Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΕΡΑΙΕΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΕΡΑΙΕΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη, Ιουλίου 29, 2009

ΞΥΛΩΜΑ ΤΩΝ ΚΕΡΑΙΩΝ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΑΠ'ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΗΣΑΠ...ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΤΣΙ ΚΙ'ΑΛΛΙΩΣ ΣΤΙΣ ΣΗΡΑΓΓΕΣ...ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΟΤΕ ΣΗΜΑ!!!

Χωρίς τη δυνατότητα χρήσης κινητού τηλεφώνου ενδέχεται να μείνουν από σήμερα οι επιβάτες του Ηλεκτρικού.

Η ένωση εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, με χθεσινή ανακοίνωσή της, ζητεί την παρέμβαση του υπουργού Μεταφορών, ώστε να μην υλοποιηθεί η απόφαση της διοίκησης του Οργανισμού, που θέλει να ξηλωθούν σήμερα όλοι οι αναμεταδότες οι οποίοι έχουν τοποθετηθεί σε δύσκολα σημεία του δικτύου του Ηλεκτρικού (σήραγγες, βυθισμένες γραμμές κ.λπ.), για την εξυπηρέτηση των συνδρομητών τους. Πρόκειται για εγκαταστάσεις που, όπως και στις γραμμές του μετρό, είχαν τοποθετηθεί λίγο πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες και χρησιμοποιούνται ώς σήμερα.

Υπέρ της άμεσης απομάκρυνσης των εγκαταστάσεων έχουν ταχθεί οι εργαζόμενοι στον ΗΣΑΠ, που υποστηρίζουν ότι το δίκτυο έχει μετατραπεί σε «πάρκο κεραιών» κινητής τηλεφωνίας. Υποστηρίζουν ότι οι εγκαταστάσεις είναι παράνομες και απειλούν να τις απομακρύνουν με δική τους πρωτοβουλία. Οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας αναφέρουν ότι στο δίκτυο του Ηλεκτρικού έχουν τοποθετηθεί περίπου 60 κεραίες-μικροκυψέλες. Σχετικά με τα επίπεδα ακτινοβολίας, επικαλούνται μετρήσεις της εθνικής επιτροπής ατομικής ενέργειας που έγιναν σε όλα τα κτίρια και τις εγκαταστάσεις του ΗΣΑΠ, σύμφωνα με τις οποίες είναι κάτω από τα θεσπισμένα επιτρεπτά όρια. Παραδέχονται ότι υπάρχουν ορισμένες αδειοδοτικές εκκρεμότητες με τον ΗΣΑΠ, που προέκυψαν με την εφαρμογή του νόμου 3431/2006, αλλά αφορούν ελάχιστο αριθμό σταθμών και οφείλονται σε καθυστερήσεις των αρμοδίων υπηρεσιών.

ΕΤΣΙ ΚΙ'ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΚΑΛΟ ΣΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ...ΔΕΝ ΜΑΜΙΕΤΑΙ...ΑΣ ΤΙΣ ΒΓΑΛΟΥΝ...

ΠΡΕΖΑ TV
29-7-2009

Τετάρτη, Απριλίου 08, 2009

ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΕΡΑΙΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟΝ ΒΥΡΩΝΑ...ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΑΣ;;;;

«Καλύτερη υγεία χωρίς κινητή τηλεφωνία» και «Να κατέβει η κεραία για να ζήσουμε ωραία» έγραφαν τα πανό που κρατούσαν εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές των 5ου, 10ου και 11ου Δημοτικών Σχολείων στο Βύρωνα και κάτοικοι της περιοχής σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας χθες το πρωί στην πλατεία Τσιρακοπούλου για τις 4 κεραίες κινητής τηλεφωνίας που βρίσκονται σε λιγότερο από 300 μέτρα απόσταση από τα σχολεία.

Μάλιστα οι 3 από τις 4 κεραίες είναι τοποθετημένες μέσα σε θερμοσίφωνα! «Οι κεραίες βρίσκονται σε κοντινά κτίρια, σε απόσταση μόλις 10 μέτρων η μια από την άλλη, κάτι που πολλαπλασιάζει την ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία που εκπέμπουν», τονίζει η Τόνια Σταυροπούλου, μέλος της Επιτροπής Κατοίκων της περιοχής Μεταμόρφωσης στο Βύρωνα που αγωνίζονται εδώ και χρόνια για την απομάκρυνση των κεραιών.

Και για τις 4 κεραίες έχει δοθεί άδεια λειτουργίας από την ΕΕΤΤ πριν από τον νέο περιβαλλοντικό νόμο του 3431/2006 σύμφωνα με τον οποίο απαιτείται η υποβολή περιβαλλοντικής μελέτης. Ο νόμος ορίζει ότι για τις αδειοδοτημένες κεραίες προ της ισχύος του 3431/2006 απαιτείται η υποβολή περιβαλλοντικής μελέτης, κάτι που οι εταιρείες δεν έχουν κάνει.
Ωστόσο, όπως μας λέει η κ. Σταυροπούλου, «ακόμα και αν υποβάλουν οι εταιρείες περιβαλλοντικές μελέτες και εγκριθούν, εμείς και πάλι δεν τις θέλουμε στην περιοχή μας. Γιατί θεωρούμε ότι το όριο των 33 volt εκπομπής ακτινοβολίας ανά μέτρο που έχει ορίσει η χώρα μας ως ανώτατο, είναι ιδιαίτερα υψηλό, τη στιγμή που η Βουλγαρία έχει ορίσει τα 6 volt, η Γαλλία τα 2 και η Ρωσία μόλις το 1 volt».

ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ,ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΕΡΑΙΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ;;;;
ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΡΩΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΑΠΑ....ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΗΜΑ;;;;
ΟΙ ΣΤΑΤΙΣΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΑΡΚΙΝΟΓΕΝΕΣΕΙΣ,ΕΞΕΤΕΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΕΡΑΙΩΝ ΟΠΟΥ ΝΑ'ΝΑΙ...ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΕΣ...

ΠΡΕΖΑ TV
8-4-2009

enet.gr

Παρασκευή, Απριλίου 03, 2009

ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΡΩΣΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΕΡΑΙΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ...

Παράσταση διαμαρτυρίας πραγματοποιούν την Κυριακή οι κάτοικοι της περιοχής Ελληνορώσων ζητώντας την αποψίλωση κεραιών κινητής τηλεφωνίας που βρίσκονται εντός πυκνοκατοικημένης περιοχής, δίπλα σε κτήρια που στεγάζουν ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.
Να σημειωθεί ότι μια κεραία είναι τοποθετημένη από το 2000 δίπλα ακριβώς από το Δημοτικό Σχολείο της περιοχής (στην οδ. Φάβη 9) ενώ δάσος κεραιών αναπτύσσεται απέναντι ακριβώς από το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών Γ. Γεννηματάς στην οδ. Μεσογείων 219 και Ταγιαπιέρα 6-8.

Κεραίες βρίσκονται τοποθετημένες επίσης στην οδό Μεσογείων, Κατεχάκη, Παπαδά και Φραγκοπούλου. Για την τελευταία μάλιστα η μέτρηση της ακτινοβολίας με τον μετρητή έντασης ηλεκτρικού πεδίου COM Microwave Environmental Monitor έδειξε άκρως υψηλά επίπεδα ακτινοβολίας και ο μετρητής (όπως φαίνεται και στη φωτογραφία) "βάρεσε" κόκκινο.

Μπορει να μας πει η κυβερνηση ποτε θα θεσπιστουν νομοθετικες ρυθμισεις αναφορικα με την τοποθετηση κεραιων κινητης τηλεφωνιας,ωστε να μην υπαρχει κινδυνος
για την σωματικη ακεραιοτητα των πολιτων;;;

Ποσο δυσκολο ειναι...και αν ειναι...
ποιοι ειναι αυτοι που το κανουν δυσκολο;;;


ΠΡΕΖΑ TV
3-4-2009


ethnos.gr