Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΒΥΡΩΝΑΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΒΥΡΩΝΑΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη, Απριλίου 08, 2009

ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΕΡΑΙΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟΝ ΒΥΡΩΝΑ...ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΑΣ;;;;

«Καλύτερη υγεία χωρίς κινητή τηλεφωνία» και «Να κατέβει η κεραία για να ζήσουμε ωραία» έγραφαν τα πανό που κρατούσαν εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές των 5ου, 10ου και 11ου Δημοτικών Σχολείων στο Βύρωνα και κάτοικοι της περιοχής σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας χθες το πρωί στην πλατεία Τσιρακοπούλου για τις 4 κεραίες κινητής τηλεφωνίας που βρίσκονται σε λιγότερο από 300 μέτρα απόσταση από τα σχολεία.

Μάλιστα οι 3 από τις 4 κεραίες είναι τοποθετημένες μέσα σε θερμοσίφωνα! «Οι κεραίες βρίσκονται σε κοντινά κτίρια, σε απόσταση μόλις 10 μέτρων η μια από την άλλη, κάτι που πολλαπλασιάζει την ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία που εκπέμπουν», τονίζει η Τόνια Σταυροπούλου, μέλος της Επιτροπής Κατοίκων της περιοχής Μεταμόρφωσης στο Βύρωνα που αγωνίζονται εδώ και χρόνια για την απομάκρυνση των κεραιών.

Και για τις 4 κεραίες έχει δοθεί άδεια λειτουργίας από την ΕΕΤΤ πριν από τον νέο περιβαλλοντικό νόμο του 3431/2006 σύμφωνα με τον οποίο απαιτείται η υποβολή περιβαλλοντικής μελέτης. Ο νόμος ορίζει ότι για τις αδειοδοτημένες κεραίες προ της ισχύος του 3431/2006 απαιτείται η υποβολή περιβαλλοντικής μελέτης, κάτι που οι εταιρείες δεν έχουν κάνει.
Ωστόσο, όπως μας λέει η κ. Σταυροπούλου, «ακόμα και αν υποβάλουν οι εταιρείες περιβαλλοντικές μελέτες και εγκριθούν, εμείς και πάλι δεν τις θέλουμε στην περιοχή μας. Γιατί θεωρούμε ότι το όριο των 33 volt εκπομπής ακτινοβολίας ανά μέτρο που έχει ορίσει η χώρα μας ως ανώτατο, είναι ιδιαίτερα υψηλό, τη στιγμή που η Βουλγαρία έχει ορίσει τα 6 volt, η Γαλλία τα 2 και η Ρωσία μόλις το 1 volt».

ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ,ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΕΡΑΙΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ;;;;
ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΡΩΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΑΠΑ....ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΗΜΑ;;;;
ΟΙ ΣΤΑΤΙΣΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΑΡΚΙΝΟΓΕΝΕΣΕΙΣ,ΕΞΕΤΕΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΕΡΑΙΩΝ ΟΠΟΥ ΝΑ'ΝΑΙ...ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΕΣ...

ΠΡΕΖΑ TV
8-4-2009

enet.gr

Παρασκευή, Μαρτίου 13, 2009

ΝΕΚΡΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΦΑΙΡΑ ΤΟΥ ΛΙΣΤΗ Η ΝΕΑΡΗ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ ΣΤΟ ΒΥΡΩΝΑ...ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΜΑΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΡΒΕΛΙ ΨΩΜΙ...

Μία βολίδα, η οποία προέρχεται από το 9 χιλιοστών όπλο του 23χρονου Αλβανού ληστή ήταν αυτή που σκότωσε την 32χρονη Αθανασία Γκίνη, στην αιματηρή ληστεία που έγινε χθες το μεσημέρι σε κατάστημα "ΓΕΡΜΑΝΟΣ" στον Βύρωνα.
(Αν ηταν απο το οπλο του αστυνομικου,
λετε να το μαθαιναμε ποτε;;;)


Όπως δήλωσε ο ιατροδικαστής Φίλιππος Κουτσάφτης μετά το πέρας της νεκροψίας-νεκροτομής, η σορός της άτυχης κοπέλας φέρει ένα τραύμα- και όχι δύο όπως είχε γίνει αρχικά γνωστό- το οποίο προήλθε από βλήμα πολεμικού όπλου με μεγάλη βλητική ικανότητα. Το βλήμα εισήλθε στο μπράτσο, βγήκε από αυτό και στη συνέχεια εισήλθε στο θώρακα και διαπέρασε όλα τα ζωτικά όργανα.

Τώρα πια αναμένεται το αποτέλεσμα της βαλλιστικής εξέτασης προκειμένου να πιστοποιηθούν τα ευρήματα της ιατροδικαστικής.

Ειναι τραγικο αυτο που συμβαινει...
Πλεον θα μας εκτελουν εν ψυχρω...
ακομη και για μια φρατζολα ψωμι...

Αυτα ειναι τα πραγματικα προβληματα
της Παγκοσμιας Οικονομικης Κρισης
που μας κατασκευασαν και μας υποχρεωσαν
να αφομοιωσουμε...


ΠΡΕΖΑ TV
13-3-2009

Πέμπτη, Μαρτίου 12, 2009

ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ(;) ΕΑΝ Η ΣΦΑΙΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ Η ΠΩΛΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ ΣΤΟ ΒΥΡΩΝΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΛΕΦΤΗ 'Η ΤΟΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ...

Η βαλλιστική εξέταση θα δείξει την προέλευση της σφαίρας που σκότωσε την υπάλληλο του καταστήματος «Γερμανός», στην περιοχή του Βύρωνα, κατά τη διάρκεια ληστείας.

Η άτυχη κοπέλα άφησε την τελευταία της πνοή στο Λαϊκό Νοσοκομείο, όπου μεταφέρθηκε με τραύμα στο στήθος.
Σύμφωνα με τα στοιχεία ο δράστης, ένας 23χρονος Αλβανός, μπήκε στο κατάστημα και με την απειλή πιστολιού άρπαξε 300 ευρώ και ετοιμαζόταν να φύγει προς την έξοδο, όπου τον περίμενε ένας συνεργός του.
Στο κατάστημα υπήρχαν άλλοι δύο υπάλληλοι και τέσσερις πελάτες, εκ των οποίων ο ένας ήταν 38χρονος υπαρχιφύλακας της ΕΛΑΣ που υπηρετεί στην υποδιεύθυνση μέτρων τάξης και ο οποίος είχε πάει εκεί προκειμένου να δώσει για επισκευή ένα κινητό τηλέφωνο.
Όπως αναφέρει και σχετική ανακοίνωση της Αστυνομίας, ο αστυνομικός που ήταν εκτός υπηρεσίας επιχείρησε να αφοπλίσει και να ακινητοποιήσει έναν από τους δράστες και κατά τη διάρκεια της συμπλοκής που ακολούθησε, από τα πυρά πυροβόλου όπλου τραυματίστηκε θανάσιμα η 32χρονη υπάλληλος.

Η αστυνομία μελετά το βίντεο που έχουν καταγράψει οι κάμερες ασφαλείας του καταστήματος και φαίνεται καθαρά η σκηνή της ληστείας και της συμπλοκής.


Ο δεύτερος ληστής αμέσως μόλις έπεσαν οι πυροβολισμοί τράπηκε σε φυγή και αναζητείται, ενώ ο τραυματισμένος 23χρονος συνελήφθη σε απόσταση περίπου 150 μέτρων από το κατάστημα και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός όπου νοσηλεύεται φρουρούμενος. Στην κατοχή του βρέθηκε και κατασχέθηκε το πιστόλι με το οποίο είχε πυροβολήσει.
Σύμφωνα με τους γιατρούς έχει δεχθεί τρεις σφαίρες. Ο 38χρονος Αστυνομικός δεν τον ακολούθησε παραμένοντας στο κατάστημα για να βοηθήσει την άτυχη κοπέλα και να καλέσει ενισχύσεις.
Την Παρασκευή θα διενεργηθεί η νεκροψία στη σορό της άτυχης γυναίκας, προκειμένου να διαπιστωθούν οι συνθήκες θανάτου της, καθώς και να διευκρινιστεί εάν ήταν έγκυος.

Απο το video που εχει ηδη στην κατοχη της η Ελληνικη Αστυνομια,δεν φαινεται ποιος απο τους δυο,την τραυματισε θανασιμα;;;
Εαν την τραυματισε ο Αστυνομικος,υπαρχει ποτε περιπτωση να μαθευτει και μαλιστα την τρεχουσα χρονικη περιοδο που η Ελληνικη Αστυνομια κανει την μια γκαφα μετα απο την αλλη;;;

Και αυτος ο αστυνομικος...
τι σκατα ηθελε και εκανε τον μαγκα...;;;

Ας επερναν τα λεφτα και ας τελειωνε εκει.
Ετσι κι'αλλιως ασφαλισμενα ηταν...
Ελεος...
Η δουλεια του ειναι να προστατευει τους πολιτες...
αλλα οχι και με κοστος ανθρωπινες ζωες...


ΠΡΕΖΑ TV
12-3-2009