Δεκάδες μαθητές με αναπηρίες και /ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν σε Γενικά Γυμνάσια-Λύκεια και Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑΛ), δεν έλαβαν φέτος βαθμολογία πρώτου τριμήνου ή εξαμήνου, όπως όλοι οι «άλλοι» συμμαθητές τους!
Πρόκειται για απίστευτο με κριτήρια στοιχειωδώς προηγμένης χώρας «φαινόμενο ντροπής», σημειώθηκε σε κάμποσες περιοχές της χώρας, σηματοδοτεί έναν... απροσχημάτιστο πλέον αποκλεισμό των αναπήρων και/ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μαθητών. Απίστευτο πλην αληθινό είναι και το «γιατί» του φετινού βαθμολογικού αποκλεισμού τους:
«Η αποψίλωση τα τελευταία χρόνια των δομών ειδικής αγωγής (σ.σ.: Τμήματα Ενταξης) που υπάρχουν στα γενικά σχολεία από ειδικευμένους στην ειδική αγωγή εκπαιδευτικούς», εξηγεί ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Ειδικής Αγωγής (ΠΕΣΕΑ) Μηνάς Ευσταθίου, «έχει αποτέλεσμα την αδυναμία τους να ανταποκριθούν ακόμα και στα... στοιχειωδέστερα.
Δεν γνωρίζουν καν πώς να εφαρμόσουν το αυτονόητο δικαίωμα συγκεκριμένων μαθητικών κατηγοριών στην προφορική εξέταση! Ελέω αδαημοσύνης τούς εξωβελίζουν από τους βαθμολογικούς πίνακες ωσάν να 'ναι μαθητές αόρατοι...».
Αρη Σπηλιωτοπουλε,τι ειναι ολα τα παραπανω;;;
Προς τι τετοιος κοινωνικος αποκλεισμος;;;;
Προς τι τετοιος ρατσισμος απο κουνια;;;;
Οι μαθητες με καποια κινητικα προβληματα,
παυουν να ειναι μαθητες;;;;
Ας απαντησει καποιος καργιολης στο παραπανω θεμα
και προπαντων,ας το διευθετησει αμεσα...
ΠΡΕΖΑ TV
20-3-2009
Πρόκειται για απίστευτο με κριτήρια στοιχειωδώς προηγμένης χώρας «φαινόμενο ντροπής», σημειώθηκε σε κάμποσες περιοχές της χώρας, σηματοδοτεί έναν... απροσχημάτιστο πλέον αποκλεισμό των αναπήρων και/ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μαθητών. Απίστευτο πλην αληθινό είναι και το «γιατί» του φετινού βαθμολογικού αποκλεισμού τους:
«Η αποψίλωση τα τελευταία χρόνια των δομών ειδικής αγωγής (σ.σ.: Τμήματα Ενταξης) που υπάρχουν στα γενικά σχολεία από ειδικευμένους στην ειδική αγωγή εκπαιδευτικούς», εξηγεί ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Ειδικής Αγωγής (ΠΕΣΕΑ) Μηνάς Ευσταθίου, «έχει αποτέλεσμα την αδυναμία τους να ανταποκριθούν ακόμα και στα... στοιχειωδέστερα.
Δεν γνωρίζουν καν πώς να εφαρμόσουν το αυτονόητο δικαίωμα συγκεκριμένων μαθητικών κατηγοριών στην προφορική εξέταση! Ελέω αδαημοσύνης τούς εξωβελίζουν από τους βαθμολογικούς πίνακες ωσάν να 'ναι μαθητές αόρατοι...».
Αρη Σπηλιωτοπουλε,τι ειναι ολα τα παραπανω;;;
Προς τι τετοιος κοινωνικος αποκλεισμος;;;;
Προς τι τετοιος ρατσισμος απο κουνια;;;;
Οι μαθητες με καποια κινητικα προβληματα,
παυουν να ειναι μαθητες;;;;
Ας απαντησει καποιος καργιολης στο παραπανω θεμα
και προπαντων,ας το διευθετησει αμεσα...
ΠΡΕΖΑ TV
20-3-2009
3 σχόλια:
ΠΡΕΖΑ ΑΣΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ...Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ. ΕΔΩ ΛΕΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ. ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΤΟΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΒΑ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟ ΣΕ ΧΑΛΑΣΕ!!
Η ΚΤΗΝΩΔΙΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΑ ΑΔΕΠΟΤΑ ΣΚΥΛΙΑ
Δεν έχει προηγούμενο αυτό που συνέβη σε χωριό της Άρτας και έχει συγκλονίσει την τοπική κοινωνία.
Τέσσερις άνδρες, κατάφεραν να μπουν από ανασφάλιστη πόρτα στο διαμέρισμα κατοίκου της περιοχής.
Μπαίνοντας μέσα, χτύπησαν με μανία τον πατέρα και κατάφεραν να τον ακινητοποιήσουν. Δεν περιορίστηκαν όμως σε αυτό.
Η συνέχεια είναι όντως φρικιαστική. Υπό το βλέμμα του ανήμπορου να αντιδράσει γονιού, βίασαν από κοινού και κατ΄ εξακολούθηση την κόρη του, η οποία πάσχει από νοητική υστέρηση!
Πατέρας και κόρη, σωματικά και ψυχικά ράκη, δεν μπορούσαν να κάνουν την παραμικρή κίνηση. Οι δράστες με κυνηγετικό όπλο που βρήκαν στο σπίτι, τους απείλησαν και τους έδεσαν.
Έκαναν άνω κάτω το διαμέρισμα και πήραν ότι βρήκαν. Το χρηματικό ποσό των εβδομήντα ευρώ, ποτά, τρόφιμα και το όπλο.
Πατέρας και κόρη έμειναν για ώρες δεμένοι μέχρι που κατάφεραν να ενημερώσουν την αστυνομία. Και οι δύο έχουν μεταφερθεί στο Νοσοκομείο της Άρτας, όπου παραμένουν για νοσηλεία.
ΤΑ ΚΑΘΗΚΙΑ ΠΟΥ ΒΙΑΣΑΝ ΤΗΝΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΤΣΑΠΛΙΑ ΠΡΕΖΑ;;;;;;
Δημοσίευση σχολίου