ΠΡΕΖΑ TV-ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
23 Σεπτεμβρίου 2009
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ FACEBOOK ΚΑΙ NIELSEN
Έγινε η αναγγελία της πολυετούς στρατηγικής συμμαχίας της Nielsen, της μεγαλύτερης εταιρείας έρευνας αγορών στον κόσμο, με το Facebook, το μεγαλύτερο παγκοσμίως κοινωνικό δίκτυο (social media network) με 300 εκατομμύρια χρήστες.
Οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν πάνω σε προϊόντα και λύσεις που θα επιτρέψουν στους εμπλεκόμενους της online αγοράς την καλύτερη κατανόηση της αξίας του διαδικτύου και των κοινωνικών μέσων στα πλαίσια μιας συνολικά σχεδιασμένης στρατηγικής επικοινωνίας και marketing.
H πρώτη υπηρεσία που υλοποιείται στα πλαίσια αυτής της συνεργασίας είναι η Nielsen BrandLift, που μετρά την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης στο Facebook, μέσω μιας σύντομης και απλής έρευνας μιας ή δύο ερωτήσεων. Η υπηρεσία Nielsen BrandLift θα είναι εμπορικά διαθέσιμη στις Ηνωμένες Πολιτείες τους ερχόμενους μήνες, και έως το τέλος του χρόνου αναμένεται να διεξαχθούν εκατοντάδες μελέτες με πελάτες που διαφημίζονται στο Facebook.
Είναι αυτονόητο ότι η Nielsen θα διατηρήσει τα υψηλά standards που τη χαρακτηρίζουν σχετικά με τον σεβασμό της ιδιωτικής ζωής, χρησιμοποιώντας πάντα μια ανοικτή, διαφανή προσέγγιση
στην έρευνα για το Facebook.
Η αύξηση της εμπιστοσύνης των διαφημιζόμενων στα νέα μέσα είναι μια βασική παράμετρος για την ανάπτυξη του κλάδου. Με το νέο αυτό προϊόν, καθώς και με άλλα εργαλεία που θα αναπτυχθούν στο μέλλον, η Nielsen θα συνεχίσει να γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ του marketer και του καταναλωτή, παρέχοντας μια βαθύτερη κατανόηση σχετικά με την λειτουργία της on-line επικοινωνίας.
Σαν ηγέτιδα και καινοτόμος εταιρεία στην μέτρηση και ανάλυση στον τομέα των μέσων και των καταναλωτικών δεδομένων, η Nielsen έχει ως διαρκή στόχο να ενισχύει τις δυνατότητές της να βοηθά και να υποστηρίζει τους πελάτες της. Η συμμαχία με το Facebook είναι ένα έξοχο παράδειγμα αυτής της στρατηγικής, και μια συναρπαστική προσθήκη στο πρόγραμμα μέτρησης μέσων Αnytime Anywhere Media Measurement, που λειτουργεί από το 2006.
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ;;;
ΠΛΕΟΝ Η AGB NIELSEN ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ POLLS ΚΑΙ APPLICATIONS ΣΤΟ FACEBOOK ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ,ΤΑ ΠΡΟΦΙΛ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ,ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ,ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ,ΩΣΤΕ ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ,ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΣΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ SOCIAL MEDIA ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΦΑΚΕΛΩΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ,ΚΑΘΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΤΟΥ FACEBOOK ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΣΕ ΧΕΡΙΑ ΤΡΙΤΩΝ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ,ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ.
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ.
ΠΡΕΖΑ TV
25-10-2009
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
2500 ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΤΗΣ AGB ΣΕ 1300 ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ,ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΝ 11ΕΚ.ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΠΙΤΤΑ
23 Σεπτεμβρίου 2009
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ FACEBOOK ΚΑΙ NIELSEN
Έγινε η αναγγελία της πολυετούς στρατηγικής συμμαχίας της Nielsen, της μεγαλύτερης εταιρείας έρευνας αγορών στον κόσμο, με το Facebook, το μεγαλύτερο παγκοσμίως κοινωνικό δίκτυο (social media network) με 300 εκατομμύρια χρήστες.
Οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν πάνω σε προϊόντα και λύσεις που θα επιτρέψουν στους εμπλεκόμενους της online αγοράς την καλύτερη κατανόηση της αξίας του διαδικτύου και των κοινωνικών μέσων στα πλαίσια μιας συνολικά σχεδιασμένης στρατηγικής επικοινωνίας και marketing.
H πρώτη υπηρεσία που υλοποιείται στα πλαίσια αυτής της συνεργασίας είναι η Nielsen BrandLift, που μετρά την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης στο Facebook, μέσω μιας σύντομης και απλής έρευνας μιας ή δύο ερωτήσεων. Η υπηρεσία Nielsen BrandLift θα είναι εμπορικά διαθέσιμη στις Ηνωμένες Πολιτείες τους ερχόμενους μήνες, και έως το τέλος του χρόνου αναμένεται να διεξαχθούν εκατοντάδες μελέτες με πελάτες που διαφημίζονται στο Facebook.
Είναι αυτονόητο ότι η Nielsen θα διατηρήσει τα υψηλά standards που τη χαρακτηρίζουν σχετικά με τον σεβασμό της ιδιωτικής ζωής, χρησιμοποιώντας πάντα μια ανοικτή, διαφανή προσέγγιση
στην έρευνα για το Facebook.
Η αύξηση της εμπιστοσύνης των διαφημιζόμενων στα νέα μέσα είναι μια βασική παράμετρος για την ανάπτυξη του κλάδου. Με το νέο αυτό προϊόν, καθώς και με άλλα εργαλεία που θα αναπτυχθούν στο μέλλον, η Nielsen θα συνεχίσει να γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ του marketer και του καταναλωτή, παρέχοντας μια βαθύτερη κατανόηση σχετικά με την λειτουργία της on-line επικοινωνίας.
Σαν ηγέτιδα και καινοτόμος εταιρεία στην μέτρηση και ανάλυση στον τομέα των μέσων και των καταναλωτικών δεδομένων, η Nielsen έχει ως διαρκή στόχο να ενισχύει τις δυνατότητές της να βοηθά και να υποστηρίζει τους πελάτες της. Η συμμαχία με το Facebook είναι ένα έξοχο παράδειγμα αυτής της στρατηγικής, και μια συναρπαστική προσθήκη στο πρόγραμμα μέτρησης μέσων Αnytime Anywhere Media Measurement, που λειτουργεί από το 2006.
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ;;;
ΠΛΕΟΝ Η AGB NIELSEN ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ POLLS ΚΑΙ APPLICATIONS ΣΤΟ FACEBOOK ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ,ΤΑ ΠΡΟΦΙΛ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ,ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ,ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ,ΩΣΤΕ ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ,ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΣΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ SOCIAL MEDIA ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΦΑΚΕΛΩΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ,ΚΑΘΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΤΟΥ FACEBOOK ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΣΕ ΧΕΡΙΑ ΤΡΙΤΩΝ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ,ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ.
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ.
ΠΡΕΖΑ TV
25-10-2009
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
2500 ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΤΗΣ AGB ΣΕ 1300 ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ,ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΝ 11ΕΚ.ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΠΙΤΤΑ
7 σχόλια:
apo th stigmh pou kapoios kanei account facebook,mhn paraponietai meta gia thn privacy kai alles arxidies kai na piei to peos roufhxta kai omorfa.auta exei to social network kai oi roufianoi pou to sunthroun.
ναι, είμαστε έτοιμοι για κατηγοριοποίηση !!!!!
Κοτόπουλο στήθος, μπούτι,φτερά...και πούπουλα
Η δύναμη του διαδυκτίου απο την ανάποδη
ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙς FACEBOOK...ΔΕΝ ΞΕΡΕΙς ΡΕ ΡΟΜΠΑ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ?ΑΝΤΕ ΠΙΑ Ο ΚΑΘΕ ΤΡΟΜΠΑΣ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥ...ΕΛΕΟς...ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙς ΦΑΚΕΛΩΜΑ ΑΝΑΠΗΡΕ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΣΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ...ΕΓΩ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΕΤΟΙΟΝ ΦΟΒΟ...ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ?
na soy apanthsw ki egw se ligo diaforetiko yfos ap'oti synh8izoun oi perissoteroi.
de vlepw kati kako se olo ayto. de vlepw pou einai to fakelwma me ton tropo pou to les, efoson xrhsimopoiountai stoixeia pou hdh moirazomai sto facebook, oikeio8elws.
to oti 8a vlepw diafhmiseis pou me aforoun, kako sigoura den einai... ektos an to paroume apo 8ema katanalwtikhs fyshs pou pername se teleiws allh kouventa. an se enoxloun oi diafhmiseis se enoxloun etsi ki alliws pantws.
synh8ws symfwnw me tis apopseis sou pantws.
loipon,mou eixan kanei facebook persi alla dn gnwriza tis 8ewries peri fakelwmatos...ustera apo kapoious mhnes suxnwn episkepsewn apofasisa na diagrapsw to profile mou...wstoso, uparxoun akomh fwtografies mesa me emena apo diaforous filous pou exoun akomh fcb...einai pleon ta stoixeia mou asfalh? to facebook ta exei diagrapsei h ta diathrei akomh, molonoti epele3a na svhstoun?opoios kserei please answer...
φιλε τα στοιχεια σου υπαρχουν ακομα στο facebook μιας και εχουν εξασφαλισει αδεια με την οποια αποκτουν αυτοματα τα πνευματικα δικαιωματα απ'οτιδηποτε "ανεβει" στο συγκεκριμενο σαιτ. για τον φιλο που δεν τον πειραζει το φακελωμα και η διαφημηση αυτου του ειδους εχω να πω οτι λυπαμαι γι'αυτον γιατι σε λιγο καιρο θα βρισκεται στον καναπε του, με μια κοκα κολα στο χερι και 2000 φιλους στο facebook τους οποιους ποτε δεν θα γνωρισει. αιντε ξυπνατε επιτελους.
θελω να καταργησω το profil μου στο facebook πως να το κανω αυτο
Δημοσίευση σχολίου