Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα PATRIOT. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα PATRIOT. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 14, 2009

PATRIOT ΑΞΙΑΣ 7,8ΔΙΣ.ΔΟΛΑΡΙΩΝ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ,ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΔΥΝΑΜΗΣ ΚΑΙ ΙΣΧΥΟΣ...

Η Τουρκία σχεδιάζει ν΄αγοράσει αμερικανικούς πυραύλους Patriot αξίας περίπου 7,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η παράδοση των οποίων αναμένεται ν΄αρχίσει τον επόμενο χρόνο, αναφέρουν σημερινά δημοσιεύματα τουρκικών εφημερίδων.
Σύμφωνα με τα ίδια δημοσιεύματα, τούρκοι αξιωματούχοι είναι εξοργισμένοι για το γεγονός ότι οι ΗΠΑ αποκάλυψαν τα σχέδια αυτά.
Η σχετική συμφωνία που αντιπροσωπεύει περίπου το 4% του ετήσιου τουρκικού προϋπολογισμού, είναι πιθανό να βλάψει τις σχέσεις με το γειτονικό Ιράν.

ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΠΩΣ Η ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΥΧΑΙΑ...ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΡΊΣΙΜΗ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΣΑΝΑΤΟΛΙΚΟ;;;
ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΠΩΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ,ΘΑ ΒΡΕΙ ΠΑΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ;;;

ΠΡΕΖΑ TV
14-9-2009

Τετάρτη, Μαΐου 06, 2009

ΝΕΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΕ ΜΙΖΕΣ,ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΜΕ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ MAN AG, Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ...ΠΟΙΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ;;;;

Ένα νέο σκάνδαλο τύπου Siemens με αφετηρία και πάλι τη Γερμανία και ελληνική πτυχή ερχεται στο φως...
Η μεγάλη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ΜΑΝ βρίσκεται στο στόχαστρο της εισαγγελίας του Μονάχου, μετά από καταγγελίες για μίζες ύψους 16 εκατομμυρίων ευρώ που δίνονταν προκειμένου να διασφαλιστούν συμβόλαια για παντός είδους οχήματα στο εξωτερικό.

Ήδη η εισαγγελία του Μονάχου "ξεσκονίζει" όλους τους φακέλους των συμβάσεων που υπέγραψε η ΜΑΝ με ξένες χώρες, ενώ δεν αποκλείεται το επόμενο διάστημα να μπουν στο μικροσκόπιο των γερμανικών εισαγγελικών αρχών και τα ελληνικά συμβόλαια που εξασφάλισε η γερμανική εταιρία.

Επί του παρόντος, πάντως, η έρευνα δεν καθιστά εκ προοιμίου τις συμβάσεις ύποπτες, αλλά διερευνητέες, ενώ επισήμως ο εκπρόσωπος της εισαγγελίας του Μονάχου Άντον Βίνγκλερ απέφυγε να επιβεβαιώσει, αλλά και να διαψεύσει ότι ευρήματα της έρευνας "αγγίζουν" και την Ελλάδα.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, μεταξύ των ελληνικών συμβάσεων που αναμένεται να εξεταστούν από τη γερμανική Δικαιοσύνη είναι η σύμβαση με το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας για την προμήθεια οχημάτων διαφόρων τύπων, μία σύμβαση που υπογράφηκε το Μάρτιο του 2000, συνολικού ύψους 43 εκατομμυρίων ευρώ. Επιπλέον, αναμένεται να διερευνηθεί και η επέκταση της συγκεκριμένης σύμβασης που έγινε τον Αύγουστο του 2002 και προέβλεπε την προμήθεια 35 αρματοφορέων, συνολικού κόστους 17,2 εκατομμυρίων ευρώ. Και στις δύο συμβάσεις ανάδοχος εταιρία ήταν η Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ).

Τέλος, στο στόχαστρο της Εισαγγελίας του Μονάχου δεν αποκλείεται να βρεθεί και το συμβόλαιο της αγοράς των ανατιαεροπορικών πυραύλων Πάτριοτ, αφού τα φορτηγά και οι πλατφόρμες που μεταφέρουν το αντιπυραυλικό σύστημα είναι κατασκευής της γερμανικής ΜΑΝ.

ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΚΑΙ ΡΕΜΟΥΛΑΣ...

ΠΡΕΖΑ TV
6-5-2009


πηγη:ΣΚΑΪ

Πέμπτη, Απριλίου 23, 2009

ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ PATRIOT...ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΕΤΑΞΑΝ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ!!!

Ποινική δίωξη για ενεργητική και παθητική δωροδοκία και νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα άσκησε ο εισαγγελέας Πρωτοδικών Γ. Βούλγαρης, για τις προμήθειες των αντιπυραυλικών συστημάτων Patriot, το 1999.
Οι διώξεις ασκήθηκαν κατά πρώην στελεχών της Siemens και κρατικών αξιωματούχων, καθώς και κατά παντός άλλους υπευθύνου. Η υπόθεση ανατέθηκε για ανάκριση στον 4ο ανακριτή Νίκο Ζαγοριανό.

OKAY...ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ΣΤΑ ΓΥΦΤΙΚΑ...ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ;;;ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΥΛΑΚΗ;;;
ΟΧΙ.ΟΠΟΤΕ ΠΑΠΑΡΙΑ...

ΠΡΕΖΑ TV
23-4-2009