Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 06, 2010

ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ EXPRESS SERVICE Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΛΟΥΚΕΤΟ

Εντός της εβδομάδας θα αποφασίσει η νομαρχία Θεσσαλονίκης για τον τρόπο με τον οποίο θα χειριστεί την υπόθεση της Express Service.Όπως αποκάλυψε την περασμένη Δευτέρα η «Θ», η εταιρεία βρέθηκε εκ νέου στο επίκεντρο της πολύμηνης διαμάχης μεταξύ εταιρειών παροχής οδικής βοήθειας έπειτα από καταγγελία τριών ανταγωνιστριών της, οι οποίες ζητούν τη λύση της εταιρείας, επειδή, σύμφωνα με τους καταγγέλλοντες, δεν πληροί τις εκ του νόμου προβλεπόμενες οικονομικές προϋποθέσεις. Συγκεκριμένα στην καταγγελία των τριών εταιρειών αναφέρεται ότι η Express Service παρουσιάζει αρνητικά ίδια κεφάλαια τα οποία υπερβαίνουν κατά πολύ το αρχικό εταιρικό της κεφάλαιο. Η καταγγελία είχε κατατεθεί στα υπουργεία Οικονομικών και Οικονομίας, τα οποία με τη σειρά τους τη διαβίβασαν στη νομαρχία Θεσσαλονίκης ως εκ του νόμου αρμόδια. Στις 5 Αυγούστου η αρμόδια διεύθυνση Ανωνύμων Εταιρειών της νομαρχίας απέστειλε επιστολή προς την Express Service ζητώντας διευκρινίσεις σχετικά με τα καταγγελλόμενα, οι οποίες έπρεπε να δοθούν ως τις 31 Αυγούστου.

Πράγματι την περασμένη Τρίτη η εταιρεία απέστειλε υπόμνημα προς την αρμόδια διεύθυνση της νομαρχίας, στο οποίο αναφέρει μεταξύ άλλων ότι τα χρέη τα οποία εμφανίζεται να έχει η Express Service προς το δημόσιο (χρέη προς εφορίες και ασφαλιστικά ταμεία) περίπου ισοσκελίζονται από τις οφειλές του ελληνικού δημοσίου προς την εταιρεία. Ειδικότερα αναφέρεται ότι το δημόσιο οφείλει προς την Express Service περί τα 23 εκατ. ευρώ από τον ΦΠΑ, τον οποίο κατέβαλε η εταιρεία ενώ -όπως υποστηρίζει- δεν όφειλε. Μάλιστα, αναφέρεται στο υπόμνημα, η Express Service έχει δικαιωθεί επί του θέματος από αρμόδια όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στα οποία κατέφυγε, και αναμένει τον συμψηφισμό αυτού του χρέους, με τα ποσά τα οποία οφείλει προς το δημόσιο. Επί πλέον, εκπρόσωπος της εταιρείας εξήγησε στη "Θ" ότι η όλη υπόθεση αφορά ένα πολύ μικρό μέρος του επιχειρηματικού ομίλου και όχι το σύνολό του.
Όπως εξήγησε στη «Θ» ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Ανωνύμων Εταιριών της νομαρχίας Νίκος Αδαμαντιάδης, «η υπηρεσία μας εξετάζει το υπόμνημα. Συγκεντρώνει στοιχεία από τις εφορίες και τις υπόλοιπες υπηρεσίες και όλα αυτά παραδίδονται στη νομική υπηρεσία της νομαρχίας, η οποία θα μας υποδείξει τι πρέπει να κάνουμε». Επισημαίνει επιπλέον ότι από την επικοινωνία της υπηρεσίας με τις εφορίες προκύπτει ότι πράγματι υπάρχουν εκκρεμή θέματα τα οποία διερευνώνται από τους αρμοδίους. Σύμφωνα με τον κ. Αδαμαντιάδη, «η γνωμοδότηση της νομικής υπηρεσίας αναμένεται εντός της εβδομάδας. Από αυτήν θα εξαρτηθεί εάν θα καταθέσουμε ή όχι στο Πολυμελές Πρωτοδικείο αίτηση λύσης της εταιρείας». Σύμφωνα με εκτιμήσεις νομικών και υπηρεσιακών παραγόντων, ακόμη και στην περίπτωση που η αρμόδια διεύθυνση της νομαρχίας καταθέσει τη σχετική αίτηση στο Πολυμελές Πρωτοδικείο, εξελίξεις δεν πρόκειται να υπάρξουν εάν δεν αποσαφηνιστούν προηγουμένως οι φορολογικές εκκρεμότητες.

Του Νίκου Ηλιάδη

ΠΡΕΖΑ TV
6-9-2010

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ο καραμανλης επρεπε να τα βαλει με τα
πασοκοκαναλα τυπου MEGA,
με τους αμετρητους πρασινους εργατοπατερες,
τις πρασινες φυλλαδες τυπου Πρωτο θεμα και Εθνος
και τα κομπλεξ περι δεξιας που περασε στη συνειδηση εντεχνα τοσα χρονια το πασοκ, κτλ.. κτλ..

Επισης στα τελευταια του επρεπε να τα βαλει και με τον αμερικανικο
παραγοντα.. λογω συσφιξης ενεργειακων-στρατιωτικων σχεσεων
με ρωσια.

δεν ειναι τυχαιο οτι για προληψη "ατυχηματων" τον τελευταιο χρονο δεν μπηκε ουτε για τοπικη πτηση σε αεροπλανο..
ειναι πολλα που δεν ξερετε..

επισης για να φτιαξει καπως το χαος που αφησε ο σιμιτης
ξεκινησε την ομαλη προσαρμογη, σεβομενος τον απλο μισθωτο και τον συνταξιουχο και μη θελοντας να θυσιασει αυτους για τα νουμερα.
Ακομα κι εδω ομως ο καθυστερημενος jeffey απλα ητανε αντιθετος στα παντα.
Για μια ολυμπιακη και μονο ειδε και επαθε να την εξυγειανει με τα χιλια ζορια λογω σφοδρων αντιδρασεων απο τα πασοκοσκυλα.

Η ανεργια ηταν κατω.
Ο πληθωρισμος κατω.
Η αναπτυξη επανω.
Οι μισθοι αργα αλλα ανεβαιναν
Και το χρεος ητανε πιο χαμηλο απο σημερα!
Επισης τα σπρεντ δανεισμου ητανε πιο χαμηλα απο σημερα!

Ειχε ξεκινησει πορεια μειωσης του ελλειματος και χρεους με σταθερα βηματα που μπορουσε να αντεξει ο ελληνας και η χωρα, αλλα ακομα και εκει υπηρχαν σφοδρες αντιδρασεις απο τα πασοκοσκυλα..

Δεν ητανε τελειος αλλα δεν ητανε και ο χειροτερος..
το λαθος του ητανε οτι δεν τσακισε πασοκοκαναλα και πασοκοσκυλα οταν μπορουσε.

Τωρα εχουμε τον χειροτερο πρωθυπουργο ολων των εποχων απο την εποχη του μεγαλου αλεξανδρου, και το μελλον θα εχει ενδιαφερον και τρομο...

καθυστερημενος, ασχετος, αργοσχολος και επικινδυνα αλαζονας.

Αλαζονας Πριγκηπας στον γυαλινο πυργο του, που ενω εχει σοβαρα ψυχολογικα και διανοητικα προβληματα, πηρε λογω κληρονομιας το στεμμα απο τον χαρισματικο πανεξυπνο βασιλια πατερα του.

Ακομα και ο εξυπνος πατερας του ετρεμε και ειχε ανησυχιες για το αν επρεπε να τον αφησει διαδοχο του λογω των προβληματων του..
Ηξερε οτι τα πολλα κομπλεξ του τον καθιστουσαν επικινδυνο..

φοβοταν τον συνδυασμο της ανικανοτητας, της αλαζονειας και του αυτισμου του..
εψαχνε αλλον ικανο νεο να ορισει σαν δευτερο γιο του και διαδοχο του αλλα δεν προλαβε..

Peiratis είπε...

Επίσης κανένας σταθμός της στην Ελλάδα δεν πληρεί περιβαλλοντικούς όρους(ούτε βέβαια και οι ανταγωνίστριες εταιρείες οι οποίες την καταγγέλουν).
(Τουλάχιστον για τον νομό Μαγνησίας),ύποπτα ερωτήματα προκαλεί το γεγονός πως η Τροχαία μετά από αυτοκινιτιστικό ατύχημα καλεί πάντα την Express Service για την περισυλλογή των τρακαρισμένων οχημάτων και στη συνέχεια τη μεταφορά τους στον κοντινότερο σταθμό της ΕS(πολλές φορές πριν και χωρίς την συγκατάθεση των ιδιοκτητών τους-οι οποίοι συνήθως μετά από τέτοια συμβάντα "τρέχουν" σε νοσοκομεία και ασφαλιστικές εταιρείες-).
Έχει υπογραφεί κάποια σύμβαση μεταξύ τροχαίας Μαγνησίας και Express Service?δεν νομίζω(και τα μεταφορικά της Express ποιος τα πληρώνει όταν δεν δύναται ο ιδιοκτήτης;(σε αυτή την περίπτωση η Εxpress καταχρητικά κρατά ως ενέχυρο το αμάξι μέχρι να αναγκαστεί τελικά ο ιδιοκτήτης να χρεωθεί την μεταφορά-αφού υποχρεωτικα χρειάζεται το αυτοκίνητο να το παραδώσει σε εγκατάατση ανακύκλωσης για την οριστική διαγραφή του)
Αν το γράψει στάρχίδια του (ο ίδιος ή οι κληρονόμοι...) τότε χαράς ευαγγέλια για την express που το εκμεταλλεύεται εμπορικά είτε για χρήσιμα ανταλλακτικά που τυχόν να έχουν απομείνει ,είτε ως σκραπ(παλιοσίδερο)...εννοείται χωρίς τιμολόγιο...

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ???? ΑΥΤΕΣ ΟΙ 3 ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΙΟΝ ΚΡΥΒΟΥΝ ΑΠΟ ΠΙΣΩ?? INTERPARTNER/EUROSOS/MONDIAL ΠΟΣΟΥΣ ΜΑΥΡΟΥΣ ΥΠΑΛΛΙΛΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟ ΙΚΑ ΤΟΥΣ? ΤΙ ΑΔΕΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΕΧΟΥΝ? ΟΔΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ??? Η ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ? Η ΕΛΠΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΙΚΑ ΤΗΣ Κ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ??? Η ΙNTERSALONICA ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΠΡΩΣΟΠΙΚΟ ΤΗΣ Κ ΑΛΛΑ ΧΡΕΕΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΒΗΝΟΝΤΑΙ ΔΙΑ ΜΑΓΙΑΣ????? ΠΟΙΟΣ "ΜΕΓΑΛΟΣ" ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ Κ ΤΟΥΣ ΤΑΧΑ BLOGERS ΚΑΤΑ ΤΗΣ EXPRESS SERVICE??

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ???? ΑΥΤΕΣ ΟΙ 3 ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΙΟΝ ΚΡΥΒΟΥΝ ΑΠΟ ΠΙΣΩ?? INTERPARTNER/EUROSOS/MONDIAL ΠΟΣΟΥΣ ΜΑΥΡΟΥΣ ΥΠΑΛΛΙΛΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟ ΙΚΑ ΤΟΥΣ? ΤΙ ΑΔΕΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΕΧΟΥΝ? ΟΔΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ??? Η ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ? Η ΕΛΠΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΙΚΑ ΤΗΣ Κ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ??? Η ΙNTERSALONICA ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΠΡΩΣΟΠΙΚΟ ΤΗΣ Κ ΑΛΛΑ ΧΡΕΕΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΒΗΝΟΝΤΑΙ ΔΙΑ ΜΑΓΙΑΣ????? ΠΟΙΟΣ "ΜΕΓΑΛΟΣ" ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ Κ ΤΟΥΣ ΤΑΧΑ BLOGERS ΚΑΤΑ ΤΗΣ EXPRESS SERVICE??