Συνεργασία με τον υπουργό Παιδείας, Άρη Σπηλιωτόπουλο, είχε στο Μέγαρο Μαξίμου, ο πρωθυπουργός, Κώστας Καραμανλής, ο οποίος ενημερώθηκε και από τον πρόεδρο του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Γιώργο Μπαμπινιώτη, για τις συζητήσεις περί της αναδιαμόρφωσης και του εκσυγχρονισμού των σχολείων.
Ο κ. Σπηλιωτόπουλος δήλωσε ευτυχής επειδή οι πολιτικές δυνάμεις, αλλά και οι φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας, που συμμετέχουν στο διάλογο, έχουν σταθεί στο ύψος των περιστάσεων με υπευθυνότητα και συνέπεια, και έτσι, υπάρχουν συγκεκριμένα χειροπιαστά αποτελέσματα.
«Στόχος είναι να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα και να φτάσουμε στο σημείο, ώστε το σχολείο να είναι αποσυνδεδεμένο από τον τρόπο εισαγωγής στα πανεπιστήμια, να υπάρχει ένα διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών πιο ευέλικτο, πιο κοντά στις σύγχρονες κοινωνικές ανάγκες και να υπάρχει περισσότερος δημιουργικός χρόνος για τους μαθητές και τις μαθήτριες», δήλωσε ο υπουργός.
Απαντώντας σε ερώτηση για το νομοσχέδιο, που αφορά τα ΤΕΙ, ο υπουργός είπε ότι δεν συζητήθηκε, σημειώνοντας ότι «μιλούμε για ένα σχέδιο νόμου, που θα έρθει ως φυσική συνέχεια, όσων έχουν αποφασιστεί σε παρελθόντα χρόνο».
Ο κ. Μπαμπινιώτης, από την πλευρά του, μίλησε για αλλαγή του εκπαιδευτικού συστήματος μέσα από νέα αναλυτικά προγράμματα με περιορισμό της ύλης, ουσία στα διδασκόμενα, αλλαγή στον τρόπο διδασκαλίας και βιβλία που θα φέρουν κοντά τη γενική γνώση στο μαθητή.
«Θέλουμε ποιότητα στην εκπαίδευση και ένα διαφορετικό λύκειο, που δεν θα είναι προπαρασκευαστικό στάδιο του πανεπιστημίου, αλλά θα εξασφαλίζει μια πραγματική μόρφωση στον Έλληνα μαθητή και παράλληλα, θα δίνει διέξοδο σε δεξιότητές του και όχι αυτό το στενό δεσμευτικό σύστημα, που έχει αχρηστέψει το λύκειο», είπε ο κ. Μπαμπινιώτης και πρόσθεσε:
«Αυτό που θέλουμε να πετύχουμε είναι να απαλλάξουμε τον Έλληνα μαθητή και την ελληνική οικογένεια από το άγχος της αποτυχίας, της ανασφάλειας, δίνοντας περισσότερες ευκαιρίες για να πλησιάσει τα πανεπιστημιακά τμήματα».
Μίλησε ακόμη για αξιολόγηση των εκπαιδευτικών του εκπαιδευτικού συστήματος των σχολικών μονάδων και του εκπαιδευτικού έργου, για αναβάθμιση της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και επιμόρφωση και κατάρτιση των εκπαιδευτικών.
ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ 3 ΑΥΤΟΙ ΑΝΤΡΕΣ,ΔΕΝ ΕΙΠΑΝ ΤΙΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΚΟΛΕΓΙΩΝ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΙΣΑΞΙΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΕΙ,ΟΥΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΑΝΕΦΕΡΑΝ ΤΙΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΛΕΓΙΑ ΠΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΡΡΟΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΟΥ INTERNATIONAL BACCALAUREATE,ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ,ΜΕ ΤΑ ΚΟΛΕΓΙΑ...
ΠΡΕΖΑ TV
14-7-2009
Ο κ. Σπηλιωτόπουλος δήλωσε ευτυχής επειδή οι πολιτικές δυνάμεις, αλλά και οι φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας, που συμμετέχουν στο διάλογο, έχουν σταθεί στο ύψος των περιστάσεων με υπευθυνότητα και συνέπεια, και έτσι, υπάρχουν συγκεκριμένα χειροπιαστά αποτελέσματα.
«Στόχος είναι να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα και να φτάσουμε στο σημείο, ώστε το σχολείο να είναι αποσυνδεδεμένο από τον τρόπο εισαγωγής στα πανεπιστήμια, να υπάρχει ένα διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών πιο ευέλικτο, πιο κοντά στις σύγχρονες κοινωνικές ανάγκες και να υπάρχει περισσότερος δημιουργικός χρόνος για τους μαθητές και τις μαθήτριες», δήλωσε ο υπουργός.
Απαντώντας σε ερώτηση για το νομοσχέδιο, που αφορά τα ΤΕΙ, ο υπουργός είπε ότι δεν συζητήθηκε, σημειώνοντας ότι «μιλούμε για ένα σχέδιο νόμου, που θα έρθει ως φυσική συνέχεια, όσων έχουν αποφασιστεί σε παρελθόντα χρόνο».
Ο κ. Μπαμπινιώτης, από την πλευρά του, μίλησε για αλλαγή του εκπαιδευτικού συστήματος μέσα από νέα αναλυτικά προγράμματα με περιορισμό της ύλης, ουσία στα διδασκόμενα, αλλαγή στον τρόπο διδασκαλίας και βιβλία που θα φέρουν κοντά τη γενική γνώση στο μαθητή.
«Θέλουμε ποιότητα στην εκπαίδευση και ένα διαφορετικό λύκειο, που δεν θα είναι προπαρασκευαστικό στάδιο του πανεπιστημίου, αλλά θα εξασφαλίζει μια πραγματική μόρφωση στον Έλληνα μαθητή και παράλληλα, θα δίνει διέξοδο σε δεξιότητές του και όχι αυτό το στενό δεσμευτικό σύστημα, που έχει αχρηστέψει το λύκειο», είπε ο κ. Μπαμπινιώτης και πρόσθεσε:
«Αυτό που θέλουμε να πετύχουμε είναι να απαλλάξουμε τον Έλληνα μαθητή και την ελληνική οικογένεια από το άγχος της αποτυχίας, της ανασφάλειας, δίνοντας περισσότερες ευκαιρίες για να πλησιάσει τα πανεπιστημιακά τμήματα».
Μίλησε ακόμη για αξιολόγηση των εκπαιδευτικών του εκπαιδευτικού συστήματος των σχολικών μονάδων και του εκπαιδευτικού έργου, για αναβάθμιση της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και επιμόρφωση και κατάρτιση των εκπαιδευτικών.
ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ 3 ΑΥΤΟΙ ΑΝΤΡΕΣ,ΔΕΝ ΕΙΠΑΝ ΤΙΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΚΟΛΕΓΙΩΝ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΙΣΑΞΙΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΕΙ,ΟΥΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΑΝΕΦΕΡΑΝ ΤΙΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΛΕΓΙΑ ΠΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΡΡΟΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΟΥ INTERNATIONAL BACCALAUREATE,ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ,ΜΕ ΤΑ ΚΟΛΕΓΙΑ...
ΠΡΕΖΑ TV
14-7-2009
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου