Τρίτη, Νοεμβρίου 17, 2009

ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΣΤΟΝ ΠΡΥΤΑΝΗ ΤΟΥ ΕΜΠ,ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΕΒΓΑΙΝΕ ΤΟ ATHENS INDYMEDIA

Ποινική δίωξη για την πλημμεληματικού χαρακτήρα κατηγορία της παράβασης καθήκοντος ασκήθηκε από την Εισαγγελία σε βάρος του πρύτανη Κ. Μουτζούρη και των αντιπρυτάνεων του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου Γ. Πολύζου και Γερ. Σπαθή.
Η δίωξη ασκήθηκε μετά το πέρας προκαταρκτικής εξέτασης που διενεργήθηκε με αφορμή δημοσιεύματα του τύπου για τον τρόπο χρήσης τεχνολογικού εξοπλισμού στο Πολυτεχνείο.

Σύμφωνα με τα επίμαχα δημοσιεύματα, υπό την ανοχή των αρμοδίων της Πρυτανείας τεχνολογικός εξοπλισμός για την πρόσβαση στο διαδίκτυο που παραχωρήθηκε στο Πολυτεχνείο για εκπαιδευτικούς σκοπούς, εξυπηρετεί ιστολόγια του λεγόμενου αντιεξουσιαστικού χώρου.

Η ΔΙΩΞΗ ΤΟΥ ΠΡΥΤΑΝΗ,ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΤΟ INDYMEDIA ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΛΑΟΣ.

Δειτε επισης:
http://prezatv.blogspot.com/2009/07/athens-indymedia.html

http://prezatv.blogspot.com/2009/01/internet.html


UPDATE:
ΠΡΥΤΑΝΗΣ ΕΜΠ:ΤΟ ATHENS INDYMEDIA ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ,ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΑΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΩ...

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

--- Ε Π Ι Τ Ε Λ Ο Υ Σ !! ---


telika arxizo kai goustaro pasok

Ανώνυμος είπε...

ναι ρε βλαμένε φασίστα μπορείς να χαρείς!!!!!
Μείνε για λίγο αφελής, μετά μπορείς να ξαναγίνεις μαλάκας όπως πάντα

Ανώνυμος είπε...

Είμαι εγώ, που κλείνω μέσα μου τη δύναμη της φυλής μου. Είμαι εγώ, που νοιώθω μέσα μου το νεύρο και τα βιώματα αιώνων. Είμαι εγώ, που νοιώθω μέσα μου τη ζωντανή παρουσία γενεών, που πέρασαν χαράσσοντας βαθειά αυλάκια, για να βρίσκουν το δρόμο τα άλλα Έθνη.Είμαι εγώ, που με κεντρίζει αδιάκοπα η Αποστολή μου και είναι έντονη μέσα μου, όπως οι κτύποι της καρδιάς μου. Είμαι εγώ, που δεν περιμένω καθοδήγηση! Μα φτιάχνω μόνος μου, αυτό που έχω καθορίσει σαν “ζειν”, τον αγώνα μου. Είμαι εγώ, που θεωρώ τη ζωή μου πολύτιμη, γιατί είμαι ταγμένος σ΄ έναν ιερό σκοπό.Είμαι εγώ, που κρατώ το λάβαρο και οι άλλοι με ακολουθούν. Είμαι ο Ξεσηκωμός!Είμαι εγώ, που κεντρίζω τους κοιμισμένους, τους επαναπαυμένους, τους βολεμένους. Είμαι ο Επαναστάτης! Είμαι εγώ, που καλύπτω τους κουρασμένους, τους λαβωμένους μέχρι να ξαποστάσουν. Είμαι ο Συναγωνιστής! Είμαι εγώ, το ξέσπασμα ανθρώπου γεννημένου ελεύθερου, που προσπαθούν να τον κάνουν δούλο. Είμαι η Οργή!Είμαι εγώ, ο θεματοφύλακας αρχέγονων αξιών και ιδεών. Είμαι ο Συνεχιστής! Είμαι εγώ, που οραματίζομαι να διαμορφώσω το αύριο. Μια νέα πραγματικότητα, που θα κυβερνούν οι αξίες του Ελληνισμού και θα κυριαρχεί ο Ηρωικός Άνθρωπος… Είμαι εγώ ο Εθνικιστής.

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΤΕ ΤΑ ΚΑΡΙΟΛΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕ ΤΙΣ ΨΩΛΙΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟ ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ ΩΣΤΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΤΥΛ ΠΡΕΖΑ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟΝ ΑΛΟΥΕΤ ΚΑΙ ΚΛΑΜΑ ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

pasok re tsouzi!!!!!

Ανώνυμος είπε...

niekai ti sxesi exei me to pasok enas ethnikistis re sourgelo????

Ανώνυμος είπε...

At 8:39 μμ

ton poulo vlaka.

ksypna apo to lithargo.

Ανώνυμος είπε...

den yparxei atomo pia stin ellada pou na min vrizei i koroideyei ta zoa tous anarxikous.

tous exei parei xampari kai i koutsi maria pia.

as pane sto diaolo oloi tous mazi me ton teleiomeno syriza tous.

arketa paiksane.

Ανώνυμος είπε...

καλά,
τόσο ζώα είναι οι αναγνώστες σου ρε πρέζα;
Είναι δυνατόν να είναι τόοοοοσο μαλάκας κάποιος, ώστε να πιστεύει πως θα κλείσει το indymedia???
Που ζουν τα ζα μωρέ;

Ανώνυμος είπε...

eimai o 9.08 kai sas pliroforo oti parea me ta mat simera deirame ena paidi yesssss koloanarxes

Ανώνυμος είπε...

Εμεις πάλι παρέα με 10 μετανάστες σου γαμούσαμε την μαμα εκείνη την ώρα φασιστάκο !
Τα έμαθες τα νέα ?

Ανώνυμος είπε...

9 08 edo apokleiete giati i mama mou itane sti filis ekeini tin ora kai douleve

Ανώνυμος είπε...

12:25 ή ορθογραφικο λαθος εκανες ή εισαι πολυ σουρεαλ...