Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη, Ιουλίου 07, 2009

ΣΚΑΝΔΑΛΟ:ΤΟ ΥΠΕΧΩΔΕ,ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΣΤΗ ΖΑΧΑΡΩ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΧΤΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΩΝ...---ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ---

«Σκανδαλώδη και προκλητική» χαρακτηρίζουν οι πολιτικοί μηχανικοί της Ηλείας και η αντιπολίτευση του Δήμου Ζαχάρως την αιφνιδιαστική παρέμβαση του ΥΠΕΧΩΔΕ για να τροποποιήσει αποσπασματικά το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο της πόλης, προκειμένου να νομιμοποιήσει το «αμαρτωλό» δημαρχείο που επιχειρήθηκε να κτιστεί σκανδαλωδώς με τα χρήματα (1.800.000 ευρώ) που έδωσε η αυστραλιανή κυβέρνηση για την ανακούφιση των πυρόπληκτων κατοίκων της περιοχής.

Με βάση την απόφαση του ΥΠΕΧΩΔΕ, που υπογράφεται από τον γενικό διευθυντή περιβάλλοντος Ι.Βουρνά, οι τροποποιήσεις αφορούν την αλλαγή χρήσης γης:

1) Από χώρο αστικού πρασίνου σε πολεοδομικό κέντρο - κεντρική λειτουργία διοίκησης για τη στέγαση του νέου δημαρχείου, λόγω της ανάγκης μετεγκατάστασης όλων των υπηρεσιών του δήμου σε ένα κτίριο (εμβαδού 1.626 τ.μ.).
2) Από χώρο πολιτιστικών λειτουργιών σε χώρο κοινωνικών εξυπηρετήσεων για τη δημιουργία Κέντρου Υγείας (εμβαδού 4.697 τ.μ.).
3) Από Πολεοδομικό κέντρο σε χώρο αστικού πρασίνου (εμβαδού 1.792 τ.μ.) ως αντιστάθμισμα του χώρου που χτίζεται το δημαρχείο... (σ.σ. χώρος που δεν έχει απαλλοτριωθεί).

«Η απόφαση του ΥΠΕΧΩΔΕ είναι άκρως προκλητική και χαριστική. Αδυνατούμε να πιστέψουμε ότι για όλα αυτά είναι γνώστης ο κ. Σουφλιάς. Αντί το ΥΠΕΧΩΔΕ να χρηματοδοτήσει το ρυμοτομικό σχέδιο της πόλης και να προχωρήσει στην έγκριση και στην ολοκλήρωση της πολεοδομικής μελέτης και της πράξης εφαρμογής στη Ζαχάρω, προβαίνει σε αποσπασματικές πράξεις τροποποίησης του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου με στόχο τη νομιμοποίηση των παρανομιών της δημοτικής αρχής και την πελατειακή εξυπηρέτηση όλων εκείνων που εμπλέκονται σε αυτή τη σκοτεινή ιστορία» - δήλωσε στην «Ε» ο πολιτικός μηχανικός και επικεφαλής της αντιπολίτευσης του Δήμου Ζαχάρως, Γιώργος Μπούσμπουρας, και τόνισε ότι κατά της απόφασης του ΥΠΕΧΩΔΕ θα υπάρξουν διοικητικές και δικαστικές προσφυγές.

Ο κ. Μπούσμπουρας αποκάλυψε ότι η περιοχή που επικαλείται το ΥΠΕΧΩΔΕ σαν αντιστάθμισμα για τον χώρο αστικού πρασίνου που κατέλαβε το δημαρχείο, δεν έχει ακόμη απαλλοτριωθεί και οι ιδιοκτήτες έχουν προσβάλει δικαστικά την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου.

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΔΙΝΑΝ ΤΟ 2007,ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠ'ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ... ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ,ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕ ΤΗ ΖΩΗ ΣΕ 80 ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ...

ΠΡΕΖΑ TV
7-7-2009


Μακης Νοδαρος-enet.gr

Παρασκευή, Απριλίου 17, 2009

ΣΑΠΙΖΕΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΕ ΤΡΟΦΙΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΑΛΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΑΖΑ,ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ...ΤΡΑΓΙΚΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ...

Εκατοντάδες χιλιάδες τόνοι ανθρωπιστικής βοήθειας για τη Λωρίδα της Γάζας στοιβάζονται σε πόλεις κατά μήκος της αιγυπτιακής περιοχής του Σινά, παρά τις πρόσφατες εκκλήσεις των Ηνωμένων Εθνών για διευκόλυνση της ροής της ανθρωπιστικής βοήθειας προς την περιοχή όπου διεξήχθησαν οι πρόσφατες ισραηλινές πολεμικές επιχειρήσεις.
Τρόφιμα, φάρμακα, κουβέρτες, παιδικές τροφές και άλλες προμήθειες για το 1,5 εκατομμύριο πολιτών της Γάζας, τα οποία προήλθαν από κυβερνήσεις και μη κυβερνητικές υπηρεσίες απ’ όλο τον κόσμο, βρίσκονται στοιβαγμένα σε αποθήκες, πάρκινγκ, στάδια και αεροδιαδρόμους σε όλη την αιγυπτιακή περιοχή του Βόρειου Σινά.

Η Αίγυπτος μοιράζεται με τη Γάζα μια συνοριακή γραμμή μήκους 14 χιλιομέτρων, η οποία είναι σχεδόν μόνιμα κλειστή απ’ τον Ιούνιο του 2007, όταν οι αξιωματούχοι της Χαμάς εκδιώχθηκαν από τις θέσεις τους στην Παλαιστινιακή Αρχή.

Τρεις μήνες μετά το τέλος του πολέμου, μεγάλο μέρος από την ανθρωπιστική βοήθεια έχει είτε χαλάσει είτε υποστεί μη αναστρέψιμη ζημιά από την έκθεση στα καιρικά φαινόμενα και την επιμονή της Αιγύπτου να μην ανοίξει το πέρασμα της Ράφα.
Αξιωματούχος δήλωσε σε δημοσιογράφους, με τον όρο της ανωνυμίας, ότι «για να πω την αλήθεια, το μεγαλύτερο μέρος της ανθρωπιστικής βοήθειας δεν θα φτάσει ποτέ στη Γάζα. Πολύ από το φαγητό εδώ θα πρέπει να πεταχτεί στα σκουπίδια».
Η ισραηλινή πολεμική επιχείρηση Cast Lead, συνέτριψε τις σχεδόν ανύπαρκτες υποδομές της χώρας και άφησε πίσω της περισσότερους από 1.400 νεκρούς και 5.000 τραυματίες.

Η βοήθεια σε τρόφιμα και άλλες πρώτης προτεραιότητας προμήθειες για τη Γάζα άρχισαν να διοχετεύονται στην περιοχή με το ξεκίνημα του πολέμου, ενώ οι ιατρικές προμήθειες διοχετεύθηκαν μέσω του περάσματος στη Ράφα – το μόνο πέρασμα της Γάζας που παρακάμπτει το Ισραήλ – καθ’ όλη την διάρκεια της επίθεσης, ενώ ο κύριος όγκος των τροφίμων διοχετεύθηκε μέσω του Ισραήλ.

Όλη η ανθρωπιστική βοήθεια που προορίζεται για τη Γάζα μέσω της Αιγύπτου πρέπει να περάσει από τα συνοριακά περάσματα της Αιγύπτου με το Ισραήλ και να είναι σύμφωνη τόσο με τις προδιαγραφές των δυο χωρών για το εμπόριο όσο και με τη νομοθεσία περί εισαγωγών του Ισραήλ.

Τα περισσότερα προϊόντα
που αποθηκεύονται
στην αιγυπτιακή περιοχή του Σινά,
όσπρια, ζυμαρικά, χυμοί κ.α.,
κρίθηκαν από το Ισραήλ ως
«μη απαραίτητα»

για τη ζωή στη Λωρίδα της Γάζας...


ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΕΚΕΙ ΕΞΩ...

ΠΡΕΖΑ TV
17-4-2009


tvxs.gr

Δευτέρα, Μαρτίου 30, 2009

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΟΡΙΖΟΝΤΑΝ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΑΝ ΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥΣ...

ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, παρά τα εκτενή δημοσιεύματα, από την αρμόδια πολιτική ηγεσία, ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΚΟΝΔΥΛΙΟΥ 1,5 ΕΚ ΕΥΡΩ ΠΟΥ, σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, ΕΙΧΕ ΔΙΑΤΕΘΕΙ με προσωπική παρέμβαση του τότε Υφυπουργού Εξωτερικών, ΑΠΟ ΤΗΝ Υπηρεσία Διεθνούς Αναπτυξιακής Συνεργασίας (ΥΔΑΣ) του Υπουργείου Εξωτερικών, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ σε παιδιά της Αφρικής και της Μέσης Ανατολής, βοήθεια ΠΟΥ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΡΑΣΧΕΘΗΚΕ. Η φερόμενη κακοδιαχείριση, σύμφωνα με καταγγελίες, έχει επιβαρύνει την ήδη ταλαιπωρημένη από την αντιαναπτυξιακή και αναξιόπιστη αγροτική πολιτική της Κυβέρνησης, Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Ροδόπης
κατά εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ!»


Σύμφωνα με δημοσιεύματα, ένα πρόγραμμα ανθρωπιστικής βοήθειας, που προοριζόταν για την Αφρική και την Μέση Ανατολή και εξειδικευόταν στην παραγωγή και διάθεση ζυμαρικών στα παιδιά της Αιθιοπίας, της Αιγύπτου και της Ιορδανίας, για το οποίο εκταμιεύθηκε δημόσιο χρήμα ύψους 1.500.000 ευρώ, με ευθύνη του Υπουργείου Εξωτερικών, κατέληξε, μέσα από αδιαφανείς απευθείας αναθέσεις, σε ένα ρεσιτάλ κακοδιαχείρισης, αφού η τύχη των κονδυλίων αγνοείται και η ανθρωπιστική βοήθεια ουδέποτε παρασχέθηκε παρά την παρέλευση του χρονικού περιθωρίου του σχετικού προγράμματος.

Μ.Κ

ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ
ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΕΓΙΝΑΝ ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ;;;;


ΠΡΕΖΑ TV
30-3-2009

Κυριακή, Ιανουαρίου 25, 2009

ΑΙΣΧΟΣ ΓΙΑ ΤΟ BBC...ΔΕΝ ΜΕΤΑΔΙΔΕΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΕ ΕΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΑΖΑ...Η ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ

Αντιδράσεις έχει προκαλέσει η απόφαση του BBC να μην μεταδώσει μια τηλεοπτική έκκληση για βοήθεια στη Γάζα μιας επιτροπής που σχηματίστηκε από βρετανικές Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις

Σύμφωνα με το δημόσιο βρετανικό τηλεοπτικό δίκτυο μια τέτοια κίνηση θα έβαζε σε κίνδυνο την φήμη του για αντικειμενικότητα.

Τετοιο καφριλικι απο τηλεοπτικο σταθμο...
ουτε στην ΕΡΤ...

Τι να σχολιασουμε....
Σκατα στους ταφους σας...Αγγλακια προπαγανδιστες...
Που να μην ξαναβρειτε ελευθερο τραπεζι στα Starbucks...
Και αυτο για τα Αγγλακια...
οσο χιουμοριστικο και αν φαινεται...
ειναι καταρα...


ΠΡΕΖΑ TV
25-1-2009

Τρίτη, Ιανουαρίου 20, 2009

ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΕ ΠΟΤΕ ΣΤΟΥΣ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΟΥΣ Η ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ...

Ακόμα και αυτή την περίοδο, 15 μήνες μετά τις πυρκαγιές στην Πελοπόννησο, υπάρχουν κάποιες συσκευασίες με ρούχα και κουβέρτες για τους πυρόπληκτους κατοίκους στη μεγάλη αποθήκη στη Ζαχάρω.

Εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης και κάτοικοι καταγγέλλουν ότι πολλά από τα προϊόντα που έφταναν από διάφορες περιοχές της χώρας και το εξωτερικό, δεν κατέληξαν στους πυρόπληκτους όπως ήταν ο σχεδιασμός, αλλά έφευγαν με κοντέινερ προς άγνωστη κατεύθυνση.

Επίσης, εξαφανίστηκαν πολλά σακιά με ζωοτροφές που έφταναν εκεί και προορίζονταν για τους πυρόπληκτους κτηνοτρόφους της Ηλείας.

Ποιο ειναι ο αρμοδιος Υπουργος για την παραπανω κατασταση;;;
Ποιος εχει τα αρχιδια να αναλλαβει το πολιτικο κοστος;;;

ΠΡΕΖΑ TV
20-1-2009

Τετάρτη, Ιανουαρίου 14, 2009

ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗ ΓΑΖΑ,ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ,ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ...ΞΕΤΙΝΑΞΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΜΕ STRINGS!!!

Ανθρωπιστικη βοηθεια στη Γαζα,
αναμενεται να στειλει η οργανωση
της Εκκλησιας της Ελλαδας Αλληλεγγυη,
αναλογη με εκεινη που ειχε στειλει
στους πληγεντες του τσουναμι.


Συμφωνα με αναξιοπιστες πληρφοριες,
αναρπαστα εγιναν σημερα τα strigakia στην οδο Ερμου,
ενω τα καταστηματα παιχνιδιων Jumbo
ξεπουλησαν ολες τις στολες
για τις αποκριες που τις ειχαν stock απο περισυ,
καθως τις αγορασε γνωστος
τηλε-καημενος παπας ,
για να τις στειλει στην εν λογω αποστολη,
αναφεροντας χαρακτηριστικα...
"Δεν ειναι για εμενα...
αλλα για τα καημενα τα παιδακια
που δεν θα μπορουν να ερθουν
στο καρναβαλι μας,στη Πατρα"...


Η αποστολη αναμενεται να ξεκινησει απο την Ελλαδα
σε λιγες μερες και οσοι απο εσας εχουν:
γουνες,σουτιεν,εσωρουχα,δονητες,
προφυλακτικα,σκουπακια τουαλεκας
και λοιπα βοηθηματα,παρακαλουνται
να απευθυνθουν στην Αρχιεπισκοπη Αθηνων.


ΠΡΕΖΑ TV
14-1-2009

Δευτέρα, Ιανουαρίου 12, 2009

ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ...ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΝ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ,ΟΙ ΙΣΡΑΗΛΙΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ...

Απέπλευσε από το λιμάνι της Λάρνακας το υπό ελληνική σημαία πλοίο «Αρίων», που μεταφέρει ακτιβιστές της Οργάνωσης «Ελεύθερη Γάζα» και ανθρωπιστική βοήθεια στους Παλαιστινίους της Λωρίδας της Γάζας.
Το πλοίο μεταφέρει τρόφιμα, φάρμακα και ιατρικά εργαλεία για να προσφέρουν περίθαλψη σε τραυματίες.

Υπολογίζεται ότι θα χρειαστούν περίπου 24 ώρες για να φθάσει το σκάφος στις ακτές της Λωρίδας της Γάζας, ενώ οι περίπου 20 ώρες του ταξιδιού αυτού θα πραγματοποιηθεί στα διεθνή ύδατα της Μεσογείου.
Το Ισραήλ έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν πρόκειται να επιτρέψει στο ελληνικό στο σκάφος «Αρίων» να προσεγγίσει τις ακτές της Λωρίδας της Γάζας. Για το σκοπό αυτό μάλιστα προειδοποίησε τις κυπριακές Αρχές και ζήτησε τη συνδρομή του Λιμενικού Σώματος της Κύπρου ώστε να αποτραπεί ο απόπλους του πλοίου...

Ας ελπισουμε να μην το βομβαρδισουν,
πριν καν φτασει στη Λωριδα της Γαζας.


ΠΡΕΖΑ TV
12-1-2009

Πέμπτη, Ιανουαρίου 01, 2009

ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΗ ΓΑΖΑ,ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΛΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΜΕΣΑ ΓΟΥΝΕΣ,ΣΤΟΛΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΚΑΙ STRINGS...

Ανθρωπιστική βοήθεια αποστέλλει
το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών
στη Λωρίδα της Γάζας
...

Στην Ελευσίνα συγκεντρώνονται ήδη 28
τόνοι ανθρωπιστικής βοήθειας,
οι οποίοι προγραμματίζεται να μεταφερθούν
με δύο αεροσκάφη της Πολεμικής Αεροπορίας
στο διεθνές αεροδρόμιο του Τελ Αβίβ
και στη συνέχεια να μεταφερθούν στη Γάζα
(ενας Θεος ξερει μονο,ποτε θα γινει αυτο!!!)


Ας ελπισουμε η Ελληνικη Ορθοδοξη Εκκλησια
αυτη τη φορα,να μην στειλει ξανα,
γουνες,στολες για τις αποκριες
και strigακια στους ανθρωπους
που βρισκονται αυτη τη στιγμη σε πολεμο,
οπως ειχε κανει στους πληγεντες του τσουναμι,
πριν απο 4 χρονια...
διοτι θα γινουμε ξεφτιλα διεθνως...
για ακομη μια φορα...


ΠΡΕΖΑ TV
1-1-2009

ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΗ ΓΑΖΑ,ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΛΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΜΕΣΑ ΓΟΥΝΕΣ,ΣΤΟΛΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΚΑΙ STRINGS...

Ανθρωπιστική βοήθεια αποστέλλει
το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών
στη Λωρίδα της Γάζας
...

Στην Ελευσίνα συγκεντρώνονται ήδη 28
τόνοι ανθρωπιστικής βοήθειας,
οι οποίοι προγραμματίζεται να μεταφερθούν
με δύο αεροσκάφη της Πολεμικής Αεροπορίας
στο διεθνές αεροδρόμιο του Τελ Αβίβ
και στη συνέχεια να μεταφερθούν στη Γάζα
(ενας Θεος ξερει μονο,ποτε θα γινει αυτο!!!)


Ας ελπισουμε η Ελληνικη Ορθοδοξη Εκκλησια
αυτη τη φορα,να μην στειλει ξανα,
γουνες,στολες για τις αποκριες
και strigακια στους ανθρωπους
που βρισκονται αυτη τη στιγμη σε πολεμο,
οπως ειχε κανει στους πληγεντες του τσουναμι,
πριν απο 4 χρονια...
διοτι θα γινουμε ξεφτιλα διεθνως...
για ακομη μια φορα...


ΠΡΕΖΑ TV
1-9-2009

Τρίτη, Δεκεμβρίου 30, 2008

ΙΣΡΑΗΛΙΝΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ,ΧΤΥΠΗΣΕ ΠΛΟΙΟ ΠΟΥ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗ ΓΑΖΑ...ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΠΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΊΤΑΙ...

Ισραηλινό πολεμικό πλοίο συγκρούστηκε σήμερα με μικρό πλοίο που μετέφερε ανθρωπιστική βοήθεια και ακτιβιστές στη Λωρίδα της Γάζας επιχειρώντας να διασπάσει τον ναυτικό αποκλεισμό που έχει επιβάλει το Ισραήλ, γνωστοποίησε εκπρόσωπος του ισραηλινού υπουργείου Εξωτερικών.

Όπως διευκρινίστηκε πρόκειται για το σκάφος DIGNITY της οργάνωσης «Ελευθερώστε τη Γάζα», το οποίο, σύμφωνα με την οργάνωση, εμβολίστηκε από ισραηλινό περιπολικό σε διεθνή ύδατα.

Σύμφωνα με ανακοίνωση, στην ιστοσελίδα της οργάνωσης, το ισραηλινό Πολεμικό Ναυτικό παρεμποδίζει το «Dignity» να προσεγγίσει τη Γάζα, ή να καταφύγει στο Λίβανο ή την Αίγυπτο και απαιτεί όπως επιστρέψει στην Κύπρο, παρά το γεγονός ότι δε διαθέτει αρκετά καύσιμα.

Το πλοίο, το οποίο μεταφέρει τέσσερις τόνους ανθρωπιστικής βοήθειας, κυρίως ιατροφαρμακευτικό υλικό στους πληγέντες της Γάζας, είχε αποπλεύσει χθες βράδυ από το λιμάνι της Λάρνακας...

Μια ακομη χρονια,κλεινει πολεμο...
για να ανοιξει ξανα με εναν νεο πολεμο...


ΠΡΕΖΑ TV
30-12-2008

ΙΣΡΑΗΛΙΝΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ,ΧΤΥΠΗΣΕ ΠΛΟΙΟ ΠΟΥ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗ ΓΑΖΑ...ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΠΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΊΤΑΙ...

Ισραηλινό πολεμικό πλοίο συγκρούστηκε σήμερα με μικρό πλοίο που μετέφερε ανθρωπιστική βοήθεια και ακτιβιστές στη Λωρίδα της Γάζας επιχειρώντας να διασπάσει τον ναυτικό αποκλεισμό που έχει επιβάλει το Ισραήλ, γνωστοποίησε εκπρόσωπος του ισραηλινού υπουργείου Εξωτερικών.

Όπως διευκρινίστηκε πρόκειται για το σκάφος DIGNITY της οργάνωσης «Ελευθερώστε τη Γάζα», το οποίο, σύμφωνα με την οργάνωση, εμβολίστηκε από ισραηλινό περιπολικό σε διεθνή ύδατα.

Σύμφωνα με ανακοίνωση, στην ιστοσελίδα της οργάνωσης, το ισραηλινό Πολεμικό Ναυτικό παρεμποδίζει το «Dignity» να προσεγγίσει τη Γάζα, ή να καταφύγει στο Λίβανο ή την Αίγυπτο και απαιτεί όπως επιστρέψει στην Κύπρο, παρά το γεγονός ότι δε διαθέτει αρκετά καύσιμα.

Το πλοίο, το οποίο μεταφέρει τέσσερις τόνους ανθρωπιστικής βοήθειας, κυρίως ιατροφαρμακευτικό υλικό στους πληγέντες της Γάζας, είχε αποπλεύσει χθες βράδυ από το λιμάνι της Λάρνακας...

Μια ακομη χρονια,κλεινει πολεμο...
για να ανοιξει ξανα με εναν νεο πολεμο...


ΠΡΕΖΑ TV
30-12-2008