Τρίτη, Σεπτεμβρίου 22, 2009

ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ GA FERRIES ΜΕ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ 5 ΠΛΟΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΟΥΔΗΜΟΥ...ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ...

«Βούλιαξε» στα χρέη η GΑ Ferries του κ. Γερ. Αγούδημου. Χθες ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς και οι προμηθεύτριες εταιρείες κίνησαν τις διαδικασίες κατάσχεσης των πέντε πλοίων προκειμένου να διασφαλίσουν την είσπραξη των οφειλών του προς αυτές, καθώς ο κ. Αγούδημος χρωστά ακόμη ασφαλιστικές εισφορές στο ΝΑΤ και δεδουλευμένα στους εργαζομένους στην εταιρεία του.

Η εταιρεία είναι θύμα των χειρισμών που έγιναν ως τώρα με τις άγονες γραμμές, της οικονομικής κρίσης που πολλαπλασίασε τα οικονομικά προβλήματα και στον χώρο της ναυτιλίας, αλλά και της αβεβαιότητας που γεννούν οι πολιτικές εξελίξεις και δεν επέτρεψαν να δοθεί έστω και την τελευταία στιγμή κάποια λύση στο πρόβλημα της GΑ Ferries και του κ. Γερ. Αγούδημου που χρονίζει.

Αποτέλεσμα ήταν προμηθεύτριες εταιρείες να ξεκινήσουν, σύμφωνα με πληροφορίες, τη διαδικασία της κατάσχεσης των πλοίων της. Συγκεκριμένα, οι εταιρείες ΕΚΟ, Μamidoil, Sanco, αλλά και ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς φέρονται να έχουν προχωρήσει από χθες τη διαδικασία της κατάσχεσης των επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων «Ροδάνθη», «Μαρίνα», «Ανθή- Μαρίνα», «Ρομίλντα» και «Δημητρούλα».

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι παραπάνω εταιρείες ήδη από τις αρχές Ιουλίου ήταν έτοιμες να προχωρήσουν στην κατάσχεση, αλλά επήλθε συμφωνία με τη διαχειρίστρια εταιρεία GΑ Ferries για τη ρύθμιση των χρεών της, μια ρύθμιση που, ως φαίνεται, η εταιρεία του κ. Αγούδημου δεν κατάφερε να παρακολουθήσει.
Τα προβλήματα για την GΑ Ferries είχαν ξεκινήσει πολύ νωρίτερα, όταν η γαλλική τράπεζα Νatixis είχε ξεκινήσει στις αρχές Ιουλίου τη διαδικασία της κατάσχεσης του καταμαράν «Jet Ferry» με τιμή εκκίνησης στα 6 εκατ. δολάρια, όπως είχε ορίσει τότε το Πρωτοδικείο Πειραιά. Παράλληλη διαδικασία κατάσχεσης είχε ξεκινήσει την ίδια περίοδο από άλλη ναυπηγική εταιρεία κατά του πλοίου «Ανθή- Μαρίνα».

Οι παραπάνω εταιρείες εξαιτίας της αβεβαιότητας των πολιτικών εξελίξεων και προκειμένου να διασφαλίσουν τα συμφέροντά τους προχώρησαν στη διαδικασία της κατάσχεσης, ενώ αυτό που θα πρέπει να σημειωθεί είναι η έντονη αντιδικία του κ. Αγούδημου με το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας για τις επιδοτήσεις της άγονης γραμμής που είτε δόθηκαν αποσπασματικά είτε καθυστέρησαν να δοθούν τόσο πολύ ώστε τίναξαν στον αέρα κάθε προσπάθεια της GΑ Ferries να εξυγιάνει τα οικονομικά της.
Εν ολίγοις, η GΑ Ferries, η οποία επί σειρά ετών ήταν ταυτισμένη με την άγονη γραμμή, «ναυάγησε», αφού ποτέ δεν πήρε εγκαίρως τα χρήματα που της χρωστούσε το ελληνικό Δημόσιο προκειμένου να διαχειριστεί τη δική της οικονομική κρίση.

ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΟΥ ΑΦΗΝΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΜΗΝΕΣ ΤΩΡΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ...

Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ....

ΠΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΚΟΜΗ...


ΠΡΕΖΑ TV
22-9-2009

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

θα γινόταν αργά ή γρήγορα κ πολύ άντεξε με τα σαπιοκάραβα μες τη βρώμα που χαλούσαν συνεχώς κ τα σαπιοκρέατα που σέρβιρε... Ας μην έγλυφε/λάδωνε πότε τη ΝΔ κ πότε το ΠΑΣΟΚ κ δε θα έπαιρνε δρομολόγια με αυτό το στόλο. Απορώ που πλήρωνε κόσμος για να ταξιδέψει με τις μπακατέλες. Στους εργαζόμενους χρωστάει ακόμα το δώρο Πάσχα...

Ανώνυμος είπε...

Ο χειρότερος των χειρότερων πρέπει να φύγει εντελώς από την ακτοπλοϊα. Κακοπληρωτής, αναιδέστατος, θρασύς, γνήσιο τέκνο της καπιταλιστικής κρεατομηχανής.
Να του κάνουν και δήμευση της περιουσίας, δεν έχουμε κανένα πρόβλημα.
Τώρα οι εργαζόμενοι εκεί είναι μάλλον συνένοχοι...όταν έχεις να πληρωθείς κανα χρόνο δεν κάθεσαι, αρχίζεις να ξηλώνεις ραντάρ, ανταλλακικά, κουπαστές, τον ίδιο τον Αγκουυυυυντέμον, μέχρι να βάλει μυαλό.

Ανώνυμος είπε...

Αντε στο διάολο καιρός ήταν με τους σκυλοπνίχτες του . Είναι καλά που τα κατάσχεσαν όλα διότι εάν δεν έπαιζε η κατάσχεση σύντομα και από θέμα "τυχης" θα βουλιαζανε κανα δυο απο τα καράβια του και φυσικά θα έφταιγε ο καπετάνιος .... ψιτ .. Ναι για το Σαμινα μιλάω

Ανώνυμος είπε...

Ο OΛΠ και οι προμηθεύτριες εταιρίες μπορούν να χαρίσουν τα πλοία στο Αρχαιολογικό Μουσείο, καθώς, τόσο παλιά που ήταν, μόνο γιά εκεί είναι κατάλληλα.

Ανώνυμος είπε...

τα βλέπεις πενταμαλακα ?
οχι πες μου , Τα βλεπεις ?

Οριστε τι καταλαβε και ο Αγουδιμος , τα αρχιδι@ μας πηρε .
Ειχε φαγωθει να γινει εφοπληστης ,και οριστε τωρα στην ψαθα θα πεθανει ... στην ψαθα το καλοκαιρι και τον χειμονα ταξιδια σε ολη την Ευρωπη για να ξεχαστει λιγακι το παιδι .

Ρε γαμοτο ο ανθρωπος δεν θα εχει ουτε ψωμι στο χαβαρι του να φαει, κριμα ρε κριμα .

Φιλικα
#

Ανώνυμος είπε...

Οι εργαζομενοι της GA FERRIES, ηταν στο δρομο απο καιρο απο τα μηνιαια χρωστουμενα, χαζοβιολιδες.