Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΦΛΩΡΙΝΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΦΛΩΡΙΝΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη, Μαΐου 13, 2009

ΑΚΡΩΣ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ CIRCO MASSIMO ΑΝΑΦΡΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΑΝΙΣΜΟΥΣ ΖΩΩΝ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΠΡΟΒΑΙΝΕΙ...


Τον απολύσαμε...Τον είχαμε στο τσίρκο μόλις πέντε μήνες....δεν ξέραμε οτι ήταν κακός ...... Αυτή είναι η απάντηση που έδωσαν οι επέυθυνοι του Τσίρκου σε δημοσιογράφους που βρήκαν το συγκεκριμένο τσίρκο στην Ημαθία . Εμείς ρωτάμε , εαν δεν υπήρχαν αυτοί οι τολμηροί ακτιβιστές , εαν δεν υπήρχαν τα site, τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης , εαν ....εαν .....εαν ..... εαν ..... αυτός ο ΄΄κύριος΄΄ θα συνέχιζε το έργο του; Μαλλον ΝΑΙ . Πέντε μήνες δεν έβλεπε κανείς τίποτα ...... Το Agroschannel συγχαίρει τους Ακτιβιστές .

http://www.agroschannel.com/

ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΤΟΥΣ.
ΒΑΣΑΝΙΖΟΥΝ ΖΩΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ.ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΟΥΝ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΤΩΝ ΤΣΙΡΚΩΝ;;;

ΠΡΕΖΑ TV
13-5-2009

Τρίτη, Μαΐου 12, 2009

ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΖΩΩΝ ΑΠΟ ΤΟ CIRCO MASSIMO ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ ΑΜΕΣΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ;;;;ΕΙΚΟΝΕΣ ΦΡΙΚΗΣ---ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ---


ΕΙΚΟΝΕΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2009 ΜΕ ΒΑΣΙΣΜΟ ΕΛΕΦΑΝΤΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΓΥΡΩ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΛΙΓΗ ΩΡΑ.
ΩΣ ΠΟΤΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΙΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΖΩΑ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΤΩΝ ΤΣΙΡΚΩΝ;;;;

ΠΡΕΖΑ TV
12-5-2009

Τρίτη, Φεβρουαρίου 24, 2009

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΣΤΗΜΕΝΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΕΗ,ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ,ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ...

ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ ΣΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ.

«Στημένο παιχνίδι» από τη ΔΕΗ, με τις «πλάτες» της κυβέρνησης, βλέπουν οι κάτοικοι του Φιλώτα Φλώρινας και οι συνδικαλιστές της επιχείρησης πίσω από τον άγονο διαγωνισμό για την κατασκευή της νέας λιγνιτικής μονάδας Μελίτη ΙΙ της ΔΕΗ. Στόχος, όπως υποστηρίζουν, είναι να προωθηθεί αντί αυτής η ιδιωτική μονάδα ηλεκτροπαραγωγής της εταιρείας Ηρων Συμμετοχών -θυγατρική της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-, που αδειοδοτήθηκε από τον τέως υπουργό Ανάπτυξης Χρ. Φώλια μία ημέρα πριν παραδώσει το υπουργείο.

Ο διεθνής διαγωνισμός αφορούσε την κατασκευή μονάδας ισχύος 420 έως 450 MW και δεν υποβλήθηκε καμία προσφορά. Από τη ΔΕΗ υποστηρίχθηκε ότι αυτό έγινε λόγω του μεγέθους της μονάδας, καθώς οι κατασκευαστικοί οίκοι που εξειδικεύονται στην κατασκευή εργοστασίων ηλεκτροπαραγωγής επικεντρώνονται διεθνώς σε μικρότερες (330 MW) ή μεγαλύτερες (600 MW) μονάδες από αυτήν που ζητούσε η ΔΕΗ. Σε ανακοίνωσή της η επιχείρηση πρόσθετε πως «εξετάζει τα νέα δεδομένα, προκειμένου να προβεί στις απαιτούμενες σχετικές ενέργειες».

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε το μεγαλύτερο σωματείο της ΔΕΗ στη Δυτ. Μακεδονία, ο «Σπάρτακος», διερωτάται δηκτικά μήπως η ΔΕΗ δεν ήξερε τι παρήγγειλε, έχοντας την εμπειρία από τον σχεδιασμό άνω των 20 λιγνιτικών σταθμών στο παρελθόν. Ρωτάει τη διοίκηση πόσο πίσω πηγαίνει το επενδυτικό πρόγραμμα της επιχείρησης και σχολιάζει πως «στην πραγματικότητα το άγονο του διαγωνισμού έχει απόλυτη σχέση με την προκλητική αδειοδότηση στην ΤΕΡΝΑ από το ΥΠΑΝ για την κατασκευή λιγνιτικής μονάδας στην περιοχή».

Για να λυθουν ολα τα παραπανω,γιατι η κυβερνηση δεν δινει το ελευθερο στους πολιτες για την τοποθετηση φωτοβολταϊκων στα σπιτια τους,ωστε να εχουν τζαμα ρευμα εφ'ορου ζωης;;;
Γιατι να τα ακουμπαμε συνεχως στους νταβατζηδες της ενεργειας;;;

ΠΡΕΖΑ TV
24-2-2009