Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2009. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2009. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη, Μαρτίου 19, 2009

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2009:Ο ΓΟΛΓΟΘΑΣ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ,ΜΕ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΑΡΑΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΝΑ ΚΑΡΑΔΟΚΕΙ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΣΟΥ...

88.262 θέσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση -ανώτατη και τεχνολογική -θα διεκδικήσουν 91.320 υποψήφιοι εκ των οποίων οι 73.750 υπολογίζεται οτί είναι τελειόφοιτοι των ενιαίων και επαγγελματικών λυκείων και 17.570 απόφοιτοι προηγουμένων ετών.

Από το υπουργείο Παιδείας ανακοινώθηκε ο αριθμός των εισακτέων στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση για το ακαδημαΐκο έτος 2009-2010. Συνολικά θα εισαχθούν 88.262 νέοι φοιτητές και σπουδαστές, εκ των ο ποιων οι 40.770 στα ΑΕΙ, 43.460 στα ΤΕΙ και 4.032 στις στρατιωτικές σχολές, τις σχολές της αστυνομίας, της πυροσβεστικής και του εμπορικού ναυτικού. Οι θέσεις εισακτέων στα πανεπιστήμια φέτος αυξάνονται κατά 970 ενώ στα ΤΕΙ παραμένουν ίδιες.

Το διδακτικό έτος 2008-2009 θα λήξει στις 13 Μαΐου 2009 και οι Πανελλαδικές Εξετάσεις θα αρχίσουν στις 15 Μαΐου 2009. Τις προσεχείς ημέρες θα ανακοινωθεί και το αναλυτικό πρόγραμμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Ας ελπισουμε φετος το Υπουργειο Παιδειας και οι υπολοιποι απο το παιδαγωγικο ινστιτουτο να μην μαλακιστουν με τα θεματα και τα αποτελεσματα των εξετασεων,οπως συνηθιζουν να κανουν τα τελευταια χρονια,καθως οι πανελλαδικες εξετασεις,καλως ή κακως...ειναι αυτες οι οποιες καθοριζουν ζωες ολοκληρες και τυχες ανθρωπων....
Ολα παιζονται εδω...
Ολα και τιποτε...

ΠΡΕΖΑ TV
19-3-2009

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 23, 2009

ΣΤΙΣ 15 ΜΑΪΟΥ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ...50% ΜΕΙΩΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΣΑΚΤΕΟΥΣ ΖΗΤΟΥΝ ΟΙ ΠΡΥΤΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Η υποχρηματοδοτηση της Παιδειας απο την κυβερνηση,εχει οδηγησει τους πρυτανεις να ζητουν 50% μειωση των εισακτεων,με τα σημερινα δεδομενα,καθως πλεον οι σχολες δεν μπορουν να ανταποκριθουν στις οικονομικες απαιτησεις για να λειτουργήσουν σωστα
τα εκπαιδευτικα ιδρυματα

Απο την αλλη πλευρα,το Υπουργειο Παιδειας,χωρις να κανει ουτε κατα διανοια λογο για αυξηση της χρηματοδοτησης των ΑΕΙ και ΤΕΙ, βλεπει θετικα το σχεδιο ανακατανομης των φοιτητων σε σχολες της περιφεριας με οτι και αν συνεπαγεται αυτο για τους μαθητες και τις οικογενειες τους.
Τα ενδεχομενα επεκτασης των κτηριακων εγκαταστεων των ΑΕΙ και ΤΕΙ που ειναι στα μεγαλα αστικα κεντρα,οπως επισης και της χρηματοδοτησης τους,γιατι δεν περνουν απο το μυαλο της Κυβερνησης;;;
Η υποβαθμιση της παιδειας απο το ιδιο το κρατος
με στοχο τα παιδια να στρεφονται στην ιδιωτικη εκπαιδευση
και στην ουσια
στο δικαιωμα για μορφωση να εχουν προσβαση οι λιγοι,
μονο Δημοκρατικο στοιχειο δεν μπορει να χαρακτηριστει...


ΠΡΕΖΑ TV
23-2-2009