ΠΑΡΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΩΝ ΤΟΥΣ ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΟΥΔΗΜΟΥ,GA FERRIES,ΚΑΜΙΑ ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ...ΤΟ ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ...Η ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ...ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ,ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ Ο ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ...
Περίπου στα 200 εκατομμύρια ευρώ υπολογίζονται οι επιδοτήσεις που δόθηκαν στους εφοπλιστές για τις άγονες γραμμές από τις αρχές του 2003 μέχρι και τα μέσα Ιουλίου του 2008, ενώ την ίδια ώρα άλλοι 500 ναυτεργάτες των 8 κατασχεμένων πλοίων του Γεράσιμου Αγούδημου παραμένουν απλήρωτοι και χωρίς δουλειά, με ευθύνη της κυβέρνησης.
Τις παραπάνω καταγγελίες έκαναν σε συνέντευξη Τύπου ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ενωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού, κ. Σάββας Τσιμπόγλου, υποψήφιος βουλευτής του ΚΚΕ στην Α Περιφέρεια Πειραιά, και ο πρόεδρος του σωματείου κατωτέρων πληρωμάτων μηχανής ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, κ. Γιάννης Μανουσογιαννάκης, υποψήφιος βουλευτής στη Β Πειραιά.
Μόνο, το 2009, 20 πλοία των εταιρειών G.A Ferries, ΣΑΟΣ και Kallisti Ferries βρέθηκαν εκτός συγκοινωνιακού δικτύου.
Σύμφωνα με την ΠΕΜΕΝ, από 1ης Ιανουαρίου 2003 μέχρι και 17 Ιουλίου του 2008 το σύνολο των επιδοτήσεων ανέρχεται στα 199.803.105 ευρώ.
Οπως εξήγησε ο πρόεδρος της ΠΕΜΕΝ, η G.A. Ferries οφείλει στο ΝΑΤ 6 εκατ. ευρώ για το Κεφάλαιο Ασφάλισης Οχημάτων Επιβατών, 700.000 ευρώ σε εισφορές και 750.000 ευρώ, τα οποία, παρά την εκχώρηση, δεν αποδίδονται στο ταμείο λόγω φορολογικών εκκρεμοτήτων της εταιρείας.
Επίσης, η Kallisti Ferries οφείλει 2 εκατ. ευρώ και η ΣΑΟΣ οφείλει 5 εκατ. ευρώ.
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΙ0Α ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ,
ΠΡΕΖΑ TV
29-9-2009
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ...ΤΟ ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ...Η ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ...ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ,ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ Ο ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ...
Περίπου στα 200 εκατομμύρια ευρώ υπολογίζονται οι επιδοτήσεις που δόθηκαν στους εφοπλιστές για τις άγονες γραμμές από τις αρχές του 2003 μέχρι και τα μέσα Ιουλίου του 2008, ενώ την ίδια ώρα άλλοι 500 ναυτεργάτες των 8 κατασχεμένων πλοίων του Γεράσιμου Αγούδημου παραμένουν απλήρωτοι και χωρίς δουλειά, με ευθύνη της κυβέρνησης.
Τις παραπάνω καταγγελίες έκαναν σε συνέντευξη Τύπου ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ενωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού, κ. Σάββας Τσιμπόγλου, υποψήφιος βουλευτής του ΚΚΕ στην Α Περιφέρεια Πειραιά, και ο πρόεδρος του σωματείου κατωτέρων πληρωμάτων μηχανής ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, κ. Γιάννης Μανουσογιαννάκης, υποψήφιος βουλευτής στη Β Πειραιά.
Μόνο, το 2009, 20 πλοία των εταιρειών G.A Ferries, ΣΑΟΣ και Kallisti Ferries βρέθηκαν εκτός συγκοινωνιακού δικτύου.
Σύμφωνα με την ΠΕΜΕΝ, από 1ης Ιανουαρίου 2003 μέχρι και 17 Ιουλίου του 2008 το σύνολο των επιδοτήσεων ανέρχεται στα 199.803.105 ευρώ.
Οπως εξήγησε ο πρόεδρος της ΠΕΜΕΝ, η G.A. Ferries οφείλει στο ΝΑΤ 6 εκατ. ευρώ για το Κεφάλαιο Ασφάλισης Οχημάτων Επιβατών, 700.000 ευρώ σε εισφορές και 750.000 ευρώ, τα οποία, παρά την εκχώρηση, δεν αποδίδονται στο ταμείο λόγω φορολογικών εκκρεμοτήτων της εταιρείας.
Επίσης, η Kallisti Ferries οφείλει 2 εκατ. ευρώ και η ΣΑΟΣ οφείλει 5 εκατ. ευρώ.
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΙ0Α ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ,
ΠΡΕΖΑ TV
29-9-2009
ethnos
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου