Βαρέθηκα φίλοι μου,που είμαι μαθητής,δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια.Βαρέθηκα να πηγαίνω 7 ωρες σχολείο και να πέρνω νεκρές γνώσεις,βαρέθηκα να περνάω όλη τη βδομάδα στα φροντιστήρια και να με φορτώνουν,βαρέθηκα που είμαι μαθητής.
Μας πίνουν το αίμα αδέρφια,πεταγόμαστε στον ύπνο μας και λέμε "βαχ βαχ πάλι διαγώνισμα",δεν πάει άλλο κάτι πρέπει να γίνει.
Πολλά παιδιά ζούμε με το άγχος των Πανελληνίων,πολλά παιδιά αυτοκτονούν για την σκατα ζωή που μας προσφέρουν οι παπάρες,άλλη πέφτουν στην πρέζα.
Αυτή είναι η πραγματικότητα και όσο συνεχίζει η κοινωνία να γυρνάει τις πλάτες της στο μέλλον,σε μας δηλαδή που είμαστε τα παιδιά της,τόσο πιο πολύ θα την φτύνουμε.
Γιατί ρε μαλάκα Στυλιανίδη,
να μην πάω για καφέ το απόγευμα και να πηγαίνω φροντιστήριο;
Γιατί ρε μαλάκα υπάρχουν τα σχολεία,
αφού δεν κάνουμε τίποτα εκεί μέσα;
Γιατί ρε μαλάκα την ώρα
που το κράτος σου σκοτώνει τα αδέρφια μας,
εσύ πετάς γαρύφαλλα στην Παπαρίζου;
Γιατί ρε μαλάκα,υπάρχουν πανελλήνιες;
Γιατί ρε μαλάκα εξαρτιέται η ζωή μας από το κωλοχαρτό σου;
Γιατί ρε μαλάκα;;;;;;;;;Γιατί;;;;;;
ΣΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΡΕ!!!!
Δεν γουστάρω έχω ξενερώσει,δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι συνομιλικοί μου στο εξωτερικό να ζούνε σαν νέοι,να διασκεδάζουν αλλά και να μαθαίνουν στο σχολείο.Το ξέρετε ότι στην Αγγλία,οι νέοι πάνε σχολείο μέχρι τις 4,αλλά εκεί κάνουν και τις εργασίες για το σπίτι και όλα;
Και μετά έχουν όλο το απόγευμα να διασκεδάσουν;;
Γιατί λοιπόν ρε μαλάκες,εμείς δεν είμαστε άνθρωποι,
γιατί μας τα στερήτε όλα;;
Τί θα κερδίσετε;;;
Γιατί να διαβάζουμε τα κακογραμμένα βιβλία σας,
για να μένουμε άνεργοι μετά;;
Για πείτε μου πόσα πτυχία να αποκτήσω για να μην υπάρχω;;
Για πείτε μου γιατί μέχρι τα 18
πρέπει να μαθαίνω 100 ξένες γλώσσες;;;
Σε ποιά χώρα γίνεται αυτό;;;
Μαλάκες!!!!!!
ΠΡΕΖΑ TV
7-1-2009
πηγη:mr-arvulas
Μας πίνουν το αίμα αδέρφια,πεταγόμαστε στον ύπνο μας και λέμε "βαχ βαχ πάλι διαγώνισμα",δεν πάει άλλο κάτι πρέπει να γίνει.
Πολλά παιδιά ζούμε με το άγχος των Πανελληνίων,πολλά παιδιά αυτοκτονούν για την σκατα ζωή που μας προσφέρουν οι παπάρες,άλλη πέφτουν στην πρέζα.
Αυτή είναι η πραγματικότητα και όσο συνεχίζει η κοινωνία να γυρνάει τις πλάτες της στο μέλλον,σε μας δηλαδή που είμαστε τα παιδιά της,τόσο πιο πολύ θα την φτύνουμε.
Γιατί ρε μαλάκα Στυλιανίδη,
να μην πάω για καφέ το απόγευμα και να πηγαίνω φροντιστήριο;
Γιατί ρε μαλάκα υπάρχουν τα σχολεία,
αφού δεν κάνουμε τίποτα εκεί μέσα;
Γιατί ρε μαλάκα την ώρα
που το κράτος σου σκοτώνει τα αδέρφια μας,
εσύ πετάς γαρύφαλλα στην Παπαρίζου;
Γιατί ρε μαλάκα,υπάρχουν πανελλήνιες;
Γιατί ρε μαλάκα εξαρτιέται η ζωή μας από το κωλοχαρτό σου;
Γιατί ρε μαλάκα;;;;;;;;;Γιατί;;;;;;
ΣΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΡΕ!!!!
Δεν γουστάρω έχω ξενερώσει,δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι συνομιλικοί μου στο εξωτερικό να ζούνε σαν νέοι,να διασκεδάζουν αλλά και να μαθαίνουν στο σχολείο.Το ξέρετε ότι στην Αγγλία,οι νέοι πάνε σχολείο μέχρι τις 4,αλλά εκεί κάνουν και τις εργασίες για το σπίτι και όλα;
Και μετά έχουν όλο το απόγευμα να διασκεδάσουν;;
Γιατί λοιπόν ρε μαλάκες,εμείς δεν είμαστε άνθρωποι,
γιατί μας τα στερήτε όλα;;
Τί θα κερδίσετε;;;
Γιατί να διαβάζουμε τα κακογραμμένα βιβλία σας,
για να μένουμε άνεργοι μετά;;
Για πείτε μου πόσα πτυχία να αποκτήσω για να μην υπάρχω;;
Για πείτε μου γιατί μέχρι τα 18
πρέπει να μαθαίνω 100 ξένες γλώσσες;;;
Σε ποιά χώρα γίνεται αυτό;;;
Μαλάκες!!!!!!
ΠΡΕΖΑ TV
7-1-2009
πηγη:mr-arvulas
34 σχόλια:
Ε ΛΟΙΠΟΝ ΑΦΟΥ ΒΑΡΕΘΗΚΕΣ ΤΡΑΒΑ ΝΑ ΓΑΜΑΣ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ Η ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΚΩΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ.
me ekanes kai gelasa...katarxin mathitis pou xrisimopoiei ekfraseis malaka...goustaro....papares...skata.. epivevaionei ton kanona mou oti eime i miophifia se autin tin xora eise enas apo ta pola anegefala pedakia pou to mono pou tous niazei einai-opos grafeis kai esi- na pigainoun kafeteries kai na diaskedazoun poli apo esena na pernoun preza-opos esi grafeis- kai to mono pou kataferneis einai oxi esi alla emeis oi kaloi,agnoi,isixoi anthropoi pou agapane poli tin xora tous kai pote den tha tin katestrefan kai tha tin leilatousan gia kanena logo na theloune na autoktonisoume exetias tis genoias san esena pou erxete-me megalo thrasos xoris sevasmo stous alous anarxikos ivristikos....ps to teleutaio pou grafeis gia 18 gloses pathe prota na agapas tin elliniki kai meta vlepoume...
ΑΦΟΥ ΒΑΡΕΘΗΚΕΣ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ), ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΙΣ ΦΡΑΟΥΛΕΣ. ΕΜΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΑΜΕ , ΕΤΣΙΙΙΙ??? ΠΟΣΟ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΕΙΣΤΕ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ!
Συνεχίστε να μας βρίζετε!!!
Σε σας τους ανώνυμους το λέω!!!
Δεν βαρεθήκαμε τη γνώση!!!
Βαρεθήκαμε την κοροϊδία!!!!
Γιατί ρε χαμένοι πρέπει να χάνουμε όλο το πρωί για να ακούμε την πλειοψηφία των "καθηγητών", που ανάθεμα να χουν ξανανοίξει βιβλίο απ' όταν βγήκαν απ' το πανεπιστήμιο, να κάνουν "μάθημα" λες και κάνουν καταναγκαστικά έργα, περιμένοντας να τελειώσει το ωράριό τους, δηλαδή οι σχεδόν 20 ώρες τη βδομάδα, ενώ εμείς έχουμε 35?
Με μόνα εργαλεία, βιβλία γραμμένα στο πόδι!!!
Και μετά αφού πάω σπίτι για κανά 2ωρο, να τρέχω σαν το Βέγγο από φροντιστήριο σε ιδιαίτερο? Και αυτά να πληρώνουν οι γονείς μου 500 κάθε μήνα?
Για να φτάσω στην 3 λυκείου, να δώσω τις αθέμιτες εξετάσεις τους και να μπω σε μια σχολή, την οποία μετά από λίγο θα έχω σιχαθεί με την κατάσταση που επικρατεί σε ΑΕΙ και ΤΕΙ?
Και αφού πάρω το πολυπόθητο πτυχίο να ζητιανεύω για ένα μεροκάματο?
Γνωρίζοντας και 3 ξένες γλώσσες, όταν σε όλη την Ευρώπη μιλάν τη δικιά τους και καμιά φορά και αγγλικά?
Ανώνυμος1 έτσι διάβαζες? Με τέτοιες συνθήκες? Αν ναι, είσαι και πολύ μαλάκας που συνέχισες!!!
Εμείς όμως δεν σκοπεύουμε να το ανεχτούμε!!!
Πάω για ύπνο!!!
Έχω κι άλλα, βαριέμαι όμως!!!
Και νυστάζω!!!
Καλό μέλλον!!!!!!!
ΕΣΥ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΔΕ ΜΑΣ ΛΕΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ? Η' ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΟΣΟ ΠΛΗΡΩΝΕΣΑΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ, ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΠΟΛΥ! ΜΑΛΑΚΑ Ε ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΖΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΑΝΤΑΜΙΒΕΙ ΤΟ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ! ΗΛΙΘΙΕ!
ΟΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΞΩΝΤΟΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΜΕΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ Η' ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΑΝΟΙΚΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΜΥΑΛΟ, ΠΛΑΝΑΤΑΙ ΠΛΑΝΗΝ ΟΙΚΤΡΑ..ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΠΟΥ ΠΑΙΖΑΜΕ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΕΛΕΓΕ ΣΤΡΑΤΙΩΤΑΚΙΑ ΑΚΟΥΝΗΤΑ ΑΜΙΛΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΟΙΧΟ ΚΟΛΛΗΜΕΝΑ, ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ?
ΚΟΠΡΙΤΕΣ ΟΠΩΣ ΣΤΡΩΣΑΤΕ ΚΟΙΜΗΘΗΤΕ.
33 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ,ΤΟΥΣ ΓΡΑΨΑΤΕ ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΣΑΣ ΚΟΥΒΑΛΑΓΑΤΕ ΤΟΥΣ ΜΠΑΜΠΑΔΕΣ ΣΑΣ ΝΑ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΧΑΤΕ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΡΙΞΑΝ ΜΙΑ ΣΦΑΛΙΑΡΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΑΙΖΑΤΕ ΜΕΣ ΤΗΝ ΤΑΞΗ.ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΧΑΒΑΛΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΑΓΚΕΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΟΥΛΕΣ,ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ,ΜΟΝΟ ΑΣΥΔΟΣΙΑ ΤΩΡΑ ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΘΑ ΕΧΕΤΕ 550-600 ΤΣΕΠΗ
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ.
ΜΑΛΑΚΑ ΑΝΩΝΥΜΕ 2:15 ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΗ ΜΑΖΟΧΑ ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕ ΝΑ ΤΙΣ ΤΡΩΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΑΥΤΟ Σ ΕΚΑΝΕ ΑΝΘΡΩΠΑ?! ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΤΗΝ ΔΙΑΠΛΑΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΩΝ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΛΛΟΙ, ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!!
ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο MARK TWAIN Στην αρχή ο θεός έπλασε τους ηλίθιους. Αυτό ήταν για εξάσκηση. Μετά έπλασε τα σχολικά συμβούλια.
Se olous autous pou katakrinoun thn shmerinh neolaia kai lene oti tous katebei: Kuries kai kurioi pou perasate ta sxolika sas kai panepisthmiaka sas xronakia me eutuxia kai xara! Phgente twra na deite ti trexei sta sxoleia kai sta panepisthmia...Loipon epeidh polloi apo esas kai den einai ligoi ta exoun balei me kathe neo, kai den ntrepeste ligo giauto.. eiste toso eksupnoi.. nomizontas pws pisw apo mia othonh eksigeste gia ta kala,den pate na kanete paidakia na ta steilete kai eseis sto sxoleio..? Kai na erthoun meta na sas poune,mpampa,mama den ta bgazw pera me autous ekei pou dithen didaskoun,enw exoun kleisei ta 60 kai 70 xronia kai den lene na paroun kamia suntaksh, ti na kanw twra? Meta na gurisete kai na peite auto pou lene oloi sxedon oi goneis shmera: A! paidi mou den peirazei,brethike lush, o misos misthos mas tha feugei sta frontisthria kai "an" peraseis se kamia sxolh tou kwlou kalws,an oxi den peirazei,pali to idio tha einai,outws 'h allws den tha exeis douleia sto mellon,prospatha na zhseis etsi,me ena ekpaideutiko susthma tou kwlou kai xwris mellon!!!
Auta. (Den e
imai mathithhs,oute foithths,eimai pateras pou douleuw kai pernw enan mistho 850 eurw,an eseis oi kurioi kai oi kuries eiste euxaristhmenoi me auta pou parexei to ekpaideutiko susthma sta paidia, oriste,steilte kai ta dika sas ta paidakia kai tha niwsete thn gluka ths zwhs).MPRABO SAS PANTWS,MPRABO SAS.
NTROPH kai AISXOS! Den ntrepeste ligo.
Auta... sas barethika mexri kai egw,tetoia tomaria pou eiste. Apaksiwnete kai ta paidia mas kai emas. KOLOPAIDA! NA NTREPESTE,ALLA ENTAKSEI O DIKOS MAS MISTHOS FEUGEI STA PLOUTOKRATIKA FRONTISTHRIA,OXI O DIKO SAS GIAUTO DEN EXETE KAI ANAGKH,ALLA KAPOIA MERA OTAN THA TA LETE ESEIS,NA GURISOUN KAI NA SAS FTUSOUN OI KAI NA SAS POUNE: OTAN EMEIS FWNAZAME KAI TA LEGAME MAS KATHGOROUSATE KAI MAS BRIZATE,TWRA OMWS POY EXETE PAIDIA KAI TA EXETE OI IDIOI SAS MPROSTA SAS,TWRA KLAITA, KALA NA PATHETE LOIPON!!!
KALHNUXTA KAI KALH SUNEXEIA ME EUTUXIA KAI GLENTIA,OPWS PANTA SE SAS POU KSERETE NA KRINETE KALA!
EPISHS: OXI MONO KALH SYNEXEIA NA EXETE, KAI KALO MELLON KI OLAS ETSI... GLENTISTE OSO PROLABENETE... PALIOTOMARIA.
KALHNYXTA SAS LOIPON.
ΜΑΛΑΚΑΚΟ 2.48 ΚΑΙ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΜΑΛΑΚΙΣΤΗΡΙΑ
ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕΣ
ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΚΥΡΟΣ ΓΟΝΙΟΣ ΠΕΤΑΞΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ,ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΛΑΓΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΑ ΕΒΑΖΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ-ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΚΑΜΑΡΙΑ ΤΟΥ ΕΙΧΑΝ ΕΝΟΧΛΗΘΕΙ "ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ" ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ ΕΙΠΑΝ ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΘΕ 1 ΚΑΙ 15 ΝΑ ΠΕΦΤΕΙ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΑ.ΗΡΘΕ ΛΟΙΠΟΝ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΓΑΜΗΣΙΟΥ.ΔΕΝ ΜΑΘΑΤΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΣΕΒΑΣΜΟΣ,ΠΕΙΘΑΡΧΕΙΑ,ΜΕΛΕΤΗ,ΕΞΟΔΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΑΡΕΝΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΡΩΝΕ ΤΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ.ΜΑΘΑΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΩ ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΘΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ,ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΣΑΣ Η ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΣΑΣ ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΠΑΜΕ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΘΑ ΤΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΖΩΗ.
Ρε κωλόπαιδα, δε φτάνει που είστε λιγότερο ξύπνιοι, διαβαστεροί και πατριώτες από μας (που ήμαστε επίσης οι καλυτερότεροι απ' όλες τις γενιές που πέρασαν απ' αυτόν τον πλανήτη-μετά από μας άρχισαν να γίνονται όλα χειρότερα, όλοι αδερφές, ανάρχες & δε συμμαζεύεται), δεν... "παθαίνετε" και καθόλου ελληνικά; Να, πάρτε για παράδειγμα τον Ανώνυμο 1:07. Εκπληκτική έκφραση, ροή λόγου, ορθογραφία, καλλιγραφία, ένας γνήσιος πατριώτης (λίγο... γκρίκλις-λεπτομέρειες). Δυστυχώς, όμως, είναι μια... "μειοπηιφία" (4%? Δε θυμάμαι τα ποσοστά του Καρατζαφέρη). Προτείνω: επανίδρυση της ΥΕΝΕΔ, η βάση του 10 να ανέβει στο 19, να αλλάξουν άμεσα τα βιβλία και να γίνουν δυσκολότερα, να καταργηθούν όλες οι σχολές εκτός από Νομική και Ιατρική (αυτές οι 2 έχουν τα χαμηλότερα ποσοστά στελέχωσης από εργατοαγροτικά και άλλα βρομερά υποστρώματα-τι να κάνουμε, γεννήθηκαν ηλίθιοι), αρχαία από την Α' Δημοτικού και στην τελική να βγάζουν το σχολείο λίγοι και εκλεκτοί. Οι υπόλοιποι να δουλεύουν στον πατέρα μου μαζεύοντας φράουλες, στον θείο μου παίρνοντας πίπες & σε μένα στήνοντας κώλο... Κι οι αδερφές τους... Όλη μέρα... Με 300 έουρος μηνιάτικο... Και πολλά είναι... Και χωρίς ένσημα... Προδότες του έθνους... Ληστοσυμμορίτες... Απολίτιστοι... Αναλφάβητοι... Με συγχύσατε πάλι, πάω να ντυθώ μπάτσος...
Μα τι βαρεμαρα εχει αυτο το βλαμμενο ?? μηπως βαριεται που αναπνεει κιολας ??
Τοτε , ας σταματησει να αναπνειει, θα μας κανει καλο σε ολους.
Παντως, να ξερει το χαζο αγραμματο αυτο παιδακι που σε 10 λεξεις, οι 7 ειναι βρισιες, οτι αν αρρωστησει και χρειαστει γιατρο, ο γιατρος που θα τον κανει καλα θα ειναι ενας επιστημονας που περασε τουλαχιστον 20 χρονια διαβαζοντας και μελετωντας.
Επισης, το μηχανακι που πιθαννον θα οδηγει ο " πολλα βαρης " κατασκευαστηκε με βαση τους νομους της φυσικης που καποιοι εφαγαν τα νιατα τους για τους κατανοησουν και να τους εφαρμοσουν. κλπ.κλπ
ΜΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, οπως λεει και η αειμνηστη ταινια..
Αλλιως, ελα στη επιχειρηση μου να κανεις μεταφορες με το μηχανακι σου μεχρι να γινεις 70 οποτε και θα βγεις στη συνταξη..
Αγανακτημεσμονος μαθητης ή απλά κάποιος ο οποιος βαριεται που ζει και τα θέλει όλα στο πιάτο?? Μην ξεχνάμε οτι ολοι κάποτε ειμαστάν μαθητες και ξερουμε πως ειναι η κατάσταση στα σχολεία... Υπηρχαν κάποιοι πάντα που ήθελα να μάθουν και κάποιοι άλλοι που τους έννοιαζε μόνο η κοπάνα, και το καλύτερο ειναι πώς οταν τους ρωτουσες τη θα κάνουν με τις Πανελλήνιες και πως θα δώσουν σου απαντουσαν οτι δε τους εννοιαζε γιατι θα τα μαθαιναν στο φροντιστήριο.... Εγω εχω μητερα δασκαλα και πατέρα καθηγητη μαθηματικών Λυκείου...Ξερετε τι μου λενε για τα παιδια των τελευταιών 6 ετών ...οσο πανε χειροτερουν... ειναι τελειως ηλίθια και ανάγωγά και για αυτό κατα κύριο λογω φταίει η οικογένεια, γιατι κάθε φορα που βάζουνε χαμηλό βαθμό έρχονται οι μανάδες και απαιτούνε(!!!) απο τους καθηγητες να τον αλλάξουν. Και όσο αφορα γιατον μαθητη που έγραψε αυτό το σχόλιο ένα εχω να του πω... η ζωή ειναι δική του και μπορει να την κάνει ότι θέλει μπορει να γινει ένα τελειως αχρηστο κορμι για την κοινωνία ή να γίνει κάποιος.... Αλλα παρακαλώ δε θελω αυτός να αποφασίζει για το μέλλον το δικό μου και των δικών μου παιδιών.
Πραγματικά δε μπορώ να πιστέψω αυτά που ακούω... (αναφέρομαι στα δυο τελευταία posts @10:28 και 10:38)
Αν δε γνωρίζετε ή δε θέλετε να γνωρίζετε την κατάσταση που επικρατεί είναι καλύτερο να μη μιλάτε. Γιατί ως μορφωμένοι, που διαφημίζεστε, θα έπρεπε να ξέρετε οτι η ημιμάθεια είναι χειρότερη απο την αμάθεια. Αλλά προφανώς είστε βολεμένοι είτε στο δημόσιο είτε, όπως αναφέρεται άλλωστε, έχετε μια δική σας επιχείρηση και εκμεταλλεύεστε τον κόσμο. Αυτή η συμπεριφορά βέβαια εξηγείται ψυχολογικά. Διότι όλοι , έστω κατά βάθος, είμαστε άνθρωποι και δε μπορούμε να αντέξουμε τον παραλογισμό... Για το λόγο αυτό ντύνουμε το παράλογο και ζούμε στο δικό μας κόσμο, εφόσον έχουμε βολευτεί -- όπως οι παραπάνω κύριοι--...Οταν όμως ο παραλογισμός φτάσει να απειλεί τις βασικές μας ανάγκες τότε αντιδρούμε.Αν λοιπόν, κύριοι, κάποια στιγμή σπάσει η βιτρίνα μέσα στην οποία ζείτε θα καταλάβετε για ποιον λόγο τα παιδιά αυτά αντιδρούν και φωνάζουν...
κ. Vagner αν λοιπόν εγώ μορφώθω και τελειώσω πχ το Μαθηματικό και εχω και ενα διδακτορικό από πανεπιστήμιο του εξωτερικού τι θα κάνω δω (στην Ελλάδα)? Αν με προσλάβεις πόσα θα μου δίνεις? Όσα δίνεις σε αυτόν με ένα απλό απολυτήριο λυκείου? Κατα πάσα πιθανότητα θα καταλήξω σερβιτόρος αν δεν έχω "μεσο" ή αν δε θέλω να παω ξανά σε ένα φροντιστήριο για να διοριστώ μέσω ΑΣΕΠ. Η μήπως θα πάω να κάνω "έρευνα" σε κάποιο ελληνικό πανεπιστήμιο?
Τα παιδιά αντιδρούν διότι στο εξωτερικό ο μισθός έχει να κάνει με τα προσόντα σου, και τα πραγματικά και τα τυπικα. Αν είσαι σερβιτόρος με msc θα παίρνεις πολλά περισσότερα απο αυτόν με ενα απολυτήριο. Επίσης, συνήθως, κατα τους πρώτους μήνες και στη συνέχεια ανα τακτά χρονικά διαστήματα γίνετε αξιολόγηση της εργασίας σου και προσαρμογή του μισθού σου. Αυτός που κάθεται (αν δε τον απολύσουν) θα παίρνει πολύ λιγότερα απο αυτόν που εργάζεται...
Εγώ λοιπόν εγώ που δεν περάσω στην Ελλάδα σπουδάσω στην Αγγλία (προπτυχιακά) και με το που τελειώσω (3 χρόνια όχι 5) αρχίσω το διδακτορικό μου, θα πληρώνομαι... Τα καλοκαίρια επίσης που θα δουλεύω ως προγραμματιστής σε εταιρία θα παίρνω το μισθό του ανειδίκευτου υπαλλήλου (μιας που δεν θα έχω ακόμη το πτυχίο) 1300 λίρες το μήνα + bonus...και η εταιρία θα μου προσφέρει και διαμονή...
Ας σκεφτούμε σε πόσα χρονια μετα τις σπουδές εδω καποιος θα παίρνει 1400 ευρώ μήνα και σε πόσα 2500 το μήνα (το ελάχιστο όριο για ανθρώπους με ένα απλό πτυχιο ) και μετά μπορείς να κατηγορήσετε του μαθητές για το ότι αντιδρουν..
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΧΑΒΑΛΕΔΕΣ-ΜΠΑΧΑΛΑΚΗΔΕΣ "ΜΑΘΗΤΕΣ" ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑΝ ΠΙΟ ΠΑΝΩ:
ΑΝΤΕ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΜΠΑΜΙΕΣ ΑΧΡΗΣΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΘΕΛΕΤΕ ΟΛΑ ΕΤΟΙΜΑ. ΘΕΛΕΤΕ ΜΙΣΘΟ 3000 ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΥΝΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΒΑΡΥ ΚΩΛΟ ΣΑΣ. ΜΗΝ ΑΠΟΡΕΙΤΕ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ Ή ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ. ΕΔΩ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΝΕΤΕ ΤΙΣ ΜΠΟΜΠΕΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ ΣΤΑ ΒΡΩΜΟΜΑΓΑΖΑ. ΕΧΕΤΕ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ ΠΟΤΕ ΠΩΣ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΠΟΥ ΚΑΒΑΛΑΤΕ? ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΑΣ. ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ. ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΤΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ ΖΩΑ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΑΣ
ανωνυμε 10.38 να πεις στους γονεις σου οτι η δουλεια του κα8ηγητη δεν ειναι να χαρακτηριζει τους μαθητες αλλα να προσαθει να τους μεταδωσει γνωσεις κ να τους διδασκει ουσιαστικα οχι να τους εξαναγκαζει να παπαγαλιζουν διαρκως κ να επαναπαυεται σε αυτο.Διοτι η παπαγαλια εχει ως μονο αποτελεσμα τη βαθμοθηρια οποτε μην απορεις με τη συμπεριφορα μερικων γονιων(με την οποια βεβαια δεν συμφωνω). Τωρα αν γονεις σου θεωρουν τα σημερινα παιδια ηλιθια κ αναγωγα για πες μας τι κανουν αυτοι οι πανσοφοι δασκαλοι για το αλλαξουν??? Γιατι η συμπεριφορα των παιδιων δεν διαμορφωνεται μονο απο την οικογενεια αλλα και απο το σχολειο καθως αυτο αποτελει το δευτερο πιο σημαντικο φορεα κοινωνικοποιησης των εφηβων σε περιπτωση που σου διαφευγει. Προφανως ειναι βολεμενοι στο δημοσιο,δεν εχουν συνειδητοποιησει το ρολο του καθηγητη κ περιμενουν απο το φροντιστηριο να καλυψει τα κενα του σχολειου...
@ 1:17 μμ
Θα ήθελα πρώτα απο όλα να προσέχεις πως εκφράζεσαι για εμένα διότι δε με γνωρίζεις και δε μπορείς να ισοπεδώνεις τα πάντα.
Κανένας δεν είπε οτι κάποιος παίρνει χρήματα χωρις να προσπαθήσει. Το θέμα ειναι οτι στην Ελλάδα δεν έχεις κάν την ευκαιρία να προσπαθήσεις και μοχθήσεις διότι... δεν μπορεις να βρεις δουλεια.
Λες οτι δεν θέλουμε να μάθουμε και βαριόμαστε... Τι κάνετε λοιπον εσεις και το κράτους για όσους δεν βαριούνται? Τους διώχνετε... Σε πληροφορώ οτι είμαι στην Γ λυκειού και έχω βαθμό 19+ χωρις να έχω πάει ποτε φροντιστήριο. Επίσης έχω γίνει δεκτός με υποτροφία απο πανεπιστήμιο της Αγγλίας... Το ελληνικό κράτος όχι μόνο δεν έχει κάνει τίποτα για μένα αλλα ακόμη μου χρωστάει λεφτά απο βραβεία που έχω πάρει σε διαγωνισμούς που το ίδιο διοργάνωσε... Εγώ ειμαι στους τυχερούς...Υπάρχουν πάρα πολλοί μαθητές, και πολύ καλύτεροι απο εμένα, που θέλουν αλλά δεν τους δίνεται η δυνατότητα. Και αν νομίζεις οτι όλοι αυτοί τα πετυχαίνουν όλα αυτα πίνοντας και τρώγοντας, όπως λές, τότε όλοι θα είμασταν καθηγητές στο πανεπιστήμιο.
Απο εκεί και πέρα δε νομίζω οτι αξίζει να ασχοληθώ παραπάνω με τα λεγόμενα σου διότι δεν έκανες τον κόπο καν να διαβάσεις και να προσπαθήσεις να καταλάβεις τι έλεγα παραπάνω. Απλώς νιώθω ντροπή διότι σπιλώνετε τον αγώνα των μαθητών...
Ανώνυμος 12:30 μμ
+1 @ Ανώνυμος 2:00 μμ
@ 12:30
Προς πληροφόρισή σου ειμαι ιδιωτικός υπάλληλος σε εταιρεία (απλός υπάλληλος και οχι στέλεχος) ξεκίνησα με τον βασικό μισθό 780€(λόγω πτυχίου) και μετα απο 5 χρονια εργασίας εχω φτάσει τα 980€ γιαυτο μη κατηγρεις εαν δε ξερεις γιατι όπως ειπες και εσύ "ημιμάθεια είναι χειρότερη απο την αμάθεια".
Επίσης ποτε μου δε διαφήμησα τον εαυτό μου ως μορφωμένο, όπως κάνεις εσύ άλλωστε. Και τέλος δε νομίζεις οτι έχοντας 2 γονείς μεσα στη παιδεια, μητέρα δασκάλα κ' πατέρα καθηγητη, μπορώ να έχω μια άποψη των πραγμάτων (βλέπεις εμεις στην οικογένεια μου μου μιλάμε για τα προβλήματα του τόπου) όπως πραγματικά ειναι...
Εγώ ποτέ δεν κατηγόρησα κανέναν για πράγματα που δεν γνώριζα (πχ για το αν πίνω ποτα ή είμαι καταναλωτικός\η).. Εγω το μόνο που έκανε ήταν κριτική σε αυτά που είπες είτε εσυ είτε άλλοι (στο πρώτο μου post αναφερομαι στον vagner σε ορισμένα σημεια)... Και στο κάτω κάτω δεν ήμουν έγω αυτός που αρχίσε να βρίζει χωρις λόγο και αιτία...
Αν πιστεύεις οτι διαφημισα τον ευατό μου κάνεις λάθος διότι δεν πιστεύω οτι είμαι μορφωμένο. Θέλω όμως να μορφωθω... Αυτό που θέλησα να δείξω είναι οτι υπάρχουν πολλά παιδιά τα οποία ενδιαφέρονται..
Κάποιος έχει άμεση εικόνα των πραγμάτων όταν τα βλέπει ο ίδιος. Οχι όταν του τα μεταφέρουν άλλοι. Οπότε νομίζω οτι οι μόνοι αρμόδιοι για να κρίνουν το θέμα της παιδείας είναι οι καθηγητές και οι μαθητές.
Εγώ όμως έχω μια απορία. Εσύ ευχαριστημένος με το μισθό που παίρνεις?
@ 2:00
Αυτοι οι "πάνσοφοι" στους οποίους τοσο χλεβαστικά αναφέρεσε έχουν πέράσει ώρες πάνω απο παιδια μεταναστών να τα βοηθήσουν να ενταχθούν στο σύνολο, έχουν βοηθήσει παιδια στο να ΜΑΘΟΥΝ και να ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙκαι όχι να παπαγαλήζουν. Εχουν περάσει ώρες στο σπίτι προσπαθόντας να βγάλουν δαγωνίσματα και έχουν κάτει και έχουν διαβάσει ετσι ωστε να ειναι πάντα ενημερωμένοι. Το αποτέλεσμα ξέρεις ποιο ειναι ....όσα παιδια θέλησαν και προσπάθησαν να μαθουν ακόμα όταν τους βλέπουν στο δρόμο ταου χαιρετάνε με ένα μεγάλο χαμόγελο στο στόμα ( και μιλάμε οτι πετυχαίνουν και μαθητες που ειχαν και πριν 30 χρόνια).... Αλλα για πες μου τί μπορουν να κάνουν πλέον όταν έχουνε φτάσει ποια στο σημειο να παράκαλάνε τα παιδια να μπουν στις τάξεις για μάθημα? Οταν την στιγμη που πάνε να γίνουν λιγο πιο αυστηροιερχονται οι μαναδες και γκρινιάζουν για την "ψυχική υγεία " των παιδίων τους??
@ 2:23
1.Δε νομίζω να σε έβρισα σε κανένα μου post....
2.Τα παιδια που ενδιαφέροντε διαβάζουν ειτε για το σχολείο είτε εξωσχολεικα.
3.Οπότε συμφωνεις οτι οι γονείς μου μπορούν να έχουν άποψη για το θέμα της παιδείας ως καθηγητες...και όμως τους χλεβάζετε επειδή οι πραγματικότητα που μεταφέρουν δεν ειναι αυτ΄γ που σας συμφέρει.
4. Όχι δεν ειμαι ευτηχισμένος με το μισθό που πέρνω αλλα ειναι κάτι και μπορώ να ζω.
1)Αναφερόμουν στο post@1:17 μμ
2)Διαβάζουν αλλά αυτό δεν φτάνει. Χρειάζεται και υποστήριξη. (Αυτο ειναι μεγάλο θέμα)
3)Aλλό καθηγητές άλλο δάσκαλοι. Προφανώς δε μπορούμε να απαιτήσουμε απο τα παιδιά του δημοτικού ωριμότητα. Αυτή πρέπει να τους την εμφυσήσουν οι δάσκαλοι.
Οσον αφορά τους καθηγητές οι περισσότεροι ειναι με το μέρος μας (τουλάχιστον στο δικό μου σχολείο) και μας προτέπουν να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε μπας και αλλάξει κάτι σε αυτη τη χώρα.
@ 3:04
Πράγματι χρειάζοντε υποστίριξει η οποία προέρχετει πρώτα απο την οικογένεια.
Την ωρημότητα πρέπει να του την εμφυτησουν οι γονεις του και οι δάσκαλοι να την καλλιεργήσουν αλλα όταν δεν έχουν τον καρπό δεν μπορουν να κάνουν τίποτα και αυτοι (μη ξεχνάμε οτι ένα παιδί ειναι 5 ωρες με τους δασκάλους και 19 με τους γονεις). Εαν ενα παιδι αποκτησει μικρο ωρημότητα δεν υπάρχει περίπτωσει να βγει στους δρόμους να φωναζει "μπάτσοι γουρουνια δολοφόνοι".
Το γεγονός οτι σας υποστηρίζουν οι καθηγητές σας το θεωρεις σωστο?? ΑΑυτοι οι ιδιοι άνθρωποι που κατηγορήται για τα χάλια της παιδείας? Εμένα ο πατέρας μου ως καθηγητης δεν τα υποστιρίζρι τα παιδεια του σχολείου του γιατι ως σοβαρός καθηγητης θέλει τα παιδια να ρ=ειναι στα θρανία και να διαβάζουν και να μαθαίνουν... Α και επειδι όπως προείπα ξερω τα πράγματα απο μέσα...οι καθηγητες χαίροντε με τις πορείες σας και τις καταλήψεις σας γιατι αυτοι κάθονται και πληρώνοντε κανονικα.... Κατα την άποψή μου να ακούτε αυτους που σας πάνε κόντρα και ειναι κατα των καταλήψεων γιατι αυτοι ειανι οι μονοι που θλεουν να σας βοηθήσουν.
Ποιος είπε οτι έχουμε πρόβλημα με τους καθηγητές? Αυτοί προσπαθούν να κάνουν ότι καλύτερο. Όμως δεν πάυουν να είναι εργαζόμενοι και να πρέπει να υπακουν στις εντολές του υπουργείου. Υπάρχουν καθηγητές που μπορεί να μπαίνεις 7η ώρα κουρασμένος και να θες να συμμετάσχεις περισσότερο στο μάθημα απο άλλους που μπορεί να σε έχουν πρώτες ώρες.
Σίγουρα βέβαια η κατάληψη δεν είναι το κατάλληλο μέσο για την διεκδίκηση. Είναι το τελευταίο μέσο που πρέπει να χρησιμοποιήσει κάποιος και πάλι με πολύ σύνεση. Οι καθηγητές μας παροτρύνουν να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε όχι να κάνουμε καταλήψεις. Φύσικα μέσα σε αυτή την κατάσταση βρίσκονται μερικά άτομα τα οποία εκμεταλλεύονται την κατάσταση προς όφελος τους και έχουμε όλα αυτά που βλέπουμε. Αλλά αυτοι είναι η μειοψηφία.
Σιγουρα παίζει ρόλο η οικογένεια και για αυτό τον λόγο έχουμε φτάσει σε αυτη την κατάσταση τώρα. Και μάλιστα αν λάβουμε υπ όψιν και την ελληνική νοοτροπία τα πράγματα επιβαρύνονται ακόμη περισσότερο.
Εγώ πιστεύω οτι τα μόνα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε πλέον ειναι τα παρακάτω:
1)Αποσύνδεση του σχολείου απο τις πανελλαδικες. Το σχολείο είναι για να παίρνεις γενικές γνώσεις- όχι ειδικότητα
2)Για τον παραπάνω λόγο αν κάποιος έχει κάτω απο 10 σε ένα μάθημα θα πρέπει να το ξαναδίνει. Δεν πρέπει να περνάμε με τον Μ.Ο. πχ κάποιος να έχει 3 μαθηματικά και 20 θρησκευτικά και να περνάει. Γενικές γνώσεις. Αυτός πρεπει να ειναι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ του σχολείου.
3)Περιορισμός της ύλης αλλά μεγαλύτερη εμβάθυνση σε αυτή. Δεν είναι δυνατόν να μελετάμε ηλ. ταλαντώσεις και να μην μπορούν οι μαθητές να ξεχωρίσουν μια αντίσταση απο εναν πυκνωτή. Εστιάση στην ουσιαστική γνώση και όχι στις λέπτομέρεις που έχουν να κάνουν με τις εξετάσεις.
Κι εμεις περασαμε λυκεια,πανελληνιες και διαφορες αλλες εξτεασεις.Ομως,δεν κλαψομουνιαζαμε ετσι.Βλεπετε,σ'εμας η βαση δεν ηταν το 10,αλλα το 14 και οι Πανελληνις τοτε γαμουσαν κι εδερναν και δεν ηταν ερωτησεις πολλαπλης επιλογης οπως σημερα.
Απο την αλλη,δεν ειχαμε τοσα πολλα οσο η σημερινη νεολερα.Κι εμεις πηγαιναμε φροντιστηρια μεχρι τις 12 το βραδυ,αλλα βαζαμε το κεφαλι κατω και διαβαζαμε,αγωνιζομενοι για ενα καλυτερο μελλον.Δεν καθομασταν ολη μερα στα εβραικα Σταρμπακς να την παιζουμε και να κανουμε και καμια...εξεγερση του κωλου (ειμαι πολυ μαγκας,φοραω παλαιστινιακο φουλαρι και σπαω και καμια τραπεζα-Λευτερια στη Γαζα!!!).
Γι'αυτο βγαλτε το σκασμο καλομαθημενα βουτυροπαιδακια.Τα'χετε ολα και δουλεια δεν εχετε και γαμιοσαστε μονοι σας.Δηλαδη τι θελετε,να καταργησουμε τα σχολεια για να πηγαινετε με την ανεση σας στα φροντιστηρια;Αυτο δεν εχετε κανει εδω και ενα μηνα;Γιατι δεν πατε να τα πειτε στους καθηγηταδες σας στα φροντιστηρια και να κανετε κι εκει καταληψεις;Μη μου πειτε πως εκει ειναι ολα τελεια!Απλα καραγκιοζακια,ΔΕ ΣΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΚΕΙ!Γιατι θα ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΟΥΝ ΠΑΤΟΚΟΡΦΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΚΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΕΤΑ!
Αντε στο διαολο μαλακισμενα που εχετε το θρασος να κλαιγεστε κιολας.Δεν ξερετε να αρθρωσετε μια ολοκληρωμενη προταση 5 λεξεων και θελετε βαρβατους μισθους και καταξιωση.Πηγαιντε στην Αγγλια που πιπιλατε να δειτε πως ΞΕΣΚΙΖΟΥΝ τους μαθητες/φοιτητες για να τους παρουν εργαζομενους στις εταιριες.
Υ.Γ.Το υφος μου ειναι αναλογο του μπλογκ και της δηθεν επιστολης "αγανακτισμενου μαθητη".
"Ποιος είπε οτι έχουμε πρόβλημα με τους καθηγητές? Αυτοί προσπαθούν να κάνουν ότι καλύτερο. "
Εισαι σίγουρος οτι όλοι οι καθηγητες κάνουν οτι καλύτερο μπορούνε?? Αν ισχύει αυτο τότε γιατι φοβούντε να μπουν επιτηρητες στα σχολεία ετσι ωστε να μπορει να ελεγχθει η δουλεια που κανουν??
Και εαν δεν εχετε πρόβλημα με τους καθηγητες και ειναι όλοι ή το μεγαλύτερο μερος αυτών ενταξει τοτε ποιος ο λόγος να πηγαίνετε φροντιστίριο...εαν τα μαθήματα γόινονταν σωστα τοτε δεν θα υπήρχαν τα φροντιστίρια??
Παρόλα αυτά συμφωνω κατα ενα μεγάλο μερος για τις αλλαγες που μπορουν να γινουν στην παιδεια....αλλα αν ήσουν εσύ δεν θα ήθελες πρωτα να ελέγξεις σε ποια κατασταση ειναι ενα "προιόν" πριν επενδύσεις χρήματα?
Πιστεύω ότι ο νέος αυτός δεν εχει βρει το κίνητρο για τα κάνει ολ αυτά..
Όταν το μόνο κίνητρο που υπάρχει είναι να περάσεις σε μία καλή σχολή και να βρεις μία καλή δουλειά!!
Με αποτέλεσμα να οξύνεται ο ανταγωνισμός και να καταλήγουμε στο τέλος να ζούμε για την πάρτυ μας και για τα πιο κοντινά μας πρόσωπα..και οι άλλοι ασ πάνε να γαμηθούν..Αυτή ΔΥΣΤΥΧΩΣ ειναι η νοοτροπία που επικρατεί σήμερα..η οποία καιρός είναι να ανατραπεί!!
Όσο για τα αγγλάκια φίλε μαθητή τελειώνουν στις 4 το σχολείο, αλλά και εκεί υπάρχουν προβλήματα που τα αγγλάκια αφου έχουν τόσο χρόνο θα έπρεπε να προσπαθούν να λύσουν,και οχι να πορωνονται στο pc αν κρίνω απο αυτά που γίνονται στη χωρα τους(κάμερες παντού,συμμετοχη της αγγλίας σε πολέμουσ κτλ κτλ)
δεν μπορω να καταλαβω την λογικη καποιων που ποσταραν παραπανω. δηλαδη παραγωγικος γινεσαι οταν καθεσαι να σε ξεζουμιζουν ολη μερα? τεμπελια ειναι να μην συμβιβαζεσαι με ορους εργασιας 'η εκπαιδευσης που σου στερουν το δικαιωμα σε μια αξιοπρεπη ζωη?
ισως να ειμαστε η γενια της φραπεδιας και του ωχαδερφισμου αλλα γιατι γιναμε ετσι? μηπως γιατι αυτη την νοοτροπια δεν μας καλλιεργησαν απο μικρα στο σπιτι και στο σχολειο? στον κωδικα συμπεριφορας μιας κοινωνιας ολοκληρης?
δεν φταιει βεβαια μονο αυτο για το σημειο στο οποιο εχουμε φτασει. ειναι και η κατασταση που επικρατει σε γυμνασιο και λυκειο. παραδεχτητε, ρε αθλιοι, την πραγματικοτητα. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ. ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΕ ΜΑΘΗΜΑ ΚΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝΟΥΣ ΔΙΑΒΑΣΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ. ο ελευθερος χρονος μας μετατρεπεται σε χρονο νεκρο οπου δεν μπορουμε να κανουμε καμια παραγωγικη δραστηριοτητα παρα μονο να δουμε τιβι ή να πιουμε στο κλαμπακι(εμενα προσωπικα δεν μου αρεσει κατι απο αυτα τα 2 απλα αναφερω τι ισχυει για την πλειοψηφια). εξαλλου οταν γαμιεσαι ολη την μερα στο διαβασμα δεν μπορεις να ασχοληθεις με κατι παραγωγικο. (με την ιδια λογικη δηλαδη κατηγορηστε και τους εργατες οτι δεν ειναι καλλιεργημενοι επειδη οταν γυριζουν σπιτι μετα απο 14ωρα δουλειας δεν διαβαζουν καφκα ή αστροφυσικη -τοσο μονοπλευρα τα βλεπετε?)
το παραπανω ειναι μια πραγματικοτητα που πρεπει να δεχτητε. μην μου μιλατε για τα χρονια σας που ηταν ταχα μου πιο δυσκολα, δεν με ενδιαφερει. επειδη εσεις ανεχτηκατε το ξεζουμισμα σας πρεπει να το δεχτω κι εγω? και προκειται μαλιστα ενα ξεζουμισμα οχι δημιουργικο και επιμορφωτικο αλλα καθαρης παπαγαλιας και καταστροφης καθε κριτικης ικανοτητας. αυτο το "ξεζουμισμα" μας προσφερει μοναχα γνωσεις νεκρες κι αποσπασματικες και δεν μπορει καν να μας ανοιξει πορτες για ενα υποτυπωδες μελλον.
ναι. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΡΑΣ ΡΕ. ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΟΥ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΤΕΜΠΕΛΙΑ?
δεν λεω πως δεν κανουμε λαθη. οι καταληψεις της φραπεδιας και του σταρχιδισμου ειναι τεραστια λαθη.
το γεγονος οτι πολλοι απο μας δεν δινουν καμια σημασια στο σχολειο ειναι επισης λαθος(αν και λιγο πολυ ειναι φυσιολογικη αντιδραση ενος 'φιλησυχου' πολιτη μπροστα σε εναν σαθρο και υπο διαλυση μηχανισμο..).επισης η δηθεν πολιτικοποιηση καποιων σε κομματικες νεολαιες ειναι πολυ επικινδυνη. γενικα υπαρχει στην πλειοψηφια της νεας γενιας μεγαλη απαθεια..
κι ομως εμεις οι μειοψηφιες -που δεν ειμαστε πια και τοσο μειοψηφιες- βγηκαμε στους δρομους να διαμαρτυρηθουμε για την ζωη που μας τρωτε. οχι τα παιδακια του φραπε δεν ηταν μαζι μας ηταν στην καφετερια. αντι να χαρειτε που επιτελους υπηρξε μια αντιδραση μεσα σε αυτο το σαπιο συστημα που μπορει να σας βοηθησει και σας να δειτε μια ασπρη μερα, αρχισατε να κραζετε. σπανε και καινε και δεν ξερω και γω τι. μου γινατε γκαντι ολοι τωρα και εναντια στην βια. την βια που ασκει ο κρατικος μηχανισμος την δεχεστε ομως επειδη αυτη δεν φαινεται, δεν μπορεις να δεις αμεσα το αποτελεσμα της -μονο μετα απο καιρο να συνειδητοποιησεις την καταπιεση που δεχτηκες ολα αυτα τα χρονια.(και οχι καταπιεση δεν σημαινει πειθαρχια. ανοιξτε κανα λεξικο να δειτε την διαφορα εξυπνακηδες) ασε που αν την παραδεχτητε θα σας πουν και αναρχικους (και οπως ξερετε μετα απο τοσα χρονια πλυσης εγκεφαλου οι αναρχικοι εχουν παντα αδικο και ειναι βρωμερα πρεζονια.) επισης βια δεν ασκει ο ειρηνικος και φιλελευθερος δυτικος κοσμος σε ολο τον πληθυσμο του τριτου κοσμου? αλλα αυτη η βια δεν φτανει μεχρι την καρεκλα του γραφειου σας. για να μην πω για τις βιαιες οδομαχιες του μαη του '68 που τον εχετε κανει εικονισμα μερικοι..
τελοςπαντων, γενικα οτι κι αν κανουμε σαν νεα γενια, το ενα σας μυριζει το αλλο σας βρωμαει. λες κι εμεις φυτρωσαμε ξαφνικα σαν τα λαχανοπαιδα και διαλυσαμε τον κοσμο -ενω πριν ηταν ολα τελεια.
μαλλον ομως το προβλημα βρισκεται στην δικια σας νοοτροπια. οποιος απο σας δεν βλεπει οτι η παιδεια εχει τεραστια προβληματα ειναι ή πανω απο 70 ή ηλιθιος ή βολεμενος(πολλες φορες και τα 3 μαζι). το ιδιο κι οπως εθελοτυφλει μπροστα στα κοινωνικα προβληματα.
αντι να κοιταξετε τα χαλια σας, που χαριν στη δικη σας απαθεια κι ανοχη φτασαμε ως εδω, κραζετε εμας που παλευουμε για κατι καλυτερο - συμπεριφορα που πηγαζει απο καθαρο κομπλεξ της παλιας γενιας απεναντι στη νεοτερη. επιδη δηλαδη σας πιασανε κοροιδα εσας, θελετε να μας κανετε κι εμας κοροιδα? δεν θα σας περασει!
εχω βγει εκτος θεματος αλλα δεν με νοιαζει. ειναι καποια πραγματα που πρεπει να ειπωθουν..α! κ δεν απαντω σε καποιον συγκεκριμενα, απαντω σε οτι μου εμεινε απο τα σχολια. αυτα.
μια μαθητρια τριτης λυκειου που προσπαθει να τα συνδυασει ολα.
υγ. δεν μπορω να καταλαβω που βρισκεται η τεμπελια στο να ζητας καθε ημερα καποιες ωρες για τον εαυτο σου. στο αισθημα της θιγμενης αξιοπρεπειας?
Πες τα κοπελιά!! Κι εσεις οι μαθητές πιο πανω! Οι Ελληνες μαθητές είναι οι πιο σκληρά εργαζόμενοι απο άποψη ωρών εβδομαδιαίως στην Ευρώπη. Οχι οι πιο σκληρα εργαζομενοι μαθητές αλλά οι πιο σκληρά εργαζόμενοι!
Oσοι εχουμε παιδεια στο Λυκειο το ξερουμε πολυ καλα.
Γιατί ρε μαλάκα Στυλιανίδη,
να μην πάω για καφέ το απόγευμα και να πηγαίνω φροντιστήριο;
Γιατι πας το πρωι για καφε...
Γιατί ρε μαλάκα την ώρα
που το κράτος σου σκοτώνει τα αδέρφια μας,
εσύ πετάς γαρύφαλλα στην Παπαριζου;
Γιατι οχι? Αυτός δεν εχει το δικαίωμα να διασκεδάσει?
Γιατί ρε μαλάκα,υπάρχουν πανελλήνιες;
Για να γινεται διαχωρισμος για το ποιος θα μπει και ποιος όχι....
Γιατί ρε μαλάκα εξαρτιέται η ζωή μας από το κωλοχαρτό σου;
Η ζωή σου εξαρτάτεαι απο σένα...υπάρχουν ανθρωποι που δεν εχου χαρτι και όμως τα εχουν καταφέρει μια χαρα....
Το ξέρετε ότι στην Αγγλία,οι νέοι πάνε σχολείο μέχρι τις 4,αλλά εκεί κάνουν και τις εργασίες για το σπίτι και όλα;
Και μετά έχουν όλο το απόγευμα να διασκεδάσουν;;
Το ξερεις οτι στην Αγγλια δεν επιτρέπετε να πινουν μεχρι τα 21, οτι οταν φτάσουν 18 πρέπει να βρουν δουλεια γιατι πλέον οι οικογένεια τους δεν τους συντηρει ποια....οτι δεν ειναι δωρεαν τα πανεπιστήμια...
Για πείτε μου γιατί μέχρι τα 18
πρέπει να μαθαίνω 100 ξένες γλώσσες;;;
Εαν θέλεις να μάθεις μαθε... κανεις δε σε υποχρεώνει.... αλλωστε πότι καταλαβαινω βαριέσαι που ζεις και το μόνο που θες ειναι υπνος διασκέδαση καθισιο.
Ωραια αγανάκτηση απο τον μαθητη!!!Για ολα φταινε κάποιοι άλλοι εκτός από αυτόν.Αυτός δεν μας είπε τι έχει κάνει έως τώρα στο σχολείο.Οσο κακογραμμένα και εάν είναι τα βιβλία ,σε αυτά θα τον εξετάσουν.Άρα το μόνο που απομένει είναι να διβάσει και να απαντήσει στα κακογραμμένα.Γιατι πάει φροντιστήριο?αφου και εκεί στα κακογραμμένα θα εκπαιδευτεί!!!Και εμείς πήγαμε σχολείο και μάθαμε τα κακογραμμένα και τωρα δεν είμαστε με 700 ευρω ,ουτε στο δημόσιο...Ας κανουμε και εμεις κατι για τον εαυτό μας και ας μην περιμενουμε να κάνουν οι άλλοι...
ανωνυμοι 10:31 κ 5:38 κανατε τον κοπο να διαβασετε το το σχολιο που εκανα παραπανω? μπα..αρχισατε το κλασικο κραξιμο του κλασικου ελληνα που νιωθει κλασικα κοροιδο επειδη καποιοι αλλοι, που δεν θελουν να πιαστουν κι αυτοι κοροιδα, διαμαρτυρηθηκαν. ειδικα, δε, αν ειναι η νεα γενια που διαμαρτυρεται πεφτουν να την φανε οι προωρα γερασμενοι βολεμενοι πρωην εφηβοι. τι κομπλεξαρες που ειστε..γελιοι.
δεν αρνουμαστε την γνωση ουτε τα θελουμε ολα στο πιατο. απλα δεν δεχομαστε να παιζουμε με ορους που γαμανε την ζωη μας με μονο στοχο ενα γλοιωδες βολεμα(στην καλυτερη περιπτωση).
παντως μην ανησυχητε, η πλειοψηφια των 'νεων' δυστυχως σας μοιαζει. εχει την νοοτροπια των σκυμμενων κεφαλιων, του φραπε και του ατομισμου, γεροι πριν την ωρα τους με μονο ιδανικο μια "αποκατασταση"..
οσο για την αποδοση ευθυνων στο ατομο και οχι στην κοινωνια.. τα ξερουμε αυτα (παλια συνταγη απο την γερμανια). το μονο επιχειρημα του κρατους απεναντι σε οποιαδηποτε διαμαρτυρια. αποσπα το ατομο απο την σαπιλα ενος μηχανισμου κανοντας το να νιωθει ενοχες για μια κατασταση για την οποια ειναι ο τελευταιος που θα επρεπε να θεωρηθει υπευθυνος. ποσο μαλιστα οταν αρχιζει να διαμαρτυρεται γι αυτη.
Δημοσίευση σχολίου