Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΚΔΟΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΚΔΟΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή, Σεπτεμβρίου 06, 2009

ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ SIEMENS...ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΤΟ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΙ...ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ...

ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ SIEMENS,ΚΑΘΩΣ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΜΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΑΔΙΚΗΜΑΤΩΝ...ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ...ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΗΣ SIEMENS ΩΣΤΕ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ...

Mπορεί να είχε χάσει ο Μιχ. Χριστοφοράκος τη μάχη στο Εφετείο του Μονάχου κέρδισε όμως, στην Καρλσρούη, τον πόλεμο για τη μη έκδοσή του στην Ελλάδα, με την απόφαση του Συνταγματικού Δικαστηρίου, που δρομολογεί νέα δεδομένα, ανατρέποντας πολλά στον σχεδιασμό των ελληνικών αρχών που ερευνούσαν για τις μίζες και τα «μαύρα ταμεία».
Κι ενώ ο Μιχ. Χριστοφοράκος πέτυχε να μείνει ακαταδίωκτος διά παντός από την ελληνική δικαιοσύνη, καθώς όλα τα αδικήματά του σκεπάστηκαν από τη λήθη της παραγραφής –σύμφωνα με την απόφαση του Συνταγματικού Δικαστηρίου της Γερμανίας– η έρευνα στη χώρα μας δέχθηκε ισχυρότατο, αν όχι καίριο, πλήγμα.
Αμέσως μετά την αναγγελία της απόφασης των Γερμανών που είπαν οριστικά «Οχι» για τον ερχομό του πρώην πανίσχυρου άνδρα της Siemens στην Ελλάδα, εν μέσω της προεκλογικής περιόδου, τα πολιτικά κόμματα δέχθηκαν την είδηση με δι το καθένα τρόπο και οι ελληνικές δικαστικές αρχές με απογοήτευση.
Με δεδομένο πως ο κεντρικός κατηγορούμενος δεν θα οδηγηθεί ενώπιόν τους και με το σκεπτικό της απόφασης να κάνει λόγο για παραγραφή όλων των αδικημάτων που του αποδόθηκαν, οι ελληνικές δικαστικές αρχές συνειδητοποίησαν πως η έρευνα για ένα από τα μεγαλύτερα πολιτικοοικονομικά σκάνδαλα θα συνεχιστεί αλλά αφυδατωμένη και σε πολύ στενά πλαίσια.

Ενδεικτικό είναι το σχόλιο ανώτατου δικαστικού παράγοντα ο οποίος μιλώντας στην «Κ» για την επόμενη μέρα των δικαστικών ερευνών για τα «μαύρα ταμεία», ανέφερε χαρακτηριστικά: «Εχουμε πλέον τον οίκο ανοχής και ερευνούμε τι έγινε αλλά μας λείπει η κοπέλα»!
Ωστόσο, επειδή η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία, ανώτατες δικαστικές πηγές, μιλώντας στην «Κ» κρατούσαν κάποια αχτίδα αισιοδοξίας ζωντανή, προσδοκώντας μήπως το δεύτερο ένταλμα που εκκρεμεί ακόμα στο Μόναχο για την έκδοση του Μιχ. Χριστοφοράκου, έχει καλύτερη τύχη. Πάντως δεν έκρυβαν την απογοήτευσή τους που ο Χριστοφοράκος, παρά τις προσπάθειες, πέτυχε τον στόχο του και απέφυγε την κρίση της ελληνικής δικαιοσύνης συμπαρασύροντας πολλές και κρίσιμες πλευρές της υπόθεσης με τις μίζες και τα «μαύρα ταμεία».

Παράλληλα η απόφαση του γερμανικού ανώτατου δικαστηρίου που έκρινε πως όλα τα αδικήματα σε βάρος του Μιχ. Χριστοφοράκου ήταν ποινικώς νεκρά, δηλαδή παραγεγραμμένα, εκτόξευσε στα ύψη τις επικρίσεις, εντός και εκτός Δικαιοσύνης, για τον τρόπο που έγιναν επί τρία, τουλάχιστον, χρόνια στην Ελλάδα οι έρευνες όπως και για τυχόν παραλείψεις και αστοχίες εκείνων που είχαν την ευθύνη των ερευνών.
Μάλιστα με δεδομένο πως η έρευνα στον Αρειο Πάγο για τον μέχρι πρότινος ανακριτή της υπόθεσης, κ. Νικ. Ζαγοριανό, είναι ανοικτή, ανώτατες δικαστικές πηγές, μιλούσαν για «διεύρυνσή της σε όλους, όσοι χειρίστηκαν την υπόθεση από την αρχή μέχρι το τέλος».
Κι σαν να μην έφθανε το γεγονός πως η γερμανική δικαιοσύνη στο ανώτατο επίπεδο δεν ικανοποίησε το ελληνικό αίτημα και δεν έδωσε τον Μιχ. Χριστοφοράκο, μία ακόμα απόφαση –από το Μόναχο αυτή τη φορά– ήρθε να βάλει ταφόπλακα σε κρίσιμες πτυχές της έρευνας στην Ελλάδα για τα «μαύρα ταμεία».

Η απόφαση αυτή φέρει την υπογραφή της εισαγγελέως κ. Μπόιμλερ που υπηρξε η αρχιτέκτονας των ερευνών για τις μίζες στη Γερμανία και η οποία έχει αναλάβει να ξετινάξει και το κομμάτι που αφορά την ελληνική πτυχή του σκανδάλου με κεντρικό πρόσωπο τον Μιχ. Χριστοφοράκο.
Οι συνέπειες της απόφασης – την οποία δημοσιεύει σήμερα κατ’ αποκλειστικότητα η «Κ» είναι μείζονος σημασίας, όχι μόνον από δικαστικής πλευράς, καθώς ουσιαστικά, όπως δήλωνε ανώτατος δικαστικός στην «Κ», «τοποθετείται ταφόπλακα στην έρευνα για τις μίζες και τις χρήσιμες πληρωμές, και για τη σύμβαση για το έργο ασφάλειας των Ολυμπιακών Αγώνων αλλά και για την προμήθεια και αγορά οπλικών συστημάτων». Για να προσθέσει η ίδια πηγή πως «μένουν πλέον στο απυρόβλητο όσοι ενεπλάκησαν στο σκάνδαλο και στο σκοτάδι οι όποιες οικονομικές και άλλες παρανομίες...».

Πριν όμως παραθέσουμε το εξαιρετικά ενδιαφέρον σκεπτικό της, ας δούμε ποια ήταν η αφορμή που η γερμανική δικαιοσύνη έφθασε να κλείσει οριστικά –λόγω δεδικασμένου– τις έρευνες στην Ελλάδα για το έργο ασφάλειας των Ολυμπιακών Αγώνων το οποίο υπήρξε το δεύτερο μεγάλο κεφάλαιο στην ανάκριση έπειτα από εκείνο για την τεχνολογική αναβάθμιση του ΟΤΕ.

Ολα ξεκίνησαν όταν στο Μόναχο και στην Εισαγγελία του, άνοιξε μια ακόμα έρευνα –δεν είχε γίνει γνωστή ώς τώρα– σε βάρος του Μιχ. Χριστοφοράκου.
Τον πρώτο λόγο και σε αυτήν είχε η εισαγγελέας κ. Μπόιμλερ. Αντικείμενό της ήταν να εξετάσει αν ο Χριστοφοράκος ήταν συνεργός στα «μαύρα ταμεία», του Γερμανού Ρ. Σίκατσεκ, του ανθρώπου που έχει αποκαλύψει πολλά για τις «χρήσιμες πληρωμές» και στην Ελλάδα και έχει καταδικαστεί σε φυλάκιση με αναστολή.
Σε αυτή την έρευνα ο Χριστοφοράκος έδωσε τρεις καταθέσεις στις αρχές Ιουλίου και μία ο Σίκατσεκ.
Το ενδιαφέρον της έρευνας αυτονόητο. Οι «χρήσιμες πληρωμές» σε πολιτικούς και πολιτικά κόμματα που είχε αποκαλύψει ο Σίκατσεκ ότι ήταν πρακτική της Siemens στην Ελλάδα με έμφαση το έργο ασφάλειας των Ολυμπιακών Αγώνων και με χρονικό ορίζοντα –κι αυτό εχει μεγάλη σημασία– μετά το 2004...

Η έρευνα προχώρησε σε βάθος. Η κ. Μπόιμλερ που γνωρίζει το σύνολο της υπόθεσης απέξω ήταν γρήγορα σε θέση να αξιολογήσει τα στοιχεία και τα δεδομένα και να καταλήξει σε απόφαση. Και αυτό έκανε. Με διάταξή της έβαλε στο αρχείο τα πάντα. Και το σκεπτικό της είναι πραγματική βόμβα για το C41 και για δύο άλλες σοβαρότατες πτυχές της υπόθεσης. Την αγορά των οπλικών συστημάτων Ερμής και την προμήθεια των πυραύλων Πάτριοτ. Το σκεπτικό της απόφασης, που όπως δήλωναν στην «Κ» αρμόδιες πηγές, αποτελεί για την ελληνική Δικαιοσύνη δεδικασμένο, και είναι εκείνο που δένει τα χέρια των Ελλήνων δικαστών αφού έχει να κάνει με τις ίδιες κατηγορίες που έχουν αποδοθεί και στην Ελλάδα. Δηλαδή, δωροδοκίες, ξέπλυμα «μαύρου χρήματος» και απάτη.

Και για του λόγου το αληθές, να τι αναφέρει επί λέξει η απόφαση:
«Οι πληρωμές μέσω της εταιρείας Placid Blue, συμφερόντων του Μιχ. Χριστοφοράκου, δεν συνιστούν δωροδοκία διότι είχαν δοθεί για την καλλιέργεια πολιτικού περιβάλλοντος, χωρίς να συνδέονται με συγκεκριμένες ενέργειες σε συγκεκριμένα πρόσωπα για τα οποία δεν προέκυψαν από την έρευνα κάποια στοιχεία για την τέλεση αξιοποίων πράξεων».

Με αυτό το δεδομένο η εισαγγελέας προχωρεί στην αρχειοθέτηση και για τις τρεις υποθέσεις. Εκεί όμως που η απόφαση είναι καταπέλτης είναι το έργο ασφάλειας των Ολυμπιακών Αγώνων όπου είχε επικεντρωθεί και το ενδιαφέρον της δικαιοσύνης και η πολιτική αντιπαράθεση για τις μίζες.
Η εισαγγελέας του Μονάχου στην απόφασή της με δηκτικό ύφος σημειώνει πως η Siemens δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται ως «εταιρεία εξειδικευμένης απάτης» και ότι στο μεγάλο αυτό έργο δεν είχε τον πρώτο ρόλο για να χρειάζεται να πληρώνει μίζες και να παρανομεί, αλλά θέση υπεργολάβου με εργολάβο την αμερικανική εταιρεία Saic.
«Η Siemens, αναφέρεται επί λέξει, δεν ήταν αντισυμβαλλόμενη του ελληνικού Δημοσίου αλλά υπεργολάβος και ανήκει στις εταιρείες επικεφαλής σε θέματα τεχνολογίας και δεν μπορεί να θεωρείται εταιρεία εικονική ή εταιρεία που εξειδικεύεται σε απάτες».
Και σε άλλο σημείο της απόφασής της με έμφαση σημειώνει: «Μια τόσο μεγάλη εταιρεία θα ήταν απίθανο να λάβει μέρος σε ένα τόσο μεγάλο έργο που είχε συγκεντρώσει το ενδιαφέρον της διεθνούς κοινής γνώμης για να μην το υλοποιήσει και να εξαπατήσει το ελληνικό Δημόσιο...».

Και μέσα σε όλα αυτά η ανάκριση στη χώρα μας, με περιορισμένο πλέον ορίζοντα λόγω της μη έκδοσης Χριστοφοράκου και του δικαστικού προηγουμένου που έχει δημιουργηθεί με τις αποφάσεις της γερμανικής Δικαιοσύνης, αλλάζει χέρια.
Η Ολομέλεια των Εφετών συνεδριάζει στα μέσα του μήνα για να ορίσει τον εφέτη ανακριτή που θα διαδεχθεί τον κ. Νικ. Ζαγοριανό που ελέγχεται πλέον πειθαρχικά για τον τρόπο που χειρίστηκε από την αρχή όλη την έρευνα.
Μάλιστα μέσα στις προσεχείς ημέρες καλείται για εξηγήσεις από τον αντιπρόεδρο του Αρείου Πάγου κ. Ιω. Παπανικολάου που ήταν εκείνος που ξεκίνησε τις έρευνες εγκαλώντας τον κ. Ζαγοριανό για σωρεία πράξεων και παραλείψεων. Η εξέλιξη αυτή δεν έπεσε ως κεραυνός εν αιθρία, καθώς οι ενέργειες Ζαγοριανού είχαν αποδοκιμαστέι με αποφάσεις δικαστικών συμβουλίων και βέβαια έχει ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον παρασκήνιο.

Στον Αρειο Πάγο και το υπουργείο Δικαιοσύνης από καιρό υπήρχε προβληματισμός για το κόστος και τις συνέπειες των ενεργειών Ζαγοριανού κυρίως σε, ότι αφορά τον αντίκτυπό τους στη γερμανική Δικαιοσύνη. Δεν ήταν λίγοι εκείνοι που είχαν προφητικά προβλέψει πως πάνω στις δικές του αστοχίες θα πατούσε ο Χριστοφοράκος για να πετύχει τη μη έκδοσή του και βέβαια πολλοί ήταν και εκείνοι που τον κατηγορούσαν για νομικές «ακρότητες». Ολους αυτούς τους προβληματισμούς απελευθέρωσε η συνταξιοδότηση του κ. Γ. Σανιδά και η κίνηση του νέου εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Ιω. Τέντε να ζητήσει από την Ολομέλεια των Εφετών την αντικατάσταση Ζαγοριανού. Κίνηση που βρήκε ευήκοα ώτα και στο υπουργείο Δικαιοσύνης και στο δικαστικό σώμα δρομολογώντας την «έξοδο» Ζαγοριανού που επιφέρει βέβαια, έως ότου ενημερωθεί ο νέος ανακριτής, μέγαλη καθυστέρηση στις έρευνες. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

kathimerini

ΠΡΕΖΑ TV
6-9-2009

Πέμπτη, Αυγούστου 20, 2009

ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΓΚΑΦΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΞΗΜΕΡΩΣΗΣ,ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΥ,ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΧΘΕΣ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ...ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ...

Σύγχυση και ειρωνικά σχόλια από Γερμανούς δικαστικούς, προξένησε χθες το μεσημέρι στο Μόναχο η πληροφορία που μετέδωσαν ελληνικά ΜΜΕ περί έκδοσης απόφασης του Ανωτάτου Συνταγματικού Δικαστηρίου της Γερμανίας, σύμφωνα με την οποία απορριπτόταν η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων που έχουν καταθέσει οι συνήγοροι του κ.Μιχάλη Χριστοφοράκου.

Στην πραγματικότητα αυτό που έγινε ήταν ότι το Εφετείο Μονάχου, που ασχολείται με την υπόθεση έκδοσης του πρώην μάνατζερ της Ζίμενς, εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία γνωστοποιούσε ότι απορρίπτει την έφεση των συνηγόρων του, σχετικά με την απόφαση που είχε εκδοθεί πριν από λίγες ημέρες και έλεγε ότι ο κ. Χριστοφοράκος μπορεί να εκδοθεί στην Ελλάδα. Μια ανακοίνωση χωρίς καμία ιδιαίτερη σημασία για την υπόθεση. Εν αναμονή της απόφασης του Ανωτάτου Συνταγματικού Δικαστηρίου, για την προσφυγή ασφαλιστικών μέτρων που έχουν καταθέσει οι συνήγοροι του κ. Χριστοφοράκου και ίσως κρίνει την υπόθεση έκδοσής του στην Ελλάδα, οι δύο δικηγόροι που τον εκπροσωπούν... έφυγαν σε άδεια. Ο ένας βέβαια βρίσκεται σε απόσταση κοντινή στο Μόναχο (Ιταλικές Αλπεις) και έχει στενή επαφή με τον πελάτη του, το γεγονός όμως αυτό ίσως δείχνει ότι η πολυαναμενόμενη απόφαση θα εκδοθεί όχι μέσα στα επόμενα εικοσιτετράωρα αλλά αυτή θα ανακοινωθεί στο μέσον ή στο τέλος της ερχόμενης εβδομάδας.

Αγνωστο όμως εάν μέχρι τότε η πλευρά Χριστοφοράκου αποφασίσει να χρησιμοποιήσει και το χαρτί με το πρόβλημα υγείας που έχει ο ίδιος. Οπως είναι γνωστό, ο πρώην μάνατζερ της Ζίμενς-Ελλάς έχει διάγνωσθη από γιατρούς στο Μόναχο, με στένωση στεφανιαίων αρτηριών και του έχει συστηθεί να προβεί σε επέμβαση τοποθέτησης στεντ. Χθες, από το δικηγορικό γραφείο που εκπροσωπεί τον κ. Χριστοφοράκο στο Μόναχο δήλωναν ότι τουλάχιστον μέχρι το βράδυ αυτός δεν είχε εισαχθεί στην καρδιολογική κλινική της βαυαρικής πόλης, όπου και στο παρελθόν μεταφέρθηκε δύο φορές και εξετάσθηκε από γιατρούς. Τίποτα τέτοιο δεν γνώριζε ούτε και ο εισαγγελέας κ. Στερν, που αντικατέστησε τον προϊστάμενο του κ. Ομπερμαϊερ, ο οποίος ασχολείται εδώ και καιρό με την υπόθεση έκδοσης του κ. Χριστοφοράκου στην Ελλάδα, αλλά και αυτός από χθες αποφάσισε να κάνει χρήση της καλοκαιρινής του άδειας.

ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΣΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΨΑΞΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ.ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΚΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΕΤΑΔΩΣΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ,Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΒΓΑΙΝΕ ΣΤΑ ΕΚΤΑΚΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΤΟΥ ΚΑΤΕΒΕΙ...

ΠΡΕΖΑ TV
20-8-2009

enet.gr

Τετάρτη, Αυγούστου 19, 2009

Απορρίφθηκε το αίτημα Χριστοφοράκου για αναβολή της έκδοσής του στην Ελλάδα

Δεν υπαρχει αποφαση για εκδοση του Χριστοφορακου συμφωνα με τον Skai 100,3.

Απορρίφθηκε από το Συνταγματικό Δικαστήριο της Γερμανίας το αίτημα που είχε υποβάλει ο Μιχάλης Χριστοφοράκος για αναβολή της έκδοσής του στην Ελλάδα. Αγνωστο ακόμη παραμένει εάν ο πρώην ισχυρός άνδρας της Siemens Hellas θα χρησιμοποιήσει άλλα ένδικα μέσα για να αναβάλει εκ νέου την επιστροφή του στην Ελλάδα.

Εν τω μεταξύ, όπως μετέδωσε το Mega, ο Μιχάλης Χριστοφοράκος εισήχθη την Τετάρτη σε νοσοκομείο του Μονάχου με καρδιακά προβλήματα.

ΠΡΕΖΑ TV
19-8-2009

ΣΕ ΠΉΡΗ ΕΞΕΛΙΞΗ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ SIEMENS,ΚΑΘΩΣ ΠΛΕΟΝ ΟΛΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΡΥΘΜΟΥΣ ΧΕΛΩΝΑΣ...ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΥ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΡΦΙΑ ΣΤΗΝ ΔΕΘ...

Στο Εφετείο του Μονάχου έχει εισαχθεί και το δεύτερο ένταλμα σύλληψης του Μιχάλη Χριστοφοράκου με το οποίο ζητείται η έκδοσή του στην Ελλάδα για το πρόγραμμα ολυμπιακής ασφάλειας C4i. Σύμφωνα με πληροφορίες το αίτημα έκδοσης εξετάζεται ήδη στο 1ο τμήμα του Εφετείου του Μονάχου.

Η Γενική Εισαγγελία φέρεται να έχει κάνει και επ΄ αυτού θετική εισήγηση και, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, θα έχει και αυτό την τύχη του πρώτου εντάλματος, δηλαδή την έγκριση της έκδοσης του Μιχ. Χριστοφοράκου στην Ελλάδα και για το C4i.

Η απόφαση για το δεύτερο ένταλμα σύλληψης θα καθορίσει τόσο το κατηγορητήριο που θα αντιμετωπίσει ο Μιχ. Χριστοφοράκος, σε περίπτωση που εκδοθεί στην Ελλάδα, όσο και τον χρόνο που θα μπορεί να μείνει προφυλακισμένος στο Μόναχο. Η προθεσμία 60 ημερών για την κράτησή του μετράει εκ νέου με το δεύτερο ένταλμα. Αυτό σημαίνει ότι ο κ. Χριστοφοράκος θα μείνει κρατούμενος στο Σταντελχάιμ του Μονάχου ακόμα και αν το Ανώτατο Συνταγματικό Δικαστήριο της Γερμανίας, εντός των επόμενων ημερών, κάνει δεκτό το αίτημα για ασφαλιστικά μέτρα και αναστείλλει την έκδοσή του στην Ελλάδα για όσους μήνες θα εξετάζει επί της ουσίας την προσφυγή του.

Το δεύτερο ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης είχε εκδοθεί στις 29 του περασμένου Ιουνίου, όταν ο Μιχ. Χριστοφοράκος κρατούνταν ήδη στο Μόναχο. Χρονικά καλύπτει την περίοδο από το 2002 μέχρι τις 19/05/2003, όταν υπογράφηκε η σύμβαση για το πρόγραμμα ασφαλείας των Ολυμπιακών C4i. Δεν καλύπτει αδικήματα της περιόδου πέραν του Μαΐου του 2003 μέχρι το 2007 που ο Μιχ. Χριστοφοράκος ήταν στο τιμόνι της Siemens Ηellas. Αναφέρεται στη σύμβαση του 2003 μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της κατασκευάστριας αμερικανικής εταιρείας SΑΙC, από την οποία η Siemens είχε ως υπεργολαβία περίπου το 80% του έργου.

Η υπεράσπιση του Χριστοφοράκου προβάλλει το επιχείρημα ότι ο πελάτης της δεν συμμετείχε σε καμία φάση της υπογραφής της σύμβασης και οι σχετικές συμφωνίες έκλεισαν μεταξύ SΑΙC και της μητρικής Siemens Α.Ε. Για τον λόγο αυτό ζήτησε να προσκομισθούν συμπληρωματικά στοιχεία, όπως τα πρωτόκολλα των διαπραγματεύσεων της Siemens Ηellas με τη SΑΙC, της Siemens Ηellas με τη μητρική Siemens στο Μόναχο και τα πρωτόκολλα των διαπραγματεύσεων μεταξύ SΑΙC και Ελληνικού Δημοσίου.

Στο ενταλμα συλληψης ο Μιχ. Χριστοφοράκος κατηγορείται μεταξύ άλλων και για απάτη, καθώς αναφέρεται ότι μαζί με τον Διον. Δενδρινό «έβλαψε ξένη περιουσία πείθοντας εν γνώσει του και με παράσταση ψευδών γεγονότων ως αληθινών», ενώ «ούτε η παράδοση του έργου ούτε η εκπαίδευση του προσωπικού» ήταν εφικτή μέσα στο διάστημα ενός χρόνου από την υπογραφή της σύμβασης με τη SΑΙC το 2003 μέχρι τη διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων το 2004. Το «παράνομο όφελος» ή ζημία για το ελληνικό Δημόσιο υπολογίζεται σε 254.999.000 ευρώ και «ισοδυναμεί με το συμβατικό τίμημα που εκταμιεύτηκε από το ελληνικό Δημόσιο υπέρ των δύο εταιρειών, ουδέποτε όμως εκτελέστηκε πλήρως και παραδόθηκε στο ελληνικό Δημόσιο σύμφωνα με την από 19.05.03 σύμβαση».

Τις κατηγορίες για απάτη, συνέργεια σε απιστία με τον καταδικασθέντα διαχειριστή των μαύρων ταμείων Ράινχαρτ Σίκατσεκ και ξέπλυμα χρήματος είχε απορρίψει η εισαγγελέας Χίλντεγκαρντ Μπόιμλερ-Χεσλ που ερευνά το σκάνδαλο των μαύρων ταμείων της Siemens και ανέκρινε τον Μιχ. Χριστοφοράκο τον Ιούλιο. Ενημέρωσε δε εγγράφως τη Γενική Εισαγγελία Μονάχου που χειρίζεται την έκδοση του κ. Χριστοφοράκου.
Ειδικά για την κατηγορία της απάτης διαπίστωσε ότι δεν υφίσταται καν αρχική υποψία, καθώς δεν ήταν η Siemens ο άμεσος συμβατικός εταίρος του ελληνικού Δημοσίου, αλλά η αμερικανική εταιρεία SΑΙC. Θεωρεί δε «μακράν της πραγματικότητας» το ενδεχόμενο συνεργάτες της Siemens- «μίας εταιρείας, κορυφαίας σε τομείς τεχνολογιών, που αποδεδειγμένα δεν είναι εταιρεία- φάντασμα ειδικευμένη στην απάτη»- να συνέπραξαν με τη SΑΙC για να εξαπατήσουν το ελληνικό Δημόσιο για ένα έργο όπως το πρόγραμμα «Ολυμπιακοί Αγώνες “Αθήνα”» που «σε περίπτωση αποτυχίας θα είχε τον αντίστοιχο αρνητικό αντίκτυπο στη δημόσια εικόνα τους».

Γι΄ αυτό και η εισαγγελέας Μπόιμλερ-Χεσλ έκρινε τον κ. Χριστοφοράκο ένοχο μόνο για δωροδοκία των κομμάτων ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ. για την περίοδο, κατά την οποία βάσει της πενταετίας που προβλέπει το γερμανικό δίκαιο δεν έχουν παραγραφεί, από τον Μάιο του 2004 μέχρι τον Δεκέμβριο του 2009, και ζήτησε την καταδίκη του με «ένταλμα επιβολής ποινής» σε έναν χρόνο φυλάκιση με αναστολή και 750.000 πρόστιμο.

ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΗΣ SIEMENS ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΘΑ ΑΘΩΩΘΟΥΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΙΝΗ ΤΟΥ ΠΕΟΥΣ...
ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΘΕΑΤΕΣ ΤΟΥ ΠΙΟ ΜΙΖΕΡΟΥ SHOW ΠΟΥ ΑΚΟΥΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΔΕΘ ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΠΙΣΩΠΛΑΤΕΣ ΜΑΧΑΙΡΙΕΣ,ΔΗΛΏΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΙΓΜΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΚΛΑΙΓΟΝΤΑΣ...
ΑΝΤΕ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΒΡΕ ΓΚΙΑΟΥΡΙΔΕΣ...

ΠΡΕΖΑ TV
19-8-2009

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΣ...ΕΑΝ ΕΙΧΕ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΤΟΝ ΠΕΘΑΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΨΑΘΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΣΟΥΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥΣ

Νοσηλεία ζητά ο Μιχάλης Χριστοφοράκος για τα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει, όπως δήλωσε στο ΣΚΑΪ και στην Deutsche Welle ο Στέφαν Κουρσάβε, ένας εκ των συνηγόρων του.
Ο κ. Κουρσάβε ανέφερε ότι έχει γίνει δεκτό από την γενική εισαγγελία του Μονάχου αίτημα να εξεταστεί από γιατρό και αναμένεται να κλειστεί το ραντεβού και να εισαχθεί σε ειδικευμένη κλινική.

Πάντως, την Τετάρτη εκπνέει η προθεσμία για την υποβολή αντιρρήσεων από την πλευρά Χριστοφοράκου στο ένταλμα της εισαγγελίας του Μονάχου για επιβολή καταδικαστικής ποινής για το αδίκημα της δωροδοκίας στελεχών ελληνικών κομμάτων την περίοδο 2004 -2007.
Την ίδια ώρα, πληροφορίες αναφέρουν ότι μέσα στην εβδομάδα θα αποφασίσει το Ανώτατο Συνταγματικό δικαστήριο της Γερμανίας σχετικά με την αναστολή της παράδοσης του Μιχάλη Χριστοφοράκου στην Ελλάδα, μετά το αίτημα της υπεράσπισης του.
Μιλώντας στη Deutsche Welle, ένας άλλος συνήγορος του κ. Χριστοφοράκου, ο Ντανιελ Πετερ ο ανέφερε ότι δεν μπορεί να προδικάσει το περιεχόμενο της απολογίας του πελάτη του στην ελληνική δικαιοσύνη, αν και εφόσον εκδοθεί το πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος της Siemens, και χαρακτήρισε σπέκουλα όλη τη φιλολογία, περί ονομάτων και παραληπτών.

ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΣ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ...ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΙ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ,ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝ ΕΡΧΟΝΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΟΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΠΕΤΑΓΑΝ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΟ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΘΑΙΝΕ...ΕΞΑΛΛΟΥ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙ ΦΟΒΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΚΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...

ΠΡΕΖΑ TV
19-8-2009

Τρίτη, Αυγούστου 18, 2009

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΕΝΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ...

Μόλις το μεσημέρι της Παρασκευής κατέθεσαν οι δικηγόροι του κ. Μιχ. Χριστοφοράκου, κ. Στέφαν Κουρσάβε και Ντάνιελ Πέτερ, την αίτηση ασφαλιστικών μέτρων και την προσφυγή αντισυνταγματικότητας στο συνταγματικό δικαστήριο της Καρλσρούης, επικαλούμενοι την έλλειψη εγγυήσεων για μια δίκαιη δίκη του πελάτη τους στην Ελλάδα. Αυτός είναι και ο λόγος που το συνταγματικό δικαστήριο ζήτησε από την ομοσπονδιακή Εισαγγελία του Μονάχου να αναβάλει την παράδοση του κ. Χριστοφοράκου στις ελληνικές αρχές.

Αν γίνει δεκτή η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων, τότε σημαίνει ότι το ομοσπονδιακό δικαστήριο μπορεί να μπει στην ουσία της προσφυγής του κ. Χριστοφοράκου. Αυτή υποστηρίζεται από τρεις υπογραφές καθηγητών των Πανεπιστημίων της Αθήνας, του Μονάχου και του Βερολίνου. Η πραγματογνωμοσύνη από την Αθήνα αναφέρει ότι δεν υπήρξε διακοπή της παραγραφής με την κλήτευση του κ. Χριστοφοράκου ως «ανωμοτί μάρτυρα» σε αντίθεση με τα επιχειρήματα των Εισαγγελιών Μονάχου και Εφετών Αθηνών. Οι δύο Γερμανοί καθηγητές, τα ονόματα των οποίων δεν θέλει να αποκαλύψει η υπεράσπιση του κ. Χριστοφοράκου επειδή δεν το επιθυμούν οι ίδιοι, υποστηρίζουν ότι σειρά μέτρων του Ελληνα ανακριτή κ. Ν. Ζαγοριανού δεν διασφαλίζουν «δίκαιη δίκη» για τον κ. Χριστοφοράκο.

Η υπεράσπιση του κ. Χριστοφοράκου επικαλείται τα δύο βουλεύματα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών για τους κ. Γεώργιο Σκαρπέλη και Ηλία Γεωργίου, τα οποία έχει μεταφράσει στα γερμανικά και έχει βάλει στον φάκελο της προσφυγής αντισυνταγματικότητας προς το Ομοσπονδιακό Συνταγματικό Δικαστήριο. Σύμφωνα με τα βουλεύματα αυτά, ο κ. Ζαγοριανός κακώς δεν είχε δώσει στους δύο κατηγορούμενους όλα τα έγγραφα της δικογραφίας πριν απολογηθούν. Οι συνήγοροι του κ. Χριστοφοράκου έχουν περιλάβει στην προσφυγή τους και τα νέα εντάλματα εναντίον των κ. Σκαρπέλη και Γεωργίου που εξέδωσε ο κ. Ζαγοριανός ως πειστήρια μιας επαπειλούμενης «μη δίκαιης δίκης».

Οι δύο καθηγητές του Πανεπιστημίου του Μονάχου και του Βερολίνου υποστηρίζουν ότι οι μεθοδεύσεις της ελληνικής Εισαγγελίας είναι αντίθετες προς το άρθρο 6 της ευρωπαϊκής σύμβασης για τα δικαιώματα του ανθρώπου (ΕΣΔΑ) και συνεπώς δεν διασφαλίζονται οι εγγυήσεις για την παράδοση Γερμανού υπηκόου στο εξωτερικό. O δικηγόρος του κ. Χριστοφοράκου, κ. Στέφαν Κουρσάβε είπε χθες ότι ελπίζει «η παράταση που επέβαλλε το συνταγματικό δικαστήριο να οδηγήσει σε μια εξέταση της ουσίας της προσφυγής αντισυνταγματικότητας» του πελάτη του.

Μετά τη χθεσινή εξέλιξη όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά: αν το δικαστήριο αποφασίσει να δεχθεί τα ασφαλιστικά μέτρα και να «κρατήσει» τον κ. Χριστοφοράκο στη Γερμανία έως ότου κριθεί η προσφυγή, τότε η έκδοση θα καθυστερήσει σημαντικά καθώς θα εξετάσει την προσφυγή σε διάστημα 2 έως 8 μηνών. Αν την κρίνει απαράδεκτη και δεν την εισαγάγει για συζήτηση στο τμήμα, τότε ο κ. Χριστoφοράκος παραδίδεται στην Ελλάδα. Αν συζητήσει την προσφυγή, τότε είναι πιθανή τόσο η αποδοχή όσο και η απρόρριψή της.

ΕΠΙΣΗΣ,ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΣ,ΕΧΕΙ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΦΟΒΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΗΓΟΡΟΥΣ ΤΟΥ,ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΚΔΟΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...
ΒΛΕΠΕΤΕ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΟΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΚΕΛΙΑ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΑΙΤΙΑ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΑΘΟΣ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΓΙΑΤΡΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ,ΠΑΝΕ ΣΥΝΝΕΦΟ,ΟΠΟΤΕ ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΨΙΛΟ ΕΧΕΙ ΧΕΣΤΕΙ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ...

ΚΑΙ ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΙΖΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ,ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ...

ΠΡΕΖΑ TV
18-8-2009


kathimerini

Δευτέρα, Αυγούστου 17, 2009

ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟΝ ΖΑΓΟΡΙΑΝΟ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 8 ΤΟ ΠΡΩΙ...ΕΝΩ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!!


Στα χναρια του Βηματος βαδιζει και το σημερινο Εθνος,το οποιο εστειλε τον ανακριτη Ζαγοριανο στο Μοναχο,μαζι με αντρες της αστυνομιας ωστε να παραλαβουν τον Χριστοφορακο και να τον φερουν αλυσοδεμενο στην Ελλαδα,ωστε να δικαστει για το σκανδαλο της Siemens...
Ελα ομως που ο Ζαγοριανος δεν πηγε σημερα στο Μοναχο...

Το παραπανω μας αποδεικνυει για ακομη μια φορα πως υπαρχει σε ολοκληρο τον δημοσιογραφικο χωρο,ακρως κατευθυνομενη ενημερωση...απο συγκεκριμενες πηγες.
Και δεν μιλαμε μονο για το Εθνος...ΟΛΕΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ,εχουν σημερα στα πρωτοσελιδα τους την σιγουρη εκδοση του Χριστοφορακου.
Ειδατε λοιπον πως η τοση σιγουρια που σας λενε καποιοι πως υπαρχει...καποιες φορες ερχεται τουμπα;;;

Και ετσι για την ιστορια,παμε να δουμε το τι εγινε πριν απο λιγο...
Ανατροπή του σκηνικού για την παράδοση του Μιχάλη Χριστοφοράκου στις ελληνικές αρχές.
Όπως έγινε γνωστό νωρίτερα, από τους δικηγόρους του φαίνεται πως υπάρχει κάποια απόφαση από το Ανώτατο Συνταγματικό Δικαστήριο.
Άγνωστο παραμένει το σκεπτικό με το οποίο το Ανώτατο Συνταγματικό Δικαστήριο θα διατάξει την εισαγγελία του Μονάχου να σταματήσει την παράδοση του πρώην στελέχους της Siemens στις ελληνικές αρχές.

ΠΡΕΖΑ TV
17-8-2009

ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΣ,ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΝΤΑΝΙΕΛ ΠΕΤΕΡ...

Ο δικηγορος του Χριστοφορακου υποστηριζει πως σημερα το βραδυ ο πελατης του θα επιστρεψει στην Ελλαδα,ενω παραλληλα ελπιζει πως οι ολες διαδικασιες δεν παρουν αρκετο χρονο και ετσι ο Μιχαλακης θα επιστρεψει ξανα στο Μοναχο,ωστε να ζησει ελευθερος.
Τελος εντυπωση προκαλει πως οι Γερμανικες αρχες,εκδιδουν τον Χριστοφορακο να δικαστει στην Ελλδα,επειτα απο πιεσεις που τους ασκηθηκαν απο την Ελληνικη Κυβερνηση,πραγμα το οποιο μας βαζει σε πολλες υποψηψιες για το ποσο ανεξαρτητες ειναι τελικα οι αρχες και κατω απο ποιες εντολες-πιεσεις λειτουργουν.

ΠΡΕΖΑ TV
17-8-2009

ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΞΠΡΕΣ ΘΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ...ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΤΣΕΠΩΣΑΝ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΙ...

...Εν το μεταξυμείναι ασφυκτικά ταχρονικά όρια που τίθενται στις ελληνικές αρχές καθώς ο Xριστοφοράκος πρέπει να ανακριθεί και να δικαστεί μέσα σε διάστημα έξι μηνών. Aυτό είναι το χρονικό όριο που προβλέπουν οι διμερείς συμβάσεις της Γερμανίας και της Eλλάδας για τους υπηκόους της Γερμανίας που εκδίδονται.
Eτσι, οι ελληνικές δικαστικές αρχές καλούνται να κάνουν νομική ακροβασία και να συμπυκνώσουν διαδικασία δεκαοκτώ μηνών (που χρειάζονται κανονικά για τέτοιου είδους περιπτώσεις) σε μόλις έξι.
Σύμφωνα με νομικούς κύκλους,όμως, ενδέχεται για να ξεπεράσουν τα στενά χρονικά όρια, να τον παραπέμψουν απευθείας στο ακροατήριο με απευθείας κλήση, χωρίς να εκδοθεί πριν βούλευμα από δικαστικό συμβούλιο. Mε αυτό τον τρόπο θα θέσουν σε εφαρμογή
τον νόμο περί ταχύτατης καταπολέμησης της διαφθοράς στο Δημόσιο που επιτρέπει απευθείας παραπομπή σε δίκη.

Eτσι, με αυτά τα δεδομένα, ο Xριστοφοράκος θα απολογηθεί για ένα χρονικό διάστημα έξι μηνών,σχετικά με εκροές χρημάτων προς τα μαύρα ταμεία της Siemens.
Oι κατηγορίες (γι’ αυτόν τον χρόνο) φέρονται ότι διαπράχθηκαν από 19 Aπριλίου μέχρι και Σεπτέμβριο του 2003 και σχετίζονται μόνο τρία εμβάσματα που φτάνουν τα περίπου 1,4 εκ. ευρώ (ενώ όλο το κατηγορητήριο συνολικά αναφέρεται σε ποσά που αγγίζουν τα 54 εκ.).
Σύμφωνα με νομικούς κύκλους, το εν λόγω κατηγορητήριο (με χρονικό ορίζοντα έξι μήνες) που έχει απομείνει για τον κ. Xριστοφοράκο,χαρακτηρίζεται «αδύναμο», καθώς-όπως τονίζουν- είναι δύσκολο να στοιχειοθετηθεί σε βάρος του γι’αυτά τα τρία εμβάσματα το κακούργημα της δωροδοκίας.
Oπότε από την Eλληνική Δικαιοσύνη θα του επιβληθεί ποινή σαφώς μικρότερη. Kαι αυτό διότι η δωροδοκία και το ξέπλυμα βρώμικου χρήματος στην Eλλάδα είναι κακουργήματα, αλλά στη Γερμανία είναι πλημμελήματα.

Yπενθυμίζεται ότι παραμένει ανεκτέλεστο το δεύτερο ευρωπαϊκό ένταλμα των ελληνικών αρχών σε βάρος του Xριστοφοράκου για το C4I,το οποίο σχετίζεται με το πρόγραμμα ασφαλείας των Oλυμπιακών Aγώνων. Kαι αυτό διότι οι γερμανικές δικαστικές αρχές ζητούν από τις δικές μας, συμπληρωματικά στοιχεία. Tο δεύτερο αυτό ένταλμα σύλληψης εκτείνεται από το 2002 μέχρι και τις 19.5.2003 και αφορά απάτη σε βάρος του ελληνικού Δημοσίου.
Yπενθυμίζεται ότι μετά το αίτημα της Γερμανίδας εισαγγελέως κ.Mπόιμλερ για επιβολή ποινής σε βάρος του για δωροδοκία πολιτικών κομμάτων για το διάστημα 2004-2007, ο Xριστοφοράκος δεν θα δικαστεί για τα ίδια αδικήματα στην Eλλάδα (σχετικά μ’ αυτό το διάστημα), αφού θα υπάρχει το σχετικό δεδικασμένο στη Γερμανία.
Aρα για το αδίκημα της απάτης σε βάρος του ελληνικού Δημοσίου για το C4I που τον βαρύνει, οι ελληνικές αρχές, αν θέλουν να τον δικάσουν (για άλλο διάστημα) θα πρέπει να πάρουν και πάλι άδεια από τους Γερμανούς.Oποιαδήποτε ποινή -σύμφωνα με νομικούς- και αν επιβληθεί από την Eλληνική Δικαιοσύνη στον M.Xριστοφοράκο θα πρέπει να την εκτίσει στη Γερμανία. Ωστόσο, πηγές του υπουργείου Δικαιοσύνης έλεγαν ότι αυτό εξαρτάται από τον τόπο τέλεσης των αδικημάτων (αν αυτά έγιναν στη Γερμανία ή στην Eλλάδα).

ΤΟ ΚΟΥΛΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ;;;
ΟΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΣ ΘΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ,ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ SIEMENS,ΕΝΩ ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΤΥΧΟΝ ΤΑ ΤΣΕΠΩΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ SIEMENS,ΩΣΤΕ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΗ ΗΘΕΛΕ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΩΧΘΟΎΝ...ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΙ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΛΕΊΣΙΜΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ,ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΟΣΟ ΤΟΥ 2007,ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΕΤΙΝΩΝ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΩΝ.

ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΑΔΑΡΑΑΑΑΑ!!!!

ΠΡΕΖΑ TV
17-8-2009


ethnos

ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΚΑΛΑ ΤΟΥ;;;

Aρχισε η αντίστροφη μέτρηση για την επιστροφή του Mιχάλη Xριστοφοράκου στη χώρα μας.
Hδη βρίσκεται σε εξέλιξη ένας αγώνας δρόμου, προκειμένου ο πρώην ισχυρός άνδρας της Siemens, M.Xριστοφοράκος, να παραδοθεί και να επιστρέψει στη χώρα μας ενδεχομένως και σήμερα το βράδυ (εκτός απροόπτου), μαζί με τον ανακριτή της υπόθεσης N. Zαγοριανό, ο οποίος σήμερα στις 8 το πρωί ταξίδεψε προς το Mόναχο με αυθημερόν εισιτήρια επιστροφής.
Ωστόσο ο χρόνος επιστροφής του Xριστοφοράκου μπορεί να «παιχθεί» ανάλογα και με τον τρόπο που θα κινηθεί το Aνώτατο Συνταγματικό Δικαστήριο, στο οποίο έχουν προσφύγει ήδη οι συνήγοροί του παίζοντας το τελευταίο τους υπερασπιστικό χαρτί, ώστε να μπλοκάρουν για λίγο διάστημα την έκδοσή του που αποφάσισε το Eφετείο του Mονάχου (για αδικήματα σχετικά με τη σύμβαση ψηφιοποίησης του OTE που φέρονται να διαπράχθηκαν από τις 19 Aπριλίου μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2003).

Ο ΧΡΙΣΤΟΦΟΦΟΡΑΚΟΣ ΕΧΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ 12 ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ,ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΗΡΑΝ ΜΙΖΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΗΣ SIEMENS,ΩΣΤΕ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.
ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΑΝ 153 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ SIEMENS...

ΚΑΤΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ,ΘΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEOS ΜΕ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΠΟΥΔΑΙΩΝ ΑΝΤΡΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ...ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΤΗΣ SIEMENS.

ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΠΩΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΣ,ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΚΔΟΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΤΟΥ,ΦΟΒΑΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ...ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΦΟΒΑΤΑΙ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΝΕ ΛΑΧΑΝΟ,ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ...

ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ.

ΠΡΕΖΑ TV
17-8-2009

Τετάρτη, Αυγούστου 12, 2009

ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟΦΆΣΙΣΕ ΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ.ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Ή ΘΑ ΤΑ ΑΠΟΚΡΎΨΟΥΝ;;;ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΦΩΤΙΑ

Το Εφετείο του Μονάχου αποφάσισε την παράδοση του Μιχάλη Χριστοφοράκου στην Ελλάδα, για αδικήματα που συντελέστηκαν μετά τις 18 Μαρτίου 2003.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Δικαιοσύνης ο υπουργός, Νικος Δένδιας, ενημερώθηκε σήμερα τηλεφωνικά από τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Ιωάννη Τέντε για την απόφαση του Εφετείου του Μονάχου, που προβλέπει την έκδοση του Μιχ. Χριστοφοράκου στην Ελλάδα, σε εκτέλεση των ευρωπαϊκών ενταλμάτων σύλληψης που εξέδωσε η Ελληνική Δικαιοσύνη.
Ο Μ. Χριστοφοράκος κατηγορείται για δωροδοκία και ξέπλυμα μαύρου χρήματος στην υπόθεση της Siemens.

12 ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ,ΠΗΡΑΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΗΣ SIEMENS,ΩΣΤΕ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΜΕΓΑΛΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ,ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΗ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΕ.
153 ΒΟΥΛΕΥΕΤΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ,ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΔΩΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΔΕΧΤΕΙ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ SIEMENS ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ...

ΕΠΙΣΗΣ ΟΛΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΧΡΗΜΑΤΊΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ SIEMENS,ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΙ,ΚΑΘΩΣ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ,ΛΟΓΩ ΕΚΛΟΓΩΝ,ΟΛΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ!!!!ΣΥΝΕΠΩΣ ΕΑΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΣ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ "ΔΩΡΑΚΙΑ" ΣΕ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ,ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ.

Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΕΦΕΤΕΙΟΥ,ΗΡΘΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ,ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ,ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟ...ΠΕΡΙ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΤΟΥΣ
ΣΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΗΣ SIEMENS.


ΠΡΕΖΑ TV
12-8-2009

Τρίτη, Ιουλίου 21, 2009

ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΠΑΡΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΕΙ...

12 ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ,ΠΗΡΑΝ ΜΙΖΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΥΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΗΣ SIEMENS,ΩΣΤΕ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΗ ΗΘΕΛΕ.
153 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ,ΕΓΙΝΑΝ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΔΩΡΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΤΩΣΕΩΝ ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ SIEMENS,ΣΕ ΕΝΔΕΙΞΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑΣ.

Στην τελική της φάση έχει μπει η διαδικασία έκδοσης του Μιχάλη Χριστοφοράκου στην Ελλάδα, παρά τα προβλήματα υγείας που ο ίδιος παρουσίασε το Σαββατοκύριακο και ενώ ακόμη κρατείται στις φυλακές του Σταντελχάιμ του Μονάχου.

Ο πρώην μάνατζερ της Ζίμενς Ελλάς αισθάνθηκε αδιαθεσία το περασμένο Σάββατο και οδηγήθηκε στο νοσοκομείο των φυλακών. Πρόκειται για πρόβλημα της καρδιάς του, συγκεκριμένα στένωση αρτηρίας, ένα πρόβλημα ωστόσο που είχε διαγνωστεί και πριν από τη σύλληψή του στο Μόναχο. Στον ίδιο χορηγήθηκαν φάρμακα, ενώ παρέμεινε για τρεις ημέρες στο νοσοκομείο των φυλακών και εν καιρώ θα πρέπει να υποβληθεί σε επέμβαση τοποθέτησης στεντ.
Ολα αυτά όμως δεν διακόπτουν τη διαδικασία έκδοσής του, όπως μας διαβεβαίωσε ο εισαγγελέας του Μονάχου που ασχολείται με αυτήν, κ. Ομπερμάγερ. Οπως μας ανέφερε, ο κ. Χριστοφοράκος έχει κριθεί ικανός προς κράτηση και η υγεία του δεν κινδυνεύει μέσα στις φυλακές.

Ο εισαγγελέας του Μονάχου, επικαλούμενος το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων των ασθενών των φυλακών, αρνήθηκε να επιβεβαιώσει ή να διαψεύσει τα περί ξαφνικής ασθένειας του Μιχάλη Χριστοφοράκου.
Διαβεβαίωσε, ωστόσο, ότι η διαδικασία έκδοσής του συνεχίζεται κανονικά και η σχετική απόφαση από το Εφετείο του Μονάχου αναμένεται στα τέλη Ιουλίου.

Την ίδια στιγμή, οι συνήγοροι του κ. Χριστοφοράκου σχεδιάζουν τη στρατηγική τους με σχεδόν δεδομένο το γεγονός ότι η εισαγγελέας Μπόιμλερ Χεσλ που ασχολείται με την υπόθεση Ζίμενς δεν είναι διατεθειμένη να ασκήσει δίωξη εναντίον του Μιχάλη Χριστοφοράκου, αφού οι καταθέσεις του δεν προσκόμισαν ισχυρά αποδεικτικά στοιχεία εναντίον κορυφαίων πρώην στελεχών της Ζίμενς.
Η υπερασπιστική πλευρά του κ. Χριστοφοράκου αναμένει την απόφαση του Ανώτατου Συνταγματικού Δικαστηρίου, που αφορά ανάλογη υπόθεση έκδοσης, ώστε να συντονίσει τις επόμενες κινήσεις της.
Εάν το Ανώτατο Συνταγματικό Δικαστήριο της Γερμανίας στην ανάλογη αυτή υπόθεση φρενάρει την έκδοση Γερμανού υπηκόου, αυτό θα αποτελέσει νομικό προηγούμενο, στο οποίο και θα μπορέσει να στηριχτεί και η πλευρά Χριστοφοράκου.

Πάντως, η Εισαγγελία του Μονάχου δηλώνει αισιόδοξη για την απόφαση του Εφετείου, η οποία και αναμένεται ότι θα είναι θετική για την έκδοσή του στην Ελλάδα, καθώς για την ώρα πληρούνται όλοι οι όροι που έχουν θέσει οι γερμανικές αρχές.

ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ...
ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ,ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ,ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ CDS ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΠΗΡΑΝ ΜΙΖΕΣ...ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ BLOGGERS,ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΚΑΦΡΟΙ,ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ,ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ...ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟΤΕ...

ΠΡΕΖΑ TV
21-7-2009

Παρασκευή, Απριλίου 10, 2009

ΠΙΕΖΟΥΝ ΟΙ ΗΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΗΠΑ-ΕΛΛΑΔΑΣ,ΓΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ...(ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ)

Εντονες πιέσεις ασκούνται στην κυβέρνηση από τις Βρυξέλλες για την επικύρωση από ελληνικής πλευράς των δύο διατλαντικών συμφωνιών σχετικά με τη δικαστική συνεργασία ως προς την έκδοση υποδίκων.
Πίσω, φυσικά, από τις πιέσεις των Βρυξελλών βρίσκεται η Ουάσιγκτον...

Σύμφωνα με πηγές της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ο πρόεδρος Ζοζέ Μπαρόζο έστειλε πρόσφατα επιστολή στον υπουργό Εσωτερικών Προκόπη Παυλόπουλο, στην οποία ζητείται η επικύρωση το συντομότερο δυνατόν των εν λόγω συμφωνιών που έχουν υπογραφεί στις 25 Ιουνίου 2003 μεταξύ Ε.Ε. και ΗΠΑ, δύο χρόνια περίπου μετά τις τρομοκρατικές ενέργειες της 11ης Σεπτεμβρίου.

Η Ελλάδα και το Βέλγιο είναι οι μόνες χώρες της Ε.Ε. που δεν έχουν ακόμη επικυρώσει τις συμφωνίες. Μάλιστα, στο Συμβούλιο Υπουργών Δικαιοσύνης και Εσωτερικών Υποθέσεων, που συνήλθε την περασμένη Δευτέρα στο Λουξεμβούργο, ο επίτροπος Ζακ Μπαρό (δικαιοσύνη, ελευθερία και ασφάλεια), υποστηριζόμενος από την τσεχική προεδρία και ορισμένους υπουργούς κρατών-μελών, υπενθύμισε στους εκπροσώπους της Ελλάδας και του Βελγίου ότι πέρασε μία 6ετία από την υπογραφή των συμφωνιών και εκκρεμεί ακόμη η επικύρωσή τους από τις δύο χώρες.

Οπως ανέφερε χαρακτηριστικά σε σχετικό δημοσίευμα το καθημερινό έντυπο κοινοτικού περιεχομένου «Agence Europe», οι εκπρόσωποι της Ελλάδας και του Βελγίου στο Συμβούλιο JAIL δήλωσαν «χωρίς μεγάλο ενθουσιασμό» ότι τα κείμενα των δύο συμφωνιών εξετάζονται από τα εθνικά τους Κοινοβούλια. Οταν δεν προσέχεις πού βάζεις την υπογραφή σου...

ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ,ΘΑ ΕΠΙΚΥΡΩΣΕΙΣ ΣΥΜΒΑΣΗ,ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΙ ΘΑ ΕΚΔΙΔΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΡΙΝΟΝΤΑΙ;;;;

ΠΡΕΖΑ TV
10-4-2009