Μπαράζ ενστάσεων και προσφυγών στα ελληνικά και τα ευρωπαϊκά δικαστήρια απειλεί και πάλι να τινάξει στον αέρα τον διαγωνισμό για την επέκταση του μετρό προς Πειραιά, απομακρύνοντας τους προγραμματισμούς για λειτουργία της γραμμής ώς το 2015.
Ανάλογο σκηνικό, με τις κορυφαίες κατασκευαστικές εταιρείες της χώρας να καταφεύγουν σε ένδικα μέσα, είχαν οδηγήσει τον κ. Σουφλιά τον περασμένο Νοέμβριο να ακυρώσει την πρώτη δημοπράτηση και να προκηρύξει νέα, στην οποία πήραν μέρος και πάλι έξι κοινοπραξίες με μικρές αλλαγές στη σύνθεση των εταιρειών. Εχει γενικότερο, κυρίως πολιτικό, ενδιαφέρον η αποχώρηση της Siemens, που είναι παρούσα στο ηλεκτρομηχανολογικό κομμάτι του έργου από το 1992. Αποσύρθηκε από την κοινοπραξία με την «Ακτωρ», η οποία στον επαναληπτικό διαγωνισμό συνεργάζεται με την ΤΕΡΝΑ.
Πρόκειται για την πιο σημαντική επέκταση του μετρό, αφού με το τμήμα των 7,6 χλμ. από το Χαϊδάρι ώς τον Πειραιά θα συνδέσει απευθείας το αεροδρόμιο με το πρώτο λιμάνι της χώρας. Η συγκεκριμένη γραμμή συνάντησε και άλλα εμπόδια, καθώς, μετά από αίτημα της μητρόπολης Πειραιά, «ψαλιδίστηκε» κατά 600 μέτρα και δεν θα καταλήγει στην Ευαγγελίστρια, όπως προέβλεπαν οι αρχικοί σχεδιασμοί, αλλά στο Δημοτικό Θέατρο, με ένα σταθμό λιγότερο από τους επτά προγραμματιζόμενους. Γι' αυτόν τον λόγο ο προϋπολογισμός κατασκευής μειώθηκε από 570 σε 515 εκατ. ευρώ.
Με τις νέες δικαστικές εμπλοκές δεν προβλέπεται να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα για επιλογή του αναδόχου μέσα στο φθινόπωρο. Υπενθυμίζεται ότι ο πρώτος διαγωνισμός είχε προκηρυχθεί για τον Ιούνιο του 2006, με προοπτική την ολοκλήρωση των έργων σε μια πενταετία από την υπογραφή της σύμβασης.
ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΑΝΤΩΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ,ΑΝ ΜΑΘΑΙΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΟΠΟΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΕΧΩΔΕ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ...
Υ.Γ ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΧΟΝΤΡΑ ΛΕΦΤΑ...
ΠΡΕΖΑ TV
21-7-2009
Ανάλογο σκηνικό, με τις κορυφαίες κατασκευαστικές εταιρείες της χώρας να καταφεύγουν σε ένδικα μέσα, είχαν οδηγήσει τον κ. Σουφλιά τον περασμένο Νοέμβριο να ακυρώσει την πρώτη δημοπράτηση και να προκηρύξει νέα, στην οποία πήραν μέρος και πάλι έξι κοινοπραξίες με μικρές αλλαγές στη σύνθεση των εταιρειών. Εχει γενικότερο, κυρίως πολιτικό, ενδιαφέρον η αποχώρηση της Siemens, που είναι παρούσα στο ηλεκτρομηχανολογικό κομμάτι του έργου από το 1992. Αποσύρθηκε από την κοινοπραξία με την «Ακτωρ», η οποία στον επαναληπτικό διαγωνισμό συνεργάζεται με την ΤΕΡΝΑ.
Πρόκειται για την πιο σημαντική επέκταση του μετρό, αφού με το τμήμα των 7,6 χλμ. από το Χαϊδάρι ώς τον Πειραιά θα συνδέσει απευθείας το αεροδρόμιο με το πρώτο λιμάνι της χώρας. Η συγκεκριμένη γραμμή συνάντησε και άλλα εμπόδια, καθώς, μετά από αίτημα της μητρόπολης Πειραιά, «ψαλιδίστηκε» κατά 600 μέτρα και δεν θα καταλήγει στην Ευαγγελίστρια, όπως προέβλεπαν οι αρχικοί σχεδιασμοί, αλλά στο Δημοτικό Θέατρο, με ένα σταθμό λιγότερο από τους επτά προγραμματιζόμενους. Γι' αυτόν τον λόγο ο προϋπολογισμός κατασκευής μειώθηκε από 570 σε 515 εκατ. ευρώ.
Με τις νέες δικαστικές εμπλοκές δεν προβλέπεται να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα για επιλογή του αναδόχου μέσα στο φθινόπωρο. Υπενθυμίζεται ότι ο πρώτος διαγωνισμός είχε προκηρυχθεί για τον Ιούνιο του 2006, με προοπτική την ολοκλήρωση των έργων σε μια πενταετία από την υπογραφή της σύμβασης.
ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΑΝΤΩΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ,ΑΝ ΜΑΘΑΙΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΟΠΟΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΕΧΩΔΕ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ...
Υ.Γ ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΧΟΝΤΡΑ ΛΕΦΤΑ...
ΠΡΕΖΑ TV
21-7-2009
1 σχόλιο:
χαχα τα ίδια κάνανε οι τραγόπαπες και στην μητρόπολη αθηνών για αυτό και είχε αλλάξει τότε ο σςχεδιασμός του μετρό του συντάγματος, μετά από λίγο καιρό έγινε ο σεισμός του 1999 και γαμήθηκε η μητρόπολη!!!όπου υπάρχει παπάς και εκκλησία να ανοίξει η γή να τους καταπιεί!
Δημοσίευση σχολίου