Δεν αποκλείεται περίπτωση σφάλματος, ωστόσο τα στελέχη και οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ και του ΔΕΔΔΗΕ (Διαχειριστής Δικτύου) ενεργούν με τον προσήκοντα επαγγελματισμό στα πλαίσια των υπηρεσιακών εντολών και οδηγιών, επιδεικνύοντας παράλληλα την μέγιστη δυνατή κοινωνική ευαισθησία και ευελιξία.
Αυτό ανέφεραν απόψε κύκλοι της ΔΕΗ με αφορμή τις πληροφορίες που έγιναν νωρίτερα γνωστές περί αποκοπών πελατών με χαμηλές οφειλές.
Οι ίδιες πηγές πρόσθεταν ότι:
Οποιαδήποτε συγκεκριμένη καταγγελία γίνεται θα ερευνάται με βάση τις υπηρεσιακές διαδικασίες της ΔΕΗ. Σε περίπτωση σφάλματος οι αρμόδιες υπηρεσίες προβαίνουν, το ταχύτερο δυνατό, σε επανασύνδεση.
Η διοίκηση της ΔΕΗ βρίσκεται σε πλήρη συνεργασία με το αρμόδιο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας για την αντιμετώπιση του μείζονος θέματος των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς τη ΔΕΗ με την απαιτούμενη αποφασιστικότητα και κοινωνική ευαισθησία. IN.GR
ΠΡΕΖΑ TV
24-11-2015
Αυτό ανέφεραν απόψε κύκλοι της ΔΕΗ με αφορμή τις πληροφορίες που έγιναν νωρίτερα γνωστές περί αποκοπών πελατών με χαμηλές οφειλές.
Οι ίδιες πηγές πρόσθεταν ότι:
Οποιαδήποτε συγκεκριμένη καταγγελία γίνεται θα ερευνάται με βάση τις υπηρεσιακές διαδικασίες της ΔΕΗ. Σε περίπτωση σφάλματος οι αρμόδιες υπηρεσίες προβαίνουν, το ταχύτερο δυνατό, σε επανασύνδεση.
Η διοίκηση της ΔΕΗ βρίσκεται σε πλήρη συνεργασία με το αρμόδιο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας για την αντιμετώπιση του μείζονος θέματος των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς τη ΔΕΗ με την απαιτούμενη αποφασιστικότητα και κοινωνική ευαισθησία. IN.GR
ΠΡΕΖΑ TV
24-11-2015
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου