Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 29, 2009

ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΟ...ΔΕΝ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΥ...ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΚΡΕΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ...

Αποχή από τις εκλογές αποφάσισαν οι κάτοικοι του Γραμματικού, ύστερα από απόφαση που έλαβαν σε λαϊκή συνέλευση για να "τιμωρηθούν", όπως αναφέρουν. τα δύο μεγάλα κόμματα που ψήφισαν υπέρ της δημιουργίας ΧΥΤΑ στην περιοχή.
Οι κάτοικοι με αυτό τον τρόπο θέλουν να τονίσουν στην αυριανή κυβέρνηση ότι δε θα συμφωνήσουν σε οποιοδήποτε σχέδιο για την δημιουργία ΧΥΤΑ στο Γραμματικό.

ΤΟ ΘΕΜΑ ΡΕ ΒΛΑKΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΕΤΕ,ΑΛΛΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΟΣΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΟΝΕΣΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ...ΟΧΙ Η ΑΠΟΨΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ.
ΣΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ ΤΟΥΣ...

ΠΡΕΖΑ TV
29-9-2009

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 21, 2009

ΜΠΛΟΚΟ ΤΗΣ Ε.Ε ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΧΥΤΑ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ,ΚΑΘΩΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΤΗΡΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ...!!!

Την άρση της χρηματοδότησης για την κατασκευή του Χώρου Υγειονομικής Ταφής Απορριμμάτων στο Γραμματικό,
εξετάζει σοβαρά η Κομισιόν.

Σε απάντηση της ευρωπαϊκής επιτροπής στον ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Νίκο Χουντή, αναφέρεται ότι η Ελλάδα δεν τηρεί τις προϋποθέσεις που επιβάλλει το κοινοτικό δίκαιο και δεν προστατεύεται το περιβάλλον.

Η Κομισιόν εξηγεί ότι η μέθοδος υγειονομικής ταφής αποτελεί τον τελευταίο τρόπο διάθεσης των αποβλήτων.
Θεωρεί ότι είναι αναγκαία η προώθηση νέων τεχνολογιών διαχείρισης, όπως η θερμική επεξεργασία με την παραγωγή ενέργειας.

ΕΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ...

ΠΡΕΖΑ TV
21-9-2009

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 08, 2009

ΠΥΡΣΒΕΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΡΕΣ ΤΩΝ ΜΑΤ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΟΥΝ ΕΝΑΝ 59ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ...ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΡΜΠΟΝ...

ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ,ΠΡΟΣΠΑΘΏΝΤΑΣ ΚΡΥΨΟΥΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΑΙΡΗ ΚΑΤΑΣΒΕΣΗ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ,ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ,Η ΟΠΟΙΑ ΑΡΧΙΣΕ ΜΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΦΩΤΙΑ ΣΤΟΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ...ΣΕ ΕΝΑΝ 59ΧΡΟΝΟ...Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ.
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ...ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΑΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ...
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΣΤΩ ΠΩΣ Η ΦΩΤΙΑ ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΦΗΚΟΦΩΛΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΨΕ Ο 59ΧΡΟΝΟΣ...ΓΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΣΒΗΣΑΝ ΕΓΚΑΙΡΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΑ ΑΝΤΙΠΥΡΙΚΑ ΕΡΓΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ;;;;

ΕΠΙΣΗΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΟΥ ΚΑΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟ 2009 ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΗΣ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ!!!

Ο βασικός ύποπτος για την καταστροφική πυρκαγιά στην περιοχή Σέσι Γραμματικού, από το κτήμα του οποίου φέρεται να εκδηλώθηκε η πρώτη εστία, κατέθεσε χθες υπόμνημα στον εισαγγελέα κ. Δημ. Γκύζη, αρνούμενος κατηγορηματικά κάθε ανάμιξη με την υπόθεση.

Ο 59χρονος, επικαλείται τη μαρτυρία 20 συντοπιτών του για να επιβεβαιώσουν ότι δεν ήταν στο κτήμα του όταν εκδηλώθηκε η πυρκαγιά που κατέκαψε τεράστιες εκτάσεις, ενώ υποστηρίζει ότι το οικόπεδό του δεν βρίσκεται στο σημείο από το οποίο ξεκίνησαν οι πρώτες φλόγες. Στο υπόμνημά του προς τον κ. Γκύζη, o oποίος διενεργεί την έρευνα για τα αίτια της φωτιάς, αλλά και τις ενδεχόμενες ευθύνες κρατικών υπαλλήλων σε ό,τι αφορά την εξάπλωσή της, ο αγρότης χαρακτηρίζει τον εαυτό του ως «αποδιοπομπαίο τράγο», καθώς επιχειρείται να του επιρριφθούν οι ευθύνες για την τεράστια καταστροφή, όπως αναφέρει, και ζητεί τη διενέργεια ενδελεχούς πραγματογνωμοσύνης.

Για την εμπλοκή του 59χρονου στην υπόθεση, άνδρες της αστυνομίας που φρουρούν μόνιμα τον χώρο όπου πρόκειται να δημιουργηθεί ο νέος ΧΥΤΑ, κατέθεσαν ότι τον είδαν να κινείται στην περιοχή λίγο πριν ξεσπάσει η φωτιά. Επιπλέον, φέρεται σύμφωνα με πληροφορίες, να υπάρχουν στην αστυνομία στοιχεία που τον εμφανίζουν αντίθετο στη δημιουργία ΧΥΤΑ επειδή θα μειωνόταν η αξία του οικοπέδου του.

Το πόρισμα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας για τα αίτια της μεγάλης πυρκαγιάς καταλήγει πάντως στο συμπέρασμα πως όλα άρχισαν όταν ο 59χρονος αγρότης επεχείρησε να κάψει με τέσσερα μπουκάλια οινόπνευμα μια σφηκοφωλιά και πως η πυρκαγιά ήταν συνέπεια εμπρησμού από αμέλεια. Μάλιστα, στο πόρισμα αναφέρεται ότι ο 59χρονος όταν κλήθηκε να δικαιολογήσει τις τέσσερις κενές φιάλες με φωτιστικό οινόπνευμα που βρέθηκαν δίπλα στη σφηκοφωλιά, απάντησε ότι τις ήθελε για να κάνει εντριβές (!) στο γάιδαρό του που δεν αισθανόταν καλά.

ΠΡΕΖΑ TV
8-9-2009


kathimerini

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 01, 2009

ΜΠΑΤΣΟΙ ΤΩΝ ΜΑΤ,ΠΑΝΕ ΝΑ ΦΟΡΤΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΡΟΤΗ,ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΡΜΠΟΝ...Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ...

ΠΡΕΠΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΣΟ ΤΗΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ...ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΝΟΧΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ ΣΤΟΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ...ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΒΡΕΘΗΚΕ....ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΜΕΤΑ,ΑΝΤΡΕΣ ΤΩΝ ΜΑΤ ΠΟΥ ΦΥΛΑΓΑΝ ΤΟΝ ΧΥΤΑ ΣΤΟΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΝ ΠΩΣ ΕΙΔΑΝ ΛΙΓΗ ΩΡΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ ΤΗΣ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ...ΕΝΑΣ ΑΓΡΟΤΗΣ...

Ένας αγρότης, κάτοικος Γραμματικού, που επιχείρησε σύμφωνα με την Πυροσβεστική να κάψει με οινόπνευμα μια σφηκοφωλιά στο κτήμα του, ευθύνεται για την πυρκαγιά που κατέκαψε τη Βορειοανατολική Αττική. Ο εν λόγω αγρότης, πάντως, υποστηρίζει ότι χρησιμοποίησε το οινόπνευμα για να κάνει... εντριβή στα πόδια του γαϊδάρου του!

ΟΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΡΜΠΟΝ...

Το πόρισμα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας για τα αίτια της μεγάλης πυρκαγιάς καταλήγει στο συμπέρασμα πως όλα άρχισαν όταν ο 58χρονος αγρότης επεχείρησε να κάψει με τέσσερα μπουκάλια οινόπνευμα μια σφηκοφωλιά και πως η πυρκαγιά ήταν συνέπεια εμπρησμού από αμέλεια. Μάλιστα, στη δικογραφία περιλαμβάνονται και μαρτυρίες ανδρών των ΜΑΤ οι οποίοι εκτελούσαν υπηρεσία φύλαξης στον χώρο του υπό κατασκευή ΧΥΤΑ, οι οποίοι κατέθεσαν ότι είδαν τον 58χρονο στην περιοχή την κρίσιμη ώρα πριν ξεσπάσει η φωτιά.

Αρμόδιοι του ειδικού ανακριτικού τμήματος της Πυροσβεστικής οι οποίοι διερεύνησαν την υπόθεση είναι πεπεισμένοι ότι η φωτιά άρχισε από το κτήμα του αγρότη και, όπως δείχνει η πορεία της, από το καμένο βαρέλι με τη σφηκοφωλιά. Το κτήμα του 58χρονου βρίσκεται στη θέση Πυργάφι στο Σέσι Γραμματικού, περιοχή στην οποία σύμφωνα με τις μαρτυρίες εκδηλώθηκε η πρώτη εστία της καταστροφικής πυρκαγιάς.

Ο εν λόγω αγρότης ωστόσο αρνείται την παρουσία του στο κτήμα και μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες ισχυρίσθηκε ότι πήγε στην περιοχή πολύ αργότερα μαζί με έναν φίλο του για να βοηθήσουν στην κατάσβεση της φωτιάς. Μαρτυρίες όμως τον διαψεύδουν και ειδικά αστυνομικοί των ΜΑΤ καταθέτουν ότι τον είδαν να περνά από την περιοχή γύρω στις 19.00 ενώ η ειδοποίηση στην Πυροσβεστική για την έναρξη της φωτιάς έγινε στις 19.46. Όσον αφορά το πότε εκδηλώθηκε η φωτιά έχουν ληφθεί αρκετές καταθέσεις μαρτύρων οι οποίες έχουν περιληφθεί, μαζί με άλλα στοιχεία, στο υλικό του πορίσματος που εστάλη στον εισαγγελέα.

Ο ένας και μοναδικός ύποπτος για εμπρησμό από αμέλεια, από το χωράφι του οποίου εκτιμάται ότι άρχισε η φωτιά στο Γραμματικό, καλείται εντός των ημερών ενώπιον του εισαγγελέα κ. Δ. Γκύζη που διενεργεί την προκαταρκτική εξέταση. Παράλληλα, η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών στρέφεται και στην αναζήτηση ποινικών ευθυνών των πυροσβεστών, αλλά και των υπευθύνων των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ως προς τη λήψη μέτρων για την πρόληψη και την κατάσβεση των πυρκαγιών.

ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΟΤΙ Η ΦΩΤΙΑ ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΑΜΕΛΙΑ...Η ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ,ΩΣΤΕ Η ΦΩΤΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΤΑΣΗ;;;ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕ.
ΣΥΝΕΠΩΣ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ;;;Ο ΑΓΡΟΤΗΣ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ-ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ-Ή ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΤΩΝ ΜΑΤ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΤΗΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΙΠΟΤΕ ΩΣΤΕ Η ΦΩΤΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΨΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ;;;

ΠΡΕΖΑ TV
1-9-2009

Σάββατο, Αυγούστου 29, 2009

ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΓΚΑΖΑΚΙΑ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΝ...ΨΑΧΝΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΜΠΡΗΣΤΕΣ ΣΤΟΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ..ΑΝΤΙ ΝΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΠΥΡΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ

Εμπρηστικός μηχανισμός, ο οποίος δεν έσκασε εντοπίσθηκε στο Γραμματικό, στο σημείο απ' όπου ξεκίνησε η φωτιά την περασμένη Παρασκευή.
Ο μηχανισμός είχε τοποθετηθεί σε δύσβατο σημείο όπου μόνο κάποιος πεζός ή εκτός δρόμου δίκυκλο θα μπορούσε να έχει πρόσβαση.
Στο συγκεκριμένο σημείο, όπου βρέθηκε ο μηχανισμός, λόγω του γεωγραφικού ανάγλυφου αναπτύσσονται ανεξέλεγκτοι στροβιλισμοί ανέμων ιδιαίτερα όταν πνέουν ισχυροί στην ευρύτερη περιοχή.

Έτσι, το σημείο τοποθέτησης δείχνει ότι υπήρχε γνώση όχι μόνο των καιρικών συνθηκών που θα επικρατούσαν, αλλά και των ιδιαιτεροτήτων της περιοχής, ενώ δείχνει και ότι οι εμπρηστές δεν είχαν στόχο την επίμαχη περιοχή του ΧΥΤΑ και τα μηχανήματα αλλά τη δημιουργία μιας χαοτικής κατάστασης, όπου λόγω των στροβιλισμών η φωτιά θα έφευγε σε διαφορετικές κατευθύνσεις.
Ο μηχανισμός εξετάζεται στα εγκληματολογικά της Αστυνομίας.

Την ίδια ώρα, σοβαρές ευθύνες στον υπαρχηγό και τον περιφερειάρχη Αττικής του Πυροσβεστικού Σώματος αποδίδει, σύμφωνα με πληροφορίες, το πόρισμα της έρευνας του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, για τη φωτιά στο Γραμματικό.
Οι αξιωματικοί της πυροσβεστικής ελέγχονται για κακή εκτίμηση της κατάστασης τις πρώτες ώρες της πυρκαγιάς.

Στο μεταξύ, θύελλα αντιδράσεων προκαλεί η έκθεση - κόλαφος των Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης για τον πρόεδρο της κοινότητας Σταμάτας και τον πρώην αντιπρόεδρο, αναφορικά με παράνομες εκχερσώσεις και επιχωματώσεις δημόσιας γης, αλλά και έκδοσης πλαστών βεβαιώσεων προς δημόσιες υπηρεσίες προκειμένου να ηλεκτροδοτηθούν αυθαίρετα.
Πάντως, από την πλευρά του, ο πρόεδρος της κοινότητας Σταμάτης Κριεμάδης, τονίζει ότι κατηγορείται άδικα, επισημαίνοντας πως πρόκειται για 5.500 στρέμματα σε χωράφι του πατέρα του από το 1937, ενώ για την υδροδότηση είπε ότι δόθηκε η άδεια για ποιμνιοστάσιο.

ΜΑ ΚΑΛΑ...ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ...ΣΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟ ΠΟΥ ΜΙΑ ΠΕΡΙOΧΗ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ,ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΠ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΡΕΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΜΠΡΗΣΜΟΥΣ...ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΕΣΙΑ ΤΟΠΟΣ...ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΨΗΣΟΥΝ ΠΩΣ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΣΤΟΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ ΑΚΡΗ...ΟΠΟΥ Η ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΛΙΓΑΚΙ;;;

ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΧΤΙΣΕΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ ΣΕ ΚΑΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ...ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΟΛΛΑ...

ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΠΥΡΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΟΥΝ...ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΝΕ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ;;;;

ΠΡΕΖΑ TV
29-8-2009

Σάββατο, Αυγούστου 22, 2009

Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ REAL NEWS ΠΡΟΛΑΒΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ...ΟΧΙ ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΤΟ ΤΡΟΜΕΡΟ...


Κι'ομως τα καταφεραν...Κυριακατικη εφημεριδα,η οποια σε λιγη ωρα θα βρισκεται στους παγκους της Αθηνας,καταφερε να εχει σαν πρωτο θεμα με ρεπορταζ,την σημερινη φωτια στην Ανατολικη Αττικη... Ενδιαφερον εχει επισης και η επιστολη του Κουφοντινα στην οποια μιλαει για τον Γιωτοπουλο...

ΠΡΕΖΑ TV
22-8-2009

ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΑΝΑΓΚΗΣ Ο ΝΟΜΟΣ

Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης έχει τεθεί η περιοχή της Ανατολικής Αττικής, μετά από απόφαση του γενικού γραμματέα Πολιτικής Προστασίας Μαργαρίτη Μουζά, κατόπιν προφορικής συνεννόησης που είχε ο ίδιος με το νομάρχη Ανατολικής Αττικής Λεωνίδα Κουρή.
Η απόφαση αυτή, της κήρυξης έκτακτης ανάγκης, ελήφθη λόγω της μεγάλης δασικής πυρκαγιάς, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη στην περιοχή προκειμένου να αντιμετωπιστεί η υπάρχουσα δυσμενής κατάσταση.

ΗΘΕΛΕ ΠΟΛΥ ΣΚΕΨΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ;;;;

ΠΡΕΖΑ TV
22-8-2009