Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΧΥΤΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΧΥΤΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 21, 2009

ΜΠΛΟΚΟ ΤΗΣ Ε.Ε ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΧΥΤΑ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ,ΚΑΘΩΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΤΗΡΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ...!!!

Την άρση της χρηματοδότησης για την κατασκευή του Χώρου Υγειονομικής Ταφής Απορριμμάτων στο Γραμματικό,
εξετάζει σοβαρά η Κομισιόν.

Σε απάντηση της ευρωπαϊκής επιτροπής στον ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Νίκο Χουντή, αναφέρεται ότι η Ελλάδα δεν τηρεί τις προϋποθέσεις που επιβάλλει το κοινοτικό δίκαιο και δεν προστατεύεται το περιβάλλον.

Η Κομισιόν εξηγεί ότι η μέθοδος υγειονομικής ταφής αποτελεί τον τελευταίο τρόπο διάθεσης των αποβλήτων.
Θεωρεί ότι είναι αναγκαία η προώθηση νέων τεχνολογιών διαχείρισης, όπως η θερμική επεξεργασία με την παραγωγή ενέργειας.

ΕΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ...

ΠΡΕΖΑ TV
21-9-2009

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 17, 2009

ΜΠΟΥΚΩΝΕΙ Ο ΧΥΤΑ ΜΑΥΡΟΜΑΧΗΣ...ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΦΙΡΙΖΟΥΝΑ ΔΙΑΦΟΡΑ...ΠΟΣΑ ΘΑ ΦΑΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΧΟΡΤΑΓΟΣ;;;

Τα σκουπίδια κυκλώνουν τη Θεσσαλονίκη
αλλά η νομαρχία περί άλλα τυρβάζει!

Από τον περασμένο Οκτώβριο είναι ο μόνος φορέας που δεν έχει εγκρίνει τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων του ΥΠΕΧΩΔΕ, ώστε να προχωρήσουν τα έργα περιφερειακού σχεδιασμού για τη διαχείριση των απορριμμάτων στη Θεσσαλονίκη. Αποτέλεσμα; Ο υπερσύγχρονος Χώρος Υγειονομικής Ταφής Απορριμάτων της Μαυρορράχης κινδυνεύει ήδη να κορεστεί στο 1/5 του αρχικού χρόνου ζωής του.

«Υπάρχει μεγάλη αδιαφορία. Σε σύσκεψη που είχαμε την περασμένη Παρασκευή για τη μονάδα επεξεργασίας και Χώρου Υγειονομικής Ταφής Υπολειμμάτων στον Αγιο Αντώνιο, οι 23 από τους 45 δημάρχους δεν εμφανίστηκαν. Εδώ κι ένα χρόνο, η Ειδική Υπηρεσία Περιβάλλοντος του ΥΠΕΧΩΔΕ έχει στείλει έγγραφο με το οποίο ζητεί τη σύμφωνη γνώμη από νομαρχία, τον Οργανισμό Ρυθμιστικού και πέντε υπουργεία για να προχωρήσει. Η μόνη που δεν απάντησε ήταν η Νομαρχία Θεσαλονίκης, που δεν έχει φέρει ακόμη το θέμα στο νομαρχιακό συμβούλιο», υποστηρίζει ο πρόεδρος του Συνδέσμου ΟΤΑ Μείζονος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Ζουρνάς, που είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση των απορριμμάτων.

Την περασμένη Τρίτη επρόκειτο να γίνει νέα σύσκεψη για άλλο σχέδιο του περιφερειακού σχεδιασμού, την εγκατάσταση μονάδας επεξεργασίας σκουπιδιών στη Μαυρορράχη. Ο Δήμος Ασσήρου αντιδρά στην κατασκευή και ζητεί νέα χωροθέτηση. Στο μεταξύ, όμως, κατατέθηκαν οι προτάσεις των επτά μελετητικών γραφείων, που προτείνουν ως πρώτη επιλογή τη Μαυρορράχη και δεύτερη την Ευκαρπία.
Η σύσκεψη ματαιώθηκε λόγω εκλογών.

«Αν υπάρξουν άλλες καθυστερήσεις, το πολύ σε πέντε χρόνια η Μαυρορράχη θα κλείσει και τότε δεν θα έχουμε πού να αποθέσουμε τα σκουπίδια του νομού», προειδοποιεί ο κ. Ζουρνάς.

ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ...ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Σ7ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΠΝΙΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΤΟΥΣ...

ΠΡΕΖΑ TV
17-9-2009

Κυριακή, Σεπτεμβρίου 13, 2009

ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ,ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΙΑΤΡΙΚΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ...ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΞΙΚΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ...ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ...

ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΑΦΗΣ ΤΟΞΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΆΤΩΝ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ...ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ...

Μπορεί ο αποτεφρωτήρας Επικίνδυνων Ιατρικών Αποβλήτων (ΕΙΑ) στα Ανω Λιόσια να υπολειτουργεί, ο ΕΣΔΚΝΑ όμως μεθοδεύει τη μετατροπή του ώστε να δέχεται προς επεξεργασία
και τοξικά απόβλητα από βιομηχανίες.

Η σχετική μελέτη που εκπονήθηκε προτείνει η τοξική τέφρα που θα παράγεται να καταλήγει σε ειδικό «κύτταρο» του ΧΥΤΑ Φυλής!

Κι όλα αυτά παρ' ότι δεν έχει ακόμα αντιμετωπιστεί το μεγάλο πρόβλημα της διαχείρισης των επικίνδυνων υπολειμμάτων που εδώ και χρόνια παράγει η μονάδα. Χιλιάδες τόνοι ιπτάμενης και καθιζάνουσας τέφρας αποθηκεύονται μέσα στη χωματερή, σε χώρους που δεν πληρούν τις στοιχειώδεις περιβαλλοντικές προδιαγραφές και τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας για τους εργαζόμενους.

Την ευθύνη διαχείρισης της μονάδας έχει η κοινοπραξία «Ηλέκτωρ Α.Ε.-Παντεχνική Α.Ε.-Αρση Α.Ε.» η οποία τον Φεβρουάριο του 2007, έπειτα από διεθνή διαγωνισμό, ανέλαβε τη λειτουργία της.
Δύο χρόνια μετά, ο αποτεφρωτήρας επεξεργάζεται μόλις 12 τόνους επικίνδυνων ιατρικών αποβλήτων την ημέρα, ενώ η δυναμικότητά του είναι για 30 τόνους. Σήμερα τα δημόσια και ιδιωτικά νοσοκομεία της Αττικής παράγουν ετησίως 7.300 τόνους.

Ο ΕΣΔΚΝΑ θεωρεί ότι τη βασική ευθύνη για την υπολειτουργία του αποτεφρωτήρα έχουν οι διοικήσεις των νοσοκομείων, που δεν στέλνουν τις ποσότητες που πρέπει, αλλά και οι νομαρχίες, που δεν τα ελέγχουν. Ωστόσο, η τιμή ανά κιλό έχει καθοριστεί σε διπλάσιο ύψος από τις αντίστοιχες τιμές στην Ευρώπη.

Η πρώτη απόπειρα για τη μετατροπή της εγκατάστασης έγινε το Μάρτιο του 2008. Οι αρμόδιοι υπουργοί απέφυγαν τότε διακριτικά να βάλουν την υπογραφή τους για την καύση και άλλων αποβλήτων.
Τον Δεκέμβριο του 2008, όμως, ενέκριναν νέους περιβαλλοντικούς όρους, σύμφωνα με τους οποίους, η μονάδα θα δέχεται όλα τα είδη των ΕΙΑ αποβλήτων, κάτι που δεν προβλεπόταν μέχρι τότε (υπό την προϋπόθεση να γίνουν τεχνικές βελτιώσεις.
Τον περασμένο Ιούνιο ο ΕΣΔΚΝΑ επανήλθε, χωρίς μέχρι σήμερα να πάρει κάποια συγκεκριμένη απάντηση. Το βασικό επιχείρημα της μελέτης (που συνέταξε η κοινοπραξία) ήταν η... υπολειτουργία του αποτεφρωτήρα.

Οι συντάκτες υποστήριξαν ότι από τη στιγμή που τα ΕΙΑ δεν καλύπτουν τη δυναμικότητα της εγκατάστασης, μια σειρά από τεχνικές τροποποιήσεις μπορούν να την κάνουν να δέχεται και άλλα απόβλητα, τα οποία «προσομοιάζουν» με εκείνα που ήδη δέχεται ο αποτεφρωτήρας:
Ανάμεσά τους, συσκευασίες που περιέχουν κατάλοιπα επικίνδυνων ουσιών ή έχουν μολυνθεί από αυτές, φυτοφάρμακα, χρώματα, μελάνες, κόλλες, ρητίνες, απορρυπαντικά που περιέχουν επικίνδυνες ουσίες και ζωϊκά αποβλητα. Η στάχτη που θα προκύπτει από την καύση τους θα υφίσταται στερεοποίηση με τσιμέντο και ειδικά υλικά. Στην συνέχεια θα καταλήγει σε ειδικό «κύτταρο» στο ΧΥΤΑ Φυλής.

Μόνο ως παράδοξη μπορεί, λοιπόν, να εκληφθεί η επισήμανση της έκθεσης ότι η παραλαβή άλλου είδους αποβλήτων θα εξετάζεται αποκλειστικά στην περίπτωση που τα εισερχόμενα ΕΙΑ δεν επαρκούν για την πλήρη λειτουργία του αποτεφρωτήρα.
Τα στοιχεία δείχνουν ακριβώς το αντίθετο: Η μελέτη αναφέρει ότι η μέγιστη επιπλέον ποσότητα που θεωρητικά θα μπορεί να παραλαμβάνει ο αποτεφρωτήρας, εκτιμάται σε 5.500 τόνους ετησίως. Πρόκειται για ελάχιστο μέρος από τη συνολικά παραγόμενη ποσότητα των επικίνδυνων και τοξικών αποβλήτων στη χώρα μας, που εκτιμάται σε πάνω από 300.000 τόνους ετησίως.

Ο πρόεδρος της Οικολογικής Εταιρείας Ανακύκλωσης Φιλ. Κυρκίτσος διατυπώνει επιφυλάξεις: «Είμαι αντίθετος στη δημιουργία μας μονάδας καύσης τοξικών αποβλήτων στη χώρα μας. Η διαχείριση των τοξικών ουσιών μπορεί να αντιμετωπιστεί με πολιτικές πρόληψης και μείωσης αλλά και με τη δημιουργία καλά οργανωμένων ΧΥΤΕΑ».
Προσθέτει ακόμη πως «ένα τέτοιο έργο απαιτεί σοβαρή μελέτη χωροθέτησης όπως και την αναγκαία διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνίες για την αναλυτική τεκμηρίωση των επιπτώσεων στο περιβάλλον καθώς και των μέτρων αντιμετώπισής τους».
Μέχρι τώρα, μόνο τα αρμόδια υπουργεία γνωρίζουν τα σχέδια του ΕΣΔΚΝΑ.

ΠΡΕΖΑ TV
13-9-2009


enet.gr

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 12, 2009

ΜΕ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ....ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΧΥΤΑ ΣΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ...ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΜΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΧΩΜΑΤΕΡΗ ΔΙΑΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ!!!

Υπάρχει ένα μέρος στην Ελλάδα όπου απαγορεύεται η δημιουργία Χώρου Υγειονομικής Ταφής Απορριμμάτων ή οποιασδήποτε άλλης οργανωμένης διαχείρισης αποβλήτων! Αποτέλεσμα; Η παράνομη και άθλια χωματερή αποτελεί τη μόνη λύση! Παράλογο, αλλά τόσο ελληνικό... Τόπος του παραλόγου, το νησί της Σαντορίνης και αιτία ένα Προεδρικό Διάταγμα. Το ίδιο διάταγμα απαγορεύει και τη δημιουργία χώρων αφαλάτωσης σε ένα νησί των Κυκλάδων που αντιμετωπίζει πρόβλημα λειψυδρίας!

Συγκεκριμένα, το Προεδρικό Διάταγμα για τον «Καθορισμό της ζώνης οικιστικού ελέγχου» (Μάρτιος 1990) της νήσου Θήρας καθορίζει ουσιαστικά ότι σε όλο το νησί «επιτρέπονται οι χρήσεις μη οχλουσών βιοτεχνικών εγκαταστάσεων». Απαγορεύεται κάθε οχλούσα χρήση. Οι χώροι διαχείρισης ή επεξεργασίας απορριμμάτων (μαζί και οι Χώροι Υγειονομικής Ταφής που αποτελούσαν παλαιότερα τη βασική μέθοδο τελικής διάθεσης) θεωρούνται –και είναι– εγκαταστάσεις που προκαλούν οχλήσεις... Αρα κάθε χωροθέτηση διαχείρισης απορριμμάτων αποκλείεται, αφού δεν θα εγκριθούν οι περιβαλλοντικοί όροι και δεν θα δοθούν οι απαραίτητες περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις. Τι θα γίνουν τα σκουπίδια της Θήρας; Θα εξαϋλωθούν;

Το αποτέλεσμα, βέβαια, είναι να μένει ως μόνος τρόπος και τόπος «διαχείρισης» σκουπιδιών ο σημερινός Χώρος Ανεξέλεγκτης Διάθεσης Απορριμμάτων στη θέση Αλωνάκι, λίγο πάνω από την Καλντέρα, 400 μέτρα από τα Φηρά και 200 μέτρα από... ξενοδοχεία πέντε αστέρων! Και αυτό, σε ένα από τα πιο τουριστικά μέρη της χώρας! Το ίδιο πρόβλημα υπάρχει και με τις εγκαταστάσεις αφαλάτωσης. «Αν και η Σαντορίνη έχει πλούσιο υδροφόρο ορίζοντα, το νερό εξαντλείται και η υφαλμύρωση προχωράει», λέει στην «Κ» ο κ. Χρήστος Καμαρινόπουλος, τεχνικός σύμβουλος του Δήμου Θήρας. «Γι’ αυτό σκεπτόμαστε να δημιουργήσουμε εγκαταστάσεις αφαλάτωσης, αλλά κι αυτές προσκρούουν στην απαγόρευση του ίδιου Π. Δ.». «Ο Δήμος Θήρας έχει επανειλημμένα ζητήσει μια απλή τροποποίηση του συγκεκριμένου Προεδρικού Διατάγματος, έτσι ώστε να επιτρέπεται η εγκατάσταση χώρων διαχείρισης απορριμμάτων και αφαλατώσεως», λέει στην «Κ» ο δήμαρχος Θήρας κ. Αγγελος Ρούσσος. Το αίτημα, μάλιστα, έχει γίνει δεκτό και από τον γενικό γραμματέα Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου κ. Χαράλαμπο Κόκκινο, ο οποίος με πρόσφατο έγγραφό του (Ιούλιος 2009) προς το ΥΠΕΧΩΔΕ και το υπουργείο Εσωτερικών ζητεί την τροποποίηση του διατάγματος για τις ΖΟΕ Θήρας. «Εάν δεν τροποποιηθεί το διάταγμα της ΖΟΕ Θήρας ώστε να μπορεί να γίνει ΧΥΤΑ, τότε θα συνεχίσει να λειτουργεί πέραν κάθε προθεσμίας ο ΧΑΔΑ παράνομα, χωρίς να μπορεί να παύσει και να αποκατασταθεί», σημειώνει, ενώ επισημαίνει και τον κίνδυνο προστίμων από την Ε. Ε.

ΕΛΛΑΔΑΡΑΑΑΑ!!!

ΠΡΕΖΑ TV
12-9-2009

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 08, 2009

ΠΥΡΣΒΕΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΡΕΣ ΤΩΝ ΜΑΤ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΟΥΝ ΕΝΑΝ 59ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ...ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΡΜΠΟΝ...

ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ,ΠΡΟΣΠΑΘΏΝΤΑΣ ΚΡΥΨΟΥΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΑΙΡΗ ΚΑΤΑΣΒΕΣΗ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ,ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ,Η ΟΠΟΙΑ ΑΡΧΙΣΕ ΜΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΦΩΤΙΑ ΣΤΟΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ...ΣΕ ΕΝΑΝ 59ΧΡΟΝΟ...Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ.
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ...ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΑΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ...
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΣΤΩ ΠΩΣ Η ΦΩΤΙΑ ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΦΗΚΟΦΩΛΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΨΕ Ο 59ΧΡΟΝΟΣ...ΓΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΣΒΗΣΑΝ ΕΓΚΑΙΡΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΑ ΑΝΤΙΠΥΡΙΚΑ ΕΡΓΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ;;;;

ΕΠΙΣΗΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΟΥ ΚΑΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟ 2009 ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΗΣ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ!!!

Ο βασικός ύποπτος για την καταστροφική πυρκαγιά στην περιοχή Σέσι Γραμματικού, από το κτήμα του οποίου φέρεται να εκδηλώθηκε η πρώτη εστία, κατέθεσε χθες υπόμνημα στον εισαγγελέα κ. Δημ. Γκύζη, αρνούμενος κατηγορηματικά κάθε ανάμιξη με την υπόθεση.

Ο 59χρονος, επικαλείται τη μαρτυρία 20 συντοπιτών του για να επιβεβαιώσουν ότι δεν ήταν στο κτήμα του όταν εκδηλώθηκε η πυρκαγιά που κατέκαψε τεράστιες εκτάσεις, ενώ υποστηρίζει ότι το οικόπεδό του δεν βρίσκεται στο σημείο από το οποίο ξεκίνησαν οι πρώτες φλόγες. Στο υπόμνημά του προς τον κ. Γκύζη, o oποίος διενεργεί την έρευνα για τα αίτια της φωτιάς, αλλά και τις ενδεχόμενες ευθύνες κρατικών υπαλλήλων σε ό,τι αφορά την εξάπλωσή της, ο αγρότης χαρακτηρίζει τον εαυτό του ως «αποδιοπομπαίο τράγο», καθώς επιχειρείται να του επιρριφθούν οι ευθύνες για την τεράστια καταστροφή, όπως αναφέρει, και ζητεί τη διενέργεια ενδελεχούς πραγματογνωμοσύνης.

Για την εμπλοκή του 59χρονου στην υπόθεση, άνδρες της αστυνομίας που φρουρούν μόνιμα τον χώρο όπου πρόκειται να δημιουργηθεί ο νέος ΧΥΤΑ, κατέθεσαν ότι τον είδαν να κινείται στην περιοχή λίγο πριν ξεσπάσει η φωτιά. Επιπλέον, φέρεται σύμφωνα με πληροφορίες, να υπάρχουν στην αστυνομία στοιχεία που τον εμφανίζουν αντίθετο στη δημιουργία ΧΥΤΑ επειδή θα μειωνόταν η αξία του οικοπέδου του.

Το πόρισμα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας για τα αίτια της μεγάλης πυρκαγιάς καταλήγει πάντως στο συμπέρασμα πως όλα άρχισαν όταν ο 59χρονος αγρότης επεχείρησε να κάψει με τέσσερα μπουκάλια οινόπνευμα μια σφηκοφωλιά και πως η πυρκαγιά ήταν συνέπεια εμπρησμού από αμέλεια. Μάλιστα, στο πόρισμα αναφέρεται ότι ο 59χρονος όταν κλήθηκε να δικαιολογήσει τις τέσσερις κενές φιάλες με φωτιστικό οινόπνευμα που βρέθηκαν δίπλα στη σφηκοφωλιά, απάντησε ότι τις ήθελε για να κάνει εντριβές (!) στο γάιδαρό του που δεν αισθανόταν καλά.

ΠΡΕΖΑ TV
8-9-2009


kathimerini

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 02, 2009

ΑΦΗΣΑΝ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ ΝΑ ΚΑΨΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ,ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ ΦΥΛΑΓΑΝ ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥ ΤΟΥ ΧΥΤΑ...

Φωτογραφικό υλικό και στοιχεία που αφορούν την έρευνα της πυρκαγιάς που κατέκαψε τη βορειοανατολική Αττική, και συγκεκριμένα για το «ξεκίνημά» της, απέστειλε στον πρόεδρο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών, Ιωάννη Σακελάκο, και τον γενικό επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, Λέανδρο Ρακιντζή, ο πρόεδρος της Κοινότητας Γραμματικού, Νίκος Κούκης.

«Σας υποβάλλουμε σε CD φωτογραφικό υλικό που αφορά το ξεκίνημα της πυρκαγιάς, την επέκτασή της και τον τρόπο διάταξης των πέντε πυροσβεστικών αυτοκινήτων και αντίστοιχων υδροφόρων, που παρέμεναν καθηλωμένα φυλάσσοντας τα μηχανήματα του εργολάβου, ενώ η φωτιά είχε επεκταθεί μέχρι 10 χλμ. μακρύτερα» αναφέρεται στο έγγραφο, στο οποίο δίνονται νέα στοιχεία.
Γίνεται γνωστό ακόμη ότι η μία από τις δύο εστίες που εκδηλώθηκε η πυρκαγιά «σβήστηκε από κατοίκους του Γραμματικού». «Η άλλη, που ήταν 300 μ. από τη φυλασσόμενη έκταση ΧΥΤΑ, πήρε επικίνδυνες διαστάσεις. Η μαρτυρία αυτή έγινε από τον κ. Χρύσανθο Ηρακλή, κάτοικο οικισμού Σέσι Γραμματικού, που ήταν από τους πρώτους που έσπευσαν στο χώρο» εξηγεί.

Τονίζει ότι τα τέσσερα μηχανήματα που υπήρχαν στην περιοχή και θα μπορούσαν να φτιάξουν αντιπυρική ζώνη για να αναχαιτίσουν τη φωτιά πριν φτάσει σε επικίνδυνα σημεία, «δεν λειτούργησαν ποτέ» και καταγγέλλει για απάθεια και αδράνεια τους άνδρες των ΜΑΤ και της Ασφάλειας που απαγόρευσαν «την πρόσβαση κατοίκων στην περιοχή για να την κατασβέσουν» πριν επεκταθεί.
Στο έγγραφο γίνεται λόγος για αποδεδειγμένη σημαντική καθυστέρηση πτήσης των πυροσβεστικών αεροσκαφών: «Περί την 06.15 έως 08.00 η φωτιά ήταν σε ελεγχόμενη περιοχή. Αφού έκαψε μια μικρή σχετικά έκταση, όλη τη νύχτα είχε αυτοπεριοριστεί σε μια λάκα χωρίς ιδιαίτερη βλάστηση και κατέβαινε αργά αργά σε μια χαράδρα πευκόφυτη με υψηλή βλάστηση. Η φωτιά έφτασε στη χαράδρα στις 08.10 χωρίς μέχρι τότε να επιχειρηθεί η δραστική της κατάσβεση, που ήταν εφικτότατη από εναέρια μέσα. Μετά τη χαράδρα και βοηθούντος του ανέμου, που ενισχύθηκε σημαντικά, πήρε ανεξέλεγκτες διαστάσεις με αποτέλεσμα να κατακαούν 200.000 στρέμματα».

«Η φωτιά θα μπορούσε και μετά την επέκτασή της, μέχρι την 10.00 ώρα, να μην περάσει τη διαδρομή Γραμματικού - Λίμνης Μαραθώνα, με την προϋπόθεση ότι τα πυροσβεστικά οχήματα που φύλαγαν το χώρο των μηχανημάτων θα διατάσσονταν στη διαδρομή Γραμματικού - Λίμνης Μαραθώνα όπου ήταν χαμηλή σχετικά η βλάστηση» τονίζει ο κ. Κούκης και καταλήγοντας απαντά σε όσους μιλούν για εσκεμμένη ενέργεια από τους κατοίκους της περιοχής. «Θα πρέπει να σας ενημερώσουμε ότι η επέκταση των 530 στρεμμάτων που έχει χωροθετηθεί για ΟΕΔΑ -ολοκληρωμένη εγκατάσταση διαχείρισης απορριμμάτων- τελούσε υπό αναδάσωση και είχε αρθεί η αναδάσωση μόνο για την έκταση αυτή, όταν η υπόλοιπη έκταση των περίπου 125.000 στρεμμάτων τελούσε υπό αναδάσωση. Συνεπώς ούτε κίνητρο ούτε όφελος υπήρχε από τους κατοίκους του Γραμματικού για εσκεμμένη ενέργεια».

ΜΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥ ΤΟΥ ΧΥΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΥ... ΕΙΧΑΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΑ ΑΠ'ΟΤΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ...
ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΕΚΟΨΑΝ ΤΟ ΝΕΡΟ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΑΛΗ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΦΤΑΝΕ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ Η ΠΕΡΙΟΧΗ....

ΕΛΛΑΔΑΡΑΑΑΑ...

ΠΡΕΖΑ TV
2-9-2009

Τετάρτη, Ιουλίου 22, 2009

ΠΑΓΩΝΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΧΥΤΑ ΣΤΟΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ...Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ

Διακοπή κάθε είδους εργασιών κατασκευής ΧΥΤΑ στη θέση «Μαύρο Βουνό» Γραμματικού μέχρι τις 16 Οκτωβρίου
αποφάσισε το Ειρηνοδικείο Μαραθώνα.

Η απόφαση ελήφθη μετά την προσφυγή τριών κατοίκων της περιοχής, οι ιδιοκτησίες των οποίων (200 στρέμματα) βρίσκονται εντός των 530 στρεμμάτων που πρόκειται να γίνει η κατασκευή
του χώρου υγειονομικής ταφής.


Με ανακοίνωσή της η κοινότητα Γραμματικού καλεί τον υπουργό και τον υφυπουργό Εσωτερικών να σταματήσουν αυτό «το έγκλημα -όπως σημειώνει- που πάνε να επιβάλλουν με το έτσι θέλω».
Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλες καταθέσεις αντίστοιχων δικογράφων.

ΠΡΕΖΑ TV
22-7-2009

Τρίτη, Ιουλίου 21, 2009

ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΡΥΨΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΧΩΜΑΤΕΡΕΣ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΟΥΝ ΝΕΕΣ ΚΑΜΠΑΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ,ΑΛΛΑ ΠΑΠΑΡΙΑ...

Προσπάθεια από κυβέρνηση και Τοπική Αυτοδιοίκηση να εξαφανιστούν στα... χαρτιά οι χώροι ανεξέλεγκτης διάθεσης των αποβλήτων (ΧΑΔΑ) που έπρεπε να κλείσουν πραγματικά έως και τις 31/12/2008 απειλεί τη χώρα μας με αστρονομικά ποσά, πρόστιμα, και παράλληλα τη δημόσια υγεία και το περιβάλλον.

Ελάχιστα έχουν γίνει και για τη μείωση κατά 25% μέχρι το 2010 στον τομέα των οργανικών αποβλήτων (αποφάγια - κλαδέματα) που καταλήγουν (έστω) σε σωστά οργανωμένους χώρους ταφής (ΧΥΤΑ), με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, λέει η Μαρία Βιτωράκη από τους Οικολόγους Πράσινους (σ.σ. και να σκεφθείτε ότι ακόμα και οι ΧΥΤΑ είναι παρωχημένοι πλέον).

Στις 16 Ιουλίου έληξε, σύμφωνα με ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η προθεσμία για συμμόρφωση των κρατών-μελών προς τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ενωσης σχετικά με τους χώρους υγειονομικής ταφής αποβλήτων που δεν ανταποκρίνονται στις ισχύουσες διατάξεις.

ΠΡΕΖΑ TV
21-7-2009


ΦΙΛΗΣ ΚΑΪΤΑΤΖΗΣ-enet.gr

ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΥ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΧΥΤΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥΣ...

Στο Συμβουλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) προσέφυγαν οι κάτοικοι του Γραμματικού που αντιδρούν στην κατασκευή Ολοκληρωμένης Εγκατάστασης Διαχείρισης Αποβλήτων (ΟΕΔΑ) στη θέση Μαύρο Βουνό της κοινότητας Γραμματικού Αττικής.

Οι κάτοικοι της περιοχής ζητούν να ακυρωθεί ως αντισυνταγματική, παράνομη και αντίθετη με το ευρωπαϊκό δίκαιο η από 7/7/2009 Υπουργική Απόφαση με την οποία παρατάθηκαν μέχρι τις 30 Οκτωβρίου 2013 οι περιβαλλοντικοί όροι για την εγκατάσταση της μονάδας στην επίμαχη θέση.
Μεταξύ άλλων στην προσφυγή τους επικαλούνται το γεγονός ότι από το 2003 που υπήρξε η πρώτη έγκριση μέχρι σήμερα έχουν μεσολαβήσει σημαντικές μεταβολές στην περιοχή του Γραμματικού.

ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΥΓΟΥΝ ΣΤΑ ΠΙΟ ΑΚΡΑΙΑ ΜΕΣΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥΣ...

ΠΡΕΖΑ TV
21-7-2009

Σάββατο, Ιουλίου 18, 2009

ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΧΥΤΑ ΣΤΟΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ,ΕΝΩ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΥΓΟΥΝ ΣΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ

Eπαναλαμβάνοντας συνεχώς ότι στις «δημοκρατίες δεν υπάρχουν αδιέξοδα», οι κάτοικοι του Γραμματικού, χθες νωρίς το πρωί σχημάτισαν για άλλη μία φορά ανθρώπινες αλυσίδες σε όλες τις διόδους, προκειμένου να εμποδίσουν τη διέλευση από το χωριό τους φορτηγών και άλλων βαρέων οχημάτων που όδευαν προς το Μαύρο Βουνό. Εκεί όπου πρόκειται να κατασκευαστεί ο Χώρος Υγειονομικής Ταφής Απορριμμάτων σύμφωνα με τον Περιφερειακό Σχεδιασμό της Αττικής. Οι αστυνομικές δυνάμεις που έχουν κατασκηνώσει τις τελευταίες ημέρες στο χωριό του Γραμματικού, άρχισαν να πιέζουν την ανθρώπινη αλυσίδα μέχρι που κατάφεραν να τη σπάσουν. Συνελήφθη ένας από τους κατοίκους, ενώ ο πρόεδρος της κοινότητας κ. Νίκος Κούκης συνελήφθη για άλλη μία φορά με την κατηγορία της παρακώλυσης των συγκοινωνιών.

Οταν άνοιξαν οι δρόμοι η ανάδοχος εταιρεία ανέβασε άλλα δύο οχήματα στο Μαύρο Βουνό οπότε και εδόθη πλέον επισήμως το εναρκτήριο λάκτισμα για τις εργασίες του ΧΥΤΑ.

Βεβαίως οι κάτοικοι δεν πρόκειται να μείνουν με δεμένα τα χέρια, παρά το γεγονός ότι οι συλλήψεις της πρώτης ημέρας και οι κατηγορίες που τους απηύθυναν, για εμπρησμό αλλά και βαριά σωματική βλάβη επί σκοπό που αφορά τον πρόεδρο της Κοινότητας, είναι βαριές. Οπως δήλωσαν προτίθενται να προσφύγουν στην Ευρωπαϊκή Δικαιοσύνη καθώς, όπως τονίζουν το έργο αυτό εκτός από ξεπερασμένο είναι και αντιπεριβαλλοντικό.

Οι εργαζόμενοι της αναδόχου εταιρείας από την άλλη βρίσκονται εγκλωβισμένοι καθώς το έργο έχει ανατεθεί και παρά τις αντιδράσεις πρέπει (βάσει του νόμου) να ολοκληρωθεί. «Το παράδειγμα της Ελευσίνας» επανέλαβαν για άλλη μία φορά οι τοπικοί εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης «θα μπορούσε να δώσει λύση στο πρόβλημα χωρίς να πρέπει να καταστραφεί μία παρθένα περιοχή, στην οποία μέχρι πρότινος απαγορευόταν κάθε δραστηριότητα που θα αλλοίωνε ή και θα εξαντλούσε τους φυσικούς πόρους». Σχολιάζοντας πάντως οι κάτοικοι του Γραμματικού τη συμπεριφορά της αστυνομίας τόνισαν ότι «ο δρόμος άνοιξε όχι γιατί υποχώρησαν οι κάτοικοι αλλά γιατί η αστυνομία από την πρώτη ημέρα κατάφερε να συλλάβει τους πιο δυναμικούς».

Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΧΥΤΑ ΣΤΟΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ,ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ,ΑΛΛΑ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΜΕΣΟ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ,ΚΑΘΩΣ ΤΑ ΝΕΡΑ ΚΑΙ Η ΓΗ,ΘΑ ΜΟΛΥΝΘΟΥΝ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΡΚΙΝΟΥΣ
ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΥΝΝΕΦΟ.


ΠΡΕΖΑ TV
18-7-2009


kathimerini

Κυριακή, Ιουλίου 12, 2009

ΠΑΝΙΚΟΣ ΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ...ΚΑΘΩΣ Ο ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣ ΠΕΤΑΕΙ ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ...ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΚΛΑΙΓΟΝΤΑΣ...

Τουλάχιστον 400 στρέμματα γης χρειάζονται για να θάψουμε τα 4 εκατ. τόνους σκουπίδια που παράγουμε κάθε χρόνο στη χώρα μας. Στην Αττική υπολογίζεται ότι την επόμενη 20ετία θα απαιτηθούν γι' αυτό το σκοπό περίπου 3.200 στρέμματα, έκταση που αντιστοιχεί στο 60% του εξαγγελθέντος μητροπολιτικού πάρκου στο Ελληνικό!

Οι 6.500 τόνοι απορριμμάτων ολόκληρης της Αττικής καταλήγουν σήμερα στη χωματερή-μαμούθ της Φυλής, αν και οι κοινοτικές οδηγίες θέτουν ως ανώτερο όριο τους 1.500 τόνους, για λόγους ασφαλείας και προστασίας του περιβάλλοντος. Η τοποθεσία επιλέχθηκε το 2003 ύστερα από 15 χρόνια μελετών και «γκρίνιας», μαζί με το Γραμματικό και την Κερατέα, ώστε να εξασφαλιστεί σωστότερη κατανομή μιας οχλούσας χρήσης, που κανένας δήμος δεν θέλει στην «αυλή» του.

Παράλληλα, τέθηκε ως αναγκαία προϋπόθεση η εφαρμογή προγραμμάτων ανακύκλωσης, ώστε να μειωθεί ο όγκος των σκουπιδιών τουλάχιστον κατά 30% και να παραταθεί η «ζωή» των χωματερών, που με τη σημερινή τους μορφή πρέπει να πάψουν να λειτουργούν ώς το 2013.
Ο μοναδικός ΧΥΤΑ λειτουργεί υπό τον έλεγχο του Ενιαίου Συνδέσμου Δήμων και Κοινοτήτων Αττικής (ΕΣΚΔΝΑ) και υπολογίζεται ότι θα κορεστεί σε 2,5 έως 3 χρόνια. Δεν αποκλείεται το χρονικό περιθώριο να είναι ακόμη μικρότερο, αφού όπως έχει καταγγείλει ο πρόεδρος των εργαζομένων Γ. Χάρδας, η συγκεκριμένη εγκατάσταση στην πραγματικότητα «δέχεται τα σκουπίδια της μισής Ελλάδας».

Υπό την απειλή ιδιαίτερα τσουχτερού προστίμου από την Κομισιόν, που υπολογίζεται σε 34.000 ευρώ την ημέρα για κάθε παράνομη χωματερή, έκλεισαν την τελευταία διετία περισσότεροι από 1.500 σκουπιδότοποι, χωρίς όμως να έχουν βρεθεί εναλλακτικές λύσεις και έτσι τα απορρίμματα από αρκετούς δήμους της Πελοποννήσου και της Στερεάς, με διάφορα «καμουφλάζ», καταλήγουν στην Δυτική Αττική!

Στη «διακεκαυμένη» ζώνη των περίπου 3.000 στρεμμάτων στις περιοχές Ανω Λιοσίων και Φυλής λειτουργεί η μονάδα μηχανικής ανακύκλωσης που επεξεργάζεται 1.200 τόνους σκουπιδιών την ημέρα.
Από την ποσότητα αυτή οδηγούνται για θάψιμο 300 τόνοι. Σε ετήσια βάση περνούν από τη διαδικασία διαλογής 250.000 τόνοι σκουπιδιών και εξασφαλίζονται 100.000 τόνοι RDF, που προς το παρόν παραμένουν αναξιοποίητοι! Παράγονται, επίσης, 50.000 τόνοι κομπόστ, που χρησιμοποιείται ως βελτιωτικό στις φυτεύσεις, καθώς και 5.000 τόνοι μετάλλων που αποδίδουν έσοδα στον ΕΣΚΔΝΑ.
Οι προγραμματισμοί για Γραμματικό και Κερατέα «πάγωσαν» λόγω προσφυγών των τοπικών φορέων και της νομαρχίας Ανατολικής Αττικής, αλλά δεν ξεκόλλησαν και μετά την απόρριψη από το Συμβούλιο της Επικρατείας στο τέλος του 2007. Δεν προχώρησε όμως ούτε η αντιπρόταση που προβάλλουν για θερμική επεξεργασία σκουπιδιών.

ΒΡΩΜΑ Η ΥΠΟΘΕΣΗ...ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΥ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΣΠΟΥΔΙΑ ΜΑΣ...ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΘΑ ΠΝΙΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ...


ΠΡΕΖΑ TV
12-7-2009

Τετάρτη, Ιουλίου 08, 2009

ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΕΜΟΣ ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ,ΩΣΤΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΕΙ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΓΙΑ 3 ΧΥΤΑ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ...

ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΠΝΙΓΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΚΑΤΑ ΜΑΣ...

«Πόλεμος» για τα σκουπίδια ξέσπασε χθες στο Γραμματικό, όταν οι κάτοικοι της περιοχής παρεμπόδισαν την έναρξη των εργασιών για την κατασκευή του ΧΥΤΑ, για τον οποίο υπάρχει απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η χθεσινή προσπάθεια της αναδόχου εταιρείας να ξεκινήσει το έργο συνδέεται με τελεσίγραφο που έλαβε η κυβέρνηση από τις Βρυξέλλες και εκπνέει στις 16 Ιουλίου για την οριστική απώλεια κοινοτικών πόρων ύψους 100 εκατ. ευρώ που έχουν εκχωρηθεί για τους τρεις ΧΥΤΑ της Αττικής.

Οι κάτοικοι απέκλεισαν τους δρόμους και με ανθρώπινες αλυσίδες εμπόδισαν τη διέλευση των εκσκαφέων. Οι αστυνομικές δυνάμεις προσπάθησαν να σπάσουν τον κλοιό με εντατική χρήση δακρυγόνων και στη συμπλοκή που ακολούθησε τραυματίστηκε ο κοινοτάρχης Ν. Κούκης, καθώς και άλλα τέσσερα άτομα. Επιπλέον, τέσσερις πολίτες προσήχθησαν με την κατηγορία του εμπρησμού.
Τα πνεύματα ησύχασαν όταν ο εισαγγελέας διαπίστωσε ότι έχει εκπνεύσει η περιβαλλοντική άδεια του αναδόχου και έτσι κρίθηκε παράνομη κάθε προσπάθεια για εγκατάσταση του εργολάβου. Οι κάτοικοι κάνουν λόγο για έναν κλεφτοπόλεμο που μόλις άρχισε.

ΠΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Στο τελεσίγραφο που έλαβε η κυβέρνηση από τις Βρυξέλλες και εκπνέει στις 16 Ιουλίου, αποδίδεται -σύμφωνα με επίσημες πληροφορίες- η σημερινή προσπάθεια να εγκατασταθεί ο εργολάβος στο Γραμματικό και να ξεκινήσει η υλοποίηση του σχεδιασμού για τη διαχείριση των στερεών αποβλήτων εν μέσω έντονων κοινωνικών αντιπαραθέσεων. Η προειδοποίηση είναι σαφής. Αν τα έργα δεν προχωρήσουν μέχρι τις 16 Ιουλίου, τότε θα χαθούν οριστικά και αμετάκλητα τα κοινοτικά κονδύλια (περίπου 100 εκατ. ευρώ) που έχουν εκχωρηθεί
για τους τρεις ΧΥΤΑ στην Αττική.


Παράλληλα, η απουσία τίτλων ιδιοκτησίας (και άρα η προσδοκία σχετικών αποζημιώσεων) επιτείνει το κλίμα έντασης και αντιπαράθεσης στην περιοχή που βρίσκεται στο στόχαστρο για την κατασκευή ΧΥΤΑ σχεδόν από τη δεκαετία του ’90.

Πολλοί θα θυμούνται ότι το Γραμματικό υποδεικνύεται ως τόπος χωροθέτησης ΧΥΤΑ το 1994 (επί υπουργίας του κ. Κ. Λαλιώτη). Οι κάτοικοι και τότε αντιδρούν και το όλο εγχείρημα μοιάζει με κακόγουστο αστείο. Η περιοχή είναι καταπράσινη, σχεδόν παρθένα και κανείς δεν μπορεί να φανταστεί εκεί φορτηγά και μπετονιέρες να αλλοιώνουν το τοπίο. Ομως ο περιφερειακός σχεδιασμός του 2001 δεν αφήνει κανένα περιθώριο. Η υπόδειξη της συγκεκριμένης θέσης είναι σαφής και απόλυτη. Το Γραμματικό είναι η δεύτερη μετά την Κερατέα θέση χωροθέτησης ΟΕΔΑ (ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης απορριμμάτων) στη Ανατολική Αττική. Παρά τις διαφωνίες, τις διαμαρτυρίες, τις τοπικές ενστάσεις που συμπαρασύρουν και τους τοπικούς βουλευτές, η υπουργός ΠΕΧΩΔΕ του ΠΑΣΟΚ κ. Βάσω Παπανδρέου προχωράει στην ψήφιση νόμου.

Ετσι τo 2003 ψηφίζεται ο νόμος που χωροθετεί τους τρεις ΟΕΔΑ (Ολοκληρωμένες Εγκαταστάσεις Διαχείρισης Αποβλήτων) στις περιοχές Φυλή, Γραμματικό και Κερατέα υπό την πίεση των Ολυμπιακών Αγώνων. Το 2004, μετά την αλλαγή κυβέρνησης, δεσμεύεται το ΥΠΕΧΩΔΕ στην Ευρωπαϊκή Ενωση ότι θα εφαρμόσει τον νόμο.

Από το 2003 μέχρι και το 2008 έχουμε συνεχείς προσφυγές των κατοίκων και των φορέων της περιοχής κατά της χωροθέτησης σε όλα τα δυνατά επίπεδα.

Τον Μάιο 2005 δημοπρατούνται τα έργα και τον Σεπτέμβριο του ίδιου χρόνου ολοκληρώνονται οι διαδικασίες υποβολής προσφορών. Το τοπίο ξεκαθαρίζει το 2007, οπότε και αναδεικνύονται οι ανάδοχοι των έργων Γραμματικού, Κερατέας και Φυλής.
Από το 2003 έως και το 2008 κάτοικοι και φορείς προσφεύγουν διαδοχικά στο ΣτΕ προκειμένου να ακυρωθεί το έργο.
Σε ομόφωνα ψηφίσματά της η νομαρχία σημειώνει ότι η Αν. Αττική θα υποδεχτεί 445.000 τόνους απορριμμάτων ανά έτος, ενώ «παράγει» μόνο 146.000 τόνους. Η λύση που προτείνει είναι η εφαρμογή της μελέτης του καθηγητή Αλ. Οικονομόπουλου του Πολυτεχνείου Κρήτης που προβλέπει τη μεταφορά των ΧΥΤΑ στη Ριτσώνα.

Το 2007 το ΣτΕ εκδίδει διαδοχικά απορριπτικές των προσφυγών αποφάσεις για Φυλή, Γραμματικό και Κερατέα. Σύμφωνα με τον περιφερειακό σχεδιασμό, οι ολοκληρωμένες εγκαταστάσεις Διαχείρισης Απορριμμάτων σε Κερατέα και Γραμματικό περιλαμβάνουν (για κάθε μία ξεχωριστά) μία μονάδα βιολογικής ξήρανσης για τη διαχείριση 127.500 τόνων ετησίως, ένα Κέντρο Διαλογής Απορριμμάτων και Υπολειμμάτων δυναμικότητας 72.500 τόνων και μία μονάδα κομποστοποίησης προδιαλεγμένων οργανικών υλικών.


ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ,ΚΑΘΩΣ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΕΙ ΟΥΤΕ ΔΕΚΑΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ...
ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ...ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΑ...

ΠΡΕΖΑ TV
8-7-2009

Τρίτη, Ιουλίου 07, 2009

ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΝΕΑ ΧΥΤΑ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ,ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ....

Επεισόδια ξεκίνησαν λίγο μετά τις 09.30' το πρωί της Τρίτης κοντά στη θέση Μαύρο Βουνό στο Γραμματικό Αττικής, όταν κάτοικοι της περιοχής προσπάθησαν να εμποδίσουν τα μηχανήματα των εργολάβων που κατέφθασαν προκειμένου να ξεκινήσουν οι εργασίες εγκατάστασης ενός νέου ΧΥΤΑ. Αυτήν την ώρα, στην περιοχή παραμένουν ισχυρές δυνάμεις των ΜΑΤ, αλλά και αρκετοί από τους διαδηλωτές.

Φορείς και κάτοικοι ήρθαν στα χέρια με τις δυνάμεις των ΜΑΤ που συνόδευαν τους εκσκαφείς, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, κάποιοι προσπάθησαν να προξενήσουν φθορές σε ορισμένα μηχανήματα.
Αυτήν την ώρα, στην περιοχή παραμένουν ισχυρές δυνάμεις των ΜΑΤ, αλλά και αρκετοί από τους διαδηλωτές, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες η αστυνομία έχει προβεί σε προσαγωγές ατόμων.

Νωρίτερα, οι διαδηλωτές είχαν στήσει μπλόκα σε όλες τις οδούς πρόσβασης, έσκαψαν τα οδοστρώματα με μηχανήματα για να μη φτάσουν στο χώρο του ΧΥΤΑ τα σκαπτικά εργαλεία της ανάδοχης εταιρίας και εντέλει συγκρούστηκαν με ισχυρές δυνάμεις των ΜΑΤ, που κατέφυγαν σε χρήση δακρυγόνων για να τους απωθήσουν.
Κατά τη διάρκεια των συγκρούσεων και τον πετροπόλεμο τραυματίστηκαν αστυνομικοί και κάτοικοι, ενώ λιποθυμικό επεισόδιο υπέστη ο δήμαρχος της περιοχής, ο οποίος μεταφέρθηκε στο θεραπευτήριο "Υγεία". Παράλληλα, εκδηλώθηκαν πυρκαγιές σε χωράφια και χρειάστηκε η επέμβαση της Πυροσβεστικής, ακόμα και με πυροσβεστικά αεροπλάνα και ελικόπτερα για να μην πάρουν διαστάσεις.

Με αφορμή την επέμβαση των ΜΑΤ στην περιοχή του Γραμματικού ο Νομάρχης Ανατολικής Αττικής Λ. Κουρής δήλωσε ότι "οι υπόλογοι της αμαρτωλής διαχείρισης των σκουπιδιών της Αττικής προσπαθούν, με το πρόσχημα της απορρόφησης των κοινοτικών κονδυλίων, να συνεχίσουν το παιχνίδι τους στις πλάτες των φορολογουμένων πολιτών".

Πρόσθεσε δε ότι "οι υπεύθυνοι αντί να τους έχουν ως μοναδικούς και προνομιακούς συνομιλητές τους θα πρέπει να παρέμβουν άμεσα προκειμένου να σταματήσει η καταστροφή μιας μοναδικής περιοχής της βόρειας Αττικής και αν θέλουν πραγματική λύση του προβλήματος να ανοίξουν επιτέλους τον διάλογο που επί χρόνια επιζητούν οι τοπικές κοινωνίες του Γραμματικού και της Κερατέας".

ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΘΕΙ ΑΛΛΟ ΜΕ ΝΕΟΥΣ ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΟΠΟΥΣ Η ΑΤΤΙΚΗ;;;;
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΚΑΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΚΑΤΑ ΜΑΣ...

ΠΡΕΖΑ TV
7-7-2009

Τρίτη, Μαΐου 19, 2009

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΚΛΕΙΣΗΜΟ ΤΟΥ ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ...ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥΣ...

Σε κινητοποιήσεις προχωρά ο Ενιαίος Σύνδεσμος Δήμων και Κοινοτήτων Νομού Αττικής (ΕΣΔΚΝΑ), διαμαρτυρόμενος για την καθυστέρηση στην υλοποίηση του Περιφερειακού Σχεδιασμού διαχείρισης των απορριμμάτων της Αττικής, που χρονολογείται από το 2003.

Σε πρώτη φάση, θα κλείσει για 24 ώρες ο ΧΥΤΑ της Φυλής την Τετάρτη.

Επιπλέον, ο ΕΣΔΚΝΑ θα στείλει επιστολή προς τα αρμόδια Υπουργεία Εσωτερικών, ΠΕΧΩΔΕ και προς την Περιφέρεια Αττικής, με την οποία καταδικάζει την καθυστέρηση των έργων, επισημαίνοντας παράλληλα την «αδιαλλαξία, που επιδεικνύουν φορείς της Ανατολικής Αττικής απέναντι στο μεγάλο πρόβλημα της διαχείρισης των απορριμμάτων, εις βάρος των υπολοίπων κατοίκων του λεκανοπεδίου».

Τέλος ο ΕΣΔΚΝΑ, προσανατολίζεται -αν δεν υπάρξει πρόοδος στην πορεία της υλοποίησης του περιφερειακού σχεδιασμού- να προχωρήσει εκ νέου στο κλείσιμο του ΧΥΤΑ της Φυλής, μέσα στο καλοκαίρι και για περισσότερες από 24 ώρες.

ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ...
10ΕΚ.ΕΥΡΩ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΩΣ ΠΡΟΣΤΙΜΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΧΩΜΑΤΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ...

ΠΡΕΖΑ TV
19-5-2009

Πέμπτη, Απριλίου 16, 2009

ΑΝΑΣΤΕΛΕΙ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΥΤΑ Η ΚΟΜΙΣΙΟΝ ΕΚΘΕΤΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ...

ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΚΜΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ....

Σε αναστολή πληρωμών για τους ΧΥΤΑ Κερατέας, Φυλής και Γραμματικού που χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Συνοχής έχει προχωρήσει η Κομισιόν. Αιτία είναι η εξαιρετικά αργή - μόνο 16,2% - πρόοδος των έργων, καθώς και η συνεχιζόμενη παραβίαση της σχετικής κοινοτικής νομοθεσίας. Αυτό προκύπτει από απάντηση της αρμόδιας Επιτρόπου σε ερώτηση του ευρωβουλευτή του ΣΥΝ, Δημήτρη Παπαδημούλη.

Στην απάντηση της η Ντανούτα Χούμπνερ επισημαίνει ότι η Κομισιόν έχει αναστείλει προσωρινά κάθε πληρωμή για την κατασκευή των ΧΥΤΑ, εξαιτίας της συνεχιζόμενης μη συμμόρφωσης της Ελλάδας με την σχετική κοινοτική νομοθεσία (για παράδειγμα την προεπεξεργασία των απορριμμάτων σύμφωνα με την Οδηγία 1999/31/ΕΚ).

Πιο συγκεκριμένα η Επίτροπος αναφέρει ότι "η κάλυψη συγκεκριμένων όρων που προβλέπονται από τις αποφάσεις και συνδέονται με τις ενδιάμεσες πληρωμές δεν θεωρείται ούτε και αυτή ικανοποιητική και στις τρείς περιπτώσεις" και καταλήγει ότι "για αυτόν το λόγο, ανεστάλησαν προσωρινά οι πληρωμές για τα τρία έργα, προκειμένου η Επιτροπή να μπορέσει να αξιολογήσει εάν η πρόοδος που έχει επιτευχθεί ως προς τα εν λόγω τρία έργα επαρκεί για την επανέναρξη των πληρωμών".

ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ
ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΕΘΝΩΣ ΡΟΜΠΑ...


ΠΡΕΖΑ TV
16-4-2009

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 06, 2009

250ΕΚ.ΕΥΡΩ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΠΕΡΙΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΧΥΤΑ....ΠΕΙΝΑΜΕ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ...

Τον κώδωνα του κινδύνου κρούει για ακομη μια φορα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για το πρόβλημα της διαχείρισης
των απορριμμάτων στην Αττική.

Προειδοποιεί μάλιστα ότι εάν δεν προχωρήσουν άμεσα τα προβλεπόμενα έργα, οι Μονάδες Ολοκληρωμένης Διαχείρισης και οι Χώροι Υγειονομικής Ταφής Απορριμμάτων (ΧΥΤΑ) στον Γραμματικό και στην Κερατέα, η Ελλάδα κινδυνεύει με νέα βαριά πρόστιμα και απώλεια σημαντικών πόρων, ύψους 250 εκατομμυρίων ευρώ περίπου...

Αντι να βρουμε μια λυση με το θεμα των ΧΥΤΑ,καθομαστε και πληρωνουμε προστιμα για μαλακιες...
Αντι να αξιοποιησουμε τα ποσα που δινουμε σε αερα...
προτιμαμε να τα καιμε με αυτο το τροπο...

Ξεφτιλα...

ΠΡΕΖΑ TV
6-2-2009

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 01, 2008

ΕΚΑΝΕ ΠΙΣΩ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ,ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

Το υπουργείο Εσωτερικών αποφάσισε,
μετά από συνάντηση
-το βράδυ της Κυριακής-
του γραμματέα του υπουργείου
με την ΠΟΕ και ΠΟΠ-ΟΤΑ,
να αναδιατυπώσει,
χωρίς να θίγει πλέον τους εργαζομένους,
την επίμαχη τροπολογία,
με την οποία δίνεται η δυνατότητα
στους δήμους να εκχωρούν την καθαριότητά τους
σε ιδιωτικές εταιρείες...


Οπως βλεπετε,καποιες φορες
οι αγωνες των εργαζομενων,οχι μονο
δεν πανε χαμενοι,αλλα εχουν και αμεσα αποτελεσμα...
υπο την απειλη και μονο
μιας νεας απεργιας διαρκειας.

Συνεπως...οι αγωνες,
σε οποιαδηποτε μορφη τους...
αξιζουν το κοπο...


ΠΡΕΖΑ TV
1-12-2008

Παρασκευή, Νοεμβρίου 28, 2008

ΘΑ ΜΑΣ ΠΝΙΞΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ,ΣΕ ΕΝΔΕΙΞΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ...ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ....

Σε κλείσιμο των ΧΥΤΑ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη,
από το βράδυ της Κυριακής,
προχωρά η ΠΟΕ - ΟΤΑ,
σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου της,
Θέμη Μπαλασόπουλου.


Στην απόφαση αυτή οδηγήθηκε
η Ομοσπονδία των Εργαζομένων στους δήμους,
μετά τη κατάθεση τροπολογίας
των υπουργείων Εσωτερικών και Οικονομικών,
το βράδυ της Πέμπτης, στη Βουλή,
σύμφωνα με την οποία,
η καθαριότητα των δήμων μπορε
ί να ανατεθεί σε φυσικά
ή νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου
ή και σε δημοτικές επιχειρήσεις
κατόπιν διαγωνισμού
έως και τις 31 Δεκεμβρίου του 2009.


Στην περίπτωση, που δεν αποσυρθεί η τροπολογία
-προειδοποίησε ο κ. Μπαλασόπουλος-
η ΠΟΕ - ΟΤΑ θα προχωρήσει σε απεργία διαρκείας...


Απο την πλευρα μας...ενα εχουμε να πουμε...
Κριμα που δεν ειναι καλοκαιρι,
για να καταλαβει και ο κοσμος,
την βρωμια της παραπανω αποφασης του Κρατους...
Πραγματικα κριμα...


ΠΡΕΖΑ TV
28-11-2008

Τρίτη, Οκτωβρίου 21, 2008

ΕΙΚΟΝΕΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ΜΕ ΤΟΝΟΥΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ,ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ...Η ΜΠΟΧΑ,ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΥΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΟΦΟΥΣ...

Εικονες ντροπης απο το νοσοκομειο Παπαγεωργιου,
οι οποιες κανουν το γυρο του κοσμου
μεσα απο το internet,
βλεπουν σημερα το φως της δημοσιοτητας.


Νοσοκομειακα αποβλητα,
ειναι στιβαγμενα σε μεγαλες κιτρινες σακουλες,
στα υπογεια του νοσοκομειου
Παπαγεωργιου στη Θεσσαλονικη,
σε χωρους ομως ακαταλληλους,
καθως απο εκει περνουν συνεχως εργαζομενοι,
ενω η δυσοσμια ειναι συνηθως εντονη
και στους υπολοιπους χωρους
και οροφους του νοσοκομειου.


Συμφωνα με το νομο,
ολα τα νοσοκομειακα αποβλητα,
θα επρεπε να φυλασονται σε μεγαλα ψυγεια,
μεχρι απο την απομακρυνση τους...
και οχι σε σε αποθηκες,
που λειτουργου παραλληλα και ως "διαδρομοι".

Οι εικονες στα παρακατω videos,
μιλουν απο μονες τους.









Τα σχολια,δικα σας.

--ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ--

ΠΡΕΖΑ TV
21-10-2008

αφορμη:magicasland

Πέμπτη, Οκτωβρίου 16, 2008

ΣΥΜΠΛΟΚΕΣ,ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΙ,ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ...ΓΙΑ ΤΟ ΧΥΤΑ(+ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΒΙΑΣ)

19 Διμοιριες των ΜΑΤ,
απο Αθηνα,Θεσσαλονικη και Ηπειρο...

μαζι με τον εισαγγελεα Ιωαννινων
Βασιλη Λιουτα,χρειάστηκαν...
...ωστε "να βαλουν μυαλο",
στους κατοικους της περιοχης Ελληνικο στα Ιωαννινα,
οι οποιοι αντιδρουν,στα σχεδια
των τοπικων αρχοντων και του αναδοχου εργολαβου,
οι οποιοι θελουν να κατασκευασουν ΧΥΤΑ στην περιοχη,
καθως το μονο που θα εχει σαν αποτελεσμα,
θα ειναι η υποβαθμιση της ζωης των κατοικων...
με οτι αυτο συνεπαγεται για το περιβαλλον,
την ατμοσφαιρα,
τις μυρωδιές στην ευρυτερη περιοχη κτλ...


Αποτελεσμα...
3 πολιτες να μεταφερθούν με αναπνευστικά προβλήματα
στο νοσοκομειο...

και 5 Αστυνομικοι
να διακομιστουν τραυματισμενοι...

Ολα αυτα...
ωστε να επιτευχθουν στο ακεραιο,
τα επιχειρηματικα σχεδια...
κρατους και ιδιωτων...


Διοτι η Νεα Δημοκρατια,
καπως ετσι επιβαλει
τα Δημοκρατικα της σχεδια...


ΠΡΕΖΑ TV
16-10-2008