Τρίτη, Ιουλίου 07, 2009

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΡΡΟΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΤΟ INTERNATIONAL BACCALAUREATE...ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΟΒΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΜΑΣ...

"Με αφορμή αναφορές του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου για περιστατικό υποκλοπής θεμάτων στο Διεθνές Απολυτήριο, από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων εκδόθηκε η εξής ανακοίνωση:
Tο Διεθνές Απολυτήριο, Ιnternational Baccalaureate (ΙΒ), εισήχθη στο εκπαιδευτικό σύστημα με το άρθρο 10, παρ. 23 του ν. 2327/95. Η λειτουργία του Τμήματος Διεθνούς Απολυτηρίου διέπεται από τους κανόνες που ορίζονται από τον Οργανισμό Διεθνούς Απολυτηρίου (Ιnternational Baccalaureate Οrganisation) και το πρόγραμμα σπουδών είναι στην αγγλική γλώσσα. Η αξιολόγηση των μαθητών των τμημάτων του Διεθνούς Απολυτηρίου γίνεται σύμφωνα με τους κανονισμούς του Ι.Β.Ο. από τον ίδιο τον Οργανισμό, χωρίς καμιά εμπλοκή του ΥΠ.Ε.Π.Θ. Την αποκλειστική ευθύνη των εξετάσεων σε ό,τι αφορά στη διαδικασία, στα θέματα, στη διόρθωση των γραπτών δοκιμίω
καθώς και στην έκδοση των αποτελεσμάτων έχει ο Ι.Β.Ο.

Επομένως, όλες οι διαδικασίες λαμβάνουν χώρα σύμφωνα με τους κανονισμούς και τον έλεγχο του Οργανισμού, χωρίς καμία εμπλοκή του ΥΠ.Ε.Π.Θ. Μέχρι σήμερα δε, κανένα επίσημο έγγραφο δεν έχει περιέλθει στο ΥΠ.Ε.Π.Θ.
από τον Οργανισμό στη Γενεύη.

Ως εκ τούτου, απόπειρες εμπλοκής του ΥΠΕΠΘ στη διαδικασία εξετάσεων του Διεθνούς Απολυτηρίου, προφανώς υποκρύπτουν άλλου είδους σκοπιμότητες."

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΡΡΟΗΣ ΘΕΜΑΤΩΝ...
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΦΟΒΟΥΣ...

ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΣΤΟ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟΣΟ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ,ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΟΥ ΑΔΙΑΒΛΗΤΟΥ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ...
ΚΑΙ ΡΩΤΑΜΕ ΞΑΝΑ...
ΑΦΟΥ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΩΝ ΚΟΛΕΓΙΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΑΞΙΑ ΜΕ ΕΚΕΙΝΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ,ΠΩΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΟΤΙ ΣΤΑ ΚΟΛΕΓΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΡΡΟΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΙ "ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ" ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ,ΜΕ ΠΛΑΓΙΟΥΣ,ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΩΝ ΑΕΙ;;;;

ΖΗΤΑΜΕ ΑΜΕΣΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ...

ΠΡΕΖΑ TV
7-7-2009

5 σχόλια:

Aris είπε...

Η παιδεία εκπορνεύεται στο βωμό του χρήματος, το υπουργείο μπουρδέλο, κι ο υπουργός στο ρόλο της τσατσάς...

Ανώνυμος είπε...

giati re preza pios soy diasfalizei oti sto elliniko panepistimio dn antigrafoyn? pios soy diasfalizei oti sto elliniko dn pernan automata ma8imata i exoyn ta 8emata apo prin epidi ine grameni sto pasok i stin nd i stis manas toys?pios soy diasfalizei oti poli ma8ites dilwnoyn dislektiki kai xilia dio kai plirwnoyn adra giatroys kai mpenoyn sta panepistimia?

Ανώνυμος είπε...

http://aei-gr.blogspot.com/2009/07/blog-post_4424.html


ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΖΑΦΕΣΤΑ. Νο 2. Τι σημαίνει η φράση «γνωστικό αντικείμενο» η οποία παίζει σημαντικό ρόλο στην πανεπιστημιακή νομοθεσία.
Τι σημαίνει η φράση «γνωστικό αντικείμενο» η οποία παίζει σημαντικό ρόλο στην πανεπιστημιακή νομοθεσία.

Σε πρώτη προσέγγιση, είναι η μετάφραση της λέξης discipline, δηλαδή: Χημεία, Φυσική, Μαθηματικά, Φιλοσοφία, Γλωσσολογία, κτλ. Μπορούμε βέβαια να το εξειδικεύσουμε και να πάμε σε subdisciplines: Οργανική Χημεία, Φυσική Χημεία, Αστροφυσική, Εφαρμοσμένα Μαθηματικά, κτλ. Άντε να το εξειδικεύσουμε λίγο ακόμα: υπολογιστική φυσικοχημεία, φασματοσκοπία NMR, θεωρία αριθμών, string theory, κτλ.

Το παρακάτω όμως τι είναι;

ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΧΗΜΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ.ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΞΥΛΟΥ.ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΧΑΡΤΟΜΑΖΑΣ & ΧΑΡΤΙΟΥ.ΥΔΡΟΛΥΣΗ ΚΥΤΑΡΡΙΝΗΣ & ΖΥΜΩΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΑΚΧΑΡΩΝ.ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΒΙΟΜΑΖΑΣ.ΥΦΑΝΣΙΜΕΣ ΥΛΕΣ,ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΚΥΤΤΑΡΙΝΗΣ.ΑΠΟΡΡΥΠΑΝΤΙΚΕΣ ΥΛΕΣ.ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΔΕΡΜΑΤΟΣ.

Κι όμως, αυτό δίνεται ως γνωστικό αντικείμενο του καθηγητή του τμήματος Χημ. Μηχανικών του ΕΜΠ κ. Εμμανουήλ Κούκιου στις επίσημες λίστες μελών ΔΕΠ που κυκλοφόρησε το ΥΠΕΠΘ. Προφανώς πρόκειται για ερευνητικά ενδιαφέροντα, όχι για γνωστικό αντικείμενο.

Να και το «γνωστικό αντικείμενο» του λέκτορα της σχολής Ηλεκτρολόγων του ΕΜΠ Κ. Τζαφέστα (δείτε σχετική καταγγελία εδώ http://aei-gr.blogspot.com/2009/07/blog-post_07.html):

ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ:EΥΦΥΗ ΡΟΜΠΟΤ.ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ – ΡΟΜΠΟΤ. ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ ΡΟΜΠΟΤ. ΒΑΔΙΖΟΝΤΑ ΚΑΙ ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΡΟΜΠΟΤ. ΤΗΛΕΡΟΜΠΟΤΙΚΗ. ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ. ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ΑΦΗΣ. ΕΠΙΔΕΞΙΑ ΡΟΜΠΟΤΙΚΑ ΧΕΡΙΑ/ΑΡΠΑΓΕΣ.

Θα είχε ενδιαφέρον να ψάξει κανείς τις λίστες του ΥΠΕΠΘ για παρόμοια μακρυνάρια.

Ο ορισμός του γνωστικού αντικειμένου έχει μεγάλη πρακτική σημασία γιατί καθορίζει το εύρος μιας αναζήτησης μελών ΔΕΠ.

Πολύ στενά αντικείμενα (φωτογραφικές προκηρύξεις) συνήθως χρησιμοποιούνται για να προκριθεί κάποιο ευνοούμενο πρόσωπο.

Μήπως χρειάζονται κάποιες κατευθυντήριες γραμμές για το τι συνιστά γνωστικό αντικείμενο; Μήπως πρέπει να μπει όριο επιτρεπτού αριθμού λέξεων στην περιγραφή ενός γνωστικού αντικειμένου; Θα έλεγα 4-5 λέξεις είναι ένα λογικό όριο. Το γνωστικό αντικείμενο επίσης καθορίζει και το pool των διαθέσιμων εξωτερικών εκλεκτόρων για μιά εκλογή. Μήπως θα έπρεπε να υπάρχει μιά «κλειστή» λίστα γνωστικών αντικειμένων; Ακούγεται υπερκανονιστικό, δεν ξέρω να υπάρχει πουθενά στον κόσμο, αλλά ίσως έλυνε κάποια προβλήματα.

Ανώνυμος είπε...

ΤΖΑΦΕΣΤΑΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΚΩΣΤΑΣ, ΕΛΠΙΔΑ, και ο γαμπρός ΝΙΚΗΤΑΣ ΣΓΟΥΡΟΣ: ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ και ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ

Γράφει ο Καθηγητής Π.Ν.ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ:

Παρακαλώ διαβάστε το πλήρες άρθρο του Π.Ν.ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ εδώ

http://aei-gr.blogspot.com/2009/07/blog-post_07.html

Ανώνυμος είπε...

Kαλα μπουρελα ειναι και τα δημοσια...

Μια χαρα εχουν ξεπουληθει οι καθηγητες στις παραταξεις και εχουν μεσα οικογενειες ολοκληρες.

Οι φοιτητες για αυτη την καταντια ειναι συνυπευθηνοι και δεν βγαζω εξω τον εαυτο μου.

Εσυ ρε ΠΡΕΖΑ θελεις να εχουμε μια κυβερνηση μπαμπουλα να ελεγχει αξιοκρατικα τα παντα ;
Ειναι δυστηχως στην κακη νοοτροπια μας ολα αυτα που βλεπουμε γι'αυτο στο τελος καταληγουμε παντα να κυνηγαμε κασσανδρες...διοτι ενδεχωμενος ο φταιχτεις να ειναι και στο καθρεφτη του σπιτιου μας.