Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 28, 2009

ΚΑΡΤΕΛ ΕΡΓΟΛΑΒΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΜΕ ΤΑΡΙΦΑ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ...ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΔΙΑΓΩΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΕΡΓΑ ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ!!!

Σχεδόν 300 εκατ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στο ετήσιο κόστος των αυξήσεων σε μισθούς και συντάξεις του Δημοσίου πάνω από τον πληθωρισμό, διέθεσε ή πρόκειται να διαθέσει η κρατική διοίκηση της Εγνατίας Οδού για συμπληρωματικές εργασίες ή και νέα έργα σε εργολάβους.
Ο αναλυτικός κατάλογος των τριών τελευταίων μηνών βρίσκεται στα χέρια της Ελευθεροτυπιας και έχει ενδιαφέρον ότι πάνω από 40 εργολαβίες έχουν ακριβώς τον ίδιο συμβατικό προϋπολογισμό-ταρίφα, που ανέρχεται σε 5,95 εκατ. ευρώ. Ολως τυχαίως, με βάση την κοινοτική οδηγία για έργα πάνω από 6 εκατ. ευρώ επιβάλλεται η προκήρυξη διεθνούς διαγωνισμού.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η διάθεση 5,95 εκατ. ευρώ για την ολοκλήρωση του φρέατος εκκαπνισμού στη σήραγγα του Δρίσκου, τη μεγαλύτερη της Εγνατίας, που εγκαινιάστηκε πανηγυρικά λίγο πριν από τις ευρωεκλογές. Μάλλον... τυχαία η σύμβαση, που υπογράφηκε στα τέλη Ιουνίου, ανατέθηκε στον ίδιο εργολάβο που κατασκεύασε το κυρίως έργο.

Ερωτήματα διατυπώνονται και για άλλα έργα, όπως η διευθέτηση της κοίτης του ποταμού Αράχθου, όπου ήδη είναι υπό κατασκευή μεγάλη γέφυρα. Προφανώς θα θεωρήθηκε... απρόβλεπτο. Το ίδιο ποσό προβλέπεται γιά την αποκατάσταση της κατολίσθησης που είχε γίνει τον περασμένο χειμώνα κοντά στη Χρυσούπολη Καβάλας, πάλι λίγο μετά την παράδοσή της στην κυκλοφορία. Και σε αυτή την περίπτωση έχει ληφθεί απόφαση ανάθεσης, που δεν έχει υπογραφεί, αλλά ανάδοχος είναι ο κατασκευαστής του έργου.

Αντίθετα, με ρυθμούς χελώνας προχωρεί το θέμα της ενισχυμένης περίφραξης στο τμήμα Γρεβενά-Παναγιά, ύψους πάλι 5,9 εκατ. ευρώ, παρ' όλο που από τις αρχές του χρόνου έχουν χαθεί έξι αρκούδες. Δεν είναι εξακριβωμένο αν έχουν υλοποιηθεί πλήρως τα έργα περίφραξης που προβλέπει η αρχική σύμβαση του έργου. Για το συγκεκριμένο τμήμα έχουν ξεκινήσει διαδικασίες για την εφαρμογή πιλοτικού προγράμματος προειδοποίησης των οδηγών στα περάσματα της αρκούδας.

Να σημειωθεί ότι η «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία» είχε αποκαλύψει πρόσθετες απαιτήσεις της τάξης των 30 εκατ. ευρώ από τους αναδόχους του δύσκολου τμήματος Παναγιά-Γρεβενά.

ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΑΣ,ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΟΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΡΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ...ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΑΙ...
ΑΘΑΝΑΤΕΣ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ...ΑΘΑΝΑΤΕΣ ΜΙΖΕΣ....

ΠΡΕΖΑ TV
28-9-2009

Δεν υπάρχουν σχόλια: