Τρίτη, Νοεμβρίου 24, 2009

ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΗ "ΣΤΡΕΛΛΑ" ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΚΟΥΤΡΑ...ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΠΡΟΒΛΗΘΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΟΥ ΕΚΚ...

Ενθουσιώδης είναι η υποδοχή της ταινίας «Στρέλλα» από τον γαλλικό Τύπο. Προβάλλεται ήδη στη Γαλλία και κυκλοφορεί σε συνολικά δεκαέξι κόπιες -πέντε στο Παρίσι και έντεκα στις υπόλοιπες πόλεις.
Πρόκειται για μια ερωτική ιστορία ανάμεσα σε μια τρανσέξουαλ πόρνη και έναν άντρα, που βγαίνοντας έπειτα από δεκαπέντε χρόνια από τη φυλακή προσπαθεί να προσδιορίσει την ταυτότητά του.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
Η "ΣΤΡΕΛΛΑ" ΤΟΥ ΚΟΥΤΡΑ,ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ-ΣΟΚ,ΠΟΥ ΟΜΟΙΑ ΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ,ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ,ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΘΕΜΑ...
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ,ΕΝΩ ΟΣΟΙ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ.
Η «Στρέλλα» θα βγει στις ελληνικές αίθουσες στις 17 Δεκεμβρίου από το Filmcenter.

- Η «Λιμπερασιόν», που ανέλαβε και χορηγός επικοινωνίας (!), εκτιμά με βεβαιότητα: «Είναι μια ταινία από αυτές που σύντομα δεν θα γίνονται πια στον κινηματογράφο».
- Η «Λε Μοντ» αναρωτιέται: «Τι νέα από τον ελληνικό κινηματογράφο, που για καιρό έμοιαζε να έχει χαθεί στον απέραντο ορίζοντα των ταινιών του Θόδωρου Αγγελόπουλου;» Η απάντησή της... δείχνει τη «Στρέλλα», «μια ταινία με τέτοια διάθεση ελευθερίας, σεβασμό για τους χαρακτήρες της, απρόσμενες εκρήξεις σκηνοθεσίας και αισθητικής (ανάμεσα στην πικάντικη ζωντάνια ενός Πέδρο Αλμοδόβαρ και τον οπερατικό λυρισμό ενός Βέρνερ Σρέτερ) κάνουν την παράκαμψη ν' αξίζει τον κόπο».
-Η «Φιγκαρό» βρίσκει αναλογίες με την αρχαία τραγωδία: «Η υπέροχη ταινία του Κούτρα, που ξαναδιαβάζει τους κώδικες της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας, θα ενοχλήσει. Ευτυχώς!»
Το περιοδικό «L' Express» έγραψε: «Ο Κούτρας είναι κάποιος που του αξίζει να τον παρακολουθούμε στενά, γιατί είναι από τους λίγους Ελληνες σκηνοθέτες που πραγματικά κινηματογραφούν τα ταμπού της χώρας του».

Τις καλλιτεχνικές μεταμορφώσεις της ταινίας επισημαίνει και το περιοδικό «Les Inrockuptibles»: «Μια ταινία που ξεκινά ως Μελβίλ, συνεχίζει ως Φασμπίντερ και τελειώνει σαν Ντίσνεϊ δεν είναι κάτι που βλέπουμε συχνά στις οθόνες μας».

ΠΡΕΖΑ TV
24-11-2009


enet.gr

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ergara!!!!
ante n ginei kl prow8isi st e3wteriko k t kynodonta (alli ergara)