Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΕΡΒΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΕΡΒΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή, Μαΐου 22, 2009

ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΒΑΣΑΝΙΣΜΟΙ ΤΟΞΙΚΟΜΑΝΩΝ,ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ...--VIDEO ΣΟΚ--



Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει στη Σερβία βίντεο που απεικονίζει τη βάναυση συμπεριφορά των υπαλλήλων κέντρου αποτοξίνωσης απέναντι στους φιλοξενούμενους σε αυτό ναρκομανείς.
Το κέντρο λειτουργεί στο Νόβι Πάζαρ υπό την εποπτεία της Ορθόδοξης Εκκλησίας, η οποία δεν έχει σχολιάσει τις αποκαλύψεις.
Στο βίντεο, που δημοσιοποίησε στην ιστοσελίδα του το περιοδικό Vreme, φαίνεται ένας υπάλληλος που χτυπά με ένα φτυάρι έναν ασθενή και, ακόμη, τον χτυπά στο πρόσωπο.

Πρώην φιλοξενούμενοι, αναφέρει το BBC, στο κέντρο αναφέρουν ότι οι υπάλληλοι, ανάμεσά τους και ιερείς, τους χτυπούσαν συχνά και μάλιστα «με ό,τι έβρισκαν: ρόπαλα, φτυάρια, ζώνες, με γροθιές και κλωτσιές»
Οι ιερείς έλεγαν ότι οι ξυλοδαρμοί ήταν απαραίτητοι για την αποτοξίνωση των φιλοξενούμενων στο κέντρο
και γίνονταν με την άδεια των γονέων τους.

Η κυβέρνηση αναφέρει ότι θα ασκήσει διώξεις για βασανιστήρια κατά των υπευθύνων του κέντρου.

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ...ΔΙΚΑ ΣΑΣ...

ΠΡΕΖΑ TV
22-5-2009


in.gr

Δευτέρα, Μαρτίου 23, 2009

ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΩΝ ΣΤΗ ΣΕΡΒΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΝΑΤΟ...ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ...

Μνημόσυνο για τα θύματα των βομβαρδισμών του ΝΑΤΟ στη Σερβία, πριν δέκα χρόνια, διοργανώνουν Σέρβοι φοιτητές και εργαζόμενοι, στη Θεσσαλονίκη.
Η επιμνημόσυνη δέηση θα τελεστεί, στις τέσσερις το απόγευμα της Τρίτης , στα Συμμαχικά Νεκροταφεία , στην οδό Λαγκαδά. Στην εκδήλωση έχουν προσκληθεί να συμμετάσχουν εκπρόσωποι του σερβικού προξενείου και άλλοι φορείς της Θεσσαλονίκης.

Γιωργο Παπανδρεου...ποια η γνωμη σου για τους βομβαρδισμους,των φιλων σου των Αμερικανων στη Σερβια;;;Τι θεση ειχες στην τοτε κυβερνηση,οταν γινονταν οι βομβαρδισμοι και σκοτωνονταν αθωος κοσμος;;Ποιες οι τοτε δηλωσεις σου για την γενοκτονια;;;
Ετσι..για να μην ξεχνιομαστε...
και να ξερουμε απο τωρα το ποιοι θα ειναι
οι πρωταγωνιστες της επομενης κυβερνησης...


ΠΡΕΖΑ TV
23-3-2009