Αυθαίρετα, παραβιάζοντας πλήρως ακόμα και αυτή την εκτρωματική νομοθεσία για τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, ο εφοπλιστής Αγούδημος ακινητοποίησε χτες ανενόχλητος τα πλοία του «ΡΟΔΑΝΘΗ» και «ΡΟΜΙΛΝΤΑ», αφήνοντας ανεκτέλεστα τα δρομολόγια και δεκατέσσερα νησιά των Κυκλάδων και των Δωδεκάνησων χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση! Ο εφοπλιστής ως πρόσχημα παρουσίασε στη σχετική του ανακοίνωση την «έλλειψη χρηματικής ρευστότητας και αδυναμίας προμήθειας καυσίμων»!
Στην πραγματικότητα η πρόκληση του Αγούδημου εντάσσεται στη γενικευμένη επίθεση που έχουν εξαπολύσει οι εφοπλιστές με όχημα τη φιλοεφοπλιστική πολιτική των ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και τον εκτρωματικό κανονισμό 3577/92 σε βάρος ναυτεργατών και νησιωτών, απορυθμίζοντας την ακτοπλοΐα για να προστατεύουν την κερδοφορία τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο συγκεκριμένος εφοπλιστής παίρνει από πάνω εκατομμύρια ευρώ - περισσότερα από 20 υπολογίζονται για την τρέχουσα δρομολογιακή περίοδο - επιδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό, δηλαδή τις τσέπες των εργαζομένων, για να κινεί τα υπερήλικα και υποσυντήρητα πλοία του, όπως το «ΜΙΛΕΝΑ».
ΑΘΑΝΑΤΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ...
ΠΡΕΖΑ TV
25-2-2009
Στην πραγματικότητα η πρόκληση του Αγούδημου εντάσσεται στη γενικευμένη επίθεση που έχουν εξαπολύσει οι εφοπλιστές με όχημα τη φιλοεφοπλιστική πολιτική των ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και τον εκτρωματικό κανονισμό 3577/92 σε βάρος ναυτεργατών και νησιωτών, απορυθμίζοντας την ακτοπλοΐα για να προστατεύουν την κερδοφορία τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο συγκεκριμένος εφοπλιστής παίρνει από πάνω εκατομμύρια ευρώ - περισσότερα από 20 υπολογίζονται για την τρέχουσα δρομολογιακή περίοδο - επιδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό, δηλαδή τις τσέπες των εργαζομένων, για να κινεί τα υπερήλικα και υποσυντήρητα πλοία του, όπως το «ΜΙΛΕΝΑ».
ΑΘΑΝΑΤΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ...
ΠΡΕΖΑ TV
25-2-2009
4 σχόλια:
Apo pote agaphte preza ema8es esy gia ton 3577/92? Kai pou sto diaolo kollaei me tis epidothseis??? Prwta psa3e kai meta grafe!!! Me copy-paste apo tis ideologies tou Perissou (giati mono se ekeines synanta kaneis thn ekfrash "φιλοεφοπλιστική πολιτική των ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και τον εκτρωματικό κανονισμό 3577/92 σε βάρος ναυτεργατών και νησιωτών") ki egw 3erw na grafw blog. Kati pio prwtotypo apo tous synhtheis laikismous sou??? O Agoudhmos einai lamogio kai to 3eroume. Esy twra to anakalypses???
PS: Gia na mhn exeis aporia o 3577/92 leei oti "ka8e etaireia opoioudhpote kratous-melous exei to dikaiwma na dromologei ploia se ka8e anai3eretws allo kratos-melos xwris na epidoteitai h na eispratei kratikh epixorhghsh".
καλά τι να πρωτοπείς για τον Αγούδημο... Τα πλοία είναι για πέταμα (40-45 ετών το καθένα, βρώμικα, παρατημένα μέσα), ο ίδιος είναι εντελώς αγράμματος, άξεστος κ ψώνιο (γι'αυτό άλλωστε ασχολήθηκε με την ακτοπλοία για να γίνει το επώνυμό του γνωστό), τα παιδιά του άχρηστα, από οργάνωση κ προσωπικό η εταιρεία πάσχει, τώρα χρωστάει κ λεφτά στους ναυτικούς... τουλάχιστον κάποτε ήταν καλοπληρωτής. Έπρεπε να χει κλείσει εδώ κ πολλά χρόνια αλλά έχε χάρη που είναι ΟΦΑ (όπου φυσάει ο άνεμος δηλαδή) και τα βρίσκει με τα εκάστοτε λαμόγια της ΝΔ ή του ΠΑΣΟΚ.
μήπως η αναξιόπιστη κυβέρνηση δεν του έχει δώσει ούτε 1 ευρώ απο τα χρήματα των επιδοτήσεων? (όπως και στις άλλες εταιρείες που εκτελούν επιδοτούμενα δρομολόγια).
μήπως αυτό το υπέροχο κράτος μπουρδέλο ακολουθεί την ίδια τακτική που ακολούθησε με τα έργα της ολυμπιάδας? (δηλαδή φέσια σε όλες τις κατασκευαστικές με αποτέλεσμα να μένουν εκατοντάδες εργάτες απλήρωτοι)
Δεν έχω λόγο να υποστηρίζω κανέναν Αγούδημο (του όποιόυ τα πλοία είναι άθλια) αλλά όταν του οφείλει το δημόσιο περίπου 10 εκ. ευρώ απο επιδοτήσεις καλά κάνει και τους γράφει στα αρχίδια του και δένει τα πλοία του.
Κοινωνική πολιτική με λεφτά ιδιώτη ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ....(ή αλλιώς με ξένο κώλο πούστης δεν γίνεται κανείς)
Φίλε ανώνυμε 9.51 συμφωνώ σε αυτό που λες απλά λέω ότι θα έπρεπε εξαρχής να μην του έχουν δοθεί τα δρομολόγια αυτά (θα μπορούσαν να είχαν δοθεί σε εφοπλιστές με νεότερο στόλο) και γενικώς θα έπρεπε να του έχουν απαγορεύσει να κυκλοφορεί τα πλοία αυτά και να του δοθούν δρομολόγια εφόσον ανανεώσει το στόλο του.
Δημοσίευση σχολίου