Ο ΚΟΜΠΟΣ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΧΤΕΝΙ...ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ.
Σε όλες τις προηγμένες χώρες τα παιδιά με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας/σύνδρομο Asperger απολαύουν διευκολύνσεις για τη συμμετοχή τους στις διάφορες εξετάσεις όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων.
Δεν θα μπορούσε να συμβαίνει διαφορετικά, μιας και η αναπηρία των συγκεκριμένων παιδιών αφορά το πεδίο της επικοινωνίας και όχι της νοημοσύνης τους (η οποία συχνά είναι υψηλότατη, η περίπτωση του Μπιλ Γκέιτς μιλά από μόνη της). Ειδικότερα για τη συμμετοχή των παιδιών με ΑΥΛ/σύνδρομο Asperger στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, όλα τα σημαντικά και έγκυρα ανά τον κόσμο πανεπιστήμια διαθέτουν ειδικούς κανονισμούς με ιδιαίτερες διατάξεις-διευκολύνσεις για τις εξετάσεις αυτών των παιδιών. Πανεπιστήμια όπως του Κέμπριτζ έχουν εδώ και κάμποσα χρόνια πρωτοστατήσει στην εδραίωση της παραπάνω «λογικής», που πλέον θεωρείται διεθνώς επιστημονικό κεκτημένο.
Οπως, δυστυχώς, αποδεικνύεται, για τους «φωστήρες» του ελληνικού υπουργείου Παιδείας τα διεθνή κεκτημένα για τα παιδιά με ΑΥΛ/σύνδρομο Asperger θεωρούνται... ψιλά γράμματα. Στα τελειώματα της θερινής ραστώνης, αύριο Τρίτη 25 Αυγούστου, κατατίθεται προς ψήφιση στη Βουλή νομοσχέδιο που ρυθμίζει θέματα ΑΕΙ-ΤΕΙ και το οποίο αναφέρεται μεταξύ άλλων (άρθρο 35 § 1) στο δικαίωμα εισαγωγής άνευ εξετάσεων παιδιών με αναπηρίες με τη μέθοδο της ποσόστωσης. Ενάντια, λοιπόν, στη διεθνή κεκτημένη «λογική», τα παιδιά με ΑΥΛ/σύνδρομο Asperger (τα οποία δυνητικά είναι χιλιάδες, στην Ελλάδα απλώς η πλειονότητα δεν διαγνώσκονται) εξαιρούνται του παραπάνω δικαιώματος! Και σαν να θέλει ο νομοθέτης να χλευάσει -κυριολεκτικά- τη λογική, στους μετόχους του δικαιώματος δεν διστάζει να εντάξει, καινοτομώντας παγκοσμίως, τους (κρατηθείτε)... «πάσχοντες από τραυματική απώλεια και των δύο όρχεων ή αμφίπλευρη ορχεκτομή»!
«Η μη ένταξη των παιδιών με ΑΥΛ/σύνδρομο Asperger στην κατηγορία των εισαγομένων χωρίς εξετάσεις στο ΑΕΙ υποψηφίων σημαίνει μη αναγνώριση αυτής καθεαυτής της ύπαρξής τους», γνωμοδοτεί αυστηρά η Βάγια Παπαγεωργίου, καθηγήτρια Παιδοψυχιατρικής στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, με εξειδίκευση στο φάσμα του αυτισμού. Για «σκοταδισμό, γραφειοκρατία συστηματική καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων» ομιλούν από την πλευρά τους έντεκα σύλλογοι που ασχολούνται με θέματα αυτιστικών ατόμων ανά την Ελλάδα, αρνούμενοι την αντιμετώπιση των παιδιών με ΑΥΛ/σύνδρομο Asperger ως... αόρατων! Απαιτούν από το ΥΠΕΠΘ, έστω την ύστατη ώρα, να «λειτουργήσει» ως υπουργείο Παιδείας στοιχειωδώς σύγχρονης χώρας και να άρει την εξόφθαλμη αδικία.
ΑΡΗ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΕ,ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ,ΟΤΑΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ Ε.Ε,ΤΑ ΠΡΩΤΥΠΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΠΑΝΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ,ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΤΡΟΠΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ;;;
ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟ ΠΟΣΑ ΚΙΛΑ ΣΚΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ...
ΠΡΕΖΑ TV
24-8-2009
enet.gr
Σε όλες τις προηγμένες χώρες τα παιδιά με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας/σύνδρομο Asperger απολαύουν διευκολύνσεις για τη συμμετοχή τους στις διάφορες εξετάσεις όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων.
Δεν θα μπορούσε να συμβαίνει διαφορετικά, μιας και η αναπηρία των συγκεκριμένων παιδιών αφορά το πεδίο της επικοινωνίας και όχι της νοημοσύνης τους (η οποία συχνά είναι υψηλότατη, η περίπτωση του Μπιλ Γκέιτς μιλά από μόνη της). Ειδικότερα για τη συμμετοχή των παιδιών με ΑΥΛ/σύνδρομο Asperger στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, όλα τα σημαντικά και έγκυρα ανά τον κόσμο πανεπιστήμια διαθέτουν ειδικούς κανονισμούς με ιδιαίτερες διατάξεις-διευκολύνσεις για τις εξετάσεις αυτών των παιδιών. Πανεπιστήμια όπως του Κέμπριτζ έχουν εδώ και κάμποσα χρόνια πρωτοστατήσει στην εδραίωση της παραπάνω «λογικής», που πλέον θεωρείται διεθνώς επιστημονικό κεκτημένο.
Οπως, δυστυχώς, αποδεικνύεται, για τους «φωστήρες» του ελληνικού υπουργείου Παιδείας τα διεθνή κεκτημένα για τα παιδιά με ΑΥΛ/σύνδρομο Asperger θεωρούνται... ψιλά γράμματα. Στα τελειώματα της θερινής ραστώνης, αύριο Τρίτη 25 Αυγούστου, κατατίθεται προς ψήφιση στη Βουλή νομοσχέδιο που ρυθμίζει θέματα ΑΕΙ-ΤΕΙ και το οποίο αναφέρεται μεταξύ άλλων (άρθρο 35 § 1) στο δικαίωμα εισαγωγής άνευ εξετάσεων παιδιών με αναπηρίες με τη μέθοδο της ποσόστωσης. Ενάντια, λοιπόν, στη διεθνή κεκτημένη «λογική», τα παιδιά με ΑΥΛ/σύνδρομο Asperger (τα οποία δυνητικά είναι χιλιάδες, στην Ελλάδα απλώς η πλειονότητα δεν διαγνώσκονται) εξαιρούνται του παραπάνω δικαιώματος! Και σαν να θέλει ο νομοθέτης να χλευάσει -κυριολεκτικά- τη λογική, στους μετόχους του δικαιώματος δεν διστάζει να εντάξει, καινοτομώντας παγκοσμίως, τους (κρατηθείτε)... «πάσχοντες από τραυματική απώλεια και των δύο όρχεων ή αμφίπλευρη ορχεκτομή»!
«Η μη ένταξη των παιδιών με ΑΥΛ/σύνδρομο Asperger στην κατηγορία των εισαγομένων χωρίς εξετάσεις στο ΑΕΙ υποψηφίων σημαίνει μη αναγνώριση αυτής καθεαυτής της ύπαρξής τους», γνωμοδοτεί αυστηρά η Βάγια Παπαγεωργίου, καθηγήτρια Παιδοψυχιατρικής στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, με εξειδίκευση στο φάσμα του αυτισμού. Για «σκοταδισμό, γραφειοκρατία συστηματική καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων» ομιλούν από την πλευρά τους έντεκα σύλλογοι που ασχολούνται με θέματα αυτιστικών ατόμων ανά την Ελλάδα, αρνούμενοι την αντιμετώπιση των παιδιών με ΑΥΛ/σύνδρομο Asperger ως... αόρατων! Απαιτούν από το ΥΠΕΠΘ, έστω την ύστατη ώρα, να «λειτουργήσει» ως υπουργείο Παιδείας στοιχειωδώς σύγχρονης χώρας και να άρει την εξόφθαλμη αδικία.
ΑΡΗ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΕ,ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ,ΟΤΑΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ Ε.Ε,ΤΑ ΠΡΩΤΥΠΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΠΑΝΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ,ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΤΡΟΠΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ;;;
ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟ ΠΟΣΑ ΚΙΛΑ ΣΚΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ...
ΠΡΕΖΑ TV
24-8-2009
enet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου