασία αυτών των ανθρώπων .

Μας λέτε ότι είναι ένα οργανωμένο σχέδιο, μα κύριε Υπουργέ αν χτυπήσετε στο blogger Ελλάς θα σας βγάλει 175.000 Greek bloggers με έδρα την Ελλάδα σε αυτούς προσθέστε κάποιες δεκάδες από άλλες υπηρεσίες και κάποιες άλλες χιλιάδες Έλληνες του εξωτερικού μιλάμε για κάποιες εκατοντάδες bloggers , οι περισσότεροι από εμάς είμαστε ανώνυμοι άρα μας λέτε ότι κάποιες δεκάδες χιλιάδες bloggers μαζευτήκαμε συνωμοτικά και θέσαμε σκοπό να σπιλώσουμε τον Κύριο Στυλιανίδη η τον όποιο Στυλιανίδη.
Νωρίτερα σας είπα ότι θα επανέλθω στα 2 παιδιά μου, έχω δύο παιδιά που είχαν την ατυχία να σας είχαν για Υπουργό τους.
Στις μέρες της υπουργίας σας συνεχίστηκε η δημόσια παιδιά να μας κοστίζει περισσότερα και ο φόρτος για τους μαθητές να αυξάνει.
Το μόνο που θυμούνται από εσάς σαν υπουργό Παιδείας είναι ότι τους κοιτάξατε πάντα αφή ψηλού ότι κάθε φορά που ύψωσαν την φωνή τους να ζητήσουν η να διεκδικήσουν κάτι από εσάς τους στείλατε τα ΜΑΤ και σίγουρα ποτέ δεν θα ξεχάσουν ότι την ημέρα του θανάτου του Αλέξη εσείς διασκεδάζατε στα μπουζούκια.

Με αποκαλέσατε μη Υγιή blogger σας γιατί θέλω να μείνω ανώνυμος κύριε Υπουργέ ο λόγος της ανωνυμίας μου είναι ο πιο απλός λόγος από όλους! Είναι ο λόγος που λέγετε Ασφάλεια. Απλώς είναι για την προστασία μου.
Αν γίνω επώνυμος ποίος μου εγγυάται ότι δεν θα υπάρξει κρατική εκδικητικότητα.
Ποίος εγγυάται ότι κάποιος άλλος αναγνώστης με κάποια άλλη άποψη δεν θελήσει να πάρει τα πράγματα στα χέρια του, ποιος εγγυάται ότι κάποια σέχτα δεν θα με χτυπήσει.
Κύριε Υπουργέ προτιμώ ανώνυμος ασφαλής και τζάμπα παρά επώνυμος ανασφαλής και να ψάχνω ποιος θα πληρώσει για την ασφάλεια μου και την ακεραιότητα μου αφού ήδη ξοδεύονται εκατοντάδες εκατομμύρια για την ασφάλεια πιο “σοβαρών ” τομαριών από εμένα.
Κύριε υπουργέ εγώ το blog μου όπως χιλιάδες άλλοι τα γράφουμε από τα pc μας στο σπίτι η στην δουλειά, σε περίπτωση εθνικής ανάγκης αν κάποιος θέλει να βρει totomari και κάθε tomari θα το βρει πανεύκολα. Αν κάποιος τύπου Bin Landen η αποκλειστικά εκβιαστής κατά επάγγελμα η συκοφάντης τότε θα φροντίσει να κρυφτεί καλά.
Άρα η εκ των προτέρων επωνυμία η ανωνυμία ενός blog δεν παίζει κανένα ρόλο.
Η επωνυμία μήπως εξυπηρετεί κάποιους άλλους σκοπούς στην εποχή μας που λέγετε φακέλωμα.
Πάντα διερωτόμουν : Μήπως θα έπρεπε να ψηφίζουμε με το να ρίχνουμε ενυπόγραφους ψήφους?

Δεν έχει καμία σημασία αν λέγομε Γιάννης Παπαδόπουλος, Η Γιώργος Καραμανλής η Κώστας Παπανδρέου το μόνο που μετράει είναι η ελευθερία του λόγου και η Αλήθεια .

totomari.