ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ,ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ.ΑΡΗ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΕ,ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ;;;
Σχολεία, κυρίως στην Ανατολική Αττική και στον Πειραιά, έχουν ακόμη (στα μέσα Φεβρουαρίου) εκατοντάδες κενά σε εκπαιδευτικούς και γι αυτό την περασμένη Δευτέρα, 16 του μήνα, γονείς και εκπαιδευτικοί προχώρησαν σε παράσταση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Παιδείας.
Μάλιστα τα σχολεία, σε μια προσπάθεια να καλύψουν τα κενά, προχωρούν διαρκώς σε συμπτύξεις τμημάτων, ενώ πολλές τάξεις λειτουργούν με περισσότερους από 25 μαθητές.
Σε μια εποχή που οι ελληνικές οικογένειες αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα, οι γονείς αναγκάζονται να πληρώνουν από την τσέπη τους σημαντικά ποσά ώστε τα δημόσια σχολεία να καλύπτουν ανάγκες για τις οποίες θα έπρεπε να μεριμνεί η πολιτεία.
Από την πλευρά τους οι εκπαιδευτικοί έρχονται σε δύσκολη θέση όταν αναγκάζονται να ενημερώνουν τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων για τις ανάγκες των σχολείων, αλλά, όπως λένε, οι ίδιοι δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά όταν η πολιτεία δεν ανταποκρίνεται στις εκκλήσεις τους.
«Η συνεχιζόμενη οικονομική αφαίμαξη των οικογενειών που τα παιδιά μας φοιτούν σε δημόσια σχολεία, με την αγορά του αναγκαίου υλικού στο νηπιαγωγείο και στα ολοήμερα, με την πρόσληψη τραπεζοκόμων, φυλάκων, καθαριστριών, σχολικών συνοδών, την αγορά ξενόγλωσσων βιβλίων στο Λύκειο για την κάλυψη ένα σωρό άλλων ελλειμμάτων, συνεχίζεται αμείωτη», τονίζει η πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ενώσεων Γονέων Μαθητών Ανατολικής Αττικής Ε. Αργυροπούλου και υπογραμμίζει πως «οι σύλλογοι γονέων δεν είναι εργοδότες για να κάνουν προσλήψεις σε προσωπικό ούτε και μπορούν διαρκώς να καλύπτουν τις ανάγκες των σχολείων, καθώς ήδη τα βγάζουν πέρα με πολλές δυσκολίες. Και ενώ υπάρχουν όλα αυτά τα προβλήματα, προσπαθούν να μας πείσουν πως μια νέα μεταρρύθμιση θα σώσει την παιδεία».
Οσο για την Ανατολική Αττική και τον Πειραιά, οι γονείς ετοιμάζονται να βγουν στους δρόμους μαζί με τους εκπαιδευτικούς, αφού, όπως λένε, στα σχολεία παρατηρούνται σοβαρά προβλήματα που καθιστούν προβληματική τη λειτουργία τους.
Οπως τονίζουν, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά «Η Πρόοδος», Σύλλογοι Γονέων 3ου, 26ου, 32ου, 48ου, 54ου, 58ου Δημοτικών Σχολείων Πειραιά, «η διοίκηση δεν αντικαθιστά τους εκπαιδευτικούς που απουσιάζουν με ολιγοήμερες άδειες λόγω ασθενειών κ.λπ., με αποτέλεσμα η λειτουργία πολλών σχολείων να καθίσταται προβληματική και πολλοί συνάδελφοι να αναγκάζονται να δουλεύουν σε βάρος της υγείας τους.
Δεν αντικαθιστά τους εκπαιδευτικούς ούτε και σε περιπτώσεις πολύμηνων αδειών (3o, 26o, 32o, 54o Δημοτικά Σχολεία Πειραιά, 4ο Νηπιαγωγείο Δραπετσώνας) και προχωράει στις συμπτύξεις τμημάτων στα μέσα της χρονιάς».
Οπως λένε γονείς και δάσκαλοι, «η κυβέρνηση χρησιμοποιεί ως πρόσχημα το γεγονός ότι υπάρχουν λίγοι αδιόριστοι δάσκαλοι.
Την ίδια στιγμή βέβαια δεν αυξάνει τον αριθμό των εισακτέων στα Παιδαγωγικά Τμήματα και εξακολουθεί να αποσπά εκατοντάδες δάσκαλους σε υπηρεσίες που δεν έχουν καμία σχέση με την εκπαίδευση (π.χ. βουλευτικά γραφεία)». Και προσθέτουν:
«Η σκληρή λιτότητα που βιώνουν τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί τις τελευταίες δεκαετίες κάνει ολοένα και δυσκολότερη την ικανοποίηση των μορφωτικών αναγκών των παιδιών».
πηγη:Νικολ Τριγκα
ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΑΣ
ΠΡΕΖΑ TV
21-2-2009
Σχολεία, κυρίως στην Ανατολική Αττική και στον Πειραιά, έχουν ακόμη (στα μέσα Φεβρουαρίου) εκατοντάδες κενά σε εκπαιδευτικούς και γι αυτό την περασμένη Δευτέρα, 16 του μήνα, γονείς και εκπαιδευτικοί προχώρησαν σε παράσταση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Παιδείας.
Μάλιστα τα σχολεία, σε μια προσπάθεια να καλύψουν τα κενά, προχωρούν διαρκώς σε συμπτύξεις τμημάτων, ενώ πολλές τάξεις λειτουργούν με περισσότερους από 25 μαθητές.
Σε μια εποχή που οι ελληνικές οικογένειες αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα, οι γονείς αναγκάζονται να πληρώνουν από την τσέπη τους σημαντικά ποσά ώστε τα δημόσια σχολεία να καλύπτουν ανάγκες για τις οποίες θα έπρεπε να μεριμνεί η πολιτεία.
Από την πλευρά τους οι εκπαιδευτικοί έρχονται σε δύσκολη θέση όταν αναγκάζονται να ενημερώνουν τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων για τις ανάγκες των σχολείων, αλλά, όπως λένε, οι ίδιοι δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά όταν η πολιτεία δεν ανταποκρίνεται στις εκκλήσεις τους.
«Η συνεχιζόμενη οικονομική αφαίμαξη των οικογενειών που τα παιδιά μας φοιτούν σε δημόσια σχολεία, με την αγορά του αναγκαίου υλικού στο νηπιαγωγείο και στα ολοήμερα, με την πρόσληψη τραπεζοκόμων, φυλάκων, καθαριστριών, σχολικών συνοδών, την αγορά ξενόγλωσσων βιβλίων στο Λύκειο για την κάλυψη ένα σωρό άλλων ελλειμμάτων, συνεχίζεται αμείωτη», τονίζει η πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ενώσεων Γονέων Μαθητών Ανατολικής Αττικής Ε. Αργυροπούλου και υπογραμμίζει πως «οι σύλλογοι γονέων δεν είναι εργοδότες για να κάνουν προσλήψεις σε προσωπικό ούτε και μπορούν διαρκώς να καλύπτουν τις ανάγκες των σχολείων, καθώς ήδη τα βγάζουν πέρα με πολλές δυσκολίες. Και ενώ υπάρχουν όλα αυτά τα προβλήματα, προσπαθούν να μας πείσουν πως μια νέα μεταρρύθμιση θα σώσει την παιδεία».
Οσο για την Ανατολική Αττική και τον Πειραιά, οι γονείς ετοιμάζονται να βγουν στους δρόμους μαζί με τους εκπαιδευτικούς, αφού, όπως λένε, στα σχολεία παρατηρούνται σοβαρά προβλήματα που καθιστούν προβληματική τη λειτουργία τους.
Οπως τονίζουν, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά «Η Πρόοδος», Σύλλογοι Γονέων 3ου, 26ου, 32ου, 48ου, 54ου, 58ου Δημοτικών Σχολείων Πειραιά, «η διοίκηση δεν αντικαθιστά τους εκπαιδευτικούς που απουσιάζουν με ολιγοήμερες άδειες λόγω ασθενειών κ.λπ., με αποτέλεσμα η λειτουργία πολλών σχολείων να καθίσταται προβληματική και πολλοί συνάδελφοι να αναγκάζονται να δουλεύουν σε βάρος της υγείας τους.
Δεν αντικαθιστά τους εκπαιδευτικούς ούτε και σε περιπτώσεις πολύμηνων αδειών (3o, 26o, 32o, 54o Δημοτικά Σχολεία Πειραιά, 4ο Νηπιαγωγείο Δραπετσώνας) και προχωράει στις συμπτύξεις τμημάτων στα μέσα της χρονιάς».
Οπως λένε γονείς και δάσκαλοι, «η κυβέρνηση χρησιμοποιεί ως πρόσχημα το γεγονός ότι υπάρχουν λίγοι αδιόριστοι δάσκαλοι.
Την ίδια στιγμή βέβαια δεν αυξάνει τον αριθμό των εισακτέων στα Παιδαγωγικά Τμήματα και εξακολουθεί να αποσπά εκατοντάδες δάσκαλους σε υπηρεσίες που δεν έχουν καμία σχέση με την εκπαίδευση (π.χ. βουλευτικά γραφεία)». Και προσθέτουν:
«Η σκληρή λιτότητα που βιώνουν τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί τις τελευταίες δεκαετίες κάνει ολοένα και δυσκολότερη την ικανοποίηση των μορφωτικών αναγκών των παιδιών».
πηγη:Νικολ Τριγκα
ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΑΣ
ΠΡΕΖΑ TV
21-2-2009