Οπως διαβαζουμε στο site της AGB Nielsen Media Research,αυτη τη στιγμη στη χωρα μας,υπαρχουν 2500 μηχανακια της εταιρειας σε 1300 νοικοκυρια,χωρις να ξερει κανεις,το ποιοι ειναι αυτοι που τα εχουν (εκτος απο την εταιρεια φυσικα),το τι ειδους χρηση τους κανουν,δηλαδη εαν τα εχουν ανοιχτα μονο οταν βλεπουν tv,ενω απο την αλλη δεν υπαρχει καποιος ελεγκτικος μηχανισμος,ωστε να ελεγξει με το ποσο διαφανεις τροπους γινονται οι μετρησεις...και πανω απ'ολα κατα ποσο γινεται ορθη χρηση των μηχανηματων απο τους κατοχους τους.
Και γιατι το λεμε αυτο;;;Διοτι εκτος του οτι στο παρελθον η εταιρεια εδεινε τηλεθεαση σε καναλι το οποιο δεν εξεμπεμπε προγραμμα,καθως το σημα του σταθμου ειχε χαλασει,αλλα και γιατι βαση των μετρησεων της AGB Nielsen,γινεται το μοιρασμα της διαφημιστικης πιττας και φυσικα των κρατικων πακετων διαφημισης στα καναλια.
Μαλιστα εντυπωση προκαλει το γεγονος πως εδω και 20 χρονια απο την εμφανιση της ιδιωτικης τηλεορασης στην Ελλαδα δεν εχει υπαρξει αλλη εταιρεια μετρησης τηλεθεασης των τηλεοπτικων σταθμων.
Επισης εντυπωση προκαλει πως τοσα χρονια δν εχει υπαρξει η δημιουργια καποιου ελεγκτικου μηχανισμου για την Agb.
ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ,ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΠΡΟΒΛΗΘΕΙ Ή ΤΟ ΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΒΛΗΘΕΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ,ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ,ΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΧΗ.
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ....
Και τωρα ας περασουμε σε μερικες φιλοσοφικες ερωτησεις...
Τι θα γινονταν αραγε,εαν αυτες οι μετρησεις,με καποιο τροπο,αλλαζαν και ξαφνικα αρχιζαν να δινονται νουμερα σε οχι και τοσο δημοφιλεις προγραμματα,οπως ταινιες της ΕΡΤ,ντοκιμαντερ του ΣΚΑΪ,παιδικα προγραμματα και εκπομπες για τις τεχνες...
Τι θα γινονταν για παραδειγμα εαν οι Φακελοι,η Εμπολεμη Ζωνη,οι Πρωταγωνιστες κτλ,αρχισαν να χτυπανε ποσοστα της ταξης το 60% και εκπομπες οπως το X-Factor,του Αξιζει να το δεις και το Πολυ Μπλα Μπλα,κινουνταν σε ποσοστα κατω του 5%...;;;
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ...ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΝΑΙ,ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ;;;
ΠΡΕΖΑ TV
27-10-2009
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ AGB NIELSEN ΚΑΙ FACEBOOK:ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΦΑΚΕΛΩΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΦΙΛ ΜΑΣ,ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΑΚΕΤΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΜΑΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ
Και γιατι το λεμε αυτο;;;Διοτι εκτος του οτι στο παρελθον η εταιρεια εδεινε τηλεθεαση σε καναλι το οποιο δεν εξεμπεμπε προγραμμα,καθως το σημα του σταθμου ειχε χαλασει,αλλα και γιατι βαση των μετρησεων της AGB Nielsen,γινεται το μοιρασμα της διαφημιστικης πιττας και φυσικα των κρατικων πακετων διαφημισης στα καναλια.
Μαλιστα εντυπωση προκαλει το γεγονος πως εδω και 20 χρονια απο την εμφανιση της ιδιωτικης τηλεορασης στην Ελλαδα δεν εχει υπαρξει αλλη εταιρεια μετρησης τηλεθεασης των τηλεοπτικων σταθμων.
Επισης εντυπωση προκαλει πως τοσα χρονια δν εχει υπαρξει η δημιουργια καποιου ελεγκτικου μηχανισμου για την Agb.
ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ,ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΠΡΟΒΛΗΘΕΙ Ή ΤΟ ΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΒΛΗΘΕΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ,ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ,ΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΧΗ.
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ....
Και τωρα ας περασουμε σε μερικες φιλοσοφικες ερωτησεις...
Τι θα γινονταν αραγε,εαν αυτες οι μετρησεις,με καποιο τροπο,αλλαζαν και ξαφνικα αρχιζαν να δινονται νουμερα σε οχι και τοσο δημοφιλεις προγραμματα,οπως ταινιες της ΕΡΤ,ντοκιμαντερ του ΣΚΑΪ,παιδικα προγραμματα και εκπομπες για τις τεχνες...
Τι θα γινονταν για παραδειγμα εαν οι Φακελοι,η Εμπολεμη Ζωνη,οι Πρωταγωνιστες κτλ,αρχισαν να χτυπανε ποσοστα της ταξης το 60% και εκπομπες οπως το X-Factor,του Αξιζει να το δεις και το Πολυ Μπλα Μπλα,κινουνταν σε ποσοστα κατω του 5%...;;;
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ...ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΝΑΙ,ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ;;;
ΠΡΕΖΑ TV
27-10-2009
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ AGB NIELSEN ΚΑΙ FACEBOOK:ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΦΑΚΕΛΩΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΦΙΛ ΜΑΣ,ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΑΚΕΤΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΜΑΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ
2 σχόλια:
Η
ΝΤΟΡΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΕΜΕΙΝΕ ΠΙΣΩ
Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΕΡΑΣΕ 4 ΜΟΝΑΔΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ
ΜΑΙΜΟΥ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ.
ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΑ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ.
ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΠΟΙΟ ΠΙΑΝΟΥΜΕ.
ΠΩΣ ΜΕΤΡΑΝΕ ΜΕ ΤΟΣΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ.
Δημοσίευση σχολίου