Με την εκδήλωση ενδιαφέροντος για 10 από τις 19 άγονες γραμμές πραγματοποιήθηκε χθες στο υπουργείο ΕΝ ο διαγωνισμός για την περίοδο 2009-2010, για την οποία το υπουργείο έχει προσδιορίσει στα 110 εκατομμύρια ευρώ το ανώτατο όριο των κονδυλίων που θα διατεθούν.
Από τον χθεσινό διαγωνισμό απουσιάζει η εταιρεία GA Ferries του Γερ. Αγούδημου, ενώ και η ΣΑΟΣ του Φ. Μανούση, που κατέθεσε πρόταση για τη γραμμή Λαύριο, Αγιος Ευστράτιος, Λήμνος με το πλοίο της «Εξπρές Λήμνος», δεν κατέθεσε, σύμφωνα με πληροφορίες, εγγυητική επιστολή.
Αξίζει να σημειωθεί πως το υπουργείο πλέον εμφανίστηκε πιο αυστηρό, απαιτώντας από την αρχή όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά, καθώς τα χρήματα για τις επιδοτήσεις δίνονται πια κατευθείαν
από το υπουργείο Οικονομικών.
Από όλες τις προτάσεις που κατατέθηκαν οι παράγοντες του ΥΕΝ εμφανίστηκαν ευχαριστημένοι, ιδιαίτερα δε, για τη γραμμή των μικρών Κυκλάδων. Δηλαδή, από Νάξο για Ηρακλειά, Σχοινούσα, Κουφονήσια, Κατάπολα, αλλά και τη γραμμή από Νάξο, Δονούσα, Αιγιάλη, Αστυπάλαια, για τις οποίες κατατέθηκε πρόταση για 12ετή σύμβαση από την Μπλου Σταρ με το πλοίο «Μπλου Σταρ Νάξος» (επιδοτούμενο είναι το κομμάτι από Νάξο και για μικρές Κυκλάδες. Ενώ από Πειραιά - Πάρο - Νάξο είναι ελεύθερη γραμμή και «φιλέτο»). Δεν κατατέθηκαν προσφορές για τις γραμμές Θεσσαλονίκη - Σποράδες, Κυκλάδες, Ηράκλειο και επιστροφή, από Αγία Κυριακή για νήσο Τρίκερι, από Πειραιά για Μήλο, Σίφνο, Κίμωλο και επιστροφή, καθώς επίσης και για άλλες 6 μικρότερες γραμμές.
Στα δρομολόγια η Λήμνος θα εξυπηρετηθεί και πάλι με το «Ταξιάρχης» και ύστερα από 3 χρόνια αυτό θα αντικατασταθεί με νεότερο και ταχύτερο πλοίο. Σε γενικές γραμμές, τα πλοία που θα δρομολογηθούν για το 2009-2010 είναι παλιά και σε καμιά περίπτωση δεν φαίνεται να ανταποκρίνονται στα αιτήματα των νησιωτών, πλην των κατοίκων των μικρών Κυκλάδων.
ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΕΙ ΤΑ ΣΑΠΙΟΚΑΡΑΒΑ,ΑΔΙΑΦΟΡΏΝΤΑΣ ΠΛΗΡΩΣ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ....
ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΛΑΔΩΣΕΙ ΤΟ ΕΝΤΕΡΑΚΙ ΤΩΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ...
ΠΡΕΖΑ TV
22-7-2009
Από τον χθεσινό διαγωνισμό απουσιάζει η εταιρεία GA Ferries του Γερ. Αγούδημου, ενώ και η ΣΑΟΣ του Φ. Μανούση, που κατέθεσε πρόταση για τη γραμμή Λαύριο, Αγιος Ευστράτιος, Λήμνος με το πλοίο της «Εξπρές Λήμνος», δεν κατέθεσε, σύμφωνα με πληροφορίες, εγγυητική επιστολή.
Αξίζει να σημειωθεί πως το υπουργείο πλέον εμφανίστηκε πιο αυστηρό, απαιτώντας από την αρχή όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά, καθώς τα χρήματα για τις επιδοτήσεις δίνονται πια κατευθείαν
από το υπουργείο Οικονομικών.
Από όλες τις προτάσεις που κατατέθηκαν οι παράγοντες του ΥΕΝ εμφανίστηκαν ευχαριστημένοι, ιδιαίτερα δε, για τη γραμμή των μικρών Κυκλάδων. Δηλαδή, από Νάξο για Ηρακλειά, Σχοινούσα, Κουφονήσια, Κατάπολα, αλλά και τη γραμμή από Νάξο, Δονούσα, Αιγιάλη, Αστυπάλαια, για τις οποίες κατατέθηκε πρόταση για 12ετή σύμβαση από την Μπλου Σταρ με το πλοίο «Μπλου Σταρ Νάξος» (επιδοτούμενο είναι το κομμάτι από Νάξο και για μικρές Κυκλάδες. Ενώ από Πειραιά - Πάρο - Νάξο είναι ελεύθερη γραμμή και «φιλέτο»). Δεν κατατέθηκαν προσφορές για τις γραμμές Θεσσαλονίκη - Σποράδες, Κυκλάδες, Ηράκλειο και επιστροφή, από Αγία Κυριακή για νήσο Τρίκερι, από Πειραιά για Μήλο, Σίφνο, Κίμωλο και επιστροφή, καθώς επίσης και για άλλες 6 μικρότερες γραμμές.
Στα δρομολόγια η Λήμνος θα εξυπηρετηθεί και πάλι με το «Ταξιάρχης» και ύστερα από 3 χρόνια αυτό θα αντικατασταθεί με νεότερο και ταχύτερο πλοίο. Σε γενικές γραμμές, τα πλοία που θα δρομολογηθούν για το 2009-2010 είναι παλιά και σε καμιά περίπτωση δεν φαίνεται να ανταποκρίνονται στα αιτήματα των νησιωτών, πλην των κατοίκων των μικρών Κυκλάδων.
ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΕΙ ΤΑ ΣΑΠΙΟΚΑΡΑΒΑ,ΑΔΙΑΦΟΡΏΝΤΑΣ ΠΛΗΡΩΣ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ....
ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΛΑΔΩΣΕΙ ΤΟ ΕΝΤΕΡΑΚΙ ΤΩΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ...
ΠΡΕΖΑ TV
22-7-2009
Χριστοδουλιδου-εθνος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου