Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη, Μαΐου 14, 2009

ΚΑΘΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗΜΟΝΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ...ΩΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΩΞΩΝ ΡΕΜΟΥΛΩΝ...

Καθαιρέθηκε την Πέμπτη ο έγκλειστος στις φύλακες Κορυδαλλού πρώην μητροπολίτης Αττική Παντελεήμων. Τα μελή του πρωτοβάθμιου συνοδικού δικαστηρίου υπέγραψαν τη διαπιστωτική πράξη, μετά την απόρριψη από τον Αρειο Πάγο της αναίρεσης κατά της ποινής του, που είχε υποβάλλει ο Παντελεήμων.
Πρόκειται για την πρώτη καθαίρεση μητροπολίτη της Ελλαδικής Εκκλησίας τα τελευταία 50 χρόνια.

ΑΝΤΕ...TO HELL...
ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΣΕΙΡΑ ΕΝΑΣ,ΕΝΑΣ...
ΔΙΟΤΙ ΓΕΜΙΣΕ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ
ΑΠΟ ΚΟΥΜΑΣΙΑ ΣΑΝ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥ...


ΠΡΕΖΑ TV
14-5-2009

Πέμπτη, Μαρτίου 19, 2009

ΤΕΛΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ....ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ Ο ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑΣ,ΓΙΑ ΕΠΕΞΑΙΡΕΣΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ...

Το ποινικό τμήμα του Αρείου Πάγου απέρριψε την αίτηση αναίρεσης που είχε καταθέσει ο μητροπολίτης πρώην Αττικής Παντελεήμονας κατά της απόφασης του πενταμελούς εφετείου κακουργημάτων Αθηνών.
Με βάση την απόφαση του Εφετείου ο Παντελεήμων καταδικάστηκε σε κάθειρξη 6 ετών για υπεξαίρεση κατ' εξακολούθηση 195.000 ευρώ από τη μονή Ευαγγελιστρίας της Θεοτόκου και Οσίου Εφραιμ της Ν.Μάκρης.
Το δικαστήριο έκρινε νόμιμη
και πλήρως αιτιολογημένη την απόφαση του Εφετείου.


Με αλλα λογια πλεον...
οι ιδιες οι δικαστικες αρχες,
πιστοποιουν τις Ορθοδοξες ρεμουλες,
των απεσταλμενων του Θεου...

Ας ελπισουμε να υπαρξει ιδια αντιμετοπισει
και στα υπολοιπα τσογλανια της Ορθοδοξιας,
τα οποια προσβαλουν με τον χειροτερο τροπο
το λογο και το εργο της θεοτητας που πρεσβευουν...


ΠΡΕΖΑ TV
19-3-2009

Δευτέρα, Μαρτίου 16, 2009

ΜΕΣΙΣΤΙΑ ΘΑ ΚΥΜΑΤΙΖΕΙ Η ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ,ΣΕ ΕΝΔΕΙΞΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΩΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ ΑΤΤΙΚΗΣ...

Μεσίστια θα κυματίζει μέχρι το Πάσχα, η βυζαντινή σημαία στο Επισκοπείο της Μητρόπολης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την αθώωση από το Συνοδικό δικαστήριο του μητροπολίτη πρώην Αττικής Παντελεήμονα.

Ο μητροπολίτης Καλαβρύτων, Αμβρόσιος σημείωσε ότι η πράξη αυτή «θα φανερώνει τα δάκρυα που αναβλύζουν μυστικά στα βάθη της ψυχής μας όλες αυτές τις ημέρες». Όπως αναφέρει στο προσωπικό του blog, «η κρίση θεσμών και αξιών,η οποία χαρακτηρίζει την εποχή μας,έφθασε πια και στη διοίκηση της Εκκλησίας μας, έφθασε στην κορυφή. Αγγίζει τους Ιεράρχες.Με κανένα τρόπο δεν μπορώ να δικαιολογήσω την άδικη και χαριστική αυτή Απόφαση των επτά Συνοδικών-Μελών του Συνοδικού Δικαστηρίου.Θρηνώ και οδύρομαι για το ολίσθημά τους. Ετραυμάτισαν τις ψυχές μας και εσκανδάλισαν το σύνολο των πιστών. Εδημιούργησαν κρίση μέσα στους κόλπους της Ιεραρχίας. Εισήλθαμε πια σε περίοδο ανακατατάξεων».

ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ,ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ...ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ...


ΠΡΕΖΑ TV
16-3-2009

Πέμπτη, Μαρτίου 12, 2009

ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ VS ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ:Ο ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ,ΤΣΑΚΩΝΕΤΑΙ ΧΟΝΤΡΑ ΜΕ ΤΟ ΑΛΜΥΡΟ ΑΓΟΡΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ...

ΑΡΕ ΓΙΑΟΥΡΤΩΜΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Ο ΠΡΩΗΝ ΑΤΤΙΚΑ...

Δεν πρόκειται να κάνει αποδεκτή την παραίτηση του τοποτηρητή της Μητρόπολης Αττικής, Μητροπολίτη Μεσογαίας Νικόλαου, ο Αρχιεπισκοπος Ιερώνυμος.Την ίδια ώρα υπογραφές κατά της απόφασης του Συνοδικού Δικαστηρίου να θέσει στο αρχείο την υπόθεση Πανελεήμονα συγκεντρώνουν οι μητροπολίτες.

Ο κ. Ιερώνυμος χαρακτήρισε «ως ένα μεγάλο και σοβαρό πρόβλημα για την Εκκλησία, που θα πρέπει να το διαχειριστεί με σύνεση», την απόφαση του Συνοδικού Δικαστηρίου να θέσει στο αρχείο την υπόθεση του έγκλειστου στον κορυδαλλό, πρώην μητροπολίτη Αττικής Παντελεήμονα.
Ταυτόχρονα επιστολές, με τις οποίες εκφράζουν τη διαφωνία τους για την απόφαση του πρωτοβάθμιου συνοδικού δικαστηρίου ήδη άρχισαν να φτάνουν στην Αρχιγραμματεία της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου. Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, επιστολές διαμαρτυρίας έχουν στείλει μέχρι σήμερα οι μητροπολίτες Σπάρτης και Γλυφάδας, ενώ στόχος είναι να συγκεντρωθούν όσο το δυνατόν περισσότερες υπογραφές κατά της απόφασης και να αποσταλεί στη Σύνοδο.

Να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με το νόμο περί εκκλησιαστικών δικαστηρίων, ουδείς μπορεί να προσβάλει την απόφαση αυτή, ούτε και ο αρχιεπίσκοπος.

Ολοι αυτοι τωρα...τσακωνονται για την υπερασπιση
της Ορθοδοξιας ή των συμφεροντων τους;;;

Μαλλον το δευτερο...

ΠΡΕΖΑ TV
12-3-2009

Τρίτη, Μαρτίου 10, 2009

ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΤΤΙΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΥΠΕΞΕΡΕΣΗ 190.000EURO ...

Στο αρχείο πάει η υπόθεση του Μητροπολίτη πρώην Αττικής Παντελεήμονα , όπως αποφάσισε αργά το απόγευμα η αρμόδια Συνοδική Επιτροπή που εξέτασε το φάκελο με την υπόθεσή του. Με ψήφους 7 προς 5 οι Ιεράρχες αποφάσισαν να μην συσταθεί Συνοδικό δικαστήριο για την εξέταση των κατηγοριών που τον βάρυναν και για τις οποίες απομακρύνθηκε με συνοπτικές διαδικασίες από το θρόνο του το 2005.

Οι Μητροπολίτες κατέληξαν ότι δεν στοιχειοθετείται κατηγορητήριο εναντίων του κ. Παντελεήμονα , ο οποίος εκτίει ποινή φυλάκισης στον Κορυδαλλό από τον περασμένο Ιούνιο, μετά από αγωγή που κατέθεσε σε βάρος του η Μονή Οσίου Εφραίμ στη Νέα Μάκρη.

Με λίγα λόγια, οι Ιεράρχες παραδέχονται πως άδικα απομάκρυναν τον Μητροπολίτη από τη θέση του, αφού τελικά τον βρήκαν αθώο!!! Αν και ο Άρειος Πάγος κάνει δεκτή την αίτηση αναίρεσης της καταδικαστικής απόφασης του εφετείου κακουργημάτων , τότε ο κ. Παντελεήμονας θα επιστρέψει νικητής στο θρόνο του!!

Στο σημειο αυτο να υπενθυμισουμε στους πιστους πως
σε βάρος του πρώην μητροπολίτη επιβλήθηκε,
τον Ιούνιο του 2007,

ποινή κάθειρξης έξι ετών για την κατηγορία
της υπεξαίρεσης ποσού 190.000 ευρώ
από την ιερά μονή οσίου Εφραίμ
στη Νέα Μάκρη την περίοδο 1995-1996.
Σε πρώτο βαθμό, ο κ. Παντελεήμων
είχε καταδικαστεί σε κάθειρξη οκτώ ετών.

ΑΘΑΝΑΤΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΡΕΜΟΥΛΕΣ.
ΑΥΤΑ ΣΑΣ ΔΙΔΑΞΕ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΡΕ ΤΣΟΓΛΑΝΑΡΑΔΕΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ;;;
ΝΑ ΚΛΕΒΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΧΡΑΖΕΣΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ;;;

ΠΡΕΖΑ TV
10-3-2009