Με συμβάσεις παραχώρησης σε ιδιώτες, τεράστιας δημόσιας ακίνητης περιουσίας εκατοντάδων χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων, η οποία ανήκει στον ΟΣΕ, αρχίζει η κυβέρνηση την ιδιωτικοποίηση των ελληνικών σιδηροδρόμων.
Οπως ανακοινώθηκε από τη «ΓΑΙΑΟΣΕ», χτες αποσφραγίστηκε η μοναδική οικονομική προσφορά της κοινοπραξίας «Ελλάκτωρ, Goldair Cargo, Teotec και Hellenic logistics Transport», προκειμένου να αναλάβει με σύμβαση παραχώρησης την κατασκευή και εκμετάλλευση για 30 χρόνια εμπορευματικού κέντρου ιδιωτών στο Θριάσιο Πεδίο. Το έργο αφορά την κατασκευή στεγασμένων χώρων, συνολικής έκτασης, περίπου 240.000 τετραγωνικών μέτρων. Η επίσημη κατακύρωση της προσφοράς αναμένεται το επόμενο διάστημα, ενώ όπως προαναγγέλλει η «ΓΑΙΑΟΣΕ», στο τελικό στάδιο βρίσκεται και ο διαγωνισμός για την ανάπτυξη - μέσω σύμβασης παραχώρησης - εμπορικού κέντρου στο σιδηροδρομικό σταθμό Πειραιά, έκτασης περίπου 39.000 τ.μ.
Σημειώνεται ότι η κυβέρνηση προωθεί σαρωτικές ιδιωτικοποιήσεις, με τη μέθοδο των ΣΔΙΤ (Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα) σε όλους τους τομείς του υπουργείου Μεταφορών - Επικοινωνιών, ενώ ειδικότερα το κυβερνητικό σχέδιο «αναδιάρθρωσης του ΟΣΕ», το οποίο πρόκειται να ανακοινωθεί το αμέσως προσεχές διάστημα, προβλέπει δραστική μείωση του προσωπικού, περικοπές δρομολογίων και υπερδιπλασιασμό στις τιμές των εισιτηρίων.
ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΚΡΑΤΙΚΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ
ΜΕ ΤΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ....
ΠΡΕΖΑ TV
14-3-2009
Οπως ανακοινώθηκε από τη «ΓΑΙΑΟΣΕ», χτες αποσφραγίστηκε η μοναδική οικονομική προσφορά της κοινοπραξίας «Ελλάκτωρ, Goldair Cargo, Teotec και Hellenic logistics Transport», προκειμένου να αναλάβει με σύμβαση παραχώρησης την κατασκευή και εκμετάλλευση για 30 χρόνια εμπορευματικού κέντρου ιδιωτών στο Θριάσιο Πεδίο. Το έργο αφορά την κατασκευή στεγασμένων χώρων, συνολικής έκτασης, περίπου 240.000 τετραγωνικών μέτρων. Η επίσημη κατακύρωση της προσφοράς αναμένεται το επόμενο διάστημα, ενώ όπως προαναγγέλλει η «ΓΑΙΑΟΣΕ», στο τελικό στάδιο βρίσκεται και ο διαγωνισμός για την ανάπτυξη - μέσω σύμβασης παραχώρησης - εμπορικού κέντρου στο σιδηροδρομικό σταθμό Πειραιά, έκτασης περίπου 39.000 τ.μ.
Σημειώνεται ότι η κυβέρνηση προωθεί σαρωτικές ιδιωτικοποιήσεις, με τη μέθοδο των ΣΔΙΤ (Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα) σε όλους τους τομείς του υπουργείου Μεταφορών - Επικοινωνιών, ενώ ειδικότερα το κυβερνητικό σχέδιο «αναδιάρθρωσης του ΟΣΕ», το οποίο πρόκειται να ανακοινωθεί το αμέσως προσεχές διάστημα, προβλέπει δραστική μείωση του προσωπικού, περικοπές δρομολογίων και υπερδιπλασιασμό στις τιμές των εισιτηρίων.
ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΚΡΑΤΙΚΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ
ΜΕ ΤΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ....
ΠΡΕΖΑ TV
14-3-2009
3 σχόλια:
<>
ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΠΙΑ
ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΤΡΑΙΝΑΡΑΝΕ
<>
Πρέζα βάλε μόνιμο φίλτρο στις αναρτήσεις . Καταντά γελοίο πλέον. Δεν μιλώ για την εκφορά αντίθετων απόψεων αλλά σε ότι ανεβάζεις υπάρχουν απαντήσεις που στοχεύουν καθαρά τον ρόλο του Blog. Κάνεις πολύ καλή δουλεία και είναι κρίμα.
ΜΠΡΑΒΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ 1500000 ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΗΦΗΝΑΡΙΟ
Δημοσίευση σχολίου